IK WIL OOKquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOI WAAROM IS DE CHIPS OP.
OK NU GA IK TORTILLACHIPS MET GUACAMOLE ETEN
scherpe observatie welquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:23 schreef FreezePop het volgende:
[..]
je praat alsof je deze sc verafschuwt maar blijft wel lekker posten.
Drinkzequote:Op donderdag 2 juni 2011 20:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
vrees niet, ik ben al weg, biertjes pakken met m'n maten
Zou je dat wel doen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOI WAAROM IS DE CHIPS OP.
OK NU GA IK TORTILLACHIPS MET GUACAMOLE ETEN
Omdat er dan niks voor mij over blijftquote:
Appeltjequote:
Wat ga je kopen of bekijken dang?quote:
Zoya nagellakquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:49 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Appeltje
[..]
Wat ga je kopen of bekijken dang?
waarom specifiek Zoya?quote:
Doei kipmanquote:
Misschien was hij wel SS kampbewaker.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch cuteKom op.
Ja dit inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jij bent ook de enige die zoiets in zijn hoofd zou krijgen.....
Ik zou ze doenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch cuteKom op.
: 9 ~ of : ~ zonder de spaties. Gekkerdquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zou ze doen
Ik wou eigenlijjk die kwijlende smiley doen..maar weet de 'code' daarvan niet
Goed..vandaag laatste dagje in Bristol en morgen naar huis rijden. Wordt dus wel even een kut eind rijden aangezien we heel Engeland ook over moeten. En zag net dat er 5 vrouwen op m'n kamer zaten en zich goed aan het bezatten waren..dus vannacht nog even een memorabele avond van maken als afsluiting. Moet deze vrouwen alleen met nog 2 andere delen. Kan slechter dusquote:
Goede tijden dus. Proost.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Goed..vandaag laatste dagje in Bristol en morgen naar huis rijden. Wordt dus wel even een kut eind rijden aangezien we heel Engeland ook over moeten. En zag net dat er 5 vrouwen op m'n kamer zaten en zich goed aan het bezatten waren..dus vannacht nog even een memorabele avond van maken als afsluiting. Moet deze vrouwen alleen met nog 2 andere delen. Kan slechter dus
Goed dusquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
: 9 ~ of : ~ zonder de spaties. Gekkerd
Hoe is het daar?!
Ahhh tof!quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Goed dusBen vandaag zelfs verbrand
Als het morgen ook nog even droog blijft hebben we maar een halve dag regen gehad
![]()
In Nederland ook goed weer heb ik vernomen...:D
Ga jij nou nog eigenlijk naar Engeland dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahhh tof!En ja het weer is hier ook goed ja. Awwh ik wil ook in Engeland zijn man o man. Ik ben jaloerssss.
Fijne avond dan he met je kamergenoten ook haha![]()
Ik denk deze zomervakantie niet meer, omdat ik al 5 weken weg ben enzo. Dus hopelijk met kerstquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ga jij nou nog eigenlijk naar Engeland dan?
Ik ga nog eventjes m'n mail checken..belangrijke berichten tussen al die spam uitvissenEn dan maar eens even een drankje meedoen
Fijne avond enzo en tot binnenkortMaandag ben ik weer helemaal thuis
![]()
Cantebury, Beachy Head, Greenwich, Cambridge, Milton Keynes, Great Tew, Oxford, Avebury, Stonehedge en Bristol. Kan zijn dat ik nog wat vergeten ben, maar dit is het grootste gedeelte welquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:34 schreef dralion13 het volgende:
Veel plezier bobje
Welke plaatsen ben je tot nu toe zoal geweest?
In avebury ben ik in een graancirkel geweest, daar ging de camera van mn ouders kapotquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Cantebury, Beachy Head, Greenwich, Cambridge, Milton Keynes, Great Tew, Oxford, Avebury, Stonehedge en Bristol. Kan zijn dat ik nog wat vergeten ben, maar dit is het grootste gedeelte wel![]()
Jammer Klinky..het is hier nu ook heerlijk weer..dus allemaal Engelse vrouwen in veel te weinig kleding
Nu echt weg. Kusjes en liefde![]()
Van ONZ Radio X-Raydioquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:12 schreef Henkie94 het volgende:
Wie de fuck zijn al die onbekenden hier? D:
Omdat het daar kut is, met kutusersquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
En waarom zitten die ook alweer hier?
omdat het hier wel leuk is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
En waarom zitten die ook alweer hier?
Popjeliefjequote:
Ik ga even douchen en dan battlefield spelenquote:
Is ook goedquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga even douchen en dan battlefield spelen
In je broekzakquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:51 schreef Beatles het volgende:
Waar zou jij zitten als je mijn iPod was?
Onder in de wasmand.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:51 schreef Beatles het volgende:
In mijn broekzak verbonden met mijn oren.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:51 schreef Beatles het volgende:
In je rugtas.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:52 schreef Beatles het volgende:
Wasmand sowieso niet. Broekzak ook niet.
I has sad.
ergens waar je me niet kan vindenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:51 schreef Beatles het volgende:
In een vliegtuig naar Peru denk ik danquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:51 schreef Beatles het volgende:
haha wtfquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:04 schreef dralion13 het volgende:
[..]
In een vliegtuig naar Peru denk ik dan
Goed nummerquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:15 schreef Flippiee het volgende:
Ik killl le topic.
Je ne t'aime plus mon amour op (1:00)
Ja ik schreeuw altijd uit het niets: Je ne t'aime plus mon amour.quote:
quote:
Sowieso Bob Sinclarquote:
Omdat inca's natuurlijkquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kamer ookniet en ik heb ook al bij mn zusje gekeken op dr kamerPfft.
[..]
haha wtfwrom?
Mag niet van mij.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:24 schreef Flippiee het volgende:
Altijd als ik vrouwen zie met tatoeages, dan wil ik er ook een
Trustenquote:
MICHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASquote:
Hihiquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MICHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS![]()
![]()
OhNou daarom heb ik er dus nog steeds geen een
Omdat Machu Picchu natuurlijkquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom inca's? En niet azteken of mexico?
Je bent een goede steun tegen de strijd om een tattoo te nemen.quote:
Sukkelquote:
Om welk reden vind je ze het grootste bazenvolk?quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:34 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Omdat Machu Picchu natuurlijk
En de inca's waren het grootste bazenvolk
Hoi klink, wat lag onder je bed?quote:
Origineel heette het stadje Michhas Picchuquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:34 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Omdat Machu Picchu natuurlijk
En de inca's waren het grootste bazenvolk
In je wildste dromen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Origineel heette het stadje Michhas Picchu
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Origineel heette het stadje Michhas Picchu
Ze kenden het wiel maar waren te grote bazen om het wiel te gebruiken voor voertuigenquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Om welk reden vind je ze het grootste bazenvolk?Gewoon interesse hoor,niet aavallend
Was die van jou ook kwijtquote:
Zegt eigenlijk al een heleboel over de beschaving ook al lijkt het voor sommige mensen behoorlijk primitief.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:38 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ze kenden het wiel maar waren te grote bazen om het wiel te gebruiken voor voertuigen
En ze stapelden stenen zo op voor het bouwen van gebouwen dat er geen cement nodig was, hierdoor waren de gebouwen beter bestand tegen aardbevingen dan de gebouwen van de spanjaarden.
Yesquote:
Precies, daarom Inca'squote:Op donderdag 2 juni 2011 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zegt eigenlijk al een heleboel over de beschaving ook al lijkt het voor sommige mensen behoorlijk primitief.
Ghihihihi ja gek hequote:Op donderdag 2 juni 2011 23:40 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Was die van jou ook kwijt![]()
Die van Beatles ook al
Zou Beatles haar iPod al gevonden hebben?quote:
Dat is waar. jammer dat er weinig van hun cultuur over is. Maar dat geldt ook voor andere volkeren. Net zoals nu Griekenland zo goed als failliet is terwijl ze toch voor de grondslag van onze beschaving zorgden. Raar idee soms.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:43 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Precies, daarom Inca's
Nu zou het ondenkbaar zijn, stevige stenen gebouwen die bestand zijn tegen aardbevingen waar geen gebruik is gemaakt van cement of wat dan ook voor plakmiddel dan ook
Dankje, ik ga nu echtquote:
Trusten Klinkertjequote:Op donderdag 2 juni 2011 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welterusten Flips![]()
En Draal ik denk het wel ja.
Zeker, vroeger het meest ontwikkelde land van Europa, nu bedelend om geld, zondequote:Op donderdag 2 juni 2011 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is waar. jammer dat er weinig van hun cultuur over is. Maar dat geldt ook voor andere volkeren. Net zoals nu Griekenland zo goed als failliet is terwijl ze toch voor de grondslag van onze beschaving zorgden. Raar idee soms.
Monsters bestaan nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje, ik ga nu echt
[..]
Trusten Klinkertje
Dan ken jij mijn moeder nog nietquote:
Wat te denken van Romeinen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is waar. jammer dat er weinig van hun cultuur over is. Maar dat geldt ook voor andere volkeren. Net zoals nu Griekenland zo goed als failliet is terwijl ze toch voor de grondslag van onze beschaving zorgden. Raar idee soms.
Ja schuld van 350 miljard, werd er gevraagd of de families van scheepmaatschappijen daarvoor wilde dokken, maar het is een boel geld.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:49 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Zeker, vroeger het meest ontwikkelde land van Europa, nu bedelend om geld, zonde![]()
Jij ook straksquote:
Ik begin er bijna in te gelovenquote:
VOLGENDE KEER.quote:
Als ik het vaker zeg, geloof je het danquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja schuld van 350 miljard, werd er gevraagd of de families van scheepmaatschappijen daarvoor wilde dokken, maar het is een boel geld.
[..]
Jij ook straks
[..]
Ik begin er bijna in te geloven![]()
[..]
VOLGENDE KEER.
Moet over 8 uur mn bed uit voor fysio
Of de Egypenaren, ze waren vroeger in staat om de grootste bouwwerken ter wereld (destijds) te bouwen, en tegenwoordigquote:
Egypte > Afrika > Kapitalisme.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:57 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Of de Egypenaren, ze waren vroeger in staat om de grootste bouwwerken ter wereld (destijds) te bouwen, en tegenwoordig
fixdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Egypte > Kolonialisme > Afrika > Kapitalisme.
EIN-DE-LIJK.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:02 schreef Flippiee het volgende:
Kapitalisme![]()
Geef mij maar het basis van Communisme.
Niet zoals het door Stalin etc. werd uitgevoerd maar gewoon het basisprincipequote:
Alles kan m'n beste Dralion13, alles kan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:07 schreef dralion13 het volgende:
Het communisme zou ideaal zijn als het zou werken, jammer genoeg werkt het niet, het is onmogelijk om alle macht eerlijk te verdelen
quote:
nope, er zijn altijd mensen die meer macht en meer geld willenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Alles kan m'n beste Dralion13, alles kan.
Je vergeet sociale controle. Binnen een werkende communistische maatschappij zal iemand nooit meer macht krijgen, omdat de rest van de maatschappij dat niet toe zou staan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:09 schreef dralion13 het volgende:
[..]
nope, er zijn altijd mensen die meer macht en meer geld willen
Communisme werkt alleen als iedereen erachter staat, in zeer kleine gemeenschappen zou het kunnen werken, anders niet
Waarom zou dat niet meer kunnen? Vroeger hadden we dat ook.. Allemaal kleine gemeenschappen die vooral voor zichzelf zorgden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:09 schreef dralion13 het volgende:
[..]
nope, er zijn altijd mensen die meer macht en meer geld willen
Communisme werkt alleen als iedereen erachter staat, in zeer kleine gemeenschappen zou het kunnen werken, anders niet
Er zijn veel te veel mensen nu.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet meer kunnen? Vroeger hadden we dat ook.. Allemaal kleine gemeenschappen die vooral voor zichzelf zorgden.
klopt, met kleine gemeenschappen werkt het, maar of het nu nog mogelijk is om terug te gaan naar kleine gemeenschappen, lijkt me nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet meer kunnen? Vroeger hadden we dat ook.. Allemaal kleine gemeenschappen die vooral voor zichzelf zorgden.
Wel apart ja, en ook wel leuk inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mooi nummer wel of niet? Zoiets heb je nog nooit gehoord.
Kleine maatschappijen bestaan nog. Zeker in landen waar de politiek nog niet de totale controle over zijn bevolking heeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:12 schreef dralion13 het volgende:
[..]
klopt, met kleine gemeenschappen werkt het, maar of het nu nog mogelijk is om terug te gaan naar kleine gemeenschappen, lijkt me niet
quote:
Eigenlijk zou er weer een soort derde wereldoorlog moeten komen, of een grote ramp, en dan opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:12 schreef dralion13 het volgende:
[..]
klopt, met kleine gemeenschappen werkt het, maar of het nu nog mogelijk is om terug te gaan naar kleine gemeenschappen, lijkt me niet
In de praktijk is het alleen nog nooit gelukt om een werkende communistische maatschappij te creëren die groter is dan een kleine gemeenschap.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je vergeet sociale controle. Binnen een werkende communistische maatschappij zal iemand nooit meer macht krijgen, omdat de rest van de maatschappij dat niet toe zou staan.
Eigenlijk ben ik het hier best wel mee eens, en dan niet zo veel te veel mensen op deze planeet. Gewoon, rustig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk zou er weer een soort derde wereldoorlog moeten komen, of een grote ramp, en dan opnieuw beginnen.
Klinkt best cru.
Ze bestaan inderdaad nog, maar niet in kapitalistische landenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Kleine maatschappijen bestaan nog. Zeker in landen waar de politiek nog niet de totale controle over zijn bevolking heeft.
En dat men een beter idee heeft bij wat zij uitvoert met o.a. de natuur.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik het hier best wel mee eens, en dan niet zo veel te veel mensen op deze planeet. Gewoon, rustig.
Dat is omdat het nog niet echt in praktijk gebracht is. De koude oorlog en het totale regime in de USSR zorgde er voor dat productie meer militair dan sociaal-economisch gericht was.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
In de praktijk is het alleen nog nooit gelukt om een werkende communistische maatschappij te creëren die groter is dan een kleine gemeenschap.
Wit-Rusland.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
In de praktijk is het alleen nog nooit gelukt om een werkende communistische maatschappij te creëren die groter is dan een kleine gemeenschap.
De huidige macht zal dat niet toestaan. De VS is te bang om zijn positie als aanzicht kwijt te raken, Rusland is niet machtig genoeg en China is een bubbel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat men een beter idee heeft bij wat zij uitvoert met o.a. de natuur.
Maar goed je houdt nooit tegen dat er weer iemand zoals ik noem een Hitler, Stalin etc. komt.
Als je met minder mensen bij elkaar woont met wat meer sociale controle zou je hem wel eerder kunnen stoppen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat men een beter idee heeft bij wat zij uitvoert met o.a. de natuur.
Maar goed je houdt nooit tegen dat er weer iemand zoals ik noem een Hitler, Stalin etc. komt.
In al deze landen is de macht niet eerlijk verdeeld.quote:
De VS raakt die al kwijt. China is booming. Eigenlijk al die Aziatische landen. Als Europa niet oppast met alleen maar kijken naar Amerika, gaan ze straks ten onder als Azië aan de top komt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
De huidige macht zal dat niet toestaan. De VS is te bang om zijn positie als aanzicht kwijt te raken, Rusland is niet machtig genoeg en China is een bubbel.
Klopt, maar goed Hitler had destijds de ideale omstandigheden om mensen tegen elkaar op te zetten, het hangt natuurlijk ook vanaf hoe de situaties zijn etc.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als je met minder mensen bij elkaar woont met wat meer sociale controle zou je hem wel eerder kunnen stoppen.
Ik noem een Vietnam.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:17 schreef FreezePop het volgende:
Sowieso is de huidige macht niet zo dom om zoiets nog te laten gebeuren. Ik noem een Panama.
In Roemenië regeert anders nog steeds de gekozen DAquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:18 schreef dralion13 het volgende:
[..]
In al deze landen is de macht niet eerlijk verdeeld.
Roemenië weet ik eigenlijk niet genoeg van af om er iets zinnigs over te zeggenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
In Roemenië regeert anders nog steeds de gekozen DA
Oh, en dan kun je geen communistisch land zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:18 schreef dralion13 het volgende:
[..]
In al deze landen is de macht niet eerlijk verdeeld.
In een goed werkend communistisch land is geld en macht eerlijk verdeeldquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, en dan kun je geen communistisch land zijn?
Het communisme is niet financieel gericht maar materialistisch. Het gaat er niet om of het geld eerlijk verdeeld is maar of iedereen gelijk leeft en gelijke rechten heeft. Onderscheid tussen mensen hoort niet te bestaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
In een goed werkend communistisch land is geld en macht eerlijk verdeeld
Of in iedergeval, in een ideaal communistisch land
Ja, maar daarom werkt het communisme ook niet. Ik denk niet dat veel mensen die chirurg zijn of een ander hoogopgeleid beroep tevreden zouden zijn met een salaris gelijk aan dat van een vuilnisman. Daardoor gaan steeds minder mensen de moeilijkere beroepen uitvoeren en worden steeds meer mensen laagopgeleid want de motivatie geld valt weg. Dat is natuurlijk niet de enige motivatie voor mensen om een beroep te kiezen maar ik denk dat het voor veel mensen wel een grote rol speelt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Macht is niet eerlijk verdeeld. In ieder communistisch georiënteerd land is er nog altijd een leider geweest. Of meer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je kunt ook dusdanige situaties creëren middels intrinsieke motivatoren dat geld geen c.q. bijna geen rol speelt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, maar daarom werkt het communisme ook niet. Ik denk niet dat veel mensen die chirurg zijn of een ander hoogopgeleid beroep tevreden zouden zijn met een salaris gelijk aan dat van een vuilnisman. Daardoor gaan steeds minder mensen de moeilijkere beroepen uitvoeren en worden steeds meer mensen laagopgeleid want de motivatie geld valt weg. Dat is natuurlijk niet de enige motivatie voor mensen om een beroep te kiezen maar ik denk dat het voor veel mensen wel een grote rol speelt.
Foute punten. Geld is net zoveel waard als een persoon vindt dat het waard is. Het is weer iets materialistisch. Het hóéft niet te bestaan. Een dokter verdient meer omdat mensen vinden dat hij dat verdient, terwijl geld maar een stukje papier is die lang niet altijd met goud gedekt is. Als een dokter gelijk leeft als een vuilnisman hoeft de dokter niet meer te ambiëren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, maar daarom werkt het communisme ook niet. Ik denk niet dat veel mensen die chirurg zijn of een ander hoogopgeleid beroep tevreden zouden zijn met een salaris gelijk aan dat van een vuilnisman. Daardoor gaan steeds minder mensen de moeilijkere beroepen uitvoeren en worden steeds meer mensen laagopgeleid want de motivatie geld valt weg. Dat is natuurlijk niet de enige motivatie voor mensen om een beroep te kiezen maar ik denk dat het voor veel mensen wel een grote rol speelt.
Zou jij jaren gaan studeren en iedere week hard werken als je ziet dat iemand die helemaal geen opleiding hetzelfde leeft als jij? En mensen worden ook helemaal niet meer innovatief hierdoor omdat er geen beloning meer tegenover staat. Waarom zou je nog je best doen iets uit te vinden als je er toch niks voor terug krijgt?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Foute punten. Geld is net zoveel waard als een persoon vindt dat het waard is. Het is weer iets materialistisch. Het hóéft niet te bestaan. Een dokter verdient meer omdat mensen vinden dat hij dat verdient, terwijl geld maar een stukje papier is die lang niet altijd met goud gedekt is. Als een dokter gelijk leeft als een vuilnisman hoeft de dokter niet meer te ambiëren.
Dat heeft te maken met de moderne, verwaande en overdreven manier van leven. Mensen weten in een land als dit niet meer wat leven is. Ze verwachten dat alles wel lekker aan komt waaien. Binnen een neutraal denkende maatschappij waarin er geen onderscheid tussen professie is zal er geen conflict ontstaan. Sowieso is een maatschappij als dit niks zonder vuilnismannen, kijk maar naar die italiaanse stad (vergeten waar), waar de vuilnismannen gingen staken. Chaos.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Zou jij jaren gaan studeren en iedere week hard werken als je ziet dat iemand die helemaal geen opleiding hetzelfde leeft als jij? En mensen worden ook helemaal niet meer innovatief hierdoor omdat er geen beloning meer tegenover staat. Waarom zou je nog je best doen iets uit te vinden als je er toch niks voor terug krijgt?
Ja klopt, vuilnismannen moeten er zijn en die zullen er ook blijven totdat ze op den duur vervangen worden door robots, ik noemde vuilnismannen ook gewoon als voorbeeld. Bijna elk beroep wat er nu is moet er wel zijn, omdat het ze zonder ze niet goed gaat. Ik denk dat veel mensen gewoon de motivatie verliezen om jaren lang te gaan studeren als ze er niet voor beloond worden en dus maar een makkelijkere baan gaan kiezen. En als er geen onderscheid wordt gemaakt tussen professie zal er een overschot komen aan mensen in sommige beroepen en een tekort aan mensen in andere beroepen, dit gebeurt nu niet door de marktwerking, als er nu een overschot aan mensen in een bepaald beroep is gaan mensen zich omscholen naar een beroep waar een tekort aan is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de moderne, verwaande en overdreven manier van leven. Mensen weten in een land als dit niet meer wat leven is. Ze verwachten dat alles wel lekker aan komt waaien. Binnen een neutraal denkende maatschappij waarin er geen onderscheid tussen professie is zal er geen conflict ontstaan. Sowieso is een maatschappij als dit niks zonder vuilnismannen, kijk maar naar die italiaanse stad (vergeten waar), waar de vuilnismannen gingen staken. Chaos.
Daar komt de taak van de overheid in. Er zijn sociaal-liberale partijen die gericht zijn om het socialisme maar waarbij de overheid controleert hoe de maatschappij zich ontwikkelt. De overheid moet niet meer zijn dan een begeleider, een begeleider die de rest dingen leert en in de gaten houdt. Een maatschappij kan niet anarchistisch leven.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja klopt, vuilnismannen moeten er zijn en die zullen er ook blijven totdat ze op den duur vervangen worden door robots, ik noemde vuilnismannen ook gewoon als voorbeeld. Bijna elk beroep wat er nu is moet er wel zijn, omdat het ze zonder ze niet goed gaat. Ik denk dat veel mensen gewoon de motivatie verliezen om jaren lang te gaan studeren als ze er niet voor beloond worden en dus maar een makkelijkere baan gaan kiezen. En als er geen onderscheid wordt gemaakt tussen professie zal er een overschot komen aan mensen in sommige beroepen en een tekort aan mensen in andere beroepen, dit gebeurt nu niet door de marktwerking, als er nu een overschot aan mensen in een bepaald beroep is gaan mensen zich omscholen naar een beroep waar een tekort aan is.
grquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:57 schreef FreezePop het volgende:
weg, leuk om te zien dat er nog slimme mensen op dit forum zijn. dag dag
Weltrusten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:57 schreef FreezePop het volgende:
weg, leuk om te zien dat er nog slimme mensen op dit forum zijn. dag dag
Gefeliciteerd je ben nu een echte Fok!kerquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:55 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd je ben nu een echte Fok!ker
niet gelukt sryquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:26 schreef FreezePop het volgende:
dat je maar ergens in een greppel terecht mag komen
Succes.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mooizo, ja gaat goed hoor.
Nu weer eventjes blokfluiten en dan douchen.
jij was geoliedevetmachine?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik sta met twee accounts in de top 100 vd dagcijfers...![]()
Nog veel te leren mien jongquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij was geoliedevetmachine?
KKJ.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij was geoliedevetmachine?
Sorry.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou! Dat zou tussen ons blijven.
Ik eet elke dag 3 zakken van die ijsjes opquote:
Ik 3 per week ofzo. Hemelsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik eet elke dag 3 zakken van die ijsjes op
Door hooikoorts heb ik jeuk in mijn keel (quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik 3 per week ofzo. HemelsHoe iets wat zó goedkoop zó lekker kan zijn.
Dat is echt een kutgevoel, ik leef met je mee lieve Patje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Door hooikoorts heb ik jeuk in mijn keel (). Die dingen helpen daar echt goed tegen.
Dankje lieve kb.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is echt een kutgevoel, ik leef met je mee lieve Patje.
Dubbellikkersdingestjes!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:52 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ga straks die ijsjes in Freezens UI halen.
Geen dank,quote:
Goede keuze.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:52 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ga straks die ijsjes in Freezens UI halen.
Dat moet echt heel kut zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Door hooikoorts heb ik jeuk in mijn keel (). Die dingen helpen daar echt goed tegen.
En heb nog andere medicijnen en neusspray, ook die zakdoekjes die ik erdoorheen jaag.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat moet echt heel kut zijn.. Een medicijn van 1.30 per dag
Hoe heten die nou?quote:
Heten die echt Dubbellikkers?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dubbellikkersdingestjes!
[..]
Geen dank,
Klikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:00 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hoe heten die nou?
[..]
Heten die echt Dubbellikkers?
FreezePop is ook episch.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:05 schreef Henkie94 het volgende:
Wat een kutnaam voor zulke epische dingen.
Donequote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat groene ijsje (met 2 stokjes)
Wie durft het een kickje te geven dan?
owww en 2 notes erbij?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:11 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik had topert gekickt maar poost werd verwijderd.
we'll never knowwwwwquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:12 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zou ook kunnen dat een van die notes was omdat ik in t radiotopic ging kutten.
Huillachen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:18 schreef FreezePop het volgende:
Is een jaar op FOK! reden tot een feest of een dag om te treuren?
Ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:22 schreef FreezePop het volgende:
Wat is tonic toch eigenlijk ongelooflijk lekker.
en ik zei nigga pleasequote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:27 schreef K-Cash het volgende:
[..]
staat toch nigga alsjeblieft, schele schaap
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:27 schreef K-Cash het volgende:
[..]
staat toch nigga alsjeblieft, schele schaap
racistquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is Frits.
[ afbeelding ]
Frits is een neger.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:28 schreef K-Cash het volgende:
[..]wrom foto van henkie hier dan xd fet onbeleefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gmeen ;squote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrom foto van henkie hier dan xd fet onbeleefd
walgelijke opmerkingquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrom foto van henkie hier dan xd fet onbeleefd
Sociosquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Pertinent onwaar, stelling verworpen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Pertinent onwaar, stelling verworpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |