bah, jij ook?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:08 schreef Tegan het volgende:
Hier zitten alleen maar Fok!stelletjes hoor.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:08 schreef Tegan het volgende:
Hier zitten alleen maar Fok!stelletjes hoor.
Bij je ouders wonen FTW!quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Pfff, om tien uur stormt m;n moeder binnen: moest jij niet werken? En op de een of andere manier ben ik nog steeds aan het bijkomen daarvan
Elke dag is een feestdag!quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
Het is vandaag een "feestdag". Hoe durft ze.
Was? Dan heb je wel snel even opgeruimd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:47 schreef CherryLips het volgende:
ja, of ik m'n kamer op wilde ruimen
Ja ok, het was wel een teringbende
tien minuutjes werk, stapeltjes maken, wegmoffelen enzo. Schoenen in schoenendozen, post bij elkaarquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was? Dan heb je wel snel even opgeruimd.
Op een vrije dag. De eikelsquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:07 schreef CherryLips het volgende:
en toen werd ik ook nog eens gebeld voor werk
Werk!quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:07 schreef CherryLips het volgende:
en toen werd ik ook nog eens gebeld voor werk
Werken!quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:23 schreef CherryLips het volgende:
en nog een werkmail.
Wat een fijne vrije dag
Wegmoffelen!quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tien minuutjes werk, stapeltjes maken, wegmoffelen enzo. Schoenen in schoenendozen, post bij elkaar
op een feestdag, dus 200% uitbetalen.quote:
Daar red ik het niet meequote:
Ik ook niet, maar ik blijf het proberenquote:
Het moet niet vandaag af hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
op een feestdag, dus 200% uitbetalen.
Sterkte!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:26 schreef DrMarten het volgende:
De grote voorjaarsschoonmaak is daadwerkelijk begonnen......... de tering, wat een werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |