abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97612055
Dat zijn eigenlijk gewoon de grootste criminelen die er zijn en die vervolgens ook nog gesteund worden door de Argentijnse regering.

Zo hebben ze bijvoorbeeld een vrouwelijke leider die vond na 911 dat de VS zijn verdiende loon kreeg en een advocaat die zijn eigen moeder vermoorde en daarvoor veroordeeld werd en vervolgens de staat oplichte in dienst van de moeders

Goed plan zou het zijn om ze weer rondjes te laten lopen en verder geen aandacht aan besteden,

[ Bericht 3% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 02-06-2011 07:29:01 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_97612084
Ben jij stiekem sympathisant van dat fascistisch regime die de kinderen van die moeders vermoordde?
Die vond hun kinderen namelijk ook criminelen , toch ?
  donderdag 2 juni 2011 @ 07:08:52 #3
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_97612093
bronvermelding en evt. wat achtergrond info om je beweringen te kunnen maatstaven graag, Diego
Het komt nu enigszins kinderachtig over je uitspraken...tit for tat and all that
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_97612107
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 07:03 schreef Bluesdude het volgende:
Ben jij stiekem sympathisant van dat fascistisch regime die de kinderen van die moeders vermoordde?
Die vond hun kinderen namelijk ook criminelen , toch ?
Heb je last van woordblindheid?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_97612110
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 07:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
bronvermelding en evt. wat achtergrond info om je beweringen te kunnen maatstaven graag, Diego
Het komt nu enigszins kinderachtig over je uitspraken...tit for tat and all that
Doe je best, zoek uit wie Sergio Schlokender en Hebe de Bonafini is
pi_97612112
"I felt that there were many people in that moment who were happy and felt that the blood of so many in that moment were avenged... because the NATO bombings, the blockades and the millions of children who die of hunger in this world, that was due to this power that those men attacked, with their own bodies. And everyone knew it."

"I always thought of my children as guerrilla soldiers and revolutionaries, with great pride".
pi_97612117
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 07:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Heb je last van woordblindheid?
Nee.... Jij wel?
Geef eens gewoon inhoudelijk antwoord en ga niet schelden enzo.....
Je noemt die moeders allemaal 'criminelen' ..
Het zijn gewoon moeders .. en hun kinderen zijn vermoord..
Of hun kleinkinderen zijn ontvoerd..

quote:
De Dwaze Moeders (Asociación Madres de Plaza de Mayo, Vereniging van Moeders van het Meiplein) zijn een groepering van Argentijnse moeders van desaparecidos, verdwenen personen. Volgens cijfers van de Argentijnse regering verdwenen onder de dictatuur van de militaire junta, die het land van 1976 tot 1983 bestuurde, 13.000 mensen. Mensenrechtenorganisaties houden het echter op 30.000 verdwijningen [1]

Deze beweging is spontaan ontstaan toen een groep moeders opheldering ging vragen aan de autoriteiten over hun vermiste kinderen. Ze werden niet ontvangen, en gingen toen maar zwijgend over het plein lopen. De volgende week kwamen ze terug, en zo elke week, bijna dertig jaar lang
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dwaze_Moeders
pi_97612122
8900 en een beetje volgens de Argentijnse staat

Al zijn er wel duizenden mensen die doodverklaard zijn en gewoon in het buitenland wonen :') Misschien komt daar het misverstand vandaan
pi_97612123
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 07:17 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nee.... Jij wel?
Geef eens gewoon inhoudelijk antwoord en ga niet schelden enzo.....
Je noemt die moeders allemaal 'criminelen' ..
Het zijn gewoon moeders .. en hun kinderen zijn vermoord..
Of hun kleinkinderen zijn ontvoerd..

Je bent woordblind dus en aangezien je niet kan lezen houdt het voor mij op.
pi_97612132
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 07:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je bent woordblind dus en aangezien je niet kan lezen houdt het voor mij op.
Jezus.. man.. wat ben jij een slap figuur...
Je start een diskussie met de stelling " die moeders zijn allemaal criminelen"
en dan ga je draaikonten ... je weigert dat serieus te onderbouwen.
Maar wat is je mening over dat toenmalige moordenaarsregime ?
pi_97612135
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 07:24 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jezus.. man.. wat ben jij een slap figuur...
Je start een diskussie met de stelling " die moeders zijn allemaal criminelen"
en dan ga je draaikonten ... je weigert dat serieus te onderbouwen.
Maar wat is je mening over dat toenmalige moordenaarsregime ?
Open er een topic over zou ik zeggen, als ik zin heb reageer ik wel misschien
pi_97612155
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 07:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Open er een topic over zou ik zeggen, als ik zin heb reageer ik wel misschien
Maar jij hebt dat topic al geopend. Dat is dit topic... en als je een beetje tegenspel krijgt dan kruip je weg.......
Als je een bewering doet in een openingspost dan moet je het onderbouwen...
* Waarom zijn die moeders criminelen?
* En wat is je mening over de moordenaars van hun kinderen ?
pi_97612157
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 07:33 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Maar jij hebt dat topic al geopend. Dat is dit topic... en als je een beetje tegenspel krijgt dan kruip je weg.......
Is al onderbouwt, boeit niet voor deze topic
pi_97612161
Ook leuk, bepaalde media geen toegang geven tot een openbare meeting :')

En een minister die gewoon blijft en niet weg loopt
  donderdag 2 juni 2011 @ 07:37:27 #15
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_97612165
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 07:33 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

dit dus
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_97612166
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 07:37 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dit dus
Zou het 2e keer wel lukken?

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 07:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

pi_97612174
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 07:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als het niet boeit... waarom opent je dan dit topic?
Prima als je geen diskussie wilt.... open dit topic dan ook niet....
Je bent aan het draaikonten. Er is niks onderbouwd en dat is ook niet mogelijk...
Je komt met een vaag voorbeeld van een advocaat..
Mogelijk heeft die inderdaad een wet overtreden.. Maar dat is geen bewijs dat al die moeders criminelen zijn..
En die ene opmerking van één persoon over 9/11 is ook geen crimineel feit..
pi_97612195
Deze topic gaat over de moeders, misschien was het je nog niet duidelijk

Aan een veroordeling voor een moord is niks 'mogelijk' aan. Aan oplichten ook niet.

Ik zou zeggen, moeders rondjes laten lopen, onderzoek instellen naar iedereen die een uitkering krijgt vanwege gevangschap c.q. moord door staatterreur en iedereen die het onterecht krijgt het ontvangen geld tervorderen en in de bak pleuren

Is meteen de staatsschuld ook een heel eind afgelost
pi_97612233
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 07:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Deze topic gaat over de moeders, misschien was het je nog niet duidelijk

Aan een veroordeling voor een moord is niks 'mogelijk' aan. Aan oplichten ook niet.
Wat mij duidelijk is dat je weer eens aan het trollen en aan het draaien bent.
Als je het over de dwaze moeders hebt, dan heb je het over Argentijns fascisme en hun misdaden.
Vooral dat laatste wil je in de doofpot stoppen ?

quote:
Ik zou zeggen, moeders rondjes laten lopen, onderzoek instellen naar iedereen die een uitkering krijgt vanwege gevangschap c.q. moord door staatterreur en iedereen die het onterecht krijgt het ontvangen geld tervorderen en in de bak pleuren
In een democratie is er een recht van vrije meningsuiting, er is een recht van vergadering en organisatie,en vooral aanbevolen in een democratie is het voeren van oppositie en het aan de kaak stellen van misdaden van de staat.
Jij wilt systematische vervolging van hen die de massamoorden benoemen.. dus jij wilt dit recht voor de dwaze moeders om zeep helpen... Dat wilden die fascisten ook in de zeventiger jaren... daarom is de vraag belangrijk in hoeverre je met deze nieuwe totalitaire neigingen het fascisme van toen wilt verdedigen?

Overigens zegt de huidige regering dat 13.000 mensen vermoord zijn, anderen komen tot enkele tienduizenden... hoe kom jij aan die 8900?

En doe je nog een serieuse poging om de stelling van de OP te beargumenteren.
Voorlopig beschouw ik het als gekanker en gedemoniseer.
pi_97612240
Ik zou het nog een keer lezen en eventueel je moeder erbij halen zodat zij op jou niveau, dat wil zeggen jip en janneke taal het kan uitleggenm, want je begrijpt de betekenis van mijn woorden niet
pi_97612245
http://www.cadena3.com.ar(...)res+de+Plaza+de+Mayo

Zou dit effe laten lezen door je moeder(eventueel met google translation) en daarna uit laten leggen in Jip en Janneke taal want misschien gaat het dan niet boven je pet
pi_97612267
Moeders moeten ook het onterecht verkregen bedrag terugbetalen wat ze hebben ontvangen in 8 jaar K. Zeg maar 299.999.998 peso
pi_97612281
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 06:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat zijn eigenlijk gewoon de grootste criminelen die er zijn en die vervolgens ook nog gesteund worden door de Argentijnse regering.
Is dat zo? Allemaal? Want het volgende stukje gaat over 2 personen en niet over alle 8900 Dwaze Moeders.
quote:
Zo hebben ze bijvoorbeeld een vrouwelijke leider die vond na 911 dat de VS zijn verdiende loon kreeg en een advocaat die zijn eigen moeder vermoorde en daarvoor veroordeeld werd en vervolgens de staat oplichte in dienst van de moeders

Goed plan zou het zijn om ze weer rondjes te laten lopen en verder geen aandacht aan besteden,

Ja denk je? Er zijn genoeg misdaden aan de kaak gesteld door deze dames en geen aandacht besteden aan een beweging die al 30 jaar actief is is niet reëel. De wereldpers staat er binnen een week massaal.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_97612296
Waarom moeten de dwaze moeders precies door de staat worden ondersteunt? Als ze geen geld krijgen van de staat komen ze niet meer verder dan een rondje lopen rond plaza de mayo, een voordeel hebben ze wel, ze kunnen dan een paar pesos verdienen door foto's te laten maken door naiieve buitenlanders.

Als ze hun zogenaamde principes hoog in het vaandel hadden staan hadden ze sws geen geld aangenomen van welke staat dan ook :')
pi_97612334
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 08:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou het nog een keer lezen en eventueel je moeder erbij halen zodat zij op jou niveau, dat wil zeggen jip en janneke taal het kan uitleggenm, want je begrijpt de betekenis van mijn woorden niet

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 08:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.cadena3.com.ar(...)res+de+Plaza+de+Mayo

Zou dit effe laten lezen door je moeder(eventueel met google translation) en daarna uit laten leggen in Jip en Janneke taal want misschien gaat het dan niet boven je pet
Je bent weer trollend bezig... jezelf superieur achten ... je opponent vernederen.. (althans, je probeert met het puberale moederargument)
Tjaaaa... als je een gebrek heb aan goede argumenten.. dan is dat pijnlijk .. dat is logisch.
En hoe dom is het toch om een document in het Spaans als bewijs aan te voeren. Of nog erger.....een lijst met allemaal Spaanse documenten .
Dat is natuurlijk flut.... ... Je zegt nog steeds helemaal NIKS.
pi_97612344
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 08:24 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

[..]

Je bent weer trollend bezig... jezelf superieur achten ... je opponent vernederen..
Tjaaaa... als je een gebrek heb aan goede argumenten.. dan is dat pijnlijk .. dat is logisch.
En hoe dom is het toch om een document in het Spaans als bewijs aan te voeren. Of nog erger.....een lijst met allemaal Spaanse documenten .
Dat is natuurlijk flut.... ... Je zegt nog steeds helemaal NIKS.
Ik zou beginnen met lezen. En tegenover jou ben ik inderdaad superieur, maar das dan ook geen prestatie.
pi_97612467
Ja okay doei. Discussie is ver te zoeken dankzij het superieure gedrag van TS.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')