Je linkje doet het niet. Ziet er trouwens wel mooi uit! Het is vast niet in NL?quote:Op woensdag 21 december 2011 07:16 schreef TinyTuna het volgende:
Beste uitzicht van het tochtje van vandaag:
[ afbeelding ]
Niet lang, wel mooi.
Hele site ligt er op het moment uit zo te zien...Ander linkje. In inderdaad niet in Nederland, maar in Nieuw-Zeeland.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:48 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Je linkje doet het niet. Ziet er trouwens wel mooi uit! Het is vast niet in NL?
Mooie routes zijn er in Lage vuursche, soesterberg. Dat zijn de officiele en het nadeel is dat die vrij druk zijn. Er zijn ook veel onofficiele, ik ben vooral bekend in het gebied bij den dolder en soest. Daar heb je mooie korte heuveltjes waar je over heen kunt knallen en het is er erg rustig.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:33 schreef Stansfield het volgende:
Waar kan je eigenlijk goede routes vinden? Ik ben nog een leek op dit gebeid maar het lijkt me wel leuk eens een keer wat tochten te maken. Dus ben ik op zoek naar routes, en dan met name in de provincie utrecht.
Luchtvorken kunnen inderdaad wat lucht lekken. Ook kan het door de lagere temperatuur nu komen, of doordat je zelf misschien iets zwaarder bent na de uitgebreide kerstdinersquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:26 schreef Shispeed het volgende:
hee,
ik heb even een vraagje: ik heb sinds een tijdje een mountainbike met Reba SL voorvork, luchtvering dus. Nu merk ik dat hij de laatste tijd ietsje 'slapper' is geworden, wat ik iets minder fijn vind fietsen wanneer ik omhoog of vlak fiets. nu heb ik het een en ander gelezen in de handleiding en op internet hoe ik dat kan afstellen, maar nergens of ik dat gewoon met een compressor kan doen?
dus kan ik mijn voorvork gewoon bijstellen met een normale compressor of moet ik daar iets anders voor gebruiken?![]()
bedankt alvast
Koop een fiets bij een zwerver! Voor 10 euro heb je er al 1!!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu ben ik vrij lang en onervaren en wil ik niet te veel geld uitgeven voor een fiets.. Heeft iemand tips?
Alvast bedankt
Ik heb BBB overschoenen (aangeschaft in 2005) en dit zijn prima dingen.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:03 schreef HardSun het volgende:
Momenteel op zoek naar een goede waterdichte set overschoenen. Mijn voeten zijn twee weken geleden echt afgestorven in Lage Vuursche. 12 km door plassen rijden met je zomerschoenen is niet aan te raden. Las dat de overschoenen van BBB en Bontrager erg goed zijn!
Naar een speciaalzaak gaan en kijken waar je het best oppast. Even verschillende mountainbikes uitproberen en kijken wat een geschikte framemaat is.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik kom me ook even melden in deze reeks
Zit eraan te denken te beginnen met mountainbiken, heb er hier in de buurt voldoende ( Holterberg / Sallandse Heuvelrug) mogelijkheid toe
Nu ben ik vrij lang en onervaren en wil ik niet te veel geld uitgeven voor een fiets.. Heeft iemand tips?
Alvast bedankt
Wat is het merk/modeljaar? Als hij vrij nieuw is en dus echt maar 1000km heeft gereden en het is bijv een Trek of een Cube dan is het een mooie prijs. Zoiets doet nieuw vanaf 700 euro, of meer richting de 800.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:07 schreef DSS24 het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een 2de hands mountainbike en wil er rond de ¤ 400,- aan uitgeven.
Deze fiets ben ik nu tegengekomen.
Wat hij zegt...
Deze mountainbike is helemaal in orde en goed onderhouden.
En net 1000km gefietst.
Vrij wel nooit in het bos geweest.
Specificatie's:
voorvork: SR Suntour XCR-RL met spiraalveer, voorspanning, lock-out op afstand, 100 mm veerweg (80%)
2 bidon houders.
1 fietscomputer
Wielen: Shimano M435 alloy hubs; Bontrager AT-850 disc 32-hole rims
Banden: Bontrager XR1, wire bead, 26x2.2"
versnellingen: Shimano Deore M591, 9 speed
Voorderailleur: Shimano Deore
Achterderailleur: Shimano Deore XT M780 Shadow
Crankstel: Shimano M552, 42/32/24
Cassette: Shimano HG62-10 11-36, 9 speed.Shimano M446 hydraulische schijfremmen
Totale gewicht van de fiets is 12kg
Ik heb alleen geen idee of dit waar is voor mijn geld...
Iemand een professionele mening?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |