quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:10 schreef Viking84 het volgende:
5 km in ong 29:55. Ergo: 10 km/u gelopen
![]()
![]()
. Moest op het laatst wel even alles geven, maar toch
. Zo blij
.
Ja, als de zon nog niet zo hoog staat enzoquote:
Balen! Niks aan te doen ook? Niet je weekend erdoor laten verpesten hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Netjes Vik.
Ben weer wakker en nog steeds benauwd.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:22 schreef Viking84 het volgende:
Aww, wat naar van Ted! Hopelijk knapt 'ie snel op!.
En geel? Hoezo dat? Ik kan me niets voorstellen bij een kat die geel wordt?
Precies ja! Zo zag het eruit. Heel raar. Geen mooi roze neusje/tandvlees/mond, maar gewoon geel.quote:
Herkenbaar!quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:21 schreef Jagärtrut het volgende:
Goed gedaan, vik! De stoel op de vorige pagina, die pronkt nu in m'n woonkamer. Staat goed, en is een onderbreking van al het ikea spul hier! Fijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zo'n zin in zaterdagavond, als alles verhuisd is en ik kan genieten van m'n nieuwe plekje.
Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:29 schreef Rituals het volgende:
[..]
Herkenbaar!Ik ben ook blij dat m'n nieuwe bank niet van IKEA is (i.t.t. heel veel andere spullen die ik heb).
Bankmet de al eerder getoonde fauteuil:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zo'n zin in zaterdagavond, als alles verhuisd is en ik kan genieten van m'n nieuwe plekje.
Guilty...
Bed check, kledingkast, check, boekenkast check, bureau check, salontafel check, eettafel check, bank check![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:29 schreef Rituals het volgende:
[..]
Herkenbaar!Ik ben ook blij dat m'n nieuwe bank niet van IKEA is (i.t.t. heel veel andere spullen die ik heb).
Bankmet de al eerder getoonde fauteuil:
ik vind die stoel erg mooi, maar vind het heel fijn om een hoge stoel te hebben met steun voor m'n hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zo'n zin in zaterdagavond, als alles verhuisd is en ik kan genieten van m'n nieuwe plekje.
En ja, ik vind ikea helemaal niet erg, maar wonen in een ikeacatalogus vind ik niet helemaal tof.
I fear the worstquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
mijn 'even luieren' werd 'tot half 12 slapen'
oh, en ik kan 's ochtends dus echt niet lekker hardlopen's middags als ik al wat gedaan heb en dus op gang ben gaat 't veel beter!
Nu hopen dat het vanmiddag niet te warm is geworden![]()
Hehe, herinner me dat het op de dag dat ik uit huis ging (eind aug 2001) ook ontzettend heet wasquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:42 schreef Rituals het volgende:
Oh help! Zaterdag wordt het bloedheet. Net als ik ga verhuizen. Heerlijk
.
Ben aan het opruimen. Not so ikea-catalogue hierquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik zou eigenlijk een paar uurtjes werken vandaag, maar ik geloof dat het er niet van gaat komen. Misschien 1 artikel lezen ofzo...
Je hebt het overleefd, dat geeft hoop voor zaterdagquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehe, herinner me dat het op de dag dat ik uit huis ging (eind aug 2001) ook ontzettend heet was.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ben aan het opruimen. Not so ikea-catalogue hier
Dat mag ik hopenquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:51 schreef Jagärtrut het volgende:
ik neem aan dat de man dit in NY gekocht heeft, en niet op schiphol. Als hij slim is.
Oh ja, dat klinkt logischer inderdaadquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:51 schreef Jagärtrut het volgende:
ik neem aan dat de man dit in NY gekocht heeft, en niet op schiphol. Als hij slim is.
Je kan naar de winkel gaan, dan kijken ze voor je!quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:56 schreef Rituals het volgende:
Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar Clinique, maar ik weet niet wat voor huid ik heb, ik vermoed een 'normale' (niet droog of vet).
Ik heb geen probleemhuid (geen puistjes, schilfertjes oid), maar ik merk wel dat mijn huid minder droog is en gladder aanvoelt als ik met Dove smeer.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Misschien klopt het wel co, maar mijn theorie is dat mensen met een 'minder moeilijke huid' --> geen puistjes, geglim of schilfertjes, minder vaak cremetjes gebruiken. Als ze dan wat gebruiken, heeft het ook geen spectaculair resultaat.
Bias dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |