Ik weet niet, als hij in Oud-Beijerland is. 17 jarig meisje tegen een 26? jarige jongen. Succesfull.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dus, wanneer gaan jullie knokken, of is er nog een bedreiging achter de schermen
Is hij serieus zo oud?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik weet niet, als hij in Oud-Beijerland is. 17 jarig meisje tegen een 26? jarige jongen. Succesfull.
26quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik weet niet, als hij in Oud-Beijerland is. 17 jarig meisje tegen een 26? jarige jongen. Succesfull.
Ja echt. Zoiets.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
26!~!!!
fail internetheld
Ja toch. ;3quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
bromancen, brodaten, gewoon vrienden dingen doen. Wel leuk maar niet te ver gaan.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zoek geen fitti, ik heb gewoon een gigantische hekel aan dat kutkleutertje met zijn opvliegende huismijt-karakter.
Natúúrlijkquote:
zou eigenlijk een EX-ONZRADIO reeks moeten komenquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh gosh komen echt al die ex-onzin radio gappies hierheen?
Nja, laat anders maar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zou eigenlijk een EX-ONZRADIO reeks moeten komen
Ben bang van welquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:20 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ben bang van wel
Nog even en het heet ONZradio zonder radio
het komt wel goed schatjequote:Op donderdag 2 juni 2011 18:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry klink een beetje boos.Maar dit gaat helemaal nergens meer over zo.
ik had nog nooit gehoord van deze reeksquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eerst allemaal ARG7 uitkotsen en dan toch hier komen posten. Juist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |