1 van de kippen is doodquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
joh wat gek voor een reeks die KoffieSlowChat heet
Tja ik niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iedereen die normaal er vroeg uit moet doordeweeks
Er komt een spoorlijn door je tent?quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
OA
ik ga vandaag proberen het andreaskruis af te hebben
ja, tot ik mijn volledige kind met een aanloopje van tevoren vol in mijn maag kreegquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
1 van de kippen is dood![]()
en natuurlijk diegene die het tamste was
Koffie én theeslowchat!quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
joh wat gek voor een reeks die KoffieSlowChat heet
vrijdagquote:
kippen zijn tof, de van ons hebben net kuikersquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Drukdrukdruk, maar nu 4 dagen vrijquote:
dankuquote:
quote:
uhm ja zo spelen jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, tot ik mijn volledige kind met een aanloopje van tevoren vol in mijn maag kreeg![]()
KSCquote:
Nou moeten die beestjes verdorie ophouden met dood gaanquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ontbijten en een snelle sc gaat niet samen.... tot straks
Maar theedrinkers worden gedoogd.quote:
Kan beter, maar dat wordt het dan ook vastquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:46 schreef OA het volgende:
[..]
Drukdrukdruk, maar nu 4 dagen vrij![]()
Ik moet zoals gezegd wel aan m'n verslag werken.
Hoe ist bij jou?
deze was helemaal tofquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
kippen zijn tof, de van ons hebben net kuikers
ja, anders spelen ging wat lastigquote:
wel n toffe dag om dood te gaan, iets met naar de hemel varen enzoquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
5, waarvan 2 kinderen (en die wil ik de was niet laten doen om de simpele reden dat dat dan niet goed komtquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoezo JIJ hebt 6 wassen gedaan en JIJ hebt een volle wasmand?
Hoe veel mensen wonen daar ook weer?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou moeten die beestjes verdorie ophouden met dood gaan![]()
Sippe kip![]()
Kusje voor jou
heb jij geen googlequote:Op donderdag 2 juni 2011 09:48 schreef summer2bird het volgende:
Zijn eetgelegenheden open op hemelvaartdag?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:49 schreef OA het volgende:
M'n espressomachine is nu al stuk![]()
Het cappuccino-opschuimding werkt niet meer. Morgen komt een monteur langs
quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel n toffe dag om dood te gaan, iets met naar de hemel varen enzo![]()
maar wel sneu natuurlijkhad kip een naam?
Ik hoop het wel. Kut dagen altijd in mei en juni.quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik weet het niet, google doet sloom bij mij
Stomme dag ook, die hemelvaartsdag
quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ohneeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 2 juni 2011 09:49 schreef OA het volgende:
M'n espressomachine is nu al stuk![]()
Het cappuccino-opschuimding werkt niet meer. Morgen komt een monteur langs
Oh, pfoe!quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:49 schreef OA het volgende:
Gelukkig kan ik nog gewoon koffie zetten, dus ff doen maar
Mart,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is nog de aanloopquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
5, waarvan 2 kinderen (en die wil ik de was niet laten doen om de simpele reden dat dat dan niet goed komt![]()
). Brian en Peter werken allebei heel veel. En ik ben het meeste thuis. Dus ik vind dat ik dat dan best kan doen
Gister was ik in principe de hele dag hier, dus de wasmachine en de droger hebben continue aangestaan
En het opvouwen laat ik ze wel zelf doen hoor
Dus dat valt mee, maar ik baal er gewoon van dat het zo rommelig blijft...
was het een gehandicapt kippiequote:
Ja, maar als het meeste ooit is opgeruimd en schoongemaakt dan kunnen Peter en de kindjes toch wel helpen bijhouden?quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
5, waarvan 2 kinderen (en die wil ik de was niet laten doen om de simpele reden dat dat dan niet goed komt![]()
). Brian en Peter werken allebei heel veel. En ik ben het meeste thuis. Dus ik vind dat ik dat dan best kan doen
Gister was ik in principe de hele dag hier, dus de wasmachine en de droger hebben continue aangestaan
En het opvouwen laat ik ze wel zelf doen hoor
Dus dat valt mee, maar ik baal er gewoon van dat het zo rommelig blijft...
in d'r kop danquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
was het een gehandicapt kippie?
Ik hou van domme beesten
quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in d'r kop dan
ze dacht dat ze een haan was![]()
gelukkig deed ze niet kukelen
Hai mupkequote:
Natuurlijk welquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar als het meeste ooit is opgeruimd en schoongemaakt dan kunnen Peter en de kindjes toch wel helpen bijhouden?
een kip met een identiteitscrisisquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in d'r kop dan
ze dacht dat ze een haan was![]()
gelukkig deed ze niet kukelen
En ook nog werken tussendoor..ik snap het hoor, maar ik bedoel alleen maar dat je de rest ook kunt laten helpen, dat jij de hele dag thuis bent wil niet zeggen dat zij niets hoeven te doen...quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Natuurlijk welDe kinderen doen hun eigen kamer enzo. Maar ik merk gewoon dat de combi reizen, thuis een zooi, spullen half half overal, moeilijk moeilijk met gehaast en gedoe en werk zoeken in combinatie met moe en hier nog steeds een berg zooi zorgt voor een overprikkeld hoofd
quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:56 schreef suikertaartje het volgende:
En verdomme, nou eet Mirre niet meer
quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
deze was helemaal tof![]()
die liep altijd als een Haan rond te paraderen in het hok
sowieso kun je moeilijk tot rust komen op een heel rommelige plek. Concentreren op dingen is lastig als er overal zooi is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai mupkeBalen van mevrouw Tic
[..]
Natuurlijk welDe kinderen doen hun eigen kamer enzo. Maar ik merk gewoon dat de combi reizen, thuis een zooi, spullen half half overal, moeilijk moeilijk met gehaast en gedoe en werk zoeken in combinatie met moe en hier nog steeds een berg zooi zorgt voor een overprikkeld hoofd
Ja, ik snap ook wat jij bedoelt hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ook nog werken tussendoor..ik snap het hoor, maar ik bedoel alleen maar dat je de rest ook kunt laten helpen, dat jij de hele dag thuis bent wil niet zeggen dat zij niets hoeven te doen...
Jij bent ook druk met andere dingen, en het is jouw huis ook heul niet.
Ja, een relax dagjequote:Op donderdag 2 juni 2011 09:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sowieso kun je moeilijk tot rust komen op een heel rommelige plek. Concentreren op dingen is lastig als er overal zooi is.
Neem ook echt af en toe een dagje voor jezelf he... Ff alleen, ff niet schoonmaken, werkzoeken, voor alles en iedereen zorgen, gewoon ff relaxen met jezelfje werkt al hard genoeg de laatste tijd
ja! De sauna is daar ultiem goed voorquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook wat jij bedoelt hoorHet komt ook wel goed
Even weer de balans zoeken.
[..]
Ja, een relax dagje![]()
ST wanneer gaan we naar de sauna?![]()
preciesquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een kip met een identiteitscrisis
kijk ik het woordenboek.. Het staat erbijquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:00 schreef summer2bird het volgende:
Is het,
de probleemstelling
of het probleemstelling?Mijn zusje zegt de, en mijn moeder zegt het.
![]()
Ik ben slecht in Nederlands zeg.
Als ik geen geldproblemen, hoofdpijn, buikpijn en misselijk meer heb?quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, een relax dagje![]()
ST wanneer gaan we naar de sauna?![]()
Je moeder is domquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:00 schreef summer2bird het volgende:
Is het,
de probleemstelling
![]()
Net gekeken, daat staat v -enquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kijk ik het woordenboek.. Het staat erbij
http://www.vandale.nl/van(...)ery=probleemstellingquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:00 schreef summer2bird het volgende:
Is het,
de probleemstelling
![]()
Ik betaal, dus alleen die laatste factorenquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik geen geldproblemen, hoofdpijn, buikpijn en misselijk meer heb?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/van(...)ery=probleemstelling
En stuur je moeder naar bijles voor Nederlands
[..]
Ik betaal, dus alleen die laatste factoren![]()
dat betekend vrouwelijk, dus de, en het meervoud is met -en erachter.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Net gekeken, daat staat v -en
Ik ga maar voor de,
zie wel of het fout is
Jeuj, weggooienquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag trouwens grote alles-wat-niet-mee-verhuisd-hoeft-te-worden-weg-tief-dag![]()
Dus ik ben er niet zo veel
Nee, want leraren leggen amper iets uit... Dat merk ik met de kids van Symph ook, echt de simpelste dingen weten ze niet omdat ze dat niet verteld wordtquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat betekend vrouwelijk, dus de, en het meervoud is met -en erachter.
Leren jullie echt niks meer op school tegenwoordig
Los daarvan, je kan toch ook zelf wel verzinnen dat "de stelling" veel normaler klinkt dan "het stelling"?quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Jij betaalt?quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/van(...)ery=probleemstelling
En stuur je moeder naar bijles voor Nederlands
[..]
Ik betaal, dus alleen die laatste factoren![]()
Ehm..betekend?quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik lette vroeger nooit opquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan dat wel voor een keertje, betaalt die rijke vent de boodschappen maar alleen die weekquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij betaalt?
Heb je een rijke vent ofzo?
GF vast wel, hij bouwt tenslotte een andreaskruisquote:
ja en dat het lidwoord betrekking heeft op het laatste woord, dus op stelling en niet op probleemquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Los daarvan, je kan toch ook zelf wel verzinnen dat "de stelling" veel normaler klinkt dan "het stelling"?![]()
Zwaar bedenkelijk niveau tegenwoordig idd![]()
Jeee.... dat je daar nog over na moet denken iddquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja en dat het lidwoord betrekking heeft op het laatste woord, dus op stelling en niet op probleem
lol ik twijfelde al.. Ik tikte het eerder vandaag ook al een keer naar oa met een t en dat zag er ook stom uitquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lol ik twijfelde al.. Ik tikte het eerder vandaag ook al een keer naar oa met een t en dat zag er ook stom uit
ik faal echt @ d/t' en
Og, ik fint ut helemaal nied errug hoor. Als iemant maar weed hoe hut WEL moedquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]ik vond het grappig, omdat je iemand anders iets over taal aan het uitleggen was
![]()
verder zal het allemaal wel, als we van elkaar maar begrijpen wat we bedoelen
kopenquote:
vroegah, toen ik nog journalistiek studeerde was mn taal echt zoveel beterquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]ik vond het grappig, omdat je iemand anders iets over taal aan het uitleggen was
![]()
verder zal het allemaal wel, als we van elkaar maar begrijpen wat we bedoelen
quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Los daarvan, je kan toch ook zelf wel verzinnen dat "de stelling" veel normaler klinkt dan "het stelling"?![]()
Zwaar bedenkelijk niveau tegenwoordig idd![]()
Nou die modelbaan is nog wel een paar honderd waard hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kopen![]()
ik wacht wel tot je het wegtieft
EN daarom moet je die domheid BLIJVEN bestrijdenquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vroegah, toen ik nog journalistiek studeerde was mn taal echt zoveel betermaar nu je overal van woorden vierhonderd schrijfwijzen ziet, twijfel ik ook vaak
ik heb het ook met ch/g en ij/ei
quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN daarom moet je die domheid BLIJVEN bestrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |