quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Wanneer gaan wij dat vieren als je die baan hebt?quote:
Verjaardag oudersquote:
Persoonlijk begeleider, gezondheidszorg. Om welke doelgroep het gaat weet ik nog niet, ze hebben zowel jeugdzorg als psychiatrie en alles ertussenin. Details worden vast duidelijk tijdens het gesprek.quote:
Hoe kan dat nou?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Gvd mn hoofd doet echt pijn en dat van n klein half uurtje zon
Psies, had ze niet nog 43 jaar langer weg kunnen blijven?quote:
She who shall not be spoken of is zeker weg oidquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
Gisteren maakte Peu ook al een naamtopic voor mij, ik zie een patroon.
Peu maakt naamtopics voor iedere gleuf waar 'ie 'm in wil hangen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
Wie is het dan? Hij lijkt erop, vind ik.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Peu maakt naamtopics voor iedere gleuf waar 'ie 'm in wil hangen.Gefeliciteerd, je bent nummer 47. Ik adviseer je om zijn Evi-recensies nog eens na te lezen. Dan weet je precies wat je moet doen om hier ook met superlatieven te worden geroemd om je neukskills!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Peu maakt naamtopics voor iedere gleuf waar 'ie 'm in wil hangen.Gefeliciteerd, je bent nummer 47. Ik adviseer je om zijn Evi-recensies nog eens na te lezen. Dan weet je precies wat je moet doen om hier ook met superlatieven te worden geroemd om je neukskills!
Ah ok, thanksquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie is het dan? Hij lijkt erop, vind ik.
jijquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
Dat is geen antwoord hequote:
Maar waarom duurde het dan zo lang? Hij ziet me nu pas staan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord heOf ben je 't zelf?
Alleen in enen en nullenquote:
ik heb nooit iets gezegd over Eviequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel concurrentie?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Persoonlijk begeleider, gezondheidszorg. Om welke doelgroep het gaat weet ik nog niet, ze hebben zowel jeugdzorg als psychiatrie en alles ertussenin. Details worden vast duidelijk tijdens het gesprek.
Klinkt als een mooie uitdaging,succes met het gesprekquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Persoonlijk begeleider, gezondheidszorg. Om welke doelgroep het gaat weet ik nog niet, ze hebben zowel jeugdzorg als psychiatrie en alles ertussenin. Details worden vast duidelijk tijdens het gesprek.
Niet waar!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar waarom duurde het dan zo lang? Hij ziet me nu pas staan.
Blijkbaar kan hij het zich niet langer veroorloven om nog selectief te zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
Maar waarom duurde het dan zo lang? Hij ziet me nu pas staan.
Dat is al meer dan de meeste vrouwenquote:
Kom maar op.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb zin om iemand te slaan, vrijwilligers?
Dan lijk je op die foto op Dominicquote:
Weet je zeker dat je bij dat statement blijft?quote:
Geen idee hoeveel concurrentie er is, maar ik schat dat ik wel een goede kans maak. Ik kan de baan absoluut aan, en ben verbaal sterk genoeg om ze dusdanig te imponeren dat ze fan van me worden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Veel concurrentie?
Hoe schat je je kansen in?
Het is de digitale friendzonequote:
Zou kunnen, let ik zelf niet zo opquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan lijk je op die foto op DomenicVind ik dan.
Vrouwen zijn stomquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is al meer dan de meeste vrouwendus dank je
Niet over de sex.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je bij dat statement blijft?
Help mij liever dat vrouwen IRL van mij gaan houdenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe bhen een blote tet op de foto
![]()
Ja hoiquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij bent te grootdat durf ik niet
Slice'em 'n' dice'emquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel concurrentie er is, maar ik schat dat ik wel een goede kans maak. Ik kan de baan absoluut aan, en ben verbaal sterk genoeg om ze dusdanig te imponeren dat ze fan van me worden.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Zolang het niet jouw tetten zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe bhen een blote tet op de foto
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Vertrouwen in jezelf en vooral jezelf zijn should do the trickquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Help mij liever dat vrouwen IRL van mij gaan houden
+1quote:
Niet serieus, aangezien ik nooit ervaringen met een bepaald persoon online zou gooien. zeker niet als ik die persoon erg graag mag.quote:
Help me es een handje dan.quote:
Working on thatquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vertrouwen in jezelf en vooral jezelf zijn should do the trick
Waar?quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Help me es een handje dan.Of bedoel je in het fobo van een niet nader te noemen user?
ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Help me es een handje dan.Of bedoel je in het fobo van een niet nader te noemen user?
Dan wacht ik rustig op je DM/PM...quote:
Owh ja, en iets minder wanhopig overkomenquote:
Je kunt ze inderdaad beter naar mij sturenquote:
Ik krijg ruzie met MSX als mijn tietenopbrengst van deze week te laag is.quote:
Working on that too.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, en iets minder wanhopig overkomen
quote:
quote:
Zie je het verschil?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ja ik zie het verschilquote:
Zie je ook dat het voor het resultaat niks uitmaakt?quote:
Ik zie nog geen fotos andersquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie je ook dat het voor het resultaat niks uitmaakt?
Jaquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je al wel zodanig verblind door het idee, dat je mijn post niet goed leest.quote:
De tieten zitten op die foto achter de camera.quote:
Sowieso lees ik die maar halfquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je al wel zodanig verblind door het idee, dat je mijn post niet goed leest.
Daar kan ik je dan weer geen ongelijk in geven.quote:
Kun je daar ook wat mee?quote:
Wel voor de neveneffectenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zekerquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:49 schreef xFriendx het volgende:
Zit je al aan je verdiende biertje Tijn?
Is dit niet het zelfhulptopic dan?quote:
Er stond tetten he dus tjaquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kan ik je dan weer geen ongelijk in geven.
Poging tot oid.quote:
Ik bedoel het niet negatief! In tegendeel zelfsquote:
Opvoeden!quote:
Ja, jij wilt Tijn wel even wat aan z'n verstand brengen?quote:
Ik denk dat het voortaan gewoon wat subtieler moet zijn of nog beter het niet vragenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kun je daar ook wat mee?
[..]
Wel voor de neveneffecten
Tsja ergens heb ik wat lezen gemist en of niet gekregen dus dit is een inhaalcursus voor mij dit topicquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet negatief! In tegendeel zelfs
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat het voortaan gewoon wat subtieler moet zijn of nog beter het niet vragen
Zie je, je kunt hetquote:[..]
Tsja ergens heb ik wat lezen gemist en of niet gekregen dus dit is een inhaalcursus voor mij dit topicdat gechat hier is maar een dekmantel
Misschien moeten we collectief een boek schrijven en er stinkend rijk mee wordenquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:59 schreef krengetje het volgende:
Vinden mannen het leuk om een overwachts kadootje te krijgen?
Sure, why notquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:59 schreef krengetje het volgende:
Als het een goeie pijpbeurt is wel jaquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:59 schreef krengetje het volgende:
Gat in de marktquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien moeten we collectief een boek schrijven en er stinkend rijk mee worden
Lijkt me afhankelijk van het cadeauquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:59 schreef krengetje het volgende:
Je zei 'gat', hihiquote:
Dat zal niet gebeurenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..](tenzij het een positieve zwangerschapstest is)
Ja weet nie.. imago ofzo?quote:
Dat krijgt ie al vaak genoegquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als het een goeie pijpbeurt is wel ja
Just checkingquote:
Wat voor negatief effect zou het dan kunnen hebben op je imago?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:01 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren
[..]
Ja weet nie.. imago ofzo?
Lucky bastard!quote:
quote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:59 schreef krengetje het volgende:
Ik doe mijn best een nuttige bijdrage te leverenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo gaat het zeker weten een bestseller worden
Ja dat is waar. Maar deed even checken voor de zekerheidquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijkdat vind jij andersom toch ook?
We kunnen de knoflook en houten kruizen weer opbergen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe mijn best een nuttige bijdrage te leveren
Oh, en maandag van de medicatie af en dan mag ik weer naar buitenWel met 300 lagen zonnebrandcrème factor 5000
Iets met een pikante knipoog kan toch bestquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:02 schreef STING het volgende:
[..]
Wat voor negatief effect zou het dan kunnen hebben op je imago?
Tenzij het kadootje aanstootgevend is
Neequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We kunnen de knoflook en houten kruizen weer opbergen?
Verwacht alleen geen juichende vent als bedankjequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:04 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar deed even checken voor de zekerheid
Een We Vibe II?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:05 schreef krengetje het volgende:
[..]
Iets met een pikante knipoog kan toch best
Dan moet je eens bij Look in Rotterdam gaan etenquote:
Oh? Ervaring daarmee?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verwacht alleen geen juichende vent als bedankje
Rotterdam... Daar wil ik liever niet zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan moet je eens bij Look in Rotterdam gaan eten
Ervaring met mannen jaquote:
verrassingen zijn altijd leukquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:04 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar deed even checken voor de zekerheid
Na me er in verdiept te hebben, lijkt het me wel een tof dingquote:
Tsja, soms moet je je principes opzij gooien voor een geweldige ervaringquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rotterdam... Daar wil ik liever niet zijnMaar, ik zal het onthouden
Uhm, je hoort dat ding in jou te verdiepen, niet andersomquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na me er in verdiept te hebben, lijkt het me wel een tof ding
Daarom ga ik de naam ook onthoudenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, soms moet je je principes opzij gooien voor een geweldige ervaring
Ze zitten ook in andere plaatsen.quote:
Ligt aan je verhouding met die man.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:05 schreef krengetje het volgende:
[..]
Iets met een pikante knipoog kan toch best
Is het niet zo dat dat ding juist diep in jou moet?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk vast even wat ze op de kaart hebben staanquote:
Shhhhhhhhhhhhhhhhtquote:
Look is wel een goed excuus om in Rotterdam te zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rotterdam... Daar wil ik liever niet zijnMaar, ik zal het onthouden
Oh gosh, mister smarty-pantsquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:07 schreef STING het volgende:
[..]
Uhm, je hoort dat ding in jou te verdiepen, niet andersom
En nog eenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat dat ding juist diep in jou moet?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe mijn best een nuttige bijdrage te leveren
Oh, en maandag van de medicatie af en dan mag ik weer naar buitenWel met 300 lagen zonnebrandcrème factor 5000
Om in Rotterdam te zijn heb je anders wel een veel beter excuus nodigquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Look is wel een goed excuus om in Rotterdam te zijn.
Wat zou je tijn willen meegeven over zulk soort opmerkingen?quote:
Rotterdamquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:09 schreef STING het volgende:
[..]
Om in Rotterdam te zijn heb je anders wel een veel beter excuus nodig
Nou, ik heb heel je posthistory doorzocht. Niks hoor.quote:
Dat ziet er goed uitquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kijk vast even wat ze op de kaart hebben staan
http://www.restaurantlook.nl/lookRestaurant.php?actie=menu
Dan kan alles wel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:09 schreef krengetje het volgende:
[..]
Verhouding met man als in vriend - vriendin
Hahaha nee geen krat bierquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:08 schreef xFriendx het volgende:
Het is niet erg om een verrassing te krijgen, maar ik zie de meeste mannen ook niet meteen dol van enthousiasme een gat in de lucht springen. Of gaat het om een kratje bier met een strik er om?
Niks ernstigs hoorquote:
Gewoon niet doenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zou je tijn willen meegeven over zulk soort opmerkingen?
is het ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Owh get a roomquote:
Wanneer gaan we er uit eten?quote:
is ook met een kloonquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, ik heb heel je posthistory doorzocht. Niks hoor.
quote:
Damn you woman.quote:
Wat is er mis met m'n UI?quote:
Knoflookijsquote:
Ik zie opeens allemaal borden met katten erop bij je aan de muurquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is er mis met m'n UI?
Centrum... tsja... blame ze Germans
Jij hebt ervaring? Doe eens delen?quote:
Euh, eind van de maand ergens?quote:
Wat ik zie staan, ziet er prima uitquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Weinig vegetarisch, maar dat zul je wel gewend zijn denk ik
Zeg dat. En zij heeft nou juist van die goede tieten enzo.quote:
ik heb m jaquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring? Doe eens delen?
[..]
Euh, eind van de maand ergens?
Misschien weer in de herfst, als het koud isquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:16 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dan als voorgerecht de erwtensoep en als hoofdgerecht kip met knoflook?
Dat klopt welquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zie opeens allemaal borden met katten erop bij je aan de muur
En ik blame ze bedrijven, die allemaal koude en functionele gebouwen daar hebben neergezet destijds, terwijl het originele plan was om er klassiek-ogende architectuur te gebruiken
Daar kan ik wel mee levenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:17 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien weer in de herfst, als het koud is
Op mijn verjaardagquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring? Doe eens delen?
[..]
Euh, eind van de maand ergens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Oke. Ik vind 'm wat aan de dure kant voor alleen uitproberen. Maar de recensies tot nu toe zijn allemaal goed.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb m jaen het is erg prettig speelgoed
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op mijn verjaardagOh, ik dacht dat jij ging trakterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja, maar zo weinig keus. Ik wil altijd veel keus. Daarom ben ik gek op de Chineesquote:
hij was van de week op een vrouwenblog in de aanbieding voor 44.50quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Ik vind 'm wat aan de dure kant voor alleen uitproberen. Maar de recensies tot nu toe zijn allemaal goed.
Beter je best doen dan maarquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat. En zij heeft nou juist van die goede tieten enzo.
Hoe is dat dan voor een man? Vinden zij het ook een leuk speeltje?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hij was van de week op een vrouwenblog in de aanbieding voor 44.50schijnt ie wel vaker in de aanbieding te zijn
Dat staat natuurlijk los van elkaar.quote:
Ik hoop stiekem dat ze gewoon met haar hand over haar hart strijkt en het mij influistert.quote:
Hoop is voor losersquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat ze gewoon met haar hand over haar hart strijkt en het mij influistert.
Ik wil niet te veel keus, dan kan ik niet kiezenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar zo weinig keus. Ik wil altijd veel keus. Daarom ben ik gek op de Chinees
Jammerquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat staat natuurlijk los van elkaar.
Maar nee, zo gul ben ik niet
Je hebt gelijk. Eigenlijk verwacht ik het gewoon van haar. We gaan al zo lang terug.quote:
Ook ervaring hoe 't met een man is?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hij was van de week op een vrouwenblog in de aanbieding voor 44.50schijnt ie wel vaker in de aanbieding te zijn
geloof t welquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef krengetje het volgende:
[..]
Hoe is dat dan voor een man? Vinden zij het ook een leuk speeltje?
Dat is best een goede reden om vegetarier te wordenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil niet te veel keus, dan kan ik niet kiezen
[..]
Jammer
Ik denk dat je je verwachtingspatroon wat bij moet gaan stellenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Eigenlijk verwacht ik het gewoon van haar. We gaan al zo lang terug.
Dat is stiekem ook de reden, maar niet zeggen hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is best een goede reden om vegetarier te worden
Ik weet wel wie ik deze LL niet op biertjes ga trakteren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:23 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk dat je je verwachtingspatroon wat bij moet gaan stellen
Ik zal netjes m'n mond houdenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is stiekem ook de reden, maar niet zeggen hoor
ik kan toch gratis bier krijgenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet wel wie ik deze LL niet op biertjes ga trakteren.
Mij?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had toch liever dat je me gewoon had geslagen. Mij een stel tieten voorhouden en dan toch niet, is echt frustrerend.quote:
quote:
Jullie wel.quote:
Nee doe maar nietquote:
ik ben haske blij dat m'n bank volgende week gebracht wordt!quote:
Dat is veel sneller!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben haske blij dat m'n bank volgende week gebracht wordt!
en als het meezit m'n bed ook
Oeh!!! Dat is wel beter ja!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben haske blij dat m'n bank volgende week gebracht wordt!
en als het meezit m'n bed ook
Over een paar jaar. Met de camperquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Jullie wel.
Maar jullie zijn er niet.
Och man, ga googlenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had toch liever dat je me gewoon had geslagen. Mij een stel tieten voorhouden en dan toch niet, is echt frustrerend.
Nopequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Jullie wel.
Maar jullie zijn er niet.
Al gedaan. Googlen op Memento-Mori en kloon levert niks bruikbaars op.quote:
Sinds wanneer ligt Scheveningen bij Biddinghuizen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och man, ga googlen
[..]
NopeBinnenkort misschien, als ik naar Scheveningen ga ooit
ik sla terugquote:
Ligt er aan aan wie je het vraagt, voor een Amerikaan welquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Scheveningen bij Biddinghuizen?
geen idee hoe het kan, maar ik profiteer ervanquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is veel sneller!Hoe komt dat ineens?
Heb je een nieuw huisje of nieuwe meubels?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen idee hoe het kan, maar ik profiteer ervan
dan blijven we slaanquote:
of allebeiquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:33 schreef krengetje het volgende:
[..]
Heb je een nieuw huisje of nieuwe meubels?
Ik doelde dan ook op wanneer ik in de buurt van Den Haag ben. Ik ben niet van plan binnenkort in de buurt van Biddinghuizen te komenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Scheveningen bij Biddinghuizen?
Ik hou al op.quote:
Waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:36 schreef JoeyT het volgende:
Kan je op je mobiel fotos van users bekijken?
Je moet agressie niet opkroppen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb echt zin om iemands hoofd te verbouwen ofzo
*adem in en uit*
Maak van je hart geen moordkuil en gooi het er uit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
*adem in en uit*
Plastisch chirurg wordenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
*adem in en uit*
Nou bijv om te zien of ik Jou leuk vind...quote:
Oh, daar kan ik uitsluitsel over geven: Dat vind je nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou bijv om te zien of ik Jou leuk vind...
En ik zie t zo snel niet....
Nou lekker positief...quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar kan ik uitsluitsel over geven: Dat vind je niet
sinds begin mei weer een eigen stek na ruim anderhalf jaar bij m'n ouders gelogeerd te hebben. Woon kampeer er nu 2 weken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:33 schreef krengetje het volgende:
[..]
Heb je een nieuw huisje of nieuwe meubels?
Ik kan op mijn telefoon gewoon in de Fobo's kijken, dus ik weet niet waarom jij dat niet kanquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou lekker positief...
Kan je me ook uitsluitsel geven mbt userpics ?
Oh das wel lekker dan! En? Al aan het genieten van het kamperen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sinds begin mei weer een eigen stek na ruim anderhalf jaar bij m'n ouders gelogeerd te hebben. Woon kampeer er nu 2 weken.
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:42 schreef krengetje het volgende:
[..]
Oh das wel lekker dan! En? Al aan het genieten van het kamperen?
Ik vond het toen echt geweldig om te gaan kamperen in mn eigen paleisjeHet zal wel weer wennen worden als ik over 3 maanden weer terug ga wonen bij mn ouders
ok maar hoe kom ik bij de fobo's? :$quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan op mijn telefoon gewoon in de Fobo's kijken, dus ik weet niet waarom jij dat niet kan
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:42 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik vond het toen echt geweldig om te gaan kamperen in mn eigen paleisjeHet zal wel weer wennen worden als ik over 3 maanden weer terug ga wonen bij mn ouders
Coolquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
En zodra bank en bed er zijn (en ik een fatsoenlijke eetkamertafel heb gevonden) is het geen kamperen meer, maar echt wonen
Sterkte!
why?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:42 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja ok, maar op de desktop versie klik je gewoon t icoontje aan. Is dat er niet op de mobiele?quote:
Doe eens alsof je slim bentquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ok, maar op de desktop versie klik je gewoon t icoontje aan. Is dat er niet op de mobiele?
gehuurd. Na vorige huis met verlies verkocht te moeten hebben en nu werk met een tijdelijk contract, is kopen niet echt een optie voor me.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:45 schreef krengetje het volgende:
[..]
Cool. Heb je iets gekocht of gehuurd?
En thnx, zal ik wel nodig hebben in het begin
Je kunt in de mobiele versie toch gewoon bovenin op fotoboek klikken of zo?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ok, maar op de desktop versie klik je gewoon t icoontje aan. Is dat er niet op de mobiele?
Ah ok, ach, het voordeel aan huren is dat je zo weer kunt opstappen als je het beu bent.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gehuurd. Na vorige huis met verlies verkocht te moeten hebben en nu werk met een tijdelijk contract, is kopen niet echt een optie voor me.
Ik zie t niet...quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt in de mobiele versie toch gewoon bovenin op fotoboek klikken of zo?
Vragen is t enige slimme....quote:
Gebruik dan gewoon de link die Godt gaf, hoe moeilijk is het?quote:
preciesquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:50 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ah ok, ach, het voordeel aan huren is dat je zo weer kunt opstappen als je het beu bent.
En kopen kan altijd nog he.
Das gewoon kut. Kan je telkens de username gaan intikken.....quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gebruik dan gewoon de link die Godt gaf, hoe moeilijk is het?
Ga dan surfen op een laptop of computer of zoquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Das gewoon kut. Kan je telkens de username gaan intikken.....
Kut Fok...
Ga met de tijd mee...quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga dan surfen op een laptop of computer of zo
je kan ook gewoon ff instellen dat je de normale lay-out wil gebruiken op je mobiel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Das gewoon kut. Kan je telkens de username gaan intikken.....
Kut Fok...
Naja dat Fok achterhaald is kan ik weinig aan doen.quote:
Een uilog knop kon ik ook niet vinden in de mobiele layoutquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kan ook gewoon ff instellen dat je de normale lay-out wil gebruiken op je mobiel.
Doe niet aan apple... Tablet snap ik sowieso t nut niet van, kan ik net zo goed mn laptop pakken.quote:
op je eigen accountnaam drukken bovenin.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een uilog knop kon ik ook niet vinden in de mobiele layout
De mobiele layout is juist erg goed. Waarom alleen niet dat icoon?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kan ook gewoon ff instellen dat je de normale lay-out wil gebruiken op je mobiel.
Vraag het hier aan: [MOBILE] TouchPhone forumlayout #18quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De mobiele layout is juist erg goed. Waarom alleen niet dat icoon?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
op je eigen accountnaam drukken bovenin.
Hey jijquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:03 schreef L-E het volgende:
Morgen koop ik een grasmaaier en ga ik het gras maaien. Heel doorsnee.
Hoe burgelijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:03 schreef L-E het volgende:
Zijn er morgen winkels open? Oh, wacht, de tuincentra en meubelboulevards zijn natuurlijk openquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:03 schreef L-E het volgende:
Een schaap is goedkoperquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:03 schreef L-E het volgende:
ik kwam er per ongeluk achterquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Ik zat steeds op het icoon te klikken.
De hele winkelstraat hier is open...inclusief braderie met hollandse artiesten, ik zoek nog asiel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:04 schreef STING het volgende:
[..]
Zijn er morgen winkels open? Oh, wacht, de tuincentra en meubelboulevards zijn natuurlijk open
Dat is pure zelfmoord als je daar naartoe durft te gaan...quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:04 schreef STING het volgende:
[..]
Zijn er morgen winkels open? Oh, wacht, de tuincentra en meubelboulevards zijn natuurlijk open
Precies!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:04 schreef STING het volgende:
[..]
Komt Peter Beense ook?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De hele winkelstraat hier is open...inclusief braderie met hollandse artiesten, ik zoek nog asiel.
thx (y)quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vraag het hier aan: [MOBILE] TouchPhone forumlayout #18
Dat durf ik te betwijfelenquote:
Mooi zo, lekker kunnen genietenquote:
zo groot is die winkelstraat nietquote:
Ik heb geen auto en geen hond.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ga je in je Opel Astra Station?
En gaat de Golden Retriever mee?
Er zijn andere wegen om mij te bereiken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mooi zo, lekker kunnen genieten
kudt maar daar ga ik verder niet op in hier
Natuurlijk betwijfel jij dat pisvlek.quote:
Ja...en sinds deze week mag je 130 op die wegquote:
trutsequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:09 schreef krengetje het volgende:
Oh.. ik hoor net mijn bedje roepen.. ik denk dat ik daar maar gehoor aan ga geventrusten iedereen
Ja, ook zo maar eens verhuizenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:09 schreef krengetje het volgende:
Oh.. ik hoor net mijn bedje roepen.. ik denk dat ik daar maar gehoor aan ga geventrusten iedereen
lekkerquote:
Ik wilde ook serieus reageren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Natuurlijk betwijfel jij dat pisvlek.
Ook alleen jij kan daar serieus op reageren. Je bent echt de grootst mogelijk autist hier.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Natuurlijk betwijfel jij dat pisvlek.
Ook alleen jij kan daar serieus op reageren. Je bent echt de grootst mogelijk autist hier.
morgen verjaardag vieren van m'n pa en m'n zusje in Doetinchem, vrijdag komen m'n broertje én schoonzusje naar Arnhem en verder heb ik nog niet over nagedacht.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lekkerga je nog wat bijzonders doen met hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |