Ik heb nog ongeveer 85 euroquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ook, het enige dat op mijn rekening staat.
Kun je niet een paar dagen ergens 'onderduiken'? Een paar dagen weg van alle heisa en chaos?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:00 schreef sharr het volgende:
![]()
Verdomme.
Gelijk ruzie mijn ouders, en nu moet ik via de telefoon aanhoren hoe een trut mijn moeder is en via mijn moeder hoe een klootzak mijn pa is. Hou je mond, ouders. Alsjeblieft
Nop. Nouja, morgen ga ik sowieso een twee dagen naar Jeroen en als ik terugben is het godzijdank meestal wel over.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Kun je niet een paar dagen ergens 'onderduiken'? Een paar dagen weg van alle heisa en chaos?
Beter. Je moet niet bang zijn om even tijd voor jezelf te nemen. Je bent oud genoeg toch.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Nop. Nouja, morgen ga ik sowieso een twee dagen naar Jeroen en als ik terugben is het godzijdank meestal wel over.
Ik ben nu ook tm zondag bij een vriend.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Beter. Je moet niet bang zijn om even tijd voor jezelf te nemen. Je bent oud genoeg toch.
Beetje brodaten. Beetje bromance hier en daar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ben nu ook tm zondag bij een vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |