sjut upquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm, kun je naast de lapo posten?
Jaquote:
Dan komen Ezell en ik ook langs gr gr.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
JaWaar? Amsterdam, op de Dam en dan zetten we zelf een tafeltje neer, kaarsje erbij en dan spaghetti eten?
Jij bent niet welkom.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan komen Ezell en ik ook langs gr gr.
Oehw spaghetti, romantischquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
JaWaar? Amsterdam, op de Dam en dan zetten we zelf een tafeltje neer, kaarsje erbij en dan spaghetti eten?
wrom so doen tan je maak me f*kkin in de war ;Squote:Op donderdag 2 juni 2011 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom maar achteraf, dan gaan we zelf een date organiseren.
Jij wel, Klink niet.quote:
Zo ver?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oehw spaghetti, romantisch
Ik dacht meer aan Nieuw-Zeeland![]()
Omdat.. Jij Klinker bent.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrom so doen tan je maak me f*kkin in de war ;S![]()
Waar danquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij wel, Klink niet.
[..]
Zo ver?
[..]
Omdat.. Jij Klinker bent.
Isgoed, waar is datquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij mij thuis, op mijn bed. En dan zien we wel
Oehww, spannendquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus dan hoeft Klink niet te komen.
[..]
In Rotterdam
Was om 5 uur al klaar, maar nu pas tijd om op FOK! te postenquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu pas klaar zijn met werken.Eckte bazen zijn om 6 uur klaar.
Zwakkeling.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:51 schreef xCore het volgende:
[..]
Was om 5 uur al klaar, maar nu pas tijd om op FOK! te posten
Ja?quote:
xCorequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
xCoreJordySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mandy & Lisa
Vind je het niet leuk als iemand je dat vertelt?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik. Hoefde je me niet te vertellen.
Nee, want ik heb zelfkennis.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Vind je het niet leuk als iemand je dat vertelt?
ego.jpeg
Mijn facebook stalken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oscar deelt niet alle profielgegevens met iedereen. WAT IS DIT MANG
gebrokenhart.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |