Geen intresse!! Of ik moet 10 juni de jackpot winnen dan wil ik het wel kopen voor mn superduper home cinema dat ik dan ga bouwen!quote:
Allemaal voor mijn tijdquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nu nog wachten op ETA, Damskie en de rest!!
quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
i Top 100 van woensdag 1 juni 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
010. 209 The_Dean
017. 188 Kuno_van_Dijk
023. 136 Lithia
Netjes Dean!!!
Ik kwam even langs! hihihiquote:
In your face!quote:
sorry man..!quote:
waar zijn die goede oude tijden... dat ik 200-300-350 posts per dag haalde... en dat we 5-6 topics per dag makkelijk vulden...!quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik kwam even langs! hihihi
En we hadden 1500 die mocht niet te lang open blijven vond ik!
quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:07 schreef Bravebart het volgende:
"Volgende halte, Surinamestraat."
Wajooooo Jan, jullie hebben je eigen straat!
waarom was je er niet dan? dit was gewoon allemaal gisteravond...?quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ow ik weet nog wel vroeger, dat we zo hard gingen, dat ik van het werk wegging en echt naar de S-bahn (in berlijn) rende en snel naar huis ging voordat er zo weer 2-3 topics verder waren...!!
dat was echt erg mang...! Gingen soms wel 8-9 topics door op een dag, niemand was aan het werk volgens mij...!quote:
Wat zullen jullie werkgevers blij zijn geweest!quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat was echt erg mang...! Gingen soms wel 8-9 topics door op een dag, niemand was aan het werk volgens mij...!
Mijn baas stond er soms versteld van hoeveel werk ik afkreeg, de stagiar voor mij deed nog minder!quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat zullen jullie werkgevers blij zijn geweest!
We waren stagiair he. Ze moeten niet te veel verwachtenquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:20 schreef jna het volgende:
[..]
We waren stagiair he. Ze moeten niet te veel verwachten
In Amsterdam ook een pleinquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:07 schreef Bravebart het volgende:
"Volgende halte, Surinamestraat."
Wajooooo Jan, jullie hebben je eigen straat!
Wat een tijden waren datquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ow ik weet nog wel vroeger, dat we zo hard gingen, dat ik van het werk wegging en echt naar de S-bahn (in berlijn) rende en snel naar huis ging voordat er zo weer 2-3 topics verder waren...!!
quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mijn baas stond er soms versteld van hoeveel werk ik afkreeg, de stagiar voor mij deed nog minder!![]()
zelfs nog een letter of recommmendation voor gekregen..!
echt he...! En soms echt lachend op mn bureau gelegen, het ging ook nog ergens over!quote:
Nice!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mijn baas stond er soms versteld van hoeveel werk ik afkreeg, de stagiar voor mij deed nog minder!![]()
zelfs nog een letter of recommmendation voor gekregen..!
Ik had negen maanden om een project af te ronden.. Had er twee maanden voor nodigquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat ik een leven heb?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarom was je er niet dan? dit was gewoon allemaal gisteravond...?
Daar zijn deze dagen prima voor.. alleen ging mijn biologisch klok gewoon om 6:10 afquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:14 schreef Houniet het volgende:
Whehe shit.
Wel lekker bijgeslapen ja.
Hallo.
Dat je die shit kan vinden man.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:03 schreef PieterBas het volgende:
Nieuw klusje voor vandaag
Sokken re-organiseren.. Ik kan ook gewoon alle sokken weggooien en gewoon een zooi nieuwe kopen
haha, dat is kutquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:10 schreef PieterBas het volgende:
he, ik heb ook nog een moeilijkheidsfactor.... kleurenblind zijn, dus het komt nu aan op lengte en kenmerken
Je hebt ook blauwe hè.quote:
Heul niet!quote:
Dean is ook kleurenblindquote:
ik ook hoorquote:
Dus jouw dagplanning is alweer volgepland.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:40 schreef Californium het volgende:
Te veel voor in 1 keerVoordat ik begin aan deel 2 maar even wasje in de wasmachine stoppen, dan kan ik dat straks nog even ophangen voordat ik boodschappen ga doen en ga koken [/huisvrouw]
Heb ik ook wel gehad hoorquote:
Ja! Verder is het hier 1 grote teringbende en moet ik de eettafel, salontafel eigenlijk nog afnemen, kleren van de vloer van de slaapkamer halen, troep opruimen stofzuigen (maar denk dat ikquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus jouw dagplanning is alweer volgepland.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja! Verder is het hier 1 grote teringbende en moet ik de eettafel, salontafel eigenlijk nog afnemen, kleren van de vloer van de slaapkamer halen, troep opruimen stofzuigen (maar denk dat ikdat maar laat doen
)
Succes!quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja! Verder is het hier 1 grote teringbende en moet ik de eettafel, salontafel eigenlijk nog afnemen, kleren van de vloer van de slaapkamer halen, troep opruimen stofzuigen (maar denk dat ikdat maar laat doen
)
Ojaquote:
Hotdogsquote:
Nopequote:
Van kippengehaktquote:
Nobelquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nope.
Wel een oud dametje helpen met sjouwen. Goede daad is weer verricht voor vandaag.
Ik ook, heb zo'n zonnebrilafdruk op min hoofdquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:04 schreef Bravebart het volgende:
Gvd, verbrandNiet gedacht dat het al zo hard zou gaan
Mijn hoofd valt wel mee, maar m'n armen zijn wel enigszins roodquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook, heb zo'n zonnebrilafdruk op min hoofd
Ben jij ook zo'n idioot die op Hemelvaart, Pasen en Pinksteren naar de meubelboulevard gaat?quote:
Nee, maar ik verveelde me hard. Ik had het toevallig vanmorgen nog iemand afgeraden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n idioot die op Hemelvaart, Pasen en Pinksteren naar de meubelboulevard gaat?
Renesse is ook druk trouwens, zoals verwacht
Neuh, maar totaal nergens zin inquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:35 schreef Piles het volgende:
Drukte weer hierIedereen ligt met z'n luie reet in de zon zeker
Goed bezigquote:
Heerlijk !quote:
Ahquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, maar ik verveelde me hard. Ik had het toevallig vanmorgen nog iemand afgeraden.
Maar we gingen dan ook deels voor de dames.
quote:
Niet helemaal wat ik bedoeldequote:hosselen
` hos - se - len (hosselde, h. gehosseld) slang het leven leiden dat kenmerkend is voor een heroïneverslaafde (vooral gebruikt door Surinamers)
Hij was lekker ja.quote:
Koffiequote:Op donderdag 2 juni 2011 19:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij was lekker ja.
Nu koffie, or not koffie?
Ohja. Sorry meesterquote:
Je hebt heul geen les meer nodig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |