quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Wanneer gaan wij dat vieren als je die baan hebt?quote:
Verjaardag oudersquote:
Persoonlijk begeleider, gezondheidszorg. Om welke doelgroep het gaat weet ik nog niet, ze hebben zowel jeugdzorg als psychiatrie en alles ertussenin. Details worden vast duidelijk tijdens het gesprek.quote:
Hoe kan dat nou?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Gvd mn hoofd doet echt pijn en dat van n klein half uurtje zon
Psies, had ze niet nog 43 jaar langer weg kunnen blijven?quote:
She who shall not be spoken of is zeker weg oidquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
Gisteren maakte Peu ook al een naamtopic voor mij, ik zie een patroon.
Peu maakt naamtopics voor iedere gleuf waar 'ie 'm in wil hangen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
Wie is het dan? Hij lijkt erop, vind ik.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Peu maakt naamtopics voor iedere gleuf waar 'ie 'm in wil hangen.Gefeliciteerd, je bent nummer 47. Ik adviseer je om zijn Evi-recensies nog eens na te lezen. Dan weet je precies wat je moet doen om hier ook met superlatieven te worden geroemd om je neukskills!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Peu maakt naamtopics voor iedere gleuf waar 'ie 'm in wil hangen.Gefeliciteerd, je bent nummer 47. Ik adviseer je om zijn Evi-recensies nog eens na te lezen. Dan weet je precies wat je moet doen om hier ook met superlatieven te worden geroemd om je neukskills!
Ah ok, thanksquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie is het dan? Hij lijkt erop, vind ik.
jijquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
Dat is geen antwoord hequote:
Maar waarom duurde het dan zo lang? Hij ziet me nu pas staan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord heOf ben je 't zelf?
Alleen in enen en nullenquote:
ik heb nooit iets gezegd over Eviequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel concurrentie?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Persoonlijk begeleider, gezondheidszorg. Om welke doelgroep het gaat weet ik nog niet, ze hebben zowel jeugdzorg als psychiatrie en alles ertussenin. Details worden vast duidelijk tijdens het gesprek.
Klinkt als een mooie uitdaging,succes met het gesprekquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Persoonlijk begeleider, gezondheidszorg. Om welke doelgroep het gaat weet ik nog niet, ze hebben zowel jeugdzorg als psychiatrie en alles ertussenin. Details worden vast duidelijk tijdens het gesprek.
Niet waar!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar waarom duurde het dan zo lang? Hij ziet me nu pas staan.
Blijkbaar kan hij het zich niet langer veroorloven om nog selectief te zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
Maar waarom duurde het dan zo lang? Hij ziet me nu pas staan.
Dat is al meer dan de meeste vrouwenquote:
Kom maar op.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb zin om iemand te slaan, vrijwilligers?
Dan lijk je op die foto op Dominicquote:
Weet je zeker dat je bij dat statement blijft?quote:
Geen idee hoeveel concurrentie er is, maar ik schat dat ik wel een goede kans maak. Ik kan de baan absoluut aan, en ben verbaal sterk genoeg om ze dusdanig te imponeren dat ze fan van me worden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Veel concurrentie?
Hoe schat je je kansen in?
Het is de digitale friendzonequote:
Zou kunnen, let ik zelf niet zo opquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan lijk je op die foto op DomenicVind ik dan.
Vrouwen zijn stomquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is al meer dan de meeste vrouwendus dank je
Niet over de sex.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je bij dat statement blijft?
Help mij liever dat vrouwen IRL van mij gaan houdenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe bhen een blote tet op de foto
![]()
Ja hoiquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij bent te grootdat durf ik niet
Slice'em 'n' dice'emquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel concurrentie er is, maar ik schat dat ik wel een goede kans maak. Ik kan de baan absoluut aan, en ben verbaal sterk genoeg om ze dusdanig te imponeren dat ze fan van me worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |