deze was helemaal tofquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
kippen zijn tof, de van ons hebben net kuikers
ja, anders spelen ging wat lastigquote:
wel n toffe dag om dood te gaan, iets met naar de hemel varen enzoquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
1 van de kippen is dood![]()
en natuurlijk diegene die het tamste was
5, waarvan 2 kinderen (en die wil ik de was niet laten doen om de simpele reden dat dat dan niet goed komtquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoezo JIJ hebt 6 wassen gedaan en JIJ hebt een volle wasmand?
Hoe veel mensen wonen daar ook weer?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou moeten die beestjes verdorie ophouden met dood gaan![]()
Sippe kip![]()
Kusje voor jou
heb jij geen googlequote:Op donderdag 2 juni 2011 09:48 schreef summer2bird het volgende:
Zijn eetgelegenheden open op hemelvaartdag?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:49 schreef OA het volgende:
M'n espressomachine is nu al stuk![]()
Het cappuccino-opschuimding werkt niet meer. Morgen komt een monteur langs
quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel n toffe dag om dood te gaan, iets met naar de hemel varen enzo![]()
maar wel sneu natuurlijkhad kip een naam?
Ik hoop het wel. Kut dagen altijd in mei en juni.quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik weet het niet, google doet sloom bij mij
Stomme dag ook, die hemelvaartsdag
quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
1 van de kippen is dood![]()
en natuurlijk diegene die het tamste was
Ohneeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 2 juni 2011 09:49 schreef OA het volgende:
M'n espressomachine is nu al stuk![]()
Het cappuccino-opschuimding werkt niet meer. Morgen komt een monteur langs
Oh, pfoe!quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:49 schreef OA het volgende:
Gelukkig kan ik nog gewoon koffie zetten, dus ff doen maar
Mart,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is nog de aanloopquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
5, waarvan 2 kinderen (en die wil ik de was niet laten doen om de simpele reden dat dat dan niet goed komt![]()
). Brian en Peter werken allebei heel veel. En ik ben het meeste thuis. Dus ik vind dat ik dat dan best kan doen
Gister was ik in principe de hele dag hier, dus de wasmachine en de droger hebben continue aangestaan
En het opvouwen laat ik ze wel zelf doen hoor
Dus dat valt mee, maar ik baal er gewoon van dat het zo rommelig blijft...
was het een gehandicapt kippiequote:
Ja, maar als het meeste ooit is opgeruimd en schoongemaakt dan kunnen Peter en de kindjes toch wel helpen bijhouden?quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
5, waarvan 2 kinderen (en die wil ik de was niet laten doen om de simpele reden dat dat dan niet goed komt![]()
). Brian en Peter werken allebei heel veel. En ik ben het meeste thuis. Dus ik vind dat ik dat dan best kan doen
Gister was ik in principe de hele dag hier, dus de wasmachine en de droger hebben continue aangestaan
En het opvouwen laat ik ze wel zelf doen hoor
Dus dat valt mee, maar ik baal er gewoon van dat het zo rommelig blijft...
in d'r kop danquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
was het een gehandicapt kippie?
Ik hou van domme beesten
quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in d'r kop dan
ze dacht dat ze een haan was![]()
gelukkig deed ze niet kukelen
Hai mupkequote:
Natuurlijk welquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar als het meeste ooit is opgeruimd en schoongemaakt dan kunnen Peter en de kindjes toch wel helpen bijhouden?
een kip met een identiteitscrisisquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in d'r kop dan
ze dacht dat ze een haan was![]()
gelukkig deed ze niet kukelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |