Het topic niet lezen en met een popi jopi reactie op de proppen komen.quote:
Vanwege de reclames die ze maken, dat had je kunnen lezen, maar ik wil het graag nog een keer voor je uitleggen. Grolsch maakt 'hippe' reclames terwijl alleen boeren Grolsch drinken. Boeren zijn niet hip. Daarom.quote:
Eens.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:49 schreef IkBenEenStoner het volgende:
Jupiler is toch beter dan alles. Naja, van de 'gewone' biermerken dan.
....quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik at nog liever een fles spiritus.
Dommelschquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:50 schreef Koeketrommel het volgende:
Ik moest lachen, hihi.
Maar inderdaad, Jupiler is het lekkerst.
Dommelsch is trouwens ook niet te zuipen.
en mensen die op fok zitten zijn wel hip?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vanwege de reclames die ze maken, dat had je kunnen lezen, maar ik wil het graag nog een keer voor je uitleggen. Grolsch maakt 'hippe' reclames terwijl alleen boeren Grolsch drinken. Boeren zijn niet hip. Daarom.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:52 schreef Schalks. het volgende:
Ben je boos? Pluk een roos.
Zet hem op je knoet, dan is je plasser als het moet.
In mijn woonplaats brouwen ze dat. Eigen bier eerst.quote:
Bedankt voor deze wijze levensles. Je hebt me echt verlicht. Sinds je post kijk ik heel anders tegen het leven aan. Nogmaals bedankt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:53 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Relax, je ergert je een beroerte man. En wie ben jij eigenlijk om te bepalen wat lekker en wat niet lekker is? Ieder zo zijn eigen smaak, dacht ik zo? Tevens vind ik de reclames wél leuk om naar te kijkenJe moet je minder druk maken om de kleinigheden in het leven en gewoon genieten. Het heeft gewoon geen zin om hierover te klagen. Er zijn mensen die Grolsch/Heineken/Bavaria/Amstel lekker vinden. Get over it. Het zijn grote bierconcerns die exporteren naar alle delen van de wereld. Als jij het niet lekker vindt dan drink je het toch gewoon niet
![]()
Klacht onterecht.
en hoequote:Op donderdag 2 juni 2011 18:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
zo he.. komaan zeg! jij hebt hem nu goed te pakken
quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:52 schreef Schalks. het volgende:
Ben je boos? Pluk een roos.
Zet hem op je hoed, dan is alles morgen weer goed.
Mensen zonder grenzen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:30 schreef Spouwerranger het volgende:
Ligt niet zo te zeiken, TS. Bier is bier.
Sommige pilsjes zullen waarschijnlijk wel degelijk lekkerder zijn dan van dat belachelijk zoete spul als Grimbergen. Kijk eens verder zou ik zeggen.quote:Het beste bier is godverdomme toch geen pils, zeker niet als je ooit een fatsoenlijk speciaal biertje hebt gedronken. Drink eens een Grimbergen en dan een pilsje, dan kun je pils toch nooit het beste bier noemen? Sterker nog, Brand pils. Degene die de reclame heeft bedacht mag echt tegen een muur gezet worden want ik word echt ontoepasselijk van de reclame.
Wat?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
want ik word echt ontoepasselijk van de reclame.
Ah, weer iets bijgeleerd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Onpasselijk, maar dan nog erger.
QFT, hoewel Palm eentje promoveert naar mijn mening.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:17 schreef debeterebob het volgende:
Goed pils is:
Grolsch, Hertog Jan, Warsteiner, Gulpener, La Trappe, Bitburger
Doenbaar pils:
Alfa, Brand, Palm
Slootwater:
Heineken, Bavaria, Amstel, Jupiler.Dommelsch
Sommige smaken kan ik me niet 100% herinneren. Dus je kan best gelijk hebbenquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:21 schreef De_Viborateur het volgende:
[..]
QFT, hoewel Palm eentje promoveert naar mijn mening.
Aye.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:17 schreef debeterebob het volgende:
Goed pils is:
Doenbaar pils:
Alfa, Brand, Palm
Slootwater:
La trappe als pils beschrijvenquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:17 schreef debeterebob het volgende:
Goed pils is:
Doenbaar pils:
Alfa, Brand, Palm
Slootwater:
Boertjes.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:49 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Wat een zuur persoon moet TS wel niet zijn zeg....zeiksnor.
Tevens: boerenachterhoek
![]()
Grolsch
You go girl.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:49 schreef drunk_on_shadows het volgende:
![]()
Grolsch
quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen zonder grenzen.![]()
Jij neukt ook met aangespoelde walvissen? Gat is gat.
QFTquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:49 schreef drunk_on_shadows het volgende:
![]()
Grolsch
Niet zeiken, want zonder die 'boertjes' had jij je vreten niet gehad.quote:
die is wel meesterlijkquote:
Ben het zeker niet met je hele posting eens, maar deze zin zou in elke kroeg op een tegel aan de muur moeten hangen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dan heb je natuurlijk ook nog de reclame voor Bavaria rosé 0%, mocht ik ooit een kerel zien die dat drinkt, sla ik ‘m tot bloedens toe tegen z’n ketel aan, wat een homo ben je dan als je dat durft te drinken.
In grote lijnen mee eens, behalve Jupilerquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:17 schreef debeterebob het volgende:
Goed pils is:
Doenbaar pils:
Alfa, Brand, Palm
Slootwater:
Oranjeboom, dat was inderdaad fucking smerige rotzooi. En als ik daar twee flesjes van op had, dan soms al van die pijn steken in het voorhoofd. Godsamme wat een rotzooi was dat.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:37 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
In grote lijnen mee eens, behalve Jupiler, dat vind ik goede pils.
Kennen we trouwens Oranjeboom nog, dat is pas slootwater, vandaar dat je het tegenwoordig nog maar zelden tegenkomt/
Ik vind het juist erg zwak om te impliceren dat je wel (hun) bier moet drinken om een echte man te zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:43 schreef Krantenman het volgende:
"Jupiler. Mannen weten waarom."
Meer heb je ook niet nodig als reclameslogan.
Ik ken ook zat vrouwen die bier drinken, maar dat zal dan wel geen Jupiler zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:49 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ik vind het juist erg zwak om te impliceren dat je wel (hun) bier moet drinken om een echte man te zijn.
Ditquote:
Daarom altijd Rotterdammers.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:50 schreef Vasilevski het volgende:
De slogan van Jupiler is inderdaad erg geschikt voor jongetjes die zich onzeker voelen over hun mannelijkheid.
quote:
Ah nee zeker nog nooit meer dan 150 kilometer zuidwaarts gereisd. Stockhholm dat moet voor jou al de hel betekenen. Of niet dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:03 schreef Agiath het volgende:
Mensen die trouwens geen heineken oid lusten.
Die ben ik in het echt nou nog nooit tegengekomen, raar he
??? Wat heeft Stockholm hiermee te maken?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:08 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ah nee zeker nog nooit meer dan 150 kilometer zuidwaarts gereisd. Stockhholm dat moet voor jou al de hel betekenen. Of niet dan?
ga weg gek, heb ik 1 x mee mogen maken, heb mijn glas leeggegooid en palm gedronken rest van de avond. Wansmakelijke meuk is datquote:
Troll of homoquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:10 schreef manusjehatte het volgende:
En dit is ook zeker het bier dat alle bieren in de OP overtreft!
[ afbeelding ]
Beter dan dit gaat het nooit worden
Nou je drinkt het sowieso wel omdat het nou eenmaal bier is, maar ik ken toch echt wel heel veel mensen die het met me eens zijn dat heineken één van de mindere bieren is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:03 schreef Agiath het volgende:
Mensen die trouwens geen heineken oid lusten.
Die ben ik in het echt nou nog nooit tegengekomen, raar he
Vind het zelf een middenmoter, voor feestjes is het eigenlijk altijd wel goed omdat ik dus niemand ken die klaagt over Heineken. Het wordt ook wel geassocieerd met feestjes en uitgaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:14 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Nou je drinkt het sowieso wel omdat het nou eenmaal bier is, maar ik ken toch echt wel heel veel mensen die het met me eens zijn dat heineken één van de mindere bieren is.
Ik koop eigenlijk altijd holger of hertog jan afhankelijk van of ik veel of weinig wil uitgeven.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
Vind het zelf een middenmoter, voor feestjes is het eigenlijk altijd wel goed omdat ik dus niemand ken die klaagt over Heineken. Het wordt ook wel geassocieerd met feestjes en uitgaan.
Zelf kopen wij thuis de laatste tijd veel Grolsch (tenzij AH een andere aanbieding heeft) omdat het echt goed bier en net wat goedkoper dan Heineken of Hertog Jan. En beugels blijven goede apparaten om bier uit te drinken
Zelf vind ik Bavaria en Amstel wat minderen bieren, al kan bavaria soms zo cheap zijn dat het wel weer verleidelijk wordt.
Buiten dat drink ik ook regelmatig avonden AH Pils bij vrienden die niet biermerkgeil zijn, vind het allemaal prima
Dat mensen in het buitenland wel eens een andere "smaak" plegen te hebben, dat bedoelde ik ermee.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:12 schreef Agiath het volgende:
[..]
??? Wat heeft Stockholm hiermee te maken?
Er zit een verschil in 'niet lusten' en 'niet lekker vinden' imo
Pats ik kijk hem gewoon nog een keer, niks meer aan doenquote:
Ja jongen, je zal maar eens vlakbij de Aldi wonen.quote:
wat een eindbaas!quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:49 schreef IkBenEenStoner het volgende:
Jupiler is toch beter dan alles. Naja, van de 'gewone' biermerken dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |