L'age d'or zal het niet zijn. Iemand anders zal deze moeten beantwoorden ben ik bang. Ben ook geen fan van de films van Bunuelquote:
Wederom heerlijke timing, Samquote:
Ik zag eerst niet wat het 2de plaatje wasquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:24 schreef Doff het volgende:
Niet de eerste keer vandaag.
Ik ben dan altijd te ongeduldig om er nog even wat langer over na te denken.
Ik dacht een gebroken vaas te zienquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zag eerst niet wat het 2de plaatje was
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:43 schreef Michelangelo2 het volgende:
Dat ziet eruit als een Japanse animatiefilm
quote:
quote:Under constant attack by Angels, NERV introduces two new pilots: the mysterious Makinami Mari Illustrous and the intense Asuka Langley Shikinami. Parallel to the incursion, Gendo Ikari and SEELE proceed the secret project that involves both Rei and Shinji.
Goed genoegquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:08 schreef YellowBlacks het volgende:
Dit lijkt heel veel op Neon genesis evangelion, maar dat is een tv serie.
Tsss.... gewoon meer anime kijkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:05 schreef picodealion het volgende:
Kom Sands, het is algemeen bekend dat niemand dit soort films leuk vindt. Doe eens een andere vraag.
DragonFodder +1quote:
The Wedding Crashersquote:
quote:
Michael J Foxquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:39 schreef YellowBlacks het volgende:
Wie is deze acteur en 5 films?
[ afbeelding ]
tombolafan +1quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Michael J Fox(?)
Back to the Future
Back to the Future 2
Back to the Future 3
Mars Atacks
Stuart Little
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:01 schreef Michelangelo2 het volgende:
Charlie Sheen als ik het goed zie.
Hot Shots!
Hot Shots! Part Deux
Platoon
Wall Street
Wall Street: Money Never Sleeps
quote:Almost the entire film is done in long-shot and there is only one close-up when The Lady Kaede is presented with the head of a fox statue.
Speciaal voor jou heb ik geen TinyPic gebruikt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:15 schreef picodealion het volgende:
Jongens, ik zie geen enkel Tinypic plaatje meer..
Ik dacht ook even dat dat bedoeld werd, maar er staat niet dat de film in 1 long shot is gedaan, enkel dat er bijna alleen maar long shots zijn gebruiktquote:
Juist.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:32 schreef picodealion het volgende:
Ik dacht ook even dat dat bedoeld werd, maar er staat niet dat de film in 1 long shot is gedaan, enkel dat er bijna alleen maar long shots zijn gebruikt.
Goed gegokt, leek.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:38 schreef Doff het volgende:
Oh, scherp, Pico.
Kurosawa dan waarschijnlijk (gok van een leek). Enige film in kleur die ik van hem ken is Ran.
Het was in elk geval een enorme kutfilmquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:49 schreef Sands het volgende:
Unknown: de film die Hitchcock zou maken als hij stoned was
Hitchcock had het ook stoned beter gedaan. En hij had waarschijnlijk het psychoanalytische potentieel tot vervelens toe uitgemolken, onder druk van een vervelende producent.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het was in elk geval een enorme kutfilm.
Heb 'm wel gezien. Vage titels maak ik overal vanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik denk dat Doff de film niet heeft gezien dat hij er zo'n vage titel van maakt
Ik pik nooit ietsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dan beschouw ik dit als de voorzet die Sands gisteren van me pikte
How to Train Your Dragon
Euh...jawel?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jullie hebben toch niet meer plaatjes nodig dan deze?
quote:
sub+1quote:
Ik zag dat die ontbrak bij dat stoner tournament van Picoquote:
Had je 'm maar moeten nominerequote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zag dat die ontbrak bij dat stoner tournament van Pico
Deze is goed. Nieuwe vraag kan!quote:
hilarity+1quote:
quote:
quote:
quote:Was filmed at Pinewood Studios in England where James Bond films are made.
Trivia van Welke filmquote:had lessons in yoga and kickboxing to prepare for her role as
. She also learned how to handle guns and other weapons.
quote:
Sub +1quote:
* Sub noteert: Sands weet al mijn vragen. Herstructureren.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Gewoon Europese films vragen sub, dan weet hij stukken minder
Ah, goeie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Gewoon Europese films vragen sub, dan weet hij stukken minder
Jup, doet mee in het 1967 tournamentquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die film waar hij bekend mee is geworden. Dat hij een psychopathische moordenaar ofzo speelt?
Of was dat iemand anders
quote:
Hmm niet sneaky genoegquote:
Ik heb geen idee Sands.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:11 schreef Sands het volgende:
Iedereen eten, weg, slapen of weet het niet?
Witness for the Prosecution en One Flew over the cuckoo's nest?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:50 schreef Sands het volgende:
Hintjes:
Film Met Sinatra+ Boksen
Film over gevangenis+ vogeltjes
Film met Kevin Costner+veld
Rechtbank film over nazi's
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:51 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Witness for the Prosecution en One Flew over the cuckoo's nest?
Inddquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:53 schreef HilarityEnsues het volgende:
Field of Dreams? (Hij is zeker die oude arts dan.)
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:01 schreef HilarityEnsues het volgende:
The Birdman (-men?) of Alcatraz is toch ook een film?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:20 schreef Michelangelo2 het volgende:
Judgment at Nuremberg, zonder de vraag gezien te hebben
Het is expres vervormd omdat ze is gedrogeerd is?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:41 schreef Sands het volgende:
Op vrijdag 3 juni 2011 18:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat misvormde plaatje doet pijn aan me ogen Sands
Hij lijkt misvormd, maar dat is hij niet
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Het is expres vervormd omdat ze is gedrogeerd is?
Nee, dit is vast Fred Astaire of anders Gene Kelly, maar verder kom ik niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
Oh... jaren 30. Ik denk niet dat dit hem gaat worden voor mij
quote:Geinige musical met dit keer geen mierzoete musicalnummertjes, maar gewoon lekkere deuntjes, waar Fred Astaire al dan niet zijn tapdans-kunsten op loslaat, of anders wel met Ginger Rogers dansend tekeer gaat. Het begin verloopt wat stroef, maar na een tijdje is er nog een aardig kluchtje te vinden in deze film. Cijfer: 7
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
- 2001 Space Oddysee
- Blade Runner
- Inception
- Planet of the apes
- Star Wars IV
- Star Wars V
- Star Wars VI
- Alien
- Back to the Future
- Solaris
- District 9
- Moon
Die ook jaquote:
Pff zo snelquote:
Touch of Evil was toch niet echt een noir, eigenlijk, of wel?quote:
Na mijn weten is Touch of Evil wel een noir filmquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:10 schreef Doff het volgende:
[..]
Touch of Evil was toch niet echt een noir, eigenlijk, of wel?
Overigens speelde hij in weinig noirs. Een van de noirs waar hij wél in speelde is eentje met JPB.
[ afbeelding ]
Aaaah daar ken ik hem dus vanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:29 schreef Doff het volgende:
Nou, vooruit dan, Sands. Hij speelde in een Hithcock.
Dikke noir, één van de laatsten overigens.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:10 schreef Doff het volgende:
[..]
Touch of Evil was toch niet echt een noir, eigenlijk, of wel?
quote:
Ik dacht dat er nogal wat noir-eigenschappen ontbraken. Maar goed, ik zeg ook maar andere mensen na. Zoals best wel vaak.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dikke noir, één van de laatsten overigens.
Deze dame is een stuk bekender dan menig Giallo-actricequote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
Plaatje onder mepris ziet er een beetje uit als een giallo, maar ik herken dan nog niet welke
Catherine DeNeuve?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:36 schreef Doff het volgende:
[..]
[..]
Deze dame is een stuk bekender dan menig Giallo-actrice.
quote:
Verder zagen jullie Le Doulos en La Grande Bouffe. Die Hitchcock is Topaz. De naam van de acteur is Michel Piccoli. Hij speelde nog in wat meer Bunuels.quote:
Topaz heb ik niet gezien maar alleen de trailer ervanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:43 schreef Doff het volgende:
[..]
Verder zagen jullie Le Doulos en La Grande Bouffe. Die Hitchcock is Topaz. De naam van de acteur is Michel Piccoli. Hij speelde nog in wat meer Bunuels.
Eerst DragonFodder, nou is Sands mij ook al voorbij.quote:* Overall-stand
Bij het Actie tournamentquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:53 schreef Doff het volgende:
Of naar het origineel...?
Old Men in New Cars was dat, als ik me niet vergis.
Update van Sam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |