bah, jij ook?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:08 schreef Tegan het volgende:
Hier zitten alleen maar Fok!stelletjes hoor.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:08 schreef Tegan het volgende:
Hier zitten alleen maar Fok!stelletjes hoor.
Bij je ouders wonen FTW!quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Pfff, om tien uur stormt m;n moeder binnen: moest jij niet werken? En op de een of andere manier ben ik nog steeds aan het bijkomen daarvan
Elke dag is een feestdag!quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
Het is vandaag een "feestdag". Hoe durft ze.
Was? Dan heb je wel snel even opgeruimd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:47 schreef CherryLips het volgende:
ja, of ik m'n kamer op wilde ruimen
Ja ok, het was wel een teringbende
tien minuutjes werk, stapeltjes maken, wegmoffelen enzo. Schoenen in schoenendozen, post bij elkaarquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was? Dan heb je wel snel even opgeruimd.
Op een vrije dag. De eikelsquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:07 schreef CherryLips het volgende:
en toen werd ik ook nog eens gebeld voor werk
Werk!quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:07 schreef CherryLips het volgende:
en toen werd ik ook nog eens gebeld voor werk
Werken!quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:23 schreef CherryLips het volgende:
en nog een werkmail.
Wat een fijne vrije dag
Wegmoffelen!quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tien minuutjes werk, stapeltjes maken, wegmoffelen enzo. Schoenen in schoenendozen, post bij elkaar
op een feestdag, dus 200% uitbetalen.quote:
Daar red ik het niet meequote:
Ik ook niet, maar ik blijf het proberenquote:
Het moet niet vandaag af hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
op een feestdag, dus 200% uitbetalen.
Sterkte!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:26 schreef DrMarten het volgende:
De grote voorjaarsschoonmaak is daadwerkelijk begonnen......... de tering, wat een werk
Net terug uit de kroeg en helaas is de puinzooi nog steeds niet uit zichzelf opgeruimd, morgen maar weer verderquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:02 schreef Lolaatje het volgende:
Nadat ik vanmorgen door een vergissing een half uur te vroeg op mijn werk was (ffs) heb ik nu vakantie
Jeej, ga volgende week verder klussen in mijn huisje.
[..]
Sterkte!
Als ik zelf niet vol zat zou ik er honger van krijgen!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:01 schreef DrMarten het volgende:
Lekkere malse gegrilde lamskoteletjes, rijst, gebakken aardappeltjes, salades, Turks brood, knoflooksaus...... ik zit vol
Nou, was dan meegegaan naar het feestje en de leuke buurjongen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:00 schreef Tegan het volgende:
Zo, moe. Verven is wel vrijwel helemaal klaar
. Alleen nog twee halve deuren een tweede laag, want het dekt niet en de verf was op
.
Morgen laminaat.
Die leuke buurjongen had een party... Belde iemand bij mij aan.
Watte?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt blind hoor, waar vind ik die welcome back spellen van PlayStation?
Gestolen door de hackers...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:47 schreef CherryLips het volgende:
PSN is weer online, dus ze hebben gratis spelletjes ter compensatieik kan ze alleen niet vinden.
Ik vergat Tegan te quotenquote:
Ff in het Ps topic kijken of op de blog van ps zelf .. Ik kan het mobiel niet echt voor je uittikkenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt blind hoor, waar vind ik die welcome back spellen van PlayStation?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:08 schreef Kuukske het volgende:
Even naar CL zwaaien! * Kuukske rijdt langs Ede.
Ik ben al druk aan het spelen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:47 schreef CherryLips het volgende:
PSN is weer online, dus ze hebben gratis spelletjes ter compensatieik kan ze alleen niet vinden.
Ik kon er maar 1 downloaden, daarna kom ik niet meer in de lijst met gratis spellenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:47 schreef CherryLips het volgende:
typisch. Heb je accountbeheer - transacties - lijst van services en daarna op promoties van Sony geklikt? Dan kom je automatisch in de store terecht En zou er resterend 1 moeten staan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kon er maar 1 downloaden, daarna kom ik niet meer in de lijst met gratis spellen
Maar ik heb nu wel Little Big Planet
Tering wat een omwegquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
typisch. Heb je accountbeheer - transacties - lijst van services en daarna op promoties van Sony geklikt? Dan kom je automatisch in de store terecht En zou er resterend 1 moeten staan.
Hij belde beneden aan, en toen ik hallo zei zei hij gewoon niets terug en hing bang opquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, was dan meegegaan naar het feestje en de leuke buurjongen?
quote:
Oh, ik wil ook een aquarium, mijn moeder verklaart me voor gek. Vind alleen nergens lijsten met vissen en hoe je ze dan moet verzorgen enzo...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:57 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik vergat Tegan te quoten.
Ik heb vandaag zes latjes geschuurd om te verven. Ben redelijk gevloerd dus veel werk wordt hier nog niet verzet.
Oeh, sinds gisteren heb ik vissen in mijn vijver, ze zijn zo tof.
En de wind staat precies zo dat de rook naar de locatie van het feest dat ik vanavond heb drijftquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Al weer een grote brand in Tilburghttp://www.brabantsdagbla(...)andel-in-Tilburg.ece
Heb je geen speciaalzaak in de buurt waar je wat informatie kunt inwinnen? Mensen in F&F weten misschien ook wel goede links of kunnen zelf het één en ander vertellen. Met een goede opbouw en een goed filter hoef je er niet zoveel werk van te hebben volgens mij.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:23 schreef Tegan het volgende:
![]()
. Vloer van de woonkamer zit erin, morgen de gang en de slaapkamer, en dan volgende week de plinten denk ik, die heb ik namelijk nog niet genoeg...
[..]
Oh, ik wil ook een aquarium, mijn moeder verklaart me voor gek. Vind alleen nergens lijsten met vissen en hoe je ze dan moet verzorgen enzo...
Spongebobquote:
En terecht, een aquarium is net zoiets als een gouden ketting met je naam. Het geeft je sociale klasse aan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:23 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik wil ook een aquarium, mijn moeder verklaart me voor gek. Vind alleen nergens lijsten met vissen en hoe je ze dan moet verzorgen enzo...
Niet snappen hoe tof vissen zijn..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht, een aquarium is net zoiets als een gouden ketting met je naam. Het geeft je sociale klasse aan.
Ik vind vissen ook tof, mits goed klaargemaakt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:56 schreef Lolaatje het volgende:
Niet snappen hoe tof vissen zijn..
Ik had je zo hoog zitten.
Heb je ook al een gouden ketting met 'Tegan' toevallig?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:58 schreef Tegan het volgende:
Ik heb ze liever in het water dan op mijn bord.
Dat kan niet anders!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:00 schreef Tegan het volgende:
Kijk, een vissenkom bij Dit Was Het Nieuws, het is een teken...
Krea.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:01 schreef Tegan het volgende:
Kijk dan hoe tof...
Nieuw aquarium gekocht. Voor de liefhebbers een fotoserie (met uitleg)
Ja, gaafquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:01 schreef Tegan het volgende:
Kijk dan hoe tof...
Nieuw aquarium gekocht. Voor de liefhebbers een fotoserie (met uitleg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |