bah, jij ook?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:08 schreef Tegan het volgende:
Hier zitten alleen maar Fok!stelletjes hoor.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:08 schreef Tegan het volgende:
Hier zitten alleen maar Fok!stelletjes hoor.
Bij je ouders wonen FTW!quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Pfff, om tien uur stormt m;n moeder binnen: moest jij niet werken? En op de een of andere manier ben ik nog steeds aan het bijkomen daarvan
Elke dag is een feestdag!quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
Het is vandaag een "feestdag". Hoe durft ze.
Was? Dan heb je wel snel even opgeruimd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:47 schreef CherryLips het volgende:
ja, of ik m'n kamer op wilde ruimen
Ja ok, het was wel een teringbende
tien minuutjes werk, stapeltjes maken, wegmoffelen enzo. Schoenen in schoenendozen, post bij elkaarquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was? Dan heb je wel snel even opgeruimd.
Op een vrije dag. De eikelsquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:07 schreef CherryLips het volgende:
en toen werd ik ook nog eens gebeld voor werk
Werk!quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:07 schreef CherryLips het volgende:
en toen werd ik ook nog eens gebeld voor werk
Werken!quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:23 schreef CherryLips het volgende:
en nog een werkmail.
Wat een fijne vrije dag
Wegmoffelen!quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tien minuutjes werk, stapeltjes maken, wegmoffelen enzo. Schoenen in schoenendozen, post bij elkaar
op een feestdag, dus 200% uitbetalen.quote:
Daar red ik het niet meequote:
Ik ook niet, maar ik blijf het proberenquote:
Het moet niet vandaag af hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
op een feestdag, dus 200% uitbetalen.
Sterkte!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:26 schreef DrMarten het volgende:
De grote voorjaarsschoonmaak is daadwerkelijk begonnen......... de tering, wat een werk
Net terug uit de kroeg en helaas is de puinzooi nog steeds niet uit zichzelf opgeruimd, morgen maar weer verderquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:02 schreef Lolaatje het volgende:
Nadat ik vanmorgen door een vergissing een half uur te vroeg op mijn werk was (ffs) heb ik nu vakantie
Jeej, ga volgende week verder klussen in mijn huisje.
[..]
Sterkte!
Als ik zelf niet vol zat zou ik er honger van krijgen!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:01 schreef DrMarten het volgende:
Lekkere malse gegrilde lamskoteletjes, rijst, gebakken aardappeltjes, salades, Turks brood, knoflooksaus...... ik zit vol
Nou, was dan meegegaan naar het feestje en de leuke buurjongen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:00 schreef Tegan het volgende:
Zo, moe. Verven is wel vrijwel helemaal klaar
. Alleen nog twee halve deuren een tweede laag, want het dekt niet en de verf was op
.
Morgen laminaat.
Die leuke buurjongen had een party... Belde iemand bij mij aan.
Watte?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt blind hoor, waar vind ik die welcome back spellen van PlayStation?
Gestolen door de hackers...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:47 schreef CherryLips het volgende:
PSN is weer online, dus ze hebben gratis spelletjes ter compensatieik kan ze alleen niet vinden.
Ik vergat Tegan te quotenquote:
Ff in het Ps topic kijken of op de blog van ps zelf .. Ik kan het mobiel niet echt voor je uittikkenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt blind hoor, waar vind ik die welcome back spellen van PlayStation?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:08 schreef Kuukske het volgende:
Even naar CL zwaaien! * Kuukske rijdt langs Ede.
Ik ben al druk aan het spelen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:47 schreef CherryLips het volgende:
PSN is weer online, dus ze hebben gratis spelletjes ter compensatieik kan ze alleen niet vinden.
Ik kon er maar 1 downloaden, daarna kom ik niet meer in de lijst met gratis spellenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:47 schreef CherryLips het volgende:
typisch. Heb je accountbeheer - transacties - lijst van services en daarna op promoties van Sony geklikt? Dan kom je automatisch in de store terecht En zou er resterend 1 moeten staan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kon er maar 1 downloaden, daarna kom ik niet meer in de lijst met gratis spellen
Maar ik heb nu wel Little Big Planet
Tering wat een omwegquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
typisch. Heb je accountbeheer - transacties - lijst van services en daarna op promoties van Sony geklikt? Dan kom je automatisch in de store terecht En zou er resterend 1 moeten staan.
Hij belde beneden aan, en toen ik hallo zei zei hij gewoon niets terug en hing bang opquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, was dan meegegaan naar het feestje en de leuke buurjongen?
quote:
Oh, ik wil ook een aquarium, mijn moeder verklaart me voor gek. Vind alleen nergens lijsten met vissen en hoe je ze dan moet verzorgen enzo...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:57 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik vergat Tegan te quoten.
Ik heb vandaag zes latjes geschuurd om te verven. Ben redelijk gevloerd dus veel werk wordt hier nog niet verzet.
Oeh, sinds gisteren heb ik vissen in mijn vijver, ze zijn zo tof.
En de wind staat precies zo dat de rook naar de locatie van het feest dat ik vanavond heb drijftquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Al weer een grote brand in Tilburghttp://www.brabantsdagbla(...)andel-in-Tilburg.ece
Heb je geen speciaalzaak in de buurt waar je wat informatie kunt inwinnen? Mensen in F&F weten misschien ook wel goede links of kunnen zelf het één en ander vertellen. Met een goede opbouw en een goed filter hoef je er niet zoveel werk van te hebben volgens mij.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:23 schreef Tegan het volgende:
![]()
. Vloer van de woonkamer zit erin, morgen de gang en de slaapkamer, en dan volgende week de plinten denk ik, die heb ik namelijk nog niet genoeg...
[..]
Oh, ik wil ook een aquarium, mijn moeder verklaart me voor gek. Vind alleen nergens lijsten met vissen en hoe je ze dan moet verzorgen enzo...
Spongebobquote:
En terecht, een aquarium is net zoiets als een gouden ketting met je naam. Het geeft je sociale klasse aan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:23 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik wil ook een aquarium, mijn moeder verklaart me voor gek. Vind alleen nergens lijsten met vissen en hoe je ze dan moet verzorgen enzo...
Niet snappen hoe tof vissen zijn..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht, een aquarium is net zoiets als een gouden ketting met je naam. Het geeft je sociale klasse aan.
Ik vind vissen ook tof, mits goed klaargemaakt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:56 schreef Lolaatje het volgende:
Niet snappen hoe tof vissen zijn..
Ik had je zo hoog zitten.
Heb je ook al een gouden ketting met 'Tegan' toevallig?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:58 schreef Tegan het volgende:
Ik heb ze liever in het water dan op mijn bord.
Dat kan niet anders!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:00 schreef Tegan het volgende:
Kijk, een vissenkom bij Dit Was Het Nieuws, het is een teken...
Krea.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:01 schreef Tegan het volgende:
Kijk dan hoe tof...
Nieuw aquarium gekocht. Voor de liefhebbers een fotoserie (met uitleg)
Ja, gaafquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:01 schreef Tegan het volgende:
Kijk dan hoe tof...
Nieuw aquarium gekocht. Voor de liefhebbers een fotoserie (met uitleg)
ik kan die hele accountbeheer niet vindenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
typisch. Heb je accountbeheer - transacties - lijst van services en daarna op promoties van Sony geklikt? Dan kom je automatisch in de store terecht En zou er resterend 1 moeten staan.
stevig paaltje waar die op staat!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:28 schreef Lolaatje het volgende:
Wow, aquarium in een hotel:
[ afbeelding ]
Schijnt ook een lift in te zitten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
stevig paaltje waar die op staat!
Zit je weer in een rare tijdzone?quote:
Hij begint sporen van slijtage te vertonen. Zal er ook al een jaartje of 8 inliggen denk ik. En moet hier eigenlijk ook eens fatsoenlijk de deuren schilderen.quote:
Ook laminaat.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:51 schreef Tegan het volgende:
Tegen reiskostenvergoeding is goed. Watvoor vloer heb je nu dan?
Het is 7:00 hier!quote:
Tofheid!quote:Op zondag 5 juni 2011 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/column/445906/1/1/50/pheno-naar-de-e3.html
Verven help ik niet mee hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 15:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij begint sporen van slijtage te vertonen. Zal er ook al een jaartje of 8 inliggen denk ik. En moet hier eigenlijk ook eens fatsoenlijk de deuren schilderen.Eigenlijk. Klotewerkje, geen zin in.
Zekers. Maandagmorgen naar Microsoft. 2000 Kinect-titels aanhorenquote:
E3! Hoe tof! Mocht je een Valve-medewerker tegenkomen, vraag hem dan even waar Half Life 2 Episode 3 blijft.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/column/445906/1/1/50/pheno-naar-de-e3.html
LA dus.
2000???quote:Op zondag 5 juni 2011 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zekers. Maandagmorgen naar Microsoft. 2000 Kinect-titels aanhoren
I will, maar ze zijn niet aanwezig geloof ik. Blizzard ook al niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:03 schreef Q. het volgende:
[..]
E3! Hoe tof! Mocht je een Valve-medewerker tegenkomen, vraag hem dan even waar Half Life 2 Episode 3 blijft.
Ik mag hopen van niet. Maar ze zijn er zo vol van...quote:
Nou ja, dan ga ik maar voor de 20e keer Portal 2 weer doorspelen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
I ill, maar ze zijn niet aanwezig geloof ik. Blizzard ook al niet.
Mehquote:Op zondag 5 juni 2011 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
I will, maar ze zijn niet aanwezig geloof ik. Blizzard ook al niet.
Zo jammer dat Sony niet met de Kinect kwamquote:Op zondag 5 juni 2011 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. Maar ze zijn er zo vol van...
Ik heb er toen 1 gekregen van Sony, maar het is nog niet echt overtuigend nee. Er gaan anderen naar Sony, ik heb alleen avondvullende presentaties van Nintendo. Een met Nintendo, een met een andere ontwikkelaar die voor Nintendo wat gemaakt heeft. Ik hoop zo op Shiguru Miyamoto. De man die Nintendo groot gemaakt heeft ontmoeten is toch een eer.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo jammer dat Sony niet mer de Kinect kwamDie Move van ze doet me helemaal niks.
Gisteren al op maar zou vandaag best weer lustenquote:Op zondag 5 juni 2011 16:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Patat!
Ga ik ook eten denk ik, bij gebrek aan iets in huis.
Ik was al te lui om Chinees te halenquote:Op zondag 5 juni 2011 16:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Patat!
Ga ik ook eten denk ik, bij gebrek aan iets in huis.
Zeker, want katerquote:
Ja, bij mij ook. Was wel teringwarm, daarom maar tot 3:30 volgehouden.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeker, want kater.
Was weer een ouderwets gezellig feestje gisteren
Had je in Biddinghuizen moeten zitten vanochtend... 't werd net optijd droog anders was ik een ark gaan timmeren.quote:
Nou ik ben nog steeds aan het werkquote:Op zondag 5 juni 2011 16:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben al bijna de hele dag aan het werkhet is alweer 5 uur
Ik ben ook weer bezig, even gegeten enzoquote:Op zondag 5 juni 2011 21:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik ben nog steeds aan het werk
Bijna vakantie...
en regen zou welkom zijn ja, dan koelt het ff lekker af
Altijd fijn voor het slapen
Al de hele dag...quote:Op zondag 5 juni 2011 21:30 schreef CherryLips het volgende:
En de regen lost op zodra het Nederland inkomt
Vanochtend heeft het steeds geplensd, maar toen wilde ik vooral slapen en dat de herrie kaptequote:
Niets van noodweer te merken hier, enkel wat onweer.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:53 schreef DrMarten het volgende:
Alle leuke onweersbuien zijn hier net voorbij gegaan vandaag. Alles dreef richting Drenthe. Ik wil ook noodweer
Iehw. Wat een manier om een einde aan je leven te maken.quote:
Nee klopt, die achtervolgt mij.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het wil nog steeds niet echt lukken met die regen
Ik heb de hoop al weer opgegeven voor vandaag. Wordt weer lichter in de verte en met wat er hier uit de lucht is gevallen kan je nog geen bakje thee zetten.quote:
Oh joyquote:Op maandag 6 juni 2011 16:36 schreef CherryLips het volgende:
En hier is het na de regen nog klammer dan daarvoor
Dan is er meer regen nodig!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:36 schreef CherryLips het volgende:
En hier is het na de regen nog klammer dan daarvoor
oh ik zit best dicht bij jou toch maar hier is flink wat gevallenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb de hoop al weer opgegeven voor vandaag. Wordt weer lichter in de verte en met wat er hier uit de lucht is gevallen kan je nog geen bakje thee zetten.
Bij mij niet. Then again, ik gebruik custom CSS.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:28 schreef Tegan het volgende:
Ligt het aan mij of hebben de posts een nieuwe kleur gekregen?
Oh, het is niet erg ofzo, alleen nu moet ik mijn custom kleur voor mijn eigen posts aanpassenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mij niet. Then again, ik gebruik custom CSS.
Mijn beoogde tv wordt ook steeds groterquote:Op maandag 6 juni 2011 18:30 schreef Tegan het volgende:
Ik zag vandaag mijn tv live in de winkel. Vind hem best wel een beetje klein. Omdat de doos dus echt twee keer zo groot is als de tv...
20 meter doorsnee?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn beoogde tv wordt ook steeds groter
Wij kregen echt het staartjequote:Op maandag 6 juni 2011 17:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik zit best dicht bij jou toch maar hier is flink wat gevallen
quote:
Oehquote:
ja iddquote:Op maandag 6 juni 2011 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat deed ik ook altijd Rhu. Het was meer om ff een pauze te hebben elk half uur ofzo. Maar dan moet je idd zorgen dat je niet elk half uur een snickers naar binnen propt. Rijstwafels en crackers en dat soort zut ja
Ohja, shit.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef Tegan het volgende:
Maar jij post ook geen foto's en praat wel met mij.
Hier heeft het hard geonweerd rond vijf uurquote:Op maandag 6 juni 2011 22:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht even dat ik onweer hoorde
Maar dat was een van de buren die met de kliko liep de sleuren
Misschien zit de stekker die in de adapter gaat los?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef rhubarbje het volgende:
oh kan iemand mij helpen?
Mijn computer doet vreselijk naar
De stekker zit er in maar hij zegt accu laadt niet op
en dat doet ie ook echt niet nee!
Maar ik weet niet waarom, daar zegt ie ook niets over... Maar ja dit is natuurlijk helemaal niks!
Dat. Of Kabelbreuk tussen de adapter en de laptop. Laad hij ineens wel op als je spastisch aan de kabel loopt te trekken (quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:01 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Misschien zit de stekker die in de adapter gaat los?
ha die hebben wij geloof ik!quote:
Meer dan dat! mijn helden!!!quote:
Ze doen het duidelijk graag voor jou.quote:
ja de computer!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:53 schreef Tegan het volgende:
Ach rhutje, dat was toch ook het eerste wat jij zou proberen! Hetgeen niet werkt aan en uit doen...
Ik begin toch meestal eerst met vloeken heur!quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik begin toch meestal eerst met vloeken heur!
Als je denkt dat dat al erg isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
Christus ik word ondertussen nogal moe van mijn scriptie
sowieso ben ik wel klaar met het hele kak-onderwerp
en ik dacht net mijn laatste gesprek te hebben blijkt dat ik er nog lang niet ben
Maar ik wil er gewoon naar toe omdat er ook veel vrienden gaan en we dan allemaal gezellig kunnen doen en zoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:02 schreef rhubarbje het volgende:
We moeten een standpunt innemen en z e laten voelen dat we het niet pikken Grrrrrr!
boycotten dus
Daarom moet het dus 'lekker lezen', omdat anders niemand er doorheen komtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:58 schreef rhubarbje het volgende:
jezus ik moet zorgen dat dat stomme onderzoek van mij 'lekker leest'
Maar het is gewoon gort droog en saai en totaal niet boeiend
wat mij betreft leest niemand het ooit... maar ja dat zal wel geen optie zijn
Duiven!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:59 schreef Tegan het volgende:
Kijk, we hebben een duivennestje in de boom in de achtertuin![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
Ahwwquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:59 schreef Tegan het volgende:
Kijk, we hebben een duivennestje in de boom in de achtertuin![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
Halen! Dan geef ik je wel op!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:57 schreef Tegan het volgende:
Oh, daar ben ik wel geschikt voor, behalve dat ik geen rijbewijs heb.
Tja, daar zeg je me wat. Ik ruil ook wel hoor, en zeg nooit standaard nee ofzo, maar niet meer zo makkelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:10 schreef rhubarbje het volgende:
Als uitzondering best vind ik
zolang je ook af en toe wat over neemt en niet standaard zegt dat je niet kunt
het is 'maar' werk he
ik bedoel mensen kunnen ook maar tot op zekere hoogte dingen van je verwachten
Dat hangt er ook vanaf hoe ze naar jou toe is daarin vind ik. Als je nooit op haar kunt rekenen dan zou ik in ieder geval veel minder welwillend naar iemand toe worden. Ik vind een late dienst op zondag bijvoorbeeld rot, maar als een collega dat vraagt (waarvan ik weet dat hij/zij ook met mij zou ruilen als ik met een dienst omhoog zit) dan vind ik ruilen geen probleem. Is het een collega waar ik zelf niet van op aan kan dan zou ik alleen ruilen als het mij goed/beter uitkomt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:08 schreef Tegan het volgende:
Dat heb ik in principe ook gezegd, maar ik vind het zo gemeen, en ik vroeg me af of ik dat wel kon maken enzo...
quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou erop gaan stampen.
Gebeurt het ook bij een andere browser?
O. Dan ehm, is het misschien een foutje bij de mailserver.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is het merk zeg maar toch?
Ik heb google chrome, e-dinges en firefox geprobeerd
sowieso meer dan ik heb denk ik hahaquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O. Dan ehm, is het misschien een foutje bij de mailserver.
Alsof ik er verstand van heb
En jongetje!quote:
RIP duifjesquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sowieso meer dan ik heb denk ik haha
Ik denk trouwens dat dit de dag is dat ik 'snap'
Heel R&P ontopic ook
Ik zie ff door de bomen het bos niet meer, computer doet lijp, internet doet nog lijper, gesprek gister met begeleider was ook niet echt
dus als jullie straks op de frontpage lezen: tilburgse vrouw valt met broodmes duiven aan
Vrees dan niet dat ben ik dan maar gewoon
Je hebt een smsje.quote:
Mannen kunnen prima bier drinken en voetbal kijken tegelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een man die kan multitasken??? Onmogelijk.
Het een is automatisme, aangeleerd, dat is anders.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:59 schreef Anthraxx het volgende:
Mannen kunnen prima bier drinken en voetbal kijken tegelijk.
Smoesjesquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het een is automatisme, aangeleerd, dat is anders.
Maar als het even spannend wordt stroomt dat bier zo weer uit de mond.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mannen kunnen prima bier drinken en voetbal kijken tegelijk.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als het even spannend wordt stroomt dat bier zo weer uit de mond.
Hetzelfde effect wordt getriggered als er een bloedmooie vrouw voorbij loopt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als het even spannend wordt stroomt dat bier zo weer uit de mond.
Maar dan niet uit de mondquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hetzelfde effect wordt getriggered als er een bloedmooie vrouw voorbij loopt.
Nou, dan weet je het wel als alle mannen om je heen zo stinken. Het ligt niet aan hun, je bent gewoon een lekker wijfquote:
Ik ook niet, maar heb een goede smoes, doet pijn aan mijn armen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
hier bewijs maar dat je kunt multitasken
ik kom niet verder dan level 3
www.onemorelevel.com/game/multitask
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |