quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:18 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de troon van Bellefleur tegenwoordig.
ja heb net zwaar huishoudelijk werk verricht, dus dat kan ik ook allemaal inbrengenquote:
Heyyyyquote:
Wie geht's?quote:
Ik weet het nog niet... ik denk dat ik eerst ff kijk wie er door zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
Benny? Als Rolf de finale haalt ga ik denk ik naar het gratis concert
Jij?
In Amersfoort
Dat mag ik toch ookquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:27 schreef Bellatrix het volgende:
Jij denkt maar dat je alles, mag van mij!
Staat Anouk nog steeds op 1?quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:30 schreef iBenny het volgende:
Hoezo dat het album van Lady Gaga het zo 'slecht' in Nederland?
Jonguhhhhh het is al middagquote:
Heb jij tijd te veel?quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:33 schreef Bellatrix het volgende:
Oh my god.
MEEEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWW
Dat moet je intypen in Google translate, en dan van Nederlands naar Chinees traditoneel en dan op luisteren klikken.
Nee zag het op iemand zijn tumblr.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee zag het op iemand zijn tumblr.
Ik schrok me de tyfus, kutclownsquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:36 schreef Bellatrix het volgende:
Ja hallo, ik zag dat ding ineens tussen het puin van het tuinhuisje liggen, dat ding kijkt mijn ziel in!
Klopt, ik ben al aan de shakesquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Details, details...
Vandaag is zo'n gezond-doen-dag. Ik voel het!
Vandaar een hele kip in de oven vanavond....een echte oven dan hé...Om jullie vunzige opmerkingen gewoon maar alvast voor te zijn!quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Details, details...
Vandaag is zo'n gezond-doen-dag. Ik voel het!
Alsof wij vunzig zijnquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vandaar een hele kip in de oven vanavond....een echte oven dan hé...Om jullie vunzige opmerkingen gewoon maar alvast voor te zijn!
ooowoowoowoowoowoowoowoowquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:33 schreef Bellatrix het volgende:
Oh my god.
MEEEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWW
Dat moet je intypen in Google translate, en dan van Nederlands naar Chinees traditoneel en dan op luisteren klikken.
Het is net dubstep.quote:
Jezus, net alsof ik daar iets ranzigs van zou maken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vandaar een hele kip in de oven vanavond....een echte oven dan hé...Om jullie vunzige opmerkingen gewoon maar alvast voor te zijn!
Ik welquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, net alsof ik daar iets ranzigs van zou maken.
Pics!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zodra ik de moed bij elkaar heb om een broek aan te trekken ga ik even fruit scoren.
Jij hebt heul geen tietenquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:42 schreef PatriQue89 het volgende:
nait zo soezen jong, want iek heb alle tiet!
Jaquote:
Van je broekquote:
Ik sla de Gamma over vandaag, doe ik morgen wel, dan ben ik toch al drukquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga zo even wandelenNaar de praxis... jeeeeh met schoonfamilie
Echt, wat een kutnummerquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
\
en inderdaad, het slaat nergens op maar ik moest lachen
ik lag lekker lui in de tuin, belt Rob op.... ga je mee naar de praxis? Dus ik: ja is goed.... hij: mijn ouders en zusje gaan ook mee.... ik : Owquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik sla de Gamma over vandaag, doe ik morgen wel, dan ben ik toch al druk
Ik ga zo de zon in denk ikquote:
Je schoonzusquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik lag lekker lui in de tuin, belt Rob op.... ga je mee naar de praxis? Dus ik: ja is goed.... hij: mijn ouders en zusje gaan ook mee.... ik : Ow
hij is leukquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
\
en inderdaad, het slaat nergens op maar ik moest lachen
Poke me baby, one more timequote:
Wegquote:
quote:
Ja dat dacht ik alquote:
Hoe is'tquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:04 schreef Laysa het volgende:
Kut kut kut ...verkeerde topic![]()
![]()
rem en kal....jullie posten in te veel topics![]()
Jaquote:
Yayquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja Bon!....helemaal het Laysa'tje weer![]()
En met jou?
doe je schone zus maar de groeten van mequote:
Hoe'st met de poezenquote:
Ik ga stuk hier.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
bella, kijk deze http://www.dumpert.nl/mediabase/1508011/075c4942/beh_.html
Mina is nog dikker en ronder en Snoesel is nog bazigerquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe'st met de poezen? Ik ben de namen vergeten
.
Ohja, Snoeselquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mina is nog dikker en ronder en Snoesel is nog baziger
Je bent er in ieder geval lekker op tijd bij.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:07 schreef Kally het volgende:
Ik zeg het nu vast, ik wil de lapo, dus bel, sms, whatsapp me, don't care, maar ik wil hem
Ikwillemikwillemikwillemikwillemikwillemikwillemikwillemikwillemikwillemikwillemikwillemikwillemikwillemikwillemikwillemikwillemquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:07 schreef Kally het volgende:
Ik zeg het nu vast, ik wil de lapo, dus bel, sms, whatsapp me, don't care, maar ik wil hem
Als ik niet op vakantie ben dat weekend heb ik al een andere meet.quote:
Ik ben altijd op tijdquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent er in ieder geval lekker op tijd bij.
Je drukt maar op de 'open nieuw deel'-knopquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:07 schreef Kally het volgende:
Staat nu ook in de OPquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:08 schreef Kally het volgende:
Nu goed, Hans Ja hoor we gaan weer meeten :P
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik niet op vakantie ben dat weekend heb ik al een andere meet.
Maar het begint er steeds meer op te lijken dat ik weg ben.
Tnxquote:
Zie die Benny stoer doen met z'n knopjes.quote:
Ja die bedoelde ik ookquote:
nee, jijhansquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ikwillemikwillemikwillemikwillemikwillemikwillemikwillemikwillemikwillemikwillemikwillemikwillemikwillemikwillemikwillemikwillem
Okequote:Op donderdag 2 juni 2011 15:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Help me in juli of augustus even herinneren dat ik vrij moet vragen.
Aan het spelen, met zijn hamster.quote:
quote:
quote:
Ja.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:10 schreef Zeroku het volgende:
Deze mag ook wel in de OP, [ afbeelding ].
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:14 schreef Kally het volgende:
Zo zit ik even lekker aan een Golden Delicious
Ja wat?quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja wat?
Bikinitijd bijna jonguh, dus even strak in het velletje
Stomp die trut gewoon een keer vol op der smoel, en trek dat kind dat vest uit, echt die gaat doodquote:
En nu?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Je let even niet op en je zit naar Duitsche Hip-Hop te luisteren.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Stomp die trut gewoon een keer vol op der smoel, en trek dat kind dat vest uit, echt die gaat dood
Stilzitten en wachten tot het over is, ik denk dat dat de enige mogelijkheid is.quote:
Ja ik was op een bbq, komt ze met haar baby aan, helemaal ingepakt, de mussen lagen dood van de warmtequote:
Schnitzeltje tochquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stilzitten en wachten tot het over is, ik denk dat dat de enige mogelijkheid is.
Niet bewegen, dan zien ze je niet.
quote:
Sorryquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hier ook, plak er zo 1 achter het behang
Ik weet het niet, vertel het maarquote:
Wel veiligquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik was op een bbq, komt ze met haar baby aan, helemaal ingepakt, de mussen lagen dood van de warmte
quote:
Ja? Dat kind raakt oververhit, niks niet veilig, aankleden zoals je zelf gekleed gaat, wat een doos is datquote:
Hahaquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:23 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Ja? Dat kind raakt oververhit, niks niet veilig, aankleden zoals je zelf gekleed gaat, wat een doos is dat
Schatje, jij bent het licht van mijn leven, da witte gij toch?quote:
Witte geitquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Schatje, jij bent het licht van mijn leven, da witte gij toch?
Aapjequote:
Dat is echt by very very very véry far de meest homofiele neger oooit!quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:27 schreef Bellatrix het volgende:
What what what, you wanna do it in my but? Ooooohhkay
[ afbeelding ]
OMGquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:27 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:27 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Nee ik ben gewoon leuk, iedereen wil bij mij zijnquote:
quote:
Ja jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:34 schreef PatriQue89 het volgende:
en voor de duidelijkheid, dat nice, daar reageerde hij dan op met zin om af te spreken.. dus ik ging niet er op in
Hoeveel centimeter?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:35 schreef PatriQue89 het volgende:
En, nee, ik vind m niet lekker hoorhij heeft wel 6 filmpjes gemaakt.. daar kan ik ok nog wel shots van plaatsen, als jullie dat willen, hahah!
Ik ook niet... hij is ook al wél 37!quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou ben ik verder niet erg heaumeaux, maar ik word hier dus niet nat van.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:35 schreef PatriQue89 het volgende:
En, nee, ik vind m niet lekker hoorhij heeft wel 6 filmpjes gemaakt.. daar kan ik ok nog wel shots van plaatsen, als jullie dat willen, hahah!
quote:
Centimeter?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook niet... hij is ook al wél 37!
* Kuchtquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook niet... hij is ook al wél 37!
Houd je smoel, kutrelnichtquote:
Dat zeg je toch niet!quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en uitgeragdmaar dat was smorgens denk ik,, tijdens het uitgaan
Moet ze eerst op Fok komenquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:39 schreef Kally het volgende:
Patrique RIP vast jonguhh, Doortje doet je wat
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Is doortje ook 1 oktober welkom siep?
Ik heb een 3 persoons. Dus het zou eventueel kunnen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
Wie heeft er een 6 persoonstent te leen?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:41 schreef Kally het volgende:
Ik denk dat er 6 in mijn bed zullen moeten
Ja jij, 3 x vallen, ik ben gewoon thuisquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga gewoon lekker naar huis in oktober
Nou, zoals je de vorige keer was, doe je er wel even over voordat je thuis bent.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga gewoon lekker naar huis in oktober
Le mans? Als in 24 uur?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
De 6 persoonstent van le mans is overleden
En die tenten zijn fokking duur
nee joh, alsof ik nog nooit met alcohol op naar huis ben gegaan, ik ben pro, jeweetsquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, zoals je de vorige keer was, doe je er wel even over voordat je thuis bent.
Jaja. Ik ben ook wel eens een sloot ingefietst.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee joh, alsof ik nog nooit met alcohol op naar huis ben gegaan, ik ben pro, jeweets
ik denk hun ook niet, maar ze gaan met de auto dus laatste nachtje hebben ze slaap nodigquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Slapen terwijl de V10 en al wat meer op 70 meter voorbijbrullen.
Ik slaap niet.
Kun je dan ook nog die zondagavond blijven staan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk hun ook niet, maar ze gaan met de auto dus laatste nachtje hebben ze slaap nodig
ik nog nooit, wel ooit met oud en nieuw 3 uur gedaan over een wandeltocht van 20 minuutjesquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Jaja. Ik ben ook wel eens een sloot ingefietst.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik nog nooit, wel ooit met oud en nieuw 3 uur gedaan over een wandeltocht van 20 minuutjes
maar toen stond het dorp ook wel zo'n beetje droog toen ik klaar was met drinken
Gewoon lekker achter een vangrail ergens.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
Geen idee wat ze doen, maar ze staan niet op een officiële camping
op een terrein van een bedrijf geloof ikquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon lekker achter een vangrail ergens.
Gewoon kapot makenquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo BAM, slap in my face..
iemand zegt.. nou jij bent wel ouder dan 21, he?
Liegt hij dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo BAM, slap in my face..
iemand zegt.. nou jij bent wel ouder dan 21, he?
oh the humanityquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:01 schreef iBenny het volgende:
Goffer
Ik moet mn stadje uitbreiden om de goal te halen. Laat ik dat nou net gister hebben gedaan, waardoor ik nu een tijdje moet wachten
Oehquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:05 schreef Kally het volgende:
Patrique, die buurman met die hond vorige week, die stond net eng naast me in de lift en me volop te checken _o-
Hij is enggggquote:
Doei doei hanzelquote:
Hey ik heb stijl en klasse jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ach joh.. pakken wat je pakken kan!
Ik was druk, nu niet meerquote:
Tis echt lekker...ff bijbruinenquote:
quote:
Tot zo sletjesquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:26 schreef Bellatrix het volgende:
Zoooo, peuken gehaald, rode stier, nu de zon in, klatschboem!
Hees?quote:
Dekmantel voor mijn spionagewerk voor de Poolse maffia.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:29 schreef Zeroku het volgende:
Zie al die plebejers hier net doen alsof ze een leven hebben.
Wat is een leven?quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:29 schreef Zeroku het volgende:
Zie al die plebejers hier net doen alsof ze een leven hebben.
Hees staat voor mij synoniem aan toegankelijk, afgelopen zaterdag was ik erg toegankelijkquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, heel toegankelijk.. en.. gewoon.. nom
quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
Toegankelijk, is dat homocode voor een indringbare anus?
Ongetwijfeld!quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
When I scratch my nails down someone elses back I hope you feel itquote:
Die tekst is echt geniaal ja.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:38 schreef Kally het volgende:
[..]
When I scratch my nails down someone elses back I hope you feel it
Sowieso dat nummerquote:
Ik klaag niet hoor, ik zit in de zonquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
We hebben een 6 persoonstent *G+
50 euro maar
schoonmoeder: is wel goedkoop hè? Wil je niet die van 90 euroquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |