abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97617614
:9 die rozemarijn crackers zijn inderdaad O+ thnx ladies!

Verder heb ik nog maar bagger gegeten vandaag :@ zo maar eens wat aan doen :Y eerst bijlezen :Y)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_97617739
Mijn daglijstje/planning
O: dubbele boterham pure vlokken
S: 36 min rennen met wandelpauzes
L: boterham osseworst, boterham komijnkaas

T: mininepsolero
D: toscaanse worstjes met witlofsalade
T: biogarde met muesli
pi_97617765
:* voor XM en Coco

En ik vind het een leuke outfit MoBlo en zie geen dikke kop en gespierde bovenbenen O+

Ben op mijn 12e begonnen met shiseido te gebruiken (bril, beugel en puisten :') ) en dat werkte wonderbaarlijk goed. Heb nu alleen de cleansing gel nog en creme van dermalogica, die van shiseido ga ik enorm van glimmen en de cleansing spulletjes van derma voel ik me niet schoon bij..

:W weer verder dweilen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_97618078
Ha! Ik zag zo op tegen de sportschool, (niet alleen vanwege het mooie weer, maar ook vanwege algehele brakness due to lousy sleep), dat ik heb besloten om niet te gaan en vanavond wel een rondje te gaan rennen. Ik voel me ineens heel blij. *O*
pi_97618091
Wat een heeeeeeeeeeeerlijke dag O+

O: 2 volk. boterhammen, 1 met jam en 1 met eiersalade
S: uurtje fitness (waarvan 20 min. hardlopen)
T: bakje optimel bloedsinaasappel yoghurt :9
L: straks lekker op een terras
T: aardbeien en druiven
D: grote pan groentesoep met balletjes, misschien nog wat brood er bij?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 2 juni 2011 @ 13:26:31 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97618394
Nou geen The tree of life vanavond. Was net bij de bios en het is de publiekspremière en dan kost het 15 euro per kaartje! :o. Terwijl het normaal met voordeelpas de helft is. Dus dan maar iets anders bedenken voor vanavond ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_97618397
Godmiljaar :(

ik bellen naar de leverancier van onze O+ bank O+, zit ik 5 minuten aan de telefoon om alle gegevens door te geven, geef ik een creditcard nummer, moeten ze daar het adres bij hebben.

Dus ik "ja, da's dus nog een Nederlands adres", MAG DAT NIET :')
Dus ik zo "ja, maar kan onze registratie dan niet op dat adres en het bezorgen op het andere in Hull?"

Dat kon niet..

:')!
Ja doei.
pi_97618474
cc adres vast switchen kan niet?
pi_97618518
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
cc adres vast switchen kan niet?
aanvraag voor adreswijziging is natuurlijk al wel verstuurd, gisteren :+ maar dat is per 29 juni dus pas..

Maar nu hebben we het idee dat je online wel met je creditcard kunt bestellen zonder adres verificatie. En anders hebben we paypall nog die over 2 dagen geactiveerd wordt. Nu nog hopen dat de 90 pond korting niet alleen vandaag geldt :')! Want we zijn echt verliefd op die bank!
Ja doei.
  donderdag 2 juni 2011 @ 13:36:03 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97618650
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
foto?
Staat op FB :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_97618737
quote:
Mooi! Had ook aan zoiets gedacht
Maar toch de kivik gekocht :+
  donderdag 2 juni 2011 @ 13:43:52 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97618870
Meh, ik verveel me. Ff op M wachten (is er binnen een half uur wel) en dan kunnen we weg :).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 juni 2011 @ 15:55:32 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97622649
Druk hier :+.

Even ontopic dan een lijstje!

O: flinke kom fr. kwark + beetje vanillekwark met aardbeien
T: 1 boterham pasta
L: 2 wasa volkorencrackers met appelstroop en een klein plakje kaas
T: grapefruit
D: pittige tomatensoep + uitsmijter met kaas, van 2 eieren, op 2 bth.
T: biertje o.i.d.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_97622798
Net terug van de dierenarts. Ted is eigenlijk alleen maar achteruit gegaan. Heeft daar nog een bloedprop opgebraakt, dus inwendig klopt er iets niet. Morgenvroeg met hem naar Hasselt, daar kunnen ze het verder onderzoeken.

Nu alleen hopen dat hij het redt tot morgenvroeg*. Het ziet er eerlijk gezegd echt heel slecht uit. Liet zijn plas net al lopen, is heel zwak, beweegt nauwelijks.. ;(

*zie spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 2 juni 2011 @ 16:03:13 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97622868
En kon de mevrouw van daar niet bij jullie thuis komen... :@.

Niet hard bedoelt, maar een dier langer zo laten doormodderen, ben ik nooit zo'n fan van...
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_97622903
ocherm! :*
Ja doei.
pi_97622934
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
En kon de mevrouw van daar niet bij jullie thuis komen... :@.

Niet hard bedoelt, maar een dier langer zo laten doormodderen, ben ik nooit zo'n fan van...
Nope, dat ging niet. Bij de dierenarts wisten ze ook niet wat ze moesten doen. Ze waren wel heel lief hoor, maar ze wisten ook niet echt wat we nu het beste konden doen.

Edit: moet er wel even bij zeggen dat ze hem nog een infuus hebben gegeven en een paar spuiten (met o.a. pijnstillers en prednison) zodat hij zich niet zo ziek zou voelen. Dus ze hebben wel hun best gedaan om hem het zo fijn mogelijk te maken atm. En hier thuis ligt hij nu in zijn favo mandje, met Mara & Bill bij hem in de buurt. Dus volledig laten aanmodderen is het gelukkig niet, ze hebben het hem wel wat makkelijker gemaakt).
pi_97622990
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
ocherm! :*
Ja ;(

Bij Haissam (onze Ragdoll die we eind 2010 moesten laten inslapen) was het meteen duidelijk dat hij niet meer te redden was (FIP). Dus hoe klote we het toen ook vonden, we hebben toen meteen voor euthanasie gekozen. Nu kunnen ze ons helemaal niks vertellen, alleen wat het niet is. Maar verder.. Wat we nu het beste konden doen, wisten ze ons dus ook totaal niet te vertellen.
  donderdag 2 juni 2011 @ 16:10:51 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97623091
Nou, gelukkig dat ze dan nog wat aan paardenmiddelen hebben ingezet! Wel raar dat ze het helemaal niet weten :?.
pi_97623285
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, gelukkig dat ze dan nog wat aan paardenmiddelen hebben ingezet! Wel raar dat ze het helemaal niet weten :?.
Yup. Zijn bloedwaarden zijn weird en daardoor niet uitsluitend. De dingen die ze in gedachten hebben duren een hele tijd om de testen, of ze hebben er hier de middelen niet voor (in Hasselt dus wel). Maar goed, hij heeft in ieder geval niet iets heel erg voor de hand liggends (je schiet alleen niks op met die wetenschap).

Hij ligt nu achter me in zn mandje te slapen. Lijkt eerder op een zware coma. Dus ik ben bang dat hij morgen niet meer haalt. Ik betwijfel of hij de avond nog haalt.

Tedje O+
  donderdag 2 juni 2011 @ 16:30:44 #149
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97623591
;( akelig hoor Coco :'(
  donderdag 2 juni 2011 @ 17:04:59 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97624621
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2011 09:33 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hardloopsokjes van lidl of aanverwanten :) eerst altijd blaren in mn hardloopschoenen, nu niet meer :)
ik draag al hardloopsokken ;)
Zit op terras. Ze hadden geen kriek, paupertent. Er komt zo een tweede portie bittergarnituur aan, niet door mij besteld.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')