aanvraag voor adreswijziging is natuurlijk al wel verstuurd, gisterenquote:
Mooi! Had ook aan zoiets gedachtquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.houseoffraser.(...)char,default,pd.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, dat ging niet. Bij de dierenarts wisten ze ook niet wat ze moesten doen. Ze waren wel heel lief hoor, maar ze wisten ook niet echt wat we nu het beste konden doen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
En kon de mevrouw van daar niet bij jullie thuis komen....
Niet hard bedoelt, maar een dier langer zo laten doormodderen, ben ik nooit zo'n fan van...
Jaquote:
Yup. Zijn bloedwaarden zijn weird en daardoor niet uitsluitend. De dingen die ze in gedachten hebben duren een hele tijd om de testen, of ze hebben er hier de middelen niet voor (in Hasselt dus wel). Maar goed, hij heeft in ieder geval niet iets heel erg voor de hand liggends (je schiet alleen niks op met die wetenschap).quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, gelukkig dat ze dan nog wat aan paardenmiddelen hebben ingezet! Wel raar dat ze het helemaal niet weten.
ik draag al hardloopsokkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hardloopsokjes van lidl of aanverwanteneerst altijd blaren in mn hardloopschoenen, nu niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |