Netjes Bolloquote:
Gewoon subscriben, als je ze wilt downloaden (offline) moet je idd een abbo hebbenquote:
aah oke, thanksquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon subscriben, als je ze wilt downloaden (offline) moet je idd een abbo hebben
SST-SC geopend zaterdag 2 april 2011 @ 20:57:01 en laatste post 02-04-2011 23:16:08quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:54 schreef sjampoeh het volgende:
nummer 60 .. deden we een paar weken geleden in een dag of wat ?
Heb ik gister ook nog lekker naar binnen gewerkt hoor, was een hollandse kwam niet uit duitsland of spanje en smaakte goedquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die koop ik gewoon in de supermarkt. Ik heb geen komkommer-fobie
uh uhquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
SST-SC geopend zaterdag 2 april 2011 @ 20:57:01 en laatste post 02-04-2011 23:16:08
we gingen toen iets sneller (maar het was het [SC#60]Ik hou van holland tijd draadje)
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
uh uh
vroeger toen het water nog schoon was en de sex nog vies
waren mooie tijden
toen waren de kratjes bier nog van hout en koud dat het was, moest doordrinken om het warm te houden
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:55 schreef sjampoeh het volgende:
*ik heb een tuintje in mijn hart* jan-smit
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
uh uh
vroeger toen het water nog schoon was en de sex nog vies
waren mooie tijden
toen waren de kratjes bier nog van hout en koud dat het was, moest doordrinken om het warm te houden
Nee in het foute lijstjequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die staat toch niet in het NL lijstje? Moet ik die toevoegen?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:00 schreef bollokus het volgende:
zo het is weer tijd om de oogjes te gaan sluiten
ciao!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:00 schreef bollokus het volgende:
zo het is weer tijd om de oogjes te gaan sluiten
ciao!![]()
![]()
![]()
Foute lijstje --> Bollokus vragenquote:
quote:
ah ja, af en toe verwarring geweest over wat nu in de echte lijstjes of in het foute lijste van Bollo moest komenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik heb geen vragen, hij staat er gewoon tussen
quote:
de4 groeten maar weer, slaap lekkerquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
slaap lekker kokje
ik ga er ook van tussen
't was weer gezellig op dit late uur, en ik ben blij dat ik vandaag weekend heb
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ken geen Frans, niet qua taal als naam.
Maar slaap lekker Bolleman, Swiet Driems.
naar NowLive overstappenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:06 schreef sjampoeh het volgende:
Krijg ik dit voordat ik naar bed gaHoe kom ik daar nu als fan ???
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben nie weg. Boll ging slapen
neu hoor, is toch de juiste kant opquote:
Zonder iemand te beledigen, maar als je je begeeft op no-life. Dan ben je toch diep gezonken..quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
neu hoor, is toch de juiste kant op![]()
Mogguhquote:Op donderdag 2 juni 2011 07:57 schreef MaryMouse het volgende:
goeie morgen
vier hele dagen vakantie
quote:Op donderdag 2 juni 2011 07:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mogguh![]()
![]()
![]()
Oh lekker joh!
Wel zonde dat je nu wakker ben al?
Dat zeker en zaterdag geloof ik nog lekkerder.quote:Op donderdag 2 juni 2011 07:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja was een kort nachtje, maar 't is wel lekker hoor om door de zon wakker gemaakt te worden, beloofd een mooi dagje te worden
Hmmm, dan kan ik denk ik maar beter vanochtend aan de poets gaan en drie dagen volop van de zon genieten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 08:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dat zeker en zaterdag geloof ik nog lekkerder.
Denk dat onze rookmelder wel weer af zal gaan vanwege alle bbq's
Ook flauw dat dat niet magquote:Op donderdag 2 juni 2011 08:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, dan kan ik denk ik maar beter vanochtend aan de poets gaan en drie dagen volop van de zon genieten.
BBQen laat ik maar achterwege, vinden ze niet zo leuk als je dat op je balkonnetje gaat doen
Ik neem nog eenquote:Op donderdag 2 juni 2011 08:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ook flauw dat dat niet mag![]()
Ach en anders komt de poets wel weer als het minder weer wordt toch?
Ga eens ff aankleden ik moet zo 2 uurtjes werken...
quote:
filmlijstje staat http://open.spotify.com/u(...)Jo2mqZTBJIEXrHl2198Gquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:28 schreef sjampoeh het volgende:
*luistert naar bollo's lijstjes*![]()
en *zoekt filmlijst van mary*
thanksssssssquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
filmlijstje staat http://open.spotify.com/u(...)Jo2mqZTBJIEXrHl2198G
you're welcomequote:
hooooiquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:03 schreef pietpaniek het volgende:
Hoooooi lekker dagje aan het varen geweest?
rustig, errug rustig..... Ceetje viert alleen maar verjaardagen, Bollo kreeg telefoon en is niet meer terug gezienquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
daarom zit dat gat in de ozonlaag er ook
kan ik niets aan doen hoor, was Loesje die dat vandaag zeiquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan ik niets aan doen hoor, was Loesje die dat vandaag zei
we moeten alleen nu oppassen dat we die ouwe sateliet zooi niet op onze kop krijgenquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:09 schreef pietpaniek het volgende:
Gat In ozonlaagnasa maakt er dankbaar gebruik van
daarom moet dat gat dicht snappiequote:Op donderdag 2 juni 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
we moeten alleen nu oppassen dat we die ouwe sateliet zooi niet op onze kop krijgen
ikke wel, daarom ook gestopt met rokenquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:12 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
daarom moet dat gat dicht snappie
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:12 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
daarom moet dat gat dicht snappie
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ikke wel, daarom ook gestopt met roken
neu joh, we moeten dus meer kopieren, gaat 't gat sneller dichtquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:14 schreef pietpaniek het volgende:
Kopieer machines maken ozon dus....... Nou ja kan je tijdens het kopieeren roken toch?
dat dusquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
neu joh, we moeten dus meer kopieren, gaat 't gat sneller dicht
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:16 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
dat dusenne bomen onder die machiene stoppen
ja joh, minder inwoners, kleinere CO2-footprint is beter voor de ozonlaagquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:20 schreef pietpaniek het volgende:
Bacterien die wel door een beetje wassen mol gaan..... Maar niet door maagzuur![]()
kweet 't, maar nu is alles slecht, zelfs roken, autorijden, fietsen nog net niet geloof ik, dus we moeten gewoon weer in berenvellen gaan levenquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:24 schreef pietpaniek het volgende:
Co2 was broeikas gas Spuitbus gassen freon koelkast gaven ozon probleem
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kweet 't, maar nu is alles slecht, zelfs roken, autorijden, fietsen nog net niet geloof ik, dus we moeten gewoon weer in berenvellen gaan leven
oei, je hebt een punt.... de gewoon met strooienrokjes rond moeten lopenquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:26 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Dat zijn die beren het niet met je eens
en dat in de jaren 1880-1920 er bijna 3x meer CO2 de lucht in ging door de fabrieken, dan we nu wereldwijd met onze auto's producerenquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:28 schreef pietpaniek het volgende:
Lache is wel dat toen die aswolk er was zodat er 3 maandn ofzo niet gevlogen kon worden er meer co 2 in de lucht gekomen is dan normaal
ow,quote:
ow, maar als opa looie vullingen in zijn mond had zitten, dan is ie nu het grondwater aan het vervuilen is ook niet best, gaan de visjes van ziek wordenquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:33 schreef pietpaniek het volgende:
Ik juig omdat we minder vervuilen dan opaen die is begraven...... Als ie gecremeerd was geweest was ut niet knap geweest
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:35 schreef pietpaniek het volgende:
Opa was loodgieter........ Hadden ze hem misschien toch moeten doorbakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |