ah danku. Weer een bezigheid voor de komende 40 minuten. Maar eerst even vers bier halen. Een Alfa om precies te zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:16 schreef hcwp het volgende:
http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=7367678n&tag=contentMain;contentAux
60 Minutes: Honoring Our Soldiers, met de kerel die de MOH won voor zijn acties in de Korgengal vallei. ('Restrepo')
Uiteraard.quote:
Hij heeft echt een absurde actie gedaan. Wat een held. Tragisch ook...quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:23 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
ah danku. Weer een bezigheid voor de komende 40 minuten. Maar eerst even vers bier halen. Een Alfa om precies te zijn.
Hoe oud zijn die koter die op visite zijn?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:36 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben nu even ErwinRommel geestelijk aan het bijstaan...
Mochten we ooit een kinderwens hebben gehad () dan is dat nu wel weg geloof ik
Twee Deense jongens van 11 of 12 geloof ik.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die koter die op visite zijn?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
We hebben ongeveer 5km gelopen in 30 minuten..
heerlijk nummerquote:
Goed idee, post zo de foto's welquote:
Die mevrouw Lara Logan mag er best wezen voor dr leeftijd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:50 schreef hcwp het volgende:
http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=7367678n&tag=contentMain;contentAux
Shit gets real om 30m00s...
"At one day, we killed 31 of them" (Nee, hij heeft het niet over vliegen)
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:34 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Die mevrouw Lara Logan mag er best wezen voor dr leeftijd.
Dat zoiso ja. Ze zitten met die karren ook echt midden in een open rivierbedding. Kan naar mijn mening hier wel uit opmaken dat er ook bij de taliban toch best wel wat kerels rondlopen met een beetje tactisch besef. Ze pakken wel precies het goede moment om te schieten toen die apc vastzatquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:40 schreef hcwp het volgende:
[..]
![]()
![]()
Laatste tien minuutjes zijn best intens, tevens...
15 zou nog niet eens zo vreemd kunnen zijn. Op de CROWS van de apc zit ook een thermal vision en daarmee kan men wel snel zien met hoeveel paxen ze te maken hebben. En zoals ze ook al zijden: die grens met Pakistan word constant overspoeld met buitenlandse jihadisten etc. Die gasten komen echt overal vandaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:46 schreef hcwp het volgende:
Jups, en ze sloegen hard ook. De amerikaan zei dat ze dachten wel 15 taliban gepakt te hebben; dat lijkt me sterk, toch? Dan moet het daar echt een turkey-shoot zijn. Wellicht dat de regio waarin NLD zat gewoon minder druk was, maar ik kreeg niet de indruk dat zij ook de één na de andere taliban neerschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |