sjut upquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm, kun je naast de lapo posten?
Jaquote:
Dan komen Ezell en ik ook langs gr gr.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
JaWaar? Amsterdam, op de Dam en dan zetten we zelf een tafeltje neer, kaarsje erbij en dan spaghetti eten?
Jij bent niet welkom.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan komen Ezell en ik ook langs gr gr.
Oehw spaghetti, romantischquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
JaWaar? Amsterdam, op de Dam en dan zetten we zelf een tafeltje neer, kaarsje erbij en dan spaghetti eten?
wrom so doen tan je maak me f*kkin in de war ;Squote:Op donderdag 2 juni 2011 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom maar achteraf, dan gaan we zelf een date organiseren.
Jij wel, Klink niet.quote:
Zo ver?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oehw spaghetti, romantisch
Ik dacht meer aan Nieuw-Zeeland![]()
Omdat.. Jij Klinker bent.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrom so doen tan je maak me f*kkin in de war ;S![]()
Waar danquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij wel, Klink niet.
[..]
Zo ver?
[..]
Omdat.. Jij Klinker bent.
Isgoed, waar is datquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij mij thuis, op mijn bed. En dan zien we wel
Oehww, spannendquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus dan hoeft Klink niet te komen.
[..]
In Rotterdam
Was om 5 uur al klaar, maar nu pas tijd om op FOK! te postenquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu pas klaar zijn met werken.Eckte bazen zijn om 6 uur klaar.
Zwakkeling.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:51 schreef xCore het volgende:
[..]
Was om 5 uur al klaar, maar nu pas tijd om op FOK! te posten
Ja?quote:
xCorequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
xCoreJordySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mandy & Lisa
Vind je het niet leuk als iemand je dat vertelt?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik. Hoefde je me niet te vertellen.
Nee, want ik heb zelfkennis.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Vind je het niet leuk als iemand je dat vertelt?
ego.jpeg
Mijn facebook stalken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oscar deelt niet alle profielgegevens met iedereen. WAT IS DIT MANG
gebrokenhart.jpg
Niet waar.quote:
Alleen tegen xCore hoor, en af en toe tegen jou (maar dat bedoel ik dan lief)quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu is een beetje gemeen vandaag lijkt wel.
Jij doet altijd gemeen tegen mij, waarom?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet waar.
[..]
Alleen tegen xCore hoor, en af en toe tegen jou (maar dat bedoel ik dan lief)
Omdat je wiA'ers basht.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:57 schreef xCore het volgende:
[..]
Jij doet altijd gemeen tegen mij, waarom?
Wel waarquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet waar.
[..]
Alleen tegen xCore hoor, en af en toe tegen jou (maar dat bedoel ik dan lief)
Met jouw hoofd erbij?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:59 schreef Ezell het volgende:
Ik heb vanmiddag een foto gemaakt van vogelpoep.
Ezell heeft ook een webcamquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ben ik niet geïnteresseerd in die foto.
[..]
Kinky
Sowieso, een foto van vogelpoep willen zien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ben ik niet geïnteresseerd in die foto.
16de.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer komt de uitslag eigenlijk?
Over twee weken ergens toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer komt de uitslag eigenlijk?
Waarvoorquote:
Yay. EN DAN EEN EIGEN EXA11-SCquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
16e uitslag en dan daarna ook nog herkansingen enzo voor degene die gaan herkansen dus dit blijft nog wel een tijdje open!
Is er eigenlijk ook een EXA10 SC?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Yay. EN DAN EEN EIGEN EXA11-SCMet Klinker erbij.
EXA11-SC + KBquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Yay. EN DAN EEN EIGEN EXA11-SCMet Klinker erbij.
Die van mij is ergens in juli.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
16e uitslag en dan daarna ook nog herkansingen enzo voor degene die gaan herkansen dus dit blijft nog wel een tijdje open!
Ik geloof dat 30 juni de meeste diploma-uitreikingen zijn?
We moeten een andere naam verzinnenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
EXA11-SC + KB
Nee maar serieus, een eigen SC zou wel tof zijn inderdaad.
Ja ja alles op zn tijd Sandertje.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:06 schreef yosander het volgende:
Klinkie! Kan je aanraden om aflevering 11 maar eens te gaan bekijken, 12 ook
.
8 juli hier.quote:
Oké danquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ja alles op zn tijd Sandertje.
Sowieso RJ Berger
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als je wil, kan je gewoon kijken op welke dag die van mij is.
Ojaquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als je wil, kan je gewoon kijken op welke dag die van mij is.
ah!quote:
tot na de bekendmaking van de herexamensquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:02 schreef Etsu het volgende:
Moblo, EXA mag wel open blijven tot juli ergens hè?
Laat dan maar zitten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet op welke school jij zit.Of iig te lui om op te gaan zoeken.
Lach mij niet uit. Ik heb allemaal jeukende plekken op mijn benen vanwege stomme plantjes.quote:
Kan beter zeggen dat we nog 3 maanden vakantie hebbenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:10 schreef Etsu het volgende:
We hebben nog 1,5 maand, klinkt nog heel ver weg.
Waarheenquote:
quote:
quote:
Land waar ik geboren ben gr gr.quote:
Jij ben Marokkaans?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Land waar ik geboren ben gr gr.
50 graden gemiddeld, als het niet meer is.
Ramadan alles.
WAAR IS HET VIND IK NIET LEUK KNOPJE?!
ZEG GEWOON WELK LAND Gquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Land waar ik geboren ben gr gr.
50 graden gemiddeld, als het niet meer is.
Ramadan alles.
WAAR IS HET VIND IK NIET LEUK KNOPJE?!
HHAAHAH WAT EEN BELG.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neen, ook niet.Ga niet gissen gaarne.
MEISJE! Ik ben booooooooooooooooooos, zeg dan waar je vandaan komt swaquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neen, ook niet.Ga niet gissen gaarne.
Als je het weet, en dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:16 schreef xCore het volgende:
[..]
MEISJE! Ik ben booooooooooooooooooos, zeg dan waar je vandaan komt swa
Met mij slapen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
DAN KAN IK VANAVOND GOED SLAPEN ANDERS NIET
Awww.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
DAN KAN IK VANAVOND GOED SLAPEN ANDERS NIET
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:16 schreef xCore het volgende:
[..]
Dan weet ik waar ik niet naar toe moet op vakantie.
Yep.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:17 schreef xCore het volgende:
[..]
Drie maanden croissantjes bakken bij de AH dan?
Wie weet heb ik al een vakantie daarnaartu geboektquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Awww.
[..]Je gaat er toch niet heen.
Ik betwijfel het!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:18 schreef xCore het volgende:
[..]
Wie weet heb ik al een vakantie daarnaartu geboekt
Euhm, ik ben bakker, geen fabrikant.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:18 schreef xCore het volgende:
[..]
Hoe komen jullie eigenlijk aan die frikandellen die in die broodjes gaan?
Ja.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:21 schreef Etsu het volgende:
In ieder geval een land in het Midden-Oosten.
Zeg gewoon G, anders praat ik niet meer met jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
Ik onthoud allesquote:
Echt?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat van Sander inderdaad. En ik heb ook in Jemen gewoond een tijdje.
Ga spaghetti eten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Jij mag niet meedoen met raden!
Ik weet niet, ik was klein toen.quote:
Geilquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik was klein toen.We woonden in een flat dat weet ik wel en we hadden stinkwc's op school.
Geen. Ingrediënten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Verwachtte reactie van Ezell: "Dan maak je nog een keer".
Dankjequote:
Dus niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Verwachtte reactie van Ezell: "Dan maak je nog een keer".
Verwachte reactie van Jordy: "Het is Hemelvaartsdag. De winkels zijn gesloten."quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Verwachtte reactie van Ezell: "Dan ga je de ingrediënten kopen."
De deur uitquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Verwachte reactie van Jordy: Het is Hemelvaartsdag. De winkels zijn gesloten.
Lieverd, de AH was open vandaag. Mijn AH dan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Verwachte reactie van Jordy: "Het is Hemelvaartsdag. De winkels zijn gesloten."
NOU?!??!?!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ezell, waarom heb jij 's nachts een witte zonnebril op?
Kijken kijken, niet kopen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..], je komt toch wel met oscar en mij tinychat he
![]()
![]()
Ik ga niet chatten vanavond. Ga straks douchenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..], je komt toch wel met oscar en mij tinychat he
![]()
![]()
Wat voor gespamquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:31 schreef yosander het volgende:
HOU OP MET DAT GESPAM OP FACEBOOK KRIJG ALLEMAAL MAILS![]()
Impliceren dat ik jou (half)naakt wil zien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga niet chatten vanavond. Ga straks douchenEn nee, je mag me niet (half)naakt zien.
Ja nou ik danquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:31 schreef yosander het volgende:
HOU OP MET DAT GESPAM OP FACEBOOK KRIJG ALLEMAAL MAILS![]()
Ik kan je gedachten lezen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat ik jou (half)naakt wil zien.
Impliceren dat je facebook hebt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:32 schreef Ezell het volgende:
Nog een reden om jullie mijn Facebook niet te geven..
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:32 schreef Ezell het volgende:
Nog een reden om jullie mijn Facebook niet te geven..
Kijk Smoelenboek, die Jordy knettersquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had het niet mis hoor. Je hoeft niet voor te schamen. Ik ben best sexy.
Klinkie natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:35 schreef Ezell het volgende:
Van de TT 'Waar Jordy naast de lapo post.' kan je bijna 'Waar Jordy naast de pot plast.' maken..![]()
mij ook nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij heeft me niet als vriendje op facebook.
Jij wou mij niet als vriendje op den veesboek.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:36 schreef Etsu het volgende:
KB deelt niet alle profielgegevens met iedereen. Als je KB kent, voeg haar toe als vriend of stuur haar een bericht.
KB, DOE ER WAT AAN
Dit is hartverscheurend. Dan mag je wel mijn vriendje op Facebook worden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:36 schreef Etsu het volgende:
KB deelt niet alle profielgegevens met iedereen. Als je KB kent, voeg haar toe als vriend of stuur haar een bericht.
KB, DOE ER WAT AAN
Eerst zien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit is hartverscheurend. Dan mag je wel mijn vriendje op Facebook worden.
*Troost*quote:
Geef je fb danquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit is hartverscheurend. Dan mag je wel mijn vriendje op Facebook worden.
WAT IS DITquote:
Ja graagquote:
Zeker weten?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stuur mij dan ook, meisjes onder elkaar allus.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mooi zo, want je was toch al niet zo goed in bed.
Jordy zal hem nooit van mij krijgenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:43 schreef Ezell het volgende:
Sander en Klinker hebben hem ook gekregen. NIET DELEN. Vooral niet met Jordy..
Voortrekkerquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:43 schreef Ezell het volgende:
Sander en Klinker hebben hem ook gekregen. NIET DELEN. Vooral niet met Jordy..
Ik mag je heel erg, maar meer als een vriend, sorryquote:
Nee.quote:
Oh.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar ik heet ook Sander. Het is bijna hetzelfde.
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik mag je heel erg, maar meer als een vriend, sorry.
Ja vice versa.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik mag je heel erg, maar meer als een vriend, sorry.
Ik wil niet meer met jou trouwenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja vice versa.
Enige met wie ik wil trouwen, is met Ezell of met Jordy.
Oja, en Dastan, niet te vergeten.
Flitskikker dan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja vice versa.
Enige met wie ik wil trouwen, is met Ezell of met Jordy.
Oja, en Dastan, niet te vergeten.
Oh, dan blijven nog 2 kandidaten over, lekker makkelijk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik wil niet meer met jou trouwen
Ben ik al van gescheiden. Hoef hem echt niet meer hoor.quote:
Wie zegt dat ik minderjarig ben.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij heeft je al afgewezen omdat je minderjarig bent.
Wanneer was datquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij heeft je al afgewezen omdat je minderjarig bent.
Nouja, alleen Dastan. Stelletje polygamisten..quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, dan blijven nog 2 kandidaten over, lekker makkelijk.
Hoezoquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nouja, alleen Dastan. Stelletje polygamisten..
Oja?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
heb ik een leuk plaatje van gr gr
Ik zou Snuf. nooit durven vergeten, maar hij is nooit online.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:49 schreef ThaTim het volgende:
Etsu vergeet mij en Snuf.. Kwalijke zaak.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Die moet in de OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij 't zegtquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nicequote:
Het was maar een grapje hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee. Dastan wilde dat niet hebben inderdaad.
Meer van dat ik niet wil dat al m'n gegevens bekend en openbaar is voor iedereen. Sander en VR2 zijn een uitzondering.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu wil liever niet dat zn rl vriendjes erachter komen dat hij online vriendjes toevoegt, ja dit is het he? ;$
quote:
Ik wil ook uitzondering zijnquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meer van dat ik niet wil dat al m'n gegevens bekend en openbaar is voor iedereen. Sander en VR2 zijn een uitzondering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |