quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
msn-smilie =/= fok-smiliequote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Natuurlijk betwijfel jij dat pisvlek.
Ook alleen jij kan daar serieus op reageren. Je bent echt de grootst mogelijk autist hier.
Klinkt leuk, het wordt/blijft goed weer toch?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
morgen verjaardag vieren van m'n pa en m'n zusje in Doetinchem, vrijdag komen m'n broertje én schoonzusje naar Arnhem en verder heb ik nog niet over nagedacht.
quote:
Dat iddquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
zoveel faal, vooral niet teveel woorden aan vuil maken
Singles, neuken, beffen, bier, kotsen, schapen, Peuquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:17 schreef Watertornado het volgende:
Wat gebeurt er hier weer allemaal. Iemand zin om mij in twee zinnen bij te kletsen om te voorkomen dat ik drie topics door moet spitten?
JoeBravo =/= neukenquote:
Ik ben weer terug en Air heeft me gemist.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:17 schreef Watertornado het volgende:
Wat gebeurt er hier weer allemaal. Iemand zin om mij in twee zinnen bij te kletsen om te voorkomen dat ik drie topics door moet spitten?
klopt. en nu?quote:
nu kan je veilig bukkenquote:
Zelfde als met jouw constatering... Niets nu... (Y)quote:
en naast jou nog iets gebeurd?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben weer terug en Air heeft me gemist.
Gebeuren er dingen buiten mij om? Dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:24 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
en naast jou nog iets gebeurd?
Ik zag godt mopperen op peu?
een schande zou het zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Gebeuren er dingen buiten mij om? Dat lijkt me sterk.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zelfde als met jouw constatering... Niets nu... (Y)
Oh, da's wel poezelig.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben weer terug en Air heeft me gemist.
Ok. Schapen???quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Singles, neuken, beffen, bier, kotsen, schapen, Peu
ik heb in een hoekje van mijn bed in foetushouding liggen huilen toen je weg was.quote:
mij niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Gebeuren er dingen buiten mij om? Dat lijkt me sterk.
nu bierquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zelfde als met jouw constatering... Niets nu... (Y)
Je had bij Air kunnen gaan liggen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb in een hoekje van mijn bed in foetushouding liggen huilen toen je weg was.
Ik wilde alleen zijn, alleen en verlatenquote:
Zoals beloofd heb ik acht dagen op mijn luie achterwerk gezeten met een cocktail in mijn hand.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:28 schreef Watertornado het volgende:
Heb je trouwens lekker kunnen tsjillen in Portugal, L-E?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik wilde alleen zijn, alleen en verlaten
Dan drink je ook niet snel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Zoals beloofd heb ik acht dagen op mijn luie achterwerk gezeten met een cocktail in mijn hand.
als dat wijsheid is vind ik dom blijven prima. Sommige dingen mogen verborgen blijven in de schaduw, waar ze horen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Wijsheid komt met de jaren.
Ehm. Okee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
als dat wijsheid is vind ik dom blijven prima. Sommige dingen mogen verborgen blijven in de schaduw, waar ze horen.
Het is erg als je dit soort nummers in je hoofd zingt zonder te klikkenquote:
Het is beter als ik nu geen mensen zieeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is erg als je dit soort nummers in je hoofd zingt zonder te klikken
mensen zijn in de regel ook van die nutteloze dingenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is beter als ik nu geen mensen zieeeeeeeeeeeeee
ja...en dat dan in je hoofd terwijl je dit aan het luisteren bent...quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is beter als ik nu geen mensen zieeeeeeeeeeeeee
Niet alle mensen over een kam scheren. Er zitten fijne exemplaren tussen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef clevy het volgende:
[..]
mensen zijn in de regel ook van die nutteloze dingen
dat vraag ik me ook al maanden afquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:36 schreef Grijsmuisje het volgende:
Waarom krijg ik steeds ads hier of ik wil vreemdgaan? Dit is een singles topic, die zullen over t algemeen niet gauw vreemdgaan.
dunno.. ik heb alleen ibood en trivial persuit ads.. ik ben dan toevallig wel een puzzelaarquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:36 schreef Grijsmuisje het volgende:
Waarom krijg ik steeds ads hier of ik wil vreemdgaan? Dit is een singles topic, die zullen over t algemeen niet gauw vreemdgaan.
ah je hebt een persoonlijke selectie favorietjesquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet alle mensen over een kam scheren. Er zitten fijne exemplaren tussen.
puzzel dan ff naar de fout in die zinquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:37 schreef clevy het volgende:
[..]
dunno.. ik heb alleen ibood en trivial persuit ads.. ik ben dan toevallig wel een puzzelaar
Jij niet?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:37 schreef clevy het volgende:
[..]
ah je hebt een persoonlijke selectie favorietjes
dump jezelf en ga vreemdquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
En of ik ongelukkig ben in mijn relatie.
Wat nou?!
je rijd paard dus je bent cowboygirlquote:
Andere volgorde, vreemdgaan is lastig als je net jezelf gedumpt hebtquote:
Godt!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Andere volgorde, vreemdgaan is lastig als je net jezelf gedumpt hebt
het zijn er een paar, maar voor u beste insectencopulator zal ik eens kijken.quote:
zeker wel.quote:
Ik wil een strohoed... geen cowboyhoed. Die staan mij niet zoquote:
ik had met carnaval zo'n zwarte cowboyhoed met gouden skull-and-bones (piratenvlag symbool) emblemen er op.. was wel stoer hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil een strohoed... geen cowboyhoed. Die staan mij niet zo
Maar ik ben geen ventquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef clevy het volgende:
[..]
ik had met carnaval zo'n zwarte cowboyhoed met gouden skull-and-bones (piratenvlag symbool) emblemen er op.. was wel stoer hoor.
Pics or you're gay.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef clevy het volgende:
[..]
ik had met carnaval zo'n zwarte cowboyhoed met gouden skull-and-bones (piratenvlag symbool) emblemen er op.. was wel stoer hoor.
gelukkig nietquote:
dat statement slaat als een tang op een varkenquote:
Het ging me om pursuit...dat stoort me, zo zijn er ook mensen die dwepen met bepaalde bands en constant die bandnaam verkeerd schrijven...quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:43 schreef clevy het volgende:
[..]
het zijn er een paar, maar voor u beste insectencopulator zal ik eens kijken.
dunno -> don't know
persuit -> pursuit
hoofdletters, punten.
[..]
zeker wel.
ik meet me slechts weinig de luiheid van fonetisch schrijven aan maar in deze was het een oprechte vergissing. Speel het spel wel ooit eens maar schrijf de naam er van uitermate zelden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het ging me om pursuit...dat stoort me, zo zijn er ook mensen die dwepen met bepaalde bands en constant die bandnaam verkeerd schrijven...
Punten, komma's, dunno en grammatica boeit me niet, daar heb ik geen verstand van.
Mooi gered voor bij post #48quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het ging me om pursuit...dat stoort me, zo zijn er ook mensen die dwepen met bepaalde bands en constant die bandnaam verkeerd schrijven...
Punten, komma's, dunno en grammatica boeit me niet, daar heb ik geen verstand van.
Het is ook geen vraag in het spel, dat is je geluk dan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:49 schreef clevy het volgende:
[..]
ik meet me slechts weinig de luiheid van fonetisch schrijven aan maar in deze was het een oprechte vergissing. Speel het spel wel ooit eens maar schrijf de naam er van uitermate zelden.
Is dat een ja?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:47 schreef clevy het volgende:
[..]
dat statement slaat als een tang op een varken
quote:
Welterusten bankgeilende kastnichtquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:52 schreef JoeBravo het volgende:
Welterusten stelletje betwetende zeiksnorren
Slaap lekker, ManMetSchoudertas.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:52 schreef JoeBravo het volgende:
Welterusten stelletje betwetende zeiksnorren
quote:
dank je, schoonheidquote:
owja.. toch wel.. had 'm ff uitgeleend aan een bezopen figuur wat op de foto wildequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:52 schreef clevy het volgende:
[..]
wat jij wil geloven schat
ik heb geen idee of er foto's van zijn eigenlijk.
Ja, dank je. Ik vind dat geen mooie hoed, sorry.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:58 schreef clevy het volgende:
[..]
owja.. toch wel.. had 'm ff uitgeleend aan een bezopen figuur wat op de foto wilde
[ afbeelding ]
hoefde ook niet mooi te zijn.. t was carnavalquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dank je. Ik vind dat geen mooie hoed, sorry.
Dat leeft hier niet zo.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:02 schreef clevy het volgende:
[..]
hoefde ook niet mooi te zijn.. t was carnaval
Precies, ik loop de hele carnaval met een steek op.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:02 schreef clevy het volgende:
[..]
hoefde ook niet mooi te zijn.. t was carnaval
Is die zaak van je vanmiddag open?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, ik loop de hele carnaval met een steek op.
Is niet mooi en zit voor geen meter maar ja het hoort erbij.
Nee 's avonds pasquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is die zaak van je vanmiddag open?
bier is alomtegenwoordigquote:
Zuchterdezucht. Is die slijter, donderdag, hemelvaartsdag, in de avond, geopend?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee woensdag is het cafe altijd dicht
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zuchterdezucht. Is die slijter, donderdag, hemelvaartsdag, in de avond, geopend?
Nee hemelvaart is alles dicht hequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zuchterdezucht. Is die slijter, donderdag, hemelvaartsdag, in de avond, geopend?
Een ja op zijn zaak ja, niet op de slijterquote:
Waarom zou ik moeten weten wanneer zijn tent open is voordat hij met succes bij de slijter is geweest?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een ja op zijn zaak ja, niet op de slijter
Je vraagt toch wanneer is 'je zaak' open?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeten weten wanneer zijn tent open is voordat hij met succes bij de slijter is geweest?
Ja, ik hoopte dat hij begreep dat ik de slijter bedoelde. Daar ging 'ie alleen op donderdag heen geloof ik.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vraagt toch wanneer is 'je zaak' open?
Ik lig nu lekker op de bank tv te kijkenquote:
Ook fijn. Ik ruim hier en daar even wat op, ook af en toe even lekker buiten op het gras in de zon staan. Misschien zo ook maar even een stoel neerzetten en wat lezen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 08:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lig nu lekker op de bank tv te kijken
Jij ook al, bahquote:
goedquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij ook al, bah![]()
Hoe bevalt je huisje?
Goed zo jong.quote:
Ok.quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kutnacht gehad, om redenen die ik liever niet hier neerzet.
quote:
achquote:
plaatje?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:37 schreef Ripley het volgende:
Mijn nieuwe maxi dress is er en hij is mooi! Ik ben er helemaal verliefd op gewoon
tja mensen van 80+ gaan nu eenmaal doodquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
achmaar er was al weinig van over.
En z'n dochter zei eergister nog: het is maar een ontsteking ofzo, hij heeft wel erger gehad, hij komt er wel bovenop.
Nou ja, die man was al zo lang ziek, op een gegeven moment houdt het opquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tja mensen van 80+ gaan nu eenmaal dood
nouja dat ook dan, ik vind het zo suf dat mensen zich druk maken over het feit dat een bejaarde man doodgaat, das t leven en 82 is n mooie leeftijdquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, die man was al zo lang ziek, op een gegeven moment houdt het op.
Daar gaat het al misquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ogen dicht, gedachten uit en slapen
Oh normaal ook wel hoor maar ligt even wat moeilijker nu. Plus als je er geen fut voor hebt werkt dat niet echt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat moet je lerenik kan dat tegenwoordig heel goed als ik wil slapen
maar als je geen fut hebt val je toch juist in slaapquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh normaal ook wel hoor maar ligt even wat moeilijker nu. Plus als je er geen fut voor hebt werkt dat niet echt.
Meer geen fut als in dat het allemaal niks uitmaakt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar als je geen fut hebt val je toch juist in slaap
Wie maakt zich er druk om dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja dat ook dan, ik vind het zo suf dat mensen zich druk maken over het feit dat een bejaarde man doodgaat, das t leven en 82 is n mooie leeftijd
Mja, niet dus.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
achmaar er was al weinig van over.
En z'n dochter zei eergister nog: het is maar een ontsteking ofzo, hij heeft wel erger gehad, hij komt er wel bovenop.
Mja, sorryquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lekker bijdehand vandaag zie ik alweer
Bijdehandjes hebben soms extra opvoeding nodigquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
Oh, nu is bijdehand zijn wel weer goed?Wat is het nu?
Och, nonsensquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:17 schreef STING het volgende:
[..]
Bijdehandjes hebben soms extra opvoeding nodig
quote:
Je snapt dat het totaal geen indruk maakt, zo'n geschreven woord?quote:
Niets mis met een false sense of securityquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:24 schreef Samzz het volgende:
Je snapt dat het totaal geen indruk maakt, zo'n geschreven woord?
Die heb ik nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:25 schreef STING het volgende:
[..]
Niets mis met een false sense of security
Ja, dat doet het.quote:
*SCHOP*quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:49 schreef Cue_ het volgende:
Wil iemand mij even een keiharde rotschop geven?
What doesn't kill you makes you strongerquote:
x2quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:49 schreef Cue_ het volgende:
Wil iemand mij even een keiharde rotschop geven?
Mja, je zal er vast iets van lerenquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
What doesn't kill you makes you stronger
[..]
x2
Nog meer in de rij van afgezaagde zegswijzen:quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
What doesn't kill you makes you stronger
[..]
x2
Sloop die krib waar je je kont steeds tegen parkeert dan eensquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mag hopen van wel, maargoed eigenlijk wist ik het meeste al. Eigenwijs he
Tell him!quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
Sloop die krib waar je je kont steeds tegen parkeert dan eens
Gaan we weer bijdehand doenquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sloop die krib waar je je kont steeds tegen parkeert dan eens
Voelt zich aangesproken, hai Huppel, alles goed?quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voelt zich aangesproken, hai Huppel, alles goed?
Niet weer, nog steedsquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaan we weer bijdehand doen
I know.
Top, maar moet iets gaan doen. Vanavond naar Pirates 3D (als er nog kaarten waren)quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nee sulle!!
[..]![]()
Ja hoor en met jou?
Ik heb gisteren met C dezelfde kat nagetekend...quote:
Welke kat?quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb gisteren met C dezelfde kat nagetekend...
Was gaaf en ik was best tevreden.
quote:
quote:
Laat 't schilderij eens zien?quote:
Aaah... toe nouquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi!
Nee Samzz, niet doen! Blijf van mijn billen! Ik ben bezet!
Hoogquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:01 schreef Samzz het volgende:
Wat is het standaard van hier dan?
Ik vind het leuk om creaties van anderen te zien en eventueel tips te geven
Als de standaard hoog ligt dan pak je gewoon een trapje!quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoog
Van wat ik wel eens voorbij zie komen in iedergeval.
Ik hou het wel bij andere kwaliteitenquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als de standaard hoog ligt dan pak je gewoon een trapje!
En die zijn...?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij andere kwaliteiten
Allebei leuk, moet helaas werken straksquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil zwemmen of terrasje pakken ofzo.
Wie gaat er mee?
En jij hebt geen terras hequote:Op donderdag 2 juni 2011 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Allebei leuk, moet helaas werken straks
Wil je een serieus antwoord?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou gewoon bijna in de auto stappen nuquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil voor jou wel een tafel en stoel buiten zetten
Volgens mij ben ik de enige die hier tekeningen postquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoog
Van wat ik wel eens voorbij zie komen in iedergeval.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil je een serieus antwoord?Als je het saai vid waarom heb je dat dan gekozen als vak/opleiding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Niemand durft ook meer denk ikquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die hier tekeningen post
Tot over 2 uur danquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou gewoon bijna in de auto stappen nu
En jij legt de lat meteen heel erg hoog!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die hier tekeningen post
En dan?quote:
Ik ontwerp niet hoor als vak, meer als hobby. Zeker niet saai ook, maar wel voor hierquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je het saai vid waarom heb je dat dan gekozen als vak/opleiding?
Valt best meequote:Op donderdag 2 juni 2011 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En jij legt de lat meteen heel erg hoog!!
Oh okquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ontwerp niet hoor als vak, meer als hobby. Zeker niet saai ook, maar wel voor hier
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zijn er toch al genoeg, maak me er niet zo druk over
Nee hoorquote:
Lieve schat ik ben al blij als ik een rechte streep op een papiertje kan krijgenquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
Je hoeft elkaar toch ook niet te overtreffen?
En ik moet vanavond weer naar huisquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieve schat ik ben al blij als ik een rechte streep op een papiertje kan krijgen
Tuurlijk wel, want dan moet en zal ik gewoon beter zijnquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
Je hoeft elkaar toch ook niet te overtreffen?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieve schat ik ben al blij als ik een rechte streep op een papiertje kan krijgen
Competitiedrangquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
[..]
Tuurlijk wel, want dan moet en zal ik gewoon beter zijn![]()
Ja dan word het lastig hequote:Op donderdag 2 juni 2011 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik moet vanavond weer naar huis
Inderdaad!quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja zoiets
[..]
Je hebt toch wel een bed daar
Nu we het toch over roddels hadden![]()
Maar wie wil daar nou in he..quote:
Inderdaad en ik heb geen oppas voor huppelkind en morgenochtend om half 9 kunnen ze al voor de deur staan met mn wasmachine dusquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kiezen of delen he, als je wil drinken
Of gewoon een slachtoffer zoeken die je terug rijdt
quote:
Nee... duhquote:
Moet ik het daar erger vinden dan ik jouw bed?quote:
Dat is zieligquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga 'm eten vanavond
En morgen zing je de hele dag: ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk. Ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit!quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga 'm eten vanavond
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En morgen zing je de hele dag: ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk. Ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit!
Jij waarschijnlijk niet want de wodka staat in de kelderquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet ik het daar erger vinden dan ik jouw bed?
Ik zie alleen maar pluspuntenquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij waarschijnlijk niet want de wodka staat in de kelder
Ik hoop het iig voor je !quote:
Zal ik je ophalen? Kom ik wel bij je in de kelderquote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik je ophalen? Kom ik wel bij je in de kelder
Verdomme, daar gaat mijn drankvoorraad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik je ophalen? Kom ik wel bij je in de kelder
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdomme, daar gaat mijn drankvoorraad.
Lekker cafe dan, als die al je drankvoorraad opzuipenquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdomme, daar gaat mijn drankvoorraad.
Hij denkt ook dat ie failliet gaat als MissB en ik samen langskomenquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lekker cafe dan, als die al je drankvoorraad opzuipen
We vallen best mee idd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, jij geheelonthouderquote:
Heus wel!!quote:
Ze drinken dan ook meer dan de standaard klantenquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben geen geheelonthouder hoor, maarja.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, jij geheelonthouder
Close enoughquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben geen geheelonthouder hoor, maarja.
Alsof ik de enige ben die daar bijna een hele krat weg tiktquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze drinken dan ook meer dan de standaard klanten
Dat vieze ding?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:40 schreef Royco1 het volgende:
Valt me trouwens nog mee dat jullie je niet mijn bed toe eigenen en mij in de kelder laten slapen
Ik neem mn eigen luchtbed wel mee.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:40 schreef Royco1 het volgende:
Valt me trouwens nog mee dat jullie je niet mijn bed toe eigenen en mij in de kelder laten slapen
Uhh ja, in ieder geval de enige bij wie het niet te merken isquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof ik de enige ben die daar bijna een hele krat weg tikt
Ik weet niet of ik nu trots moet zijn of nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhh ja, in ieder geval de enige bij wie het niet te merken is
Ik niet hoor.quote:
Voorlopig alleen praten over coma-zuipenquote:
En dus heeft u genoeg gezegdquote:
Ik zou trots zijnquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu trots moet zijn of niet
Hoe laat gaat die toko open daar?quote:
7 uurquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe laat gaat die toko open daar?
Niet als jullie langs gaanquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe laat gaat die toko open daar?
In theorie kan ik er al zijn voor de kroeg open (zou) gaanquote:
In de praktijk ook.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In theorie kan ik er al zijn voor de kroeg open (zou) gaan
Whahahaquote:
Ik wil best die kant opkomen maar dan ga ik aan de sinas en vanavond terugquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de praktijk ook.
Moet ik alleen hj halen voor je
Je bent niet wijs als je 4 uur in de auto gaat zitten voor wat sinasquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil best die kant opkomen maar dan ga ik aan de sinas en vanavond terug
En dat is nieuws voor je?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent niet wijs als je 4 uur in de auto gaat zitten voor wat sinas
Dat zeg je wel tegen huppel hequote:Op donderdag 2 juni 2011 15:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent niet wijs als je 4 uur in de auto gaat zitten voor wat sinas
Hey hallo daarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |