In mijn woonplaats brouwen ze dat. Eigen bier eerst.quote:
Bedankt voor deze wijze levensles. Je hebt me echt verlicht. Sinds je post kijk ik heel anders tegen het leven aan. Nogmaals bedankt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:53 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Relax, je ergert je een beroerte man. En wie ben jij eigenlijk om te bepalen wat lekker en wat niet lekker is? Ieder zo zijn eigen smaak, dacht ik zo? Tevens vind ik de reclames wél leuk om naar te kijkenJe moet je minder druk maken om de kleinigheden in het leven en gewoon genieten. Het heeft gewoon geen zin om hierover te klagen. Er zijn mensen die Grolsch/Heineken/Bavaria/Amstel lekker vinden. Get over it. Het zijn grote bierconcerns die exporteren naar alle delen van de wereld. Als jij het niet lekker vindt dan drink je het toch gewoon niet
![]()
Klacht onterecht.
en hoequote:Op donderdag 2 juni 2011 18:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
zo he.. komaan zeg! jij hebt hem nu goed te pakken
quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:52 schreef Schalks. het volgende:
Ben je boos? Pluk een roos.
Zet hem op je hoed, dan is alles morgen weer goed.
Mensen zonder grenzen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:30 schreef Spouwerranger het volgende:
Ligt niet zo te zeiken, TS. Bier is bier.
Sommige pilsjes zullen waarschijnlijk wel degelijk lekkerder zijn dan van dat belachelijk zoete spul als Grimbergen. Kijk eens verder zou ik zeggen.quote:Het beste bier is godverdomme toch geen pils, zeker niet als je ooit een fatsoenlijk speciaal biertje hebt gedronken. Drink eens een Grimbergen en dan een pilsje, dan kun je pils toch nooit het beste bier noemen? Sterker nog, Brand pils. Degene die de reclame heeft bedacht mag echt tegen een muur gezet worden want ik word echt ontoepasselijk van de reclame.
Wat?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
want ik word echt ontoepasselijk van de reclame.
Ah, weer iets bijgeleerd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Onpasselijk, maar dan nog erger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |