Jeuj, weggooienquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag trouwens grote alles-wat-niet-mee-verhuisd-hoeft-te-worden-weg-tief-dag![]()
Dus ik ben er niet zo veel
Nee, want leraren leggen amper iets uit... Dat merk ik met de kids van Symph ook, echt de simpelste dingen weten ze niet omdat ze dat niet verteld wordtquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat betekend vrouwelijk, dus de, en het meervoud is met -en erachter.
Leren jullie echt niks meer op school tegenwoordig
Los daarvan, je kan toch ook zelf wel verzinnen dat "de stelling" veel normaler klinkt dan "het stelling"?quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Jij betaalt?quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/van(...)ery=probleemstelling
En stuur je moeder naar bijles voor Nederlands
[..]
Ik betaal, dus alleen die laatste factoren![]()
Ehm..betekend?quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik lette vroeger nooit opquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan dat wel voor een keertje, betaalt die rijke vent de boodschappen maar alleen die weekquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij betaalt?
Heb je een rijke vent ofzo?
GF vast wel, hij bouwt tenslotte een andreaskruisquote:
ja en dat het lidwoord betrekking heeft op het laatste woord, dus op stelling en niet op probleemquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Los daarvan, je kan toch ook zelf wel verzinnen dat "de stelling" veel normaler klinkt dan "het stelling"?![]()
Zwaar bedenkelijk niveau tegenwoordig idd![]()
Jeee.... dat je daar nog over na moet denken iddquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja en dat het lidwoord betrekking heeft op het laatste woord, dus op stelling en niet op probleem
lol ik twijfelde al.. Ik tikte het eerder vandaag ook al een keer naar oa met een t en dat zag er ook stom uitquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lol ik twijfelde al.. Ik tikte het eerder vandaag ook al een keer naar oa met een t en dat zag er ook stom uit
ik faal echt @ d/t' en
Og, ik fint ut helemaal nied errug hoor. Als iemant maar weed hoe hut WEL moedquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]ik vond het grappig, omdat je iemand anders iets over taal aan het uitleggen was
![]()
verder zal het allemaal wel, als we van elkaar maar begrijpen wat we bedoelen
kopenquote:
vroegah, toen ik nog journalistiek studeerde was mn taal echt zoveel beterquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]ik vond het grappig, omdat je iemand anders iets over taal aan het uitleggen was
![]()
verder zal het allemaal wel, als we van elkaar maar begrijpen wat we bedoelen
quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Los daarvan, je kan toch ook zelf wel verzinnen dat "de stelling" veel normaler klinkt dan "het stelling"?![]()
Zwaar bedenkelijk niveau tegenwoordig idd![]()
Nou die modelbaan is nog wel een paar honderd waard hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kopen![]()
ik wacht wel tot je het wegtieft
EN daarom moet je die domheid BLIJVEN bestrijdenquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vroegah, toen ik nog journalistiek studeerde was mn taal echt zoveel betermaar nu je overal van woorden vierhonderd schrijfwijzen ziet, twijfel ik ook vaak
ik heb het ook met ch/g en ij/ei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |