Heb je last van woordblindheid?quote:Op donderdag 2 juni 2011 07:03 schreef Bluesdude het volgende:
Ben jij stiekem sympathisant van dat fascistisch regime die de kinderen van die moeders vermoordde?
Die vond hun kinderen namelijk ook criminelen , toch ?
Doe je best, zoek uit wie Sergio Schlokender en Hebe de Bonafini isquote:Op donderdag 2 juni 2011 07:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
bronvermelding en evt. wat achtergrond info om je beweringen te kunnen maatstaven graag, Diego
Het komt nu enigszins kinderachtig over je uitspraken...tit for tat and all that
Nee.... Jij wel?quote:Op donderdag 2 juni 2011 07:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heb je last van woordblindheid?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dwaze_Moedersquote:De Dwaze Moeders (Asociación Madres de Plaza de Mayo, Vereniging van Moeders van het Meiplein) zijn een groepering van Argentijnse moeders van desaparecidos, verdwenen personen. Volgens cijfers van de Argentijnse regering verdwenen onder de dictatuur van de militaire junta, die het land van 1976 tot 1983 bestuurde, 13.000 mensen. Mensenrechtenorganisaties houden het echter op 30.000 verdwijningen [1]
Deze beweging is spontaan ontstaan toen een groep moeders opheldering ging vragen aan de autoriteiten over hun vermiste kinderen. Ze werden niet ontvangen, en gingen toen maar zwijgend over het plein lopen. De volgende week kwamen ze terug, en zo elke week, bijna dertig jaar lang
Je bent woordblind dus en aangezien je niet kan lezen houdt het voor mij op.quote:Op donderdag 2 juni 2011 07:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee.... Jij wel?
Geef eens gewoon inhoudelijk antwoord en ga niet schelden enzo.....
Je noemt die moeders allemaal 'criminelen' ..
Het zijn gewoon moeders .. en hun kinderen zijn vermoord..
Of hun kleinkinderen zijn ontvoerd..
Jezus.. man.. wat ben jij een slap figuur...quote:Op donderdag 2 juni 2011 07:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je bent woordblind dus en aangezien je niet kan lezen houdt het voor mij op.
Open er een topic over zou ik zeggen, als ik zin heb reageer ik wel misschienquote:Op donderdag 2 juni 2011 07:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jezus.. man.. wat ben jij een slap figuur...
Je start een diskussie met de stelling " die moeders zijn allemaal criminelen"
en dan ga je draaikonten ... je weigert dat serieus te onderbouwen.
Maar wat is je mening over dat toenmalige moordenaarsregime ?
Maar jij hebt dat topic al geopend. Dat is dit topic... en als je een beetje tegenspel krijgt dan kruip je weg.......quote:Op donderdag 2 juni 2011 07:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Open er een topic over zou ik zeggen, als ik zin heb reageer ik wel misschien
Is al onderbouwt, boeit niet voor deze topicquote:Op donderdag 2 juni 2011 07:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Maar jij hebt dat topic al geopend. Dat is dit topic... en als je een beetje tegenspel krijgt dan kruip je weg.......
Als je een bewering doet in een openingspost dan moet je het onderbouwen...
* Waarom zijn die moeders criminelen?
* En wat is je mening over de moordenaars van hun kinderen ?
dit dusquote:Op donderdag 2 juni 2011 07:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Maar jij hebt dat topic al geopend. Dat is dit topic... en als je een beetje tegenspel krijgt dan kruip je weg.......
Als je een bewering doet in een openingspost dan moet je het onderbouwen...
* Waarom zijn die moeders criminelen?
* En wat is je mening over de moordenaars van hun kinderen ?
Zou het 2e keer wel lukken?quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 07:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is al onderbouwt, boeit niet voor deze topic
Als het niet boeit... waarom opent je dan dit topic?quote:Op donderdag 2 juni 2011 07:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is al onderbouwt, boeit niet voor deze topic
Wat mij duidelijk is dat je weer eens aan het trollen en aan het draaien bent.quote:Op donderdag 2 juni 2011 07:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Deze topic gaat over de moeders, misschien was het je nog niet duidelijk
Aan een veroordeling voor een moord is niks 'mogelijk' aan. Aan oplichten ook niet.
In een democratie is er een recht van vrije meningsuiting, er is een recht van vergadering en organisatie,en vooral aanbevolen in een democratie is het voeren van oppositie en het aan de kaak stellen van misdaden van de staat.quote:Ik zou zeggen, moeders rondjes laten lopen, onderzoek instellen naar iedereen die een uitkering krijgt vanwege gevangschap c.q. moord door staatterreur en iedereen die het onterecht krijgt het ontvangen geld tervorderen en in de bak pleuren
Is dat zo? Allemaal? Want het volgende stukje gaat over 2 personen en niet over alle 8900 Dwaze Moeders.quote:Op donderdag 2 juni 2011 06:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat zijn eigenlijk gewoon de grootste criminelen die er zijn en die vervolgens ook nog gesteund worden door de Argentijnse regering.
Ja denk je? Er zijn genoeg misdaden aan de kaak gesteld door deze dames en geen aandacht besteden aan een beweging die al 30 jaar actief is is niet reëel. De wereldpers staat er binnen een week massaal.quote:Zo hebben ze bijvoorbeeld een vrouwelijke leider die vond na 911 dat de VS zijn verdiende loon kreeg en een advocaat die zijn eigen moeder vermoorde en daarvoor veroordeeld werd en vervolgens de staat oplichte in dienst van de moeders
Goed plan zou het zijn om ze weer rondjes te laten lopen en verder geen aandacht aan besteden,
quote:Op donderdag 2 juni 2011 08:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou het nog een keer lezen en eventueel je moeder erbij halen zodat zij op jou niveau, dat wil zeggen jip en janneke taal het kan uitleggenm, want je begrijpt de betekenis van mijn woorden niet
Je bent weer trollend bezig... jezelf superieur achten ... je opponent vernederen.. (althans, je probeert met het puberale moederargument)quote:Op donderdag 2 juni 2011 08:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.cadena3.com.ar(...)res+de+Plaza+de+Mayo
Zou dit effe laten lezen door je moeder(eventueel met google translation) en daarna uit laten leggen in Jip en Janneke taal want misschien gaat het dan niet boven je pet
Ik zou beginnen met lezen. En tegenover jou ben ik inderdaad superieur, maar das dan ook geen prestatie.quote:Op donderdag 2 juni 2011 08:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[..]
Je bent weer trollend bezig... jezelf superieur achten ... je opponent vernederen..
Tjaaaa... als je een gebrek heb aan goede argumenten.. dan is dat pijnlijk .. dat is logisch.
En hoe dom is het toch om een document in het Spaans als bewijs aan te voeren. Of nog erger.....een lijst met allemaal Spaanse documenten .
Dat is natuurlijk flut.... ... Je zegt nog steeds helemaal NIKS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |