Ik heb nog ongeveer 85 euroquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ook, het enige dat op mijn rekening staat.
Kun je niet een paar dagen ergens 'onderduiken'? Een paar dagen weg van alle heisa en chaos?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:00 schreef sharr het volgende:
![]()
Verdomme.
Gelijk ruzie mijn ouders, en nu moet ik via de telefoon aanhoren hoe een trut mijn moeder is en via mijn moeder hoe een klootzak mijn pa is. Hou je mond, ouders. Alsjeblieft
Nop. Nouja, morgen ga ik sowieso een twee dagen naar Jeroen en als ik terugben is het godzijdank meestal wel over.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Kun je niet een paar dagen ergens 'onderduiken'? Een paar dagen weg van alle heisa en chaos?
Beter. Je moet niet bang zijn om even tijd voor jezelf te nemen. Je bent oud genoeg toch.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Nop. Nouja, morgen ga ik sowieso een twee dagen naar Jeroen en als ik terugben is het godzijdank meestal wel over.
Ik ben nu ook tm zondag bij een vriend.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Beter. Je moet niet bang zijn om even tijd voor jezelf te nemen. Je bent oud genoeg toch.
Beetje brodaten. Beetje bromance hier en daar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ben nu ook tm zondag bij een vriend.
Geen seks?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
bromancen, brodaten, gewoon vrienden dingen doen. Wel leuk maar niet te ver gaan.
Waar kan ik solliciteren?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:13 schreef sharr het volgende:
Ik had vandaag om 14:00 pauze, tot half drie. Ik kom de keuken weer in "Ja kom we hebben nu koffiepauze."![]()
Lekker dagje wel voor 160%
Koelkassssieeeeeeequote:Op donderdag 2 juni 2011 17:22 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
Ophoeren, stinkende kutverrader! Jouw soort hoort hier niet. Ik kots op je
denken dat ik koelkast benquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
KoelkassssieeeeeeeGa huilen, nerd
Uit zeeeeeeeer betrouwbare bronnen vernomenquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:23 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
denken dat ik koelkast ben![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uit zeeeeeeeer betrouwbare bronnen vernomen![]()
Maar bedankt man voor de muziek en allesjammer zo dit
QFTquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:25 schreef sharr het volgende:
Wtf? Wat doen jullie hier? Ga weg, het stinkt.
Ga eens weg met je gescheld met kankerquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:31 schreef FreezePop het volgende:
samsung pc studio is het meest verkankerde programma ooit
Krijg aluminium sesquichlorohydraat allergie.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Ga eens weg met je gescheld met kanker
Huismijt?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Krijg aluminium sesquichlorohydraat allergie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |