18?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:40 schreef Darkestrah het volgende:
We kunnen al die doden niet bijhouden met onze snelheid hoor. Als dit topic vol zit zal Justin Bieber overleden zijn op respectabele leeftijd.
Vond het wel een vermelding waard in dit topicquote:Op maandag 6 juni 2011 10:40 schreef Darkestrah het volgende:
We kunnen al die doden niet bijhouden met onze snelheid hoor. Als dit topic vol zit zal Justin Bieber overleden zijn op respectabele leeftijd.
Je bedoelt zoiets als dit: Post hier pas overleden muzikantenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Is misschien wel leuk een dode muzikanten bijhoud topic
Ik dacht voordat ik klikte, dat het een tong80-topic was.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Je bedoelt zoiets als dit: Post hier pas overleden muzikanten
Er is toch niemand van Radiohead of Blof overleden?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:00 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik dacht voordat ik klikte, dat het een tong80-topic was.
Of Dries Roelvink.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:11 schreef bartrid het volgende:
[..]
Er is toch niemand van Radiohead of Blof overleden?
Net 1 nummer geluisterd. Jammer.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Net 1 nummer geluisterd. Jammer.. Het niveau van AoM hebben ze sowieso nooit meer gehaald, vind ik dan
, en na Dominate ben ik ook afgehaakt. Hoor nu weinig reden om weer in te haken.
Nu niet meer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:19 schreef Mark het volgende:
Kwam dit interview tegen:
Mooi eerbetoon aan Voivod. Wilde het in het centrale topic VOIVOD plakken, maar die is dicht
Ik heb AoM op zwart vinyl, enkele hoes.quote:
de zaal uit !quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb AoM op zwart vinyl, enkele hoes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |