abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 juni 2011 @ 07:22:30 #51
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_97612127
Ik heb ook een andere UI! Maar ik vind hem best cool :@ Hypnocat ftw!

Ik ga weer slapen. Toedels! :W
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 2 juni 2011 @ 09:29:47 #52
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_97612830
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 00:52 schreef Thaboel het volgende:

[..]

:( vier wrs me verjaardag ;) maar nog ff kijken
Kijk dat klinkt al heel anders. ;)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  donderdag 2 juni 2011 @ 10:18:53 #53
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_97613621
Mogguh c_/
  donderdag 2 juni 2011 @ 11:20:13 #54
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_97614965
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 10:18 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh c_/
Mogguh! Heel veel c_/ c_/ c_/
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  donderdag 2 juni 2011 @ 11:21:34 #55
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_97615004
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:20 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Mogguh! Heel veel c_/ c_/ c_/
Zeker c_/

Heb een van die spellen uit de header gewonnen :D
pi_97615536
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:00 schreef Esses het volgende:
Braamyo, hoe vond je de kmar bij het bedrijfsongeval aldaar?
Die is schijnbaar wel langsgeweest, zo heb ik mij aan het einde van dag twee laten vertellen, maar ik heb ze niet gezien.
pi_97615567
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:49 schreef hoogvlieger het volgende:
[ afbeelding ]

Onze stempelpost nr.5 @ TMPT
Whut was jij op de tmpt...? Je was toch niet toevallig die dude met het Lord of the rings boek 'the hobbit'...?
  donderdag 2 juni 2011 @ 11:54:36 #58
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_97615892
TMPT, toch altijd een leuk event :)
pi_97616012
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:41 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Whut was jij op de tmpt...? Je was toch niet toevallig die dude met het Lord of the rings boek 'the hobbit'...?
:')
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_97616088
Zo, en nu de rest van het verhaal over m'n tmpt avontuur, namelijk dag twee. Het was echt de anti-climax. :(

We begonnen met speedmarsen, wat zoals altijd echt wel ons ding was, en haalde het net als gisteren dan ook op onze dooie sloffen. Gevolgd door het coördinaat prikken en route fietsten, wat iets langer duurde dan verwacht. Ikzelf was behoorlijk verzuurd in m'n benen, maar mijn buddy trok het fietsten dus helemaal voor geen meter. Tot overmaat van ramp scoren we ook nog eens 20 minuten straftijd bij het afstandschatten, omdat we er 2 meter te ver naast zaten :(

Terug op de kazerne kregen we te horen dat ook bij de fiets route we 15 minuten straftijd opliepen, nou lekker dan. Het enige pluspunt op dat moment was het granaat werpen, waar mijn buddy even 12 punten scoort. Aan mij om de laatste 6 af te maken, waar granaat werpen mijn allerslechtste onderdeel allertijden is. Na 4 granaten moest ik dus ook nog 3 punten halen met 1 granaat. Alleen de verste binnenring kon ons nog redden. Na wat overleg besloten we die toch te proberen en alsof door god gesuurd vloog hij tegen al mijn verwachtingen in nog bovenop die binnenring ook. YESH eindelijk een keer mazzel.

Terug bij de organisatie horen we dat we ondanks de straftijd nog 3 uur en 20 minuten over hadden, binnen die tijd moesten we alleen wel nog even 25 kilometer marsen en de schietoefening. Iedereen vertelde ons dat we het beter op konde geven. Dit omdat het schieten ongeveer 20 minuten in beslag zou nemen en in 3 uur 25 km te voet volbrengen zou onmogelijk zijn.

Toch gegaan, en na 7 km aan speedmarsen stoempen we bij de schietoefening binnen. Daar aangekomen ram ik alle 10 patronen recht in mijn doel, lang leven mijn C7 !!! Maar ook mijn buddy schiet er 7 raak en dat is meer dan genoeg om de schietoefening te halen. :D

Verder speedmarsen, nog wat verdwaalde lui op weg helpen, en maar door stoempen. Over open stukken waar de zon vol op je kadaver schijnt, tot bebosde stukken waar alleen maar mul zand is. We weten van geen opgeven tot mijn buddy misselijk begint te worden. Klein stukje lopen en toen toch maar weer verder. Uiteindelijk met nog 6 minuten op de klok komen we tot 300 meter voor de kazerne waar het ondenkbare gebeurd.

Mijn buddy stort in elkaar, misselijk, draaierig, compleet los van de wereld. Hij schreeuwt nog dat ik de klok sleutel aan moet nemen en verder moet gaan. Ik leg hem aan de kant in de schaduw, pak de sleutel aan, en leg mijn basis jas nog over hem heen om afkoelen tegen te gaan, en daar ging ik weer.

Bij de poort aangekomen bedenk ik me, ipv door te stoempen stop ik om de kmar aan te spreken. Er zit 1 langzaam figuur dat na 4x roepen en schreeuwen toch maar eens achter zijn bureau vandaan komt. Na hem nog een keer of wat te hebben uitgelegd dat mijn buddy hier nog geen 300 meter vandaan lag snapte hij het dan eindelijk. En een ambulance was onder weg.

Ikzelf na 5 minuutjes bij de kmar op mijn aller snelst door gerend naar het uitklokpunt. Waar ik naar schatting 3 minuten te laat aankwam. |:( S'avonds hoorde ik na tijdcorrecties van de wachtpunten dat ik zelfs maar 1,22 minuten te laat was. :'(

Bij het eindpunt aangekomen brengt een kerel van de organisatie mij met zijn auto snel terug naar m'n buddy. Waar 5 minuutjes later dan ook de ambulance arriveerd. Hij aan het infuus wegens zout tekort, en ik naar de eetzaal om eens ff flink op te laden.

Uiteindelijk hoorde ik later die dag van de organisatie dat er nog gepraat werd over ons de medaille toch te geven omdat we maar 1,22 minuut te laat waren. Maar toen men vernam dat mijn buddy er op dat punt niet meer bij was, werd ook ik gediqualificeerd.

En ik kan je vertellen, na 25 kilometer speedmars, is dat echt een zure appel om doorheen te bijten ;(
pi_97616163
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:41 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Nee dat was mn buddy voor die dag :) Ik was die andere pax :P
Blood Sugar Sex Magik
pi_97616237
Ah, duidelijk verhaal. Jij was die kerel die zo heerlijk lam in de auto lag :) Hehe, no offence want het zag er wel heel chil uit :P
pi_97616302
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:05 schreef Braamyo het volgende:
Ah, duidelijk verhaal. Jij was die kerel die zo heerlijk lam in de auto lag :) Hehe, no offence want het zag er wel heel chil uit :P
Jep. De vorige dag had ik aan iedereen de stempels gegeven en nu zou hij dat doen. Kon ik dus lekker chillen en ff het logboek bij houden. In de middag zelfs nog ff naar Kootwijkerbroek gereden om wat te bikken te halen bij de super. En om de tijd te doden zelf nog maar stukje (lees: 1km in 4.45) wezen marsen. Toch super dag gehad.
Blood Sugar Sex Magik
pi_97616403
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:08 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

Jep. De vorige dag had ik aan iedereen de stempels gegeven en nu zou hij dat doen. Kon ik dus lekker chillen en ff het logboek bij houden. In de middag zelfs nog ff naar Kootwijkerbroek gereden om wat te bikken te halen bij de super. En om de tijd te doden zelf nog maar stukje (lees: 1km in 4.45) wezen marsen. Toch super dag gehad.
Hehe, als je er volgend jaar weer bij bent, naamlintjes van iedereen controleren. Dan kom je mij vanzelf tegen ;)
pi_97616483
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:11 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Hehe, als je er volgend jaar weer bij bent, naamlintjes van iedereen controleren. Dan kom je mij vanzelf tegen ;)
Mocht jij toevallig -piep- heten met je achternaam heb ik jouw wel gezien.
Blood Sugar Sex Magik
pi_97616622
Jups, zo hete ik inderdaad. Volgend jaar wel ff roepen hea, als je mij ziet.

*Is het een vogel, is het een vliegtuig, NEE, het is hoogvlieger!!!*

Anyways, ik werd net uitgenodigt voor een picknick, dus ik ben er weg van :)
pi_97616820
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:17 schreef Braamyo het volgende:
Jups, zo hete ik inderdaad. Volgend jaar wel ff roepen hea, als je mij ziet.

*Is het een vogel, is het een vliegtuig, NEE, het is hoogvlieger!!!*

Anyways, ik werd net uitgenodigt voor een picknick, dus ik ben er weg van :)
Zit me eigenlijk net te bedenken hoe ik in godsnaam een paar jaar terug die naam heb verzonnen XD. Snap m zelf niet meer :P.
Blood Sugar Sex Magik
  donderdag 2 juni 2011 @ 12:42:50 #68
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_97617253
Goeiemiddag vanuit Parijs.

Hemelvaart! Vier dagen vrij! Jeuj!
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_97617373
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:25 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

Zit me eigenlijk net te bedenken hoe ik in godsnaam een paar jaar terug die naam heb verzonnen XD. Snap m zelf niet meer :P.
haha dat probleem heb ik ook :P
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_97617588
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:42 schreef Vortix het volgende:
Goeiemiddag vanuit Parijs.

Hemelvaart! Vier dagen vrij! Jeuj!
Hoe was OTV5?
Blood Sugar Sex Magik
pi_97617741
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:57 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Wat een bullshit weer zeg!!!
Natres heeft niks van doen met LMB.
Niks ten nadele van Natres hoor, maar die hebben toch hun eigen emblemen?
De overige bataljons komen onder resp. 13 en 43 mechbrig te vallen en krijgen ook gewoon dat schouderembleem - net als iedere eenheid die organiek onder een van die brigades hangt, de natres is wat dat betreft niet anders. 20 en 50 komen samen onder 11 lmb te hangen, zodat (uiteindelijk) rmc west kan worden geschrapt.
  donderdag 2 juni 2011 @ 13:44:31 #72
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_97618890
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:54 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

Hoe was OTV5?
Veel minder zwaar en veel leuker dan ik verwacht had.

Geen MT ook. Nog twee weken ALO1 te gaan, ben benieuwd hoe ik er bij sta 18 juni :P
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_97618907
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:44 schreef Vortix het volgende:

[..]

Veel minder zwaar en veel leuker dan ik verwacht had.

Geen MT ook. Nog twee weken ALO1 te gaan, ben benieuwd hoe ik er bij sta 18 juni :P
En wat komt daarna?
  donderdag 2 juni 2011 @ 14:04:51 #74
211797 Esses
Splendide mendax
pi_97619525
@ER onze standaardwacht is ook nog in oude exercitie. Maar dat "geschuifel" is heul wat fijner dan dat irritante kut gestamp.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  donderdag 2 juni 2011 @ 14:07:29 #75
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_97619594
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 14:04 schreef Esses het volgende:
@ER onze standaardwacht is ook nog in oude exercitie. Maar dat "geschuifel" is heul wat fijner dan dat irritante kut gestamp.
Zal wel fijner zijn, maar het ziet er niet uit. Beetje lafjes.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')