Zowel de Passat als de mk4 zijn vijfdeursquote:
Dan heb ik ook nog van die winnaars die denken tof te zijn, om 23:59 nog mailtjes te tikken..quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
haha ik zou hetzelfde hebben gedaan!
Zo heb ik 'em overgenomen van mijn ouders.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
waarom heb je een 5deurs? groot gezin?
Nieuwe Golfquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nog 2 5deurs dean? welke zijn dat dan? je passat en?
die doe je toch de deur uit met zo'n auto verzender?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog van die winnaars die denken tof te zijn, om 23:59 nog mailtjes te tikken..
dean had geen geldquote:
Ik vertik het.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog van die winnaars die denken tof te zijn, om 23:59 nog mailtjes te tikken..
HAD JIJ HET TOPIC MAAR MOETEN SLUITEN!!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:48 schreef Lithia het volgende:
KUT TT.
Ik heb de vorige week in de Wörthersee non-stop over auto's gehoord.
Uiteraard gecombineerd met Duits.... en in het Fries... en Den Haags....
Make it stop.
Even op zijn Oh Oh Cherso'squote:Op woensdag 1 juni 2011 22:48 schreef Lithia het volgende:
KUT TT.
Ik heb de vorige week in de Wörthersee non-stop over auto's gehoord.
Uiteraard gecombineerd met Duits.... en in het Fries... en Den Haags....
Make it stop.
sorryquote:
je wil niet alleen met mij...?quote:
Kuno is terug. En Cees. En Bart.quote:
NEE!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
HAD JIJ HET TOPIC MAAR MOETEN SLUITEN!!!
Die mailen vanuit hun bedquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die doe je toch de deur uit met zo'n auto verzender?
Dat durf ik nietquote:
Bart was er altijd al. Hij post alleen wanneer hij iets nuttigs vindt om te posten.quote:
OMDAT JE EEN VROUW BENT!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
NEE!
IK ZEIK OMDAT IK DAT TOCH ALTIJD DOE.
En zo hoort het ook!quote:
Als iedereen dat hier zou doen blijft er weinig overquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Bart was er altijd al. Hij post alleen wanneer hij iets nuttigs vindt om te posten.
Ja, of me verveelquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Bart was er altijd al. Hij post alleen wanneer hij iets nuttigs vindt om te posten.
IK WEET HET!! IK LAS HET LAATST AL! WAAROM HEB JE NOG GEEN FOTO'S OP JE FACEBOOK STAAN!!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:50 schreef The_Dean het volgende:
IK BEN VORIGE WEEK BIJ DE WÖRTHERSEE GEWEEST KUNOOOOO
Bart voelt zicht te cool om te spammenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
quote:
Klopt!quote:
}:quote:
gelukkig want ik durfte ook al nietquote:
Kan je nagaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Als iedereen dat hier zou doen blijft er weinig over
En Bart en nuttig posten?!
en dat zal ook nooit gebeuren!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:51 schreef Lithia het volgende:
[..]
Klopt!
Jij bent ook niet veranderd zie ik.
BEN IK VORIG JAAR OOK GEWEEST.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
IK WEET HET!! IK LAS HET LAATST AL! WAAROM HEB JE NOG GEEN FOTO'S OP JE FACEBOOK STAAN!!!
IK WAS BIJ AUTOSTADT MAAR HEB OOK NOG GEEN FOTOS UPGELOAD!!
Whisky drinken en uitslapenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:52 schreef PieterBas het volgende:
uhm, ik vraag me echt af.. wat ik met mijn extra lange weekend zal gaan doen..
dit topic kan nog wel even vol vanavond toch?quote:
Minimaalquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dit topic kan nog wel even vol vanavond toch?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
BEN IK VORIG JAAR OOK GEWEEST.
En ik doe bijzonder weinig met mijn Facebook... misschien maar eens wat updaten. Ben niet zo van de sociale media. Eerste week is het leuk en ben ik dolenthousiast... en na die week verpauperd het razendsnel
Op zijn minst.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
BBQ-enquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:52 schreef PieterBas het volgende:
uhm, ik vraag me echt af.. wat ik met mijn extra lange weekend zal gaan doen..
ja wel toch. We hebben nog 7 minuten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jij gaat toch altijd met de bus?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ga ik kijken voor een schonere, zuinigere auto. Gaat het kabinetde BPM en wegenbelastingvrijstelling daarop afschaffen.
En dan mag Lithia dan een titel bedenken!quote:
quote:
Welke tijdzone zit jij?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja wel toch. We hebben nog 7 minuten.
vanaf 11 uur s'avonds is het nacht of wat?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, jij hebt nog 7 minutenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit topic man!quote:
Een echte kerel betaald gewoon voor alles!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ga ik kijken voor een schonere, zuinigere auto. Gaat het kabinetde BPM en wegenbelastingvrijstelling daarop afschaffen.
Één keer in de week met de auto, maar ze gaan onze compensatieuren afschaffen op het werk, dus moet ik nog even regelen dat ik de tunnel vergoed krijg, dan ga ik dagelijks met de auto naar mijn werk.quote:
quote:
toch wel op mijn lieve post voor jou?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dit topic man!
Ik ga gewoon selectief reageren.
23:00 uur moet ik naar bed, vraag maar aan PB?quote:
Wat voor uren?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Één keer in de week met de auto, maar ze gaan onze compensatieuren afschaffen op het werk, dus moet ik nog even regelen dat ik de tunnel vergoed krijg, dan ga ik dagelijks met de auto naar mijn werk.
Welke?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
toch wel op mijn lieve post voor jou?
Wees blij dat je niet in Zuid Holland woont, daar betaal je helemaal veel wegenbelasting..quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dat jij de volgende titel mocht bedenken...quote:
Omg, hij zei doei!quote:
Wat doe je daar dan ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet in Zuid Holland woont, daar betaal je helemaal veel wegenbelasting..
homoquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
23:00 uur moet ik naar bed, vraag maar aan PB?
Ik betaal me nu al blauw aan die tunnel en benzine.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een echte kerel betaald gewoon voor alles!
Een echte kerel zorgt dat hij een leasebak rijdt en die 25% bijtelling betaaldquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een echte kerel betaald gewoon voor alles!
wat...?quote:
Nah, hoeft niet. Ik werd gewoon moe van auto's en ik kon mijn woede niet meer inhouden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat jij de volgende titel mocht bedenken...
uren die je meer werkt dan je contract aangeeft. Ik heb een contract voor 38 uur, dus iedere minuut die ik meer werk, kan ik op een ander moment ook weer opnemen.quote:
Ik snap niet dat ze het lef hebben om mensen nog extra voor tunnels te laten betalen als je je al kapot betaald aan wegenbelastig. Het is toch een weg? NOU DAN!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik betaal me nu al blauw aan die tunnel en benzine.
Ik heb uitgerekend dat ik momenteel een netto maandsalaris toeleg op wat ik van mijn baas krijg aan reiskostenvergoeding.
een echte kerel gaat op de fiets, iedere dagquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een echte kerel zorgt dat hij een leasebak rijdt en die 25% bijtelling betaald
Van mij mag je ook wel langer op blijven, maar op een gegeven moment in je leven is 5 uur slaap niet meer voldoende om fris op je werk aan te komen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
23:00 uur moet ik naar bed, vraag maar aan PB?
Oh, overuren of tijd voor tijdquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uren die je meer werkt dan je contract aangeeft. Ik heb een contract voor 38 uur, dus iedere minuut die ik meer werk, kan ik op een ander moment ook weer opnemen.
Jawelquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Van mij mag je ook wel langer op blijven, maar op een gegeven moment in je leven is 5 uur slaap niet meer voldoende om fris op je werk aan te komen.
he, best dat je er moe van word, van dean enzo. maar laat je woede dan niet op mij uit ja?! want anders dan kom ik niet alleen voor die pssat langs! ;-)quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nah, hoeft niet. Ik werd gewoon moe van auto's en ik kon mijn woede niet meer inhouden.
Iedere dag ging Dean minimaal naar 2 meetings.
auto...auto...auto...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
MIDNR bewees het tegendeel iddquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:58 schreef The_Dean het volgende:
Vroeger met MIDNR sliep ik gemiddeld drie uur per nacht. Ging prima
Ben ik met je eens.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze het lef hebben om mensen nog extra voor tunnels te laten betalen als je je al kapot betaald aan wegenbelastig. Het is toch een weg? NOU DAN!
In Oostenrijk doen ze dat ook, motherfuckers.
Tijd voor tijd in de volksmond!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uren die je meer werkt dan je contract aangeeft. Ik heb een contract voor 38 uur, dus iedere minuut die ik meer werk, kan ik op een ander moment ook weer opnemen.
;-)quote:
35 km enkele reis? Met twee collega's achterop? Te lui voor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een echte kerel gaat op de fiets, iedere dag
tijd voor tijd.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
he, best dat je er moe van word, van dean enzo. maar laat je woede dan niet op mij uit ja?! want anders dan kom ik niet alleen voor die pssat langs! ;-)Gewoon langskomen. Kunnen we BBQ-en.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Wat een geld man. Maarja, die Altenauertunnel was ook 9,50quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
¤ 3,80 per passage met t-tag
Eikels.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
tijd voor tijd.Maar dat gaan ze dus afschaffen.
Dat punt in mijn leven heb ik al bereikt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Van mij mag je ook wel langer op blijven, maar op een gegeven moment in je leven is 5 uur slaap niet meer voldoende om fris op je werk aan te komen.
Je wordt oud swa.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat punt in mijn leven heb ik al bereikt.Gelukkig morgen vrij.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:58 schreef The_Dean het volgende:
Vroeger met MIDNR sliep ik gemiddeld drie uur per nacht. Ging prima
Ook zo aso duurquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat een geld man. Maarja, die Altenauertunnel was ook 9,50
Volgens mij kom ik hier pas 2 jaar, dus de aanbod gaat opnieuw in.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat aanbod staat ook al een jaar of 3 geloof ik
Ik heb nu nog 296 vakantieuren en 60 compensatieuren, dus kan nog zo'n 9 weken vrij nemen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:00 schreef PieterBas het volgende:
Je moet je eerder zorgen maken over je openstaande verlofdagen van de afgelopen jaren. Die gaan ook wettelijk verdwijnen.
en ik heb er nog een hoop!
MIDNRquote:
Doen. Ga je naar Australië.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nu nog 296 vakantieuren en 60 compensatieuren, dus kan nog zo'n 9 weken vrij nemen.
wut? waarom gaan ze verdwijnen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:00 schreef PieterBas het volgende:
Je moet je eerder zorgen maken over je openstaande verlofdagen van de afgelopen jaren. Die gaan ook wettelijk verdwijnen.
en ik heb er nog een hoop!
Gooi ik de BBQ eens achterin en doen we het in Utrecht op een plein.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je daar ook met een vliegtuig komen, anders is het veel te ver man
val je wel mooi snel van af!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
35 km enkele reis? Met twee collega's achterop? Te lui voor.
Probleem is alleen dat dat financieel even niet haalbaar is.quote:
Om mensen dwingen ze eens op te maken.quote:
Dat wel. Maar denk ook niet dat die andere collega's dat kunnen waarderen.quote:
als we dat nou eens combineren met die passat wegslepen naar mijn huis?quote:
Maar het werk moet ook af.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Om mensen dwingen ze eens op te maken.
HEB JE EEN VROUW IN JE AUTO?! VIND LITHIA DAT WEL GOED?!!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat wel. Maar denk ook niet dat die andere collega's dat kunnen waarderen.
Nu kan ze nog snel haar make-up doen enzo
Blijf met je lompe Groningse poten van mijn Passat af!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als we dat nou eens combineren met die passat wegslepen naar mijn huis?
IK HEB EEN VROUW IN DE AUTO!! En vast welquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
HEB JE EEN VROUW IN JE AUTO?! VIND LITHIA DAT WEL GOED?!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gooi ik de BBQ eens achterin en doen we het in Utrecht op een plein.
vast wel.. klinkt als dat ze het niet eens weet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
IK HEB EEN VROUW IN DE AUTO!! En vast wel
Dan werk je dus niet hard genoeg.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je structureel overwerkt klopt de capaciteit gewoon niet, dat is nogal makkelijk.
JOOOOO! NU MOET JE UITPASSEN HE?! Drenthe!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Blijf met je lompe Groningse poten van mijn Passat af!
Ten eerste omdat het in strijd is met de Europese wetgeving. In Nederland mag je als werknemer vijf jaar lang je verlofdagen opsparen. Volgens de Europese wetgeving, mag dat dus maar maximaal 1,5 jaar zijn.quote:
Geloof het wel...quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vast wel.. klinkt als dat ze het niet eens weet.
Er valt vast wel iets te regelen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als we dat nou eens combineren met die passat wegslepen naar mijn huis?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
IK HEB EEN VROUW IN DE AUTO!! En vast wel
Hey hey hey! Weet jij wat Belg betekend?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
JOOOOO! NU MOET JE UITPASSEN HE?! Drenthe!!
Nee... Europese wetgeving. Je kan niet alles aan dit rechtse kabinet toe eisen.. lekker makkelijk..quote:
Dat is ook het geval, maar extra personeel kost meer geld. En dan daalt de winst. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je structureel overwerkt klopt de capaciteit gewoon niet, dat is nogal makkelijk.
Een Finsequote:
Ik ben heul geen jaloerse type.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
HEB JE EEN VROUW IN JE AUTO?! VIND LITHIA DAT WEL GOED?!!!![]()
![]()
moeten we volgens mij even een keer doen als Dean er niet is, die is er niet heel blij mee dat ik dat ding wel thuis wil hebben staanquote:
Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ten eerste omdat het in strijd is met de Europese wetgeving. In Nederland mag je als werknemer vijf jaar lang je verlofdagen opsparen. Volgens de Europese wetgeving, mag dat dus maar maximaal 1,5 jaar zijn.
Ten tweede om de welzijn van de medewerker te verbeteren. Die wettelijke bepaalde 20 bij een voltijds dienstverband van 36u krijg je namelijk niet voor niks.
gelukkigquote:
Je krijgt toch niet voor niks vakantiedagen, dan moet je ze kunnen opmaken ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is ook het geval, maar extra personeel kost meer geld. En dan daalt de winst. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen.
Bier.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moeten we volgens mij even een keer doen als Dean er niet is, die is er niet heel blij mee dat ik dat ding wel thuis wil hebben staan
Ik zal mijn best doen om jou een handje te helpen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moeten we volgens mij even een keer doen als Dean er niet is, die is er niet heel blij mee dat ik dat ding wel thuis wil hebben staan
Wist niet dat je zo jaloers wasquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
oeh! foto?quote:
Pfff... shit, eens zoeken.quote:
nee, maar je gaat het me vast nu vertellen en ik zal proberen er niet overheen te lezen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey hey hey! Weet jij wat Belg betekend?
ik heb de tijd! of heeft ze facebook?quote:
ik vind hem wel bijzonder mooi! als ik klaar ben met studeren en het geld heb...quote:
het gaat over een auto piles, maar goed.quote:
You're welcomequote:
BEN EERST LEEUWARDER GEWEESTquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee, maar je gaat het me vast nu vertellen en ik zal proberen er niet overheen te lezen!
even goede vrienden weer!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:06 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen om jou een handje te helpen.
Ik denk ik help even een afleiding voor Dean zoekenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het gaat over een auto piles, maar goed.
Bier
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vind hem wel bijzonder mooi! als ik klaar ben met studeren en het geld heb...
Ben Eigenlijk Limburger Geweest?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey hey hey! Weet jij wat Belg betekend?
quote:
Inm de oude CAO kregen we er 28. In de nieuwe nog maar 24. Daarnaast is 5 mei geen vrije dag meer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Je krijgt toch niet voor niks vakantiedagen, dan moet je ze kunnen opmaken ook
ah nee dat moet wel goed komen denk ik, fles wiskey en hij is stilquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk ik help even een afleiding voor Dean zoeken
Ik ben ondertussen vergeten wat voor werk je eigenlijk doet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
You're welcome
maar ja, dit had ook een beetje met mijn werk te maken.
Close, but no sigar.quote:
Pardon?!quote:
quote:
Whisky. NOM.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ah nee dat moet wel goed komen denk ik, fles wiskey en hij is stil
echt...quote:
Groot deel van Belgie was vroeger onderdeel van het Koninkrijk der Nederlanden..quote:
quote:
zei ik tochquote:
Oh, dat wat ze vroeger nog gewoon Friesland noemden?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Groot deel van Belgie was vroeger onderdeel van het Koninkrijk der Nederlanden..
zullen we hem anders samen opknappen en dan een jaar lang ermee op vakantie gaan?quote:
In het echt is ze beter hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zei ik toch
Ow en die dame ziet er wel leuk uit, maar had toch meer verwacht van scandinavië...
Planquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zullen we hem anders samen opknappen en dan een jaar lang ermee op vakantie gaan?
laten we de vrouwen thuis enzoquote:
je weet waar ik woon?quote:
Uiteraard.quote:
TUURLIJK NIET GEK.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:13 schreef Lithia het volgende:
Aw, dus de auto gaat niet meer weg? Het is letterlijk onkruid geworden hier.
Drenthe.quote:
IK GA WEL IN MIJN EENTJE BBQEN.quote:
ik kom hem binnenkort halen, laat hem nou in de waan dat die blijft...quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:13 schreef Lithia het volgende:
Aw, dus de auto gaat niet meer weg? Het is letterlijk onkruid geworden hier.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kom hem binnenkort halen, laat hem nou in de waan dat die blijft...
breng die dame maar een keer langsquote:
Wordt haar vriendje boosquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
breng die dame maar een keer langs
quote:
boeiend die weet niet waar ik woon!quote:
Van die CAO's zijn af en toe geen kaas te maken. Wees maar blij dat je geen CAO Welzijn heb. Dat is een samenvoeging van 3 CAO's en hebben het voor elkaar gekregen om 3 verschillende onregelmatigheidstoeslagen toe te kennen, door letterlijk van alle oude CAO te kopieren en te plakken, zonder enige logische samenhang.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inm de oude CAO kregen we er 28. In de nieuwe nog maar 24. Daarnaast is 5 mei geen vrije dag meer.
We moeten kiezen of we 38 uur gaan werken zonder compensatiedagen of 40 uur met compensatiedagen, maat die compensatiedagen, krijg je dan al aan het begin van het jaar. 6 stuks gewoon als dagen en de andere 6 komen in je persoonlijke budget.
In beide situaties krijg je evenveel gled per maand.
En trouwens, had jij niet al iets?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
boeiend die weet niet waar ik woon!
wat?quote:
ja, maar ik hoef er alleen maar even naar te kijken om te beoordelen of ze in het echt mooier is...?quote:
Nee. niks, dronk mijn whisky te snel.quote:
Dat is ook fijn....quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Van die CAO's zijn af en toe geen kaas te maken. Wees maar blij dat je geen CAO Welzijn heb. Dat is een samenvoeging van 3 CAO's en hebben het voor elkaar gekregen om 3 verschillende onregelmatigheidstoeslagen toe te kennen, door letterlijk van alle oude CAO te kopieren en te plakken, zonder enige logische samenhang.
Vraag me niet een foto te sneaken, want dat valt opquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja, maar ik hoef er alleen maar even naar te kijken om te beoordelen of ze in het echt mooier is...?
nee ook, dan is het goedquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee. niks, dronk mijn whisky te snel.
Ja, inderdaad.quote:
nee ik zei toch dat je haar wel een keer mocht langs brengenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vraag me niet een foto te sneaken, want dat valt op
Ohja. Eens even de afslag missen. Wanneer ben je thuis?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee ik zei toch dat je haar wel een keer mocht langs brengen
morgen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ohja. Eens even de afslag missen. Wanneer ben je thuis?
YouTube TV.quote:
Maar het is weekend.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:17 schreef Lithia het volgende:
Luctor, het is tijd om te slapen.
[ afbeelding ]
Oh dat zeker, maar het blijft grappigquote:
aj... euhm... kom dan een keer langs de fabriek, krijgt ze gelijk wat brownies mee naar huisquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:19 schreef The_Dean het volgende:
We hebben morgen vrij. Zij is er maandag pas weer.
in 2005quote:
23 uur is 23 uurquote:
Oke dan, dan mag het welquote:
Dat is het nu toch al geweest, dus maakt nu toch niet meer uit.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:21 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oke dan, dan mag het wel
[ afbeelding ]
Leuke juffrouw!!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:21 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oke dan, dan mag het wel
[ afbeelding ]
ok...quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is het nu toch al geweest, dus maakt nu toch niet meer uit.
laat dean die ook maar gelijk even langsbrengenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:21 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oke dan, dan mag het wel
[ afbeelding ]
Hebben jullie ook triple chocolate brownies? Voor de chickies, jeweet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aj... euhm... kom dan een keer langs de fabriek, krijgt ze gelijk wat brownies mee naar huis
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
laat dean die ook maar gelijk even langsbrengen
Ik had een docente gehad dat veel sexier (?) was.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom heb ik zulke juffen nooit gehad voor de klas?
we hebben dubbel choc, en gewone, en dan hebben we daarnaast triple choc blondiesquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hebben jullie ook triple chocolate brownies? Voor de chickies, jeweet.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:23 schreef The_Dean het volgende:
Die ken ik niet, sorry jongens.
Of dachten jullie dat ik elke dag de auto vol vrouwen heb?
Zo een hadden wij op het MBO voor Engels, Miss Roach. Wel geinig dat er nooit iemand spijbelde bij die lessenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:23 schreef Lithia het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik had een docente gehad dat veel sexier (?) was.Je kon zelfs haar string zien in haar strakke broek.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:23 schreef Lithia het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik had een docente gehad dat veel sexier (?) was.Je kon zelfs haar string zien in haar strakke broek.
alleen het verhaal al...!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:23 schreef Lithia het volgende:
[..]
![]()
[..]
Volgens de Bro Code heb ik nu het recht om haar als eerst te versieren..quote:
Klinkt goed.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
we hebben dubbel choc, en gewone, en dan hebben we daarnaast triple choc blondies
eensquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens de Bro Code heb ik nu het recht om haar als eerst te versieren..
Ohja, nog even downloaden. Thanks bro!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens de Bro Code heb ik nu het recht om haar als eerst te versieren..
De naam klinkt minder sexy though.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo een hadden wij op het MBO voor Engels, Miss Roach. Wel geinig dat er nooit iemand spijbelde bij die lessen
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Adres via PM, we komen er wel uit.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:26 schreef The_Dean het volgende:
En dan nog, Luc Luctort haar alleen maar.
Nee man, deed me altijd denken aan Papa Roachquote:
Roden, een heleboel (ongeveer 2,5 ton werd er vandaag gebrachtquote:
mij meer aan cockroach..quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee man, deed me altijd denken aan Papa Roach![]()
[ afbeelding ]
Dat ken ik wel, daar bij Leek en Nietap.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Roden, een heleboel (ongeveer 2,5 ton werd er vandaag gebracht
Ik heb 21 maart anders wel een datequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:26 schreef The_Dean het volgende:
En dan nog, Luc Luctort haar alleen maar.
Rockchick = sexy docente =quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee man, deed me altijd denken aan Papa Roach![]()
[ afbeelding ]
In de stat Roden?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Roden, een heleboel (ongeveer 2,5 ton werd er vandaag gebracht
Huhuhuh, cock, huhuhuhuhuquote:
HOLY SHITquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb 21 maart anders wel een date
past toch niet in je golf 4!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat ken ik wel, daar bij Leek en Nietap.
Als je morgen een ton mist.... ik heb het niet.
2012 he!quote:
2012? Nice.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb 21 maart anders wel een date
dorp, gehuchtquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
Rockchick = sexy docente =
[..]
In de stat Roden?
quote:
quote:
Ik was het toch ook niet?quote:
huhuhuhuquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Huhuhuh, cock, huhuhuhuhu
[ afbeelding ]
ochquote:
ow jaquote:
Met wie! Vertel vertel!quote:
quote:
Ja, natuurlijk!quote:
Fuck no.quote:
gezellig! kom langs!quote:
Met een nu nog collega, maar zij werkt tijdelijk bij ons. tot eind van de maand.quote:
sorry...quote:
Met een BBQ uiteraard. 2 vliegen in een klap.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:30 schreef Lithia het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat het 21 maart is geweest.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:30 schreef Lithia het volgende:
[..]
Met een BBQ uiteraard. 2 vliegen in een klap.
Je kan veel zeggen, maar je bent wel iemand van de lange termijn planning.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met een nu nog collega, maar zij werkt tijdelijk bij ons. tot eind van de maand.
Wat zijn haar specs?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met een nu nog collega, maar zij werkt tijdelijk bij ons. tot eind van de maand.
je bedoelt hopelijk de maten enzo..?quote:
Hyvesquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze is vriendje van me op hyves.
klinkt gezellig, misschien moet er nog wel even Piles in de titel erbij...?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:32 schreef The_Dean het volgende:
Mini Stage SC Volkswagen Golf Triple Chocolate Blondie Finse Chick BBQ meet.
Klinkt goed.
Zij is fan van Veldhuis & Kemper en die komen dan in Goes. Dus gaan we er samen heen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar je bent wel iemand van de lange termijn planning.
Of is dat lange baan planning?
doe die link maar!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Instapmodel? Basisprijs? Opties? Leer? Goed onderstel?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je bedoelt hopelijk de maten enzo..?
kijk eens aan man! goed bezig!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zij is fan van Veldhuis & Kemper en die komen dan in Goes. Dus gaan we er samen heen.
allesquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je bedoelt hopelijk de maten enzo..?
Hoe lief.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Instapmodel? Basisprijs? Opties? Leer? Goed onderstel?
Want anders kom ik niet bedoel je?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
klinkt gezellig, misschien moet er nog wel even Piles in de titel erbij...?
wat voor moter ligt er ONDER de kapquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Instapmodel? Basisprijs? Opties? Leer? Goed onderstel?
En dan is zij het glas en jij de pinpas?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zij is fan van Veldhuis & Kemper en die komen dan in Goes. Dus gaan we er samen heen.
Triple choc, mini enzo?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Want anders kom ik niet bedoel je?Ik zie een hoop dingen die mij ook bevallen hoor
Ja, wij staan toch ook niet in de titel?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Want anders kom ik niet bedoel je?Ik zie een hoop dingen die mij ook bevallen hoor
hoezo? het gaat toch om VW golfs?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, wij staan toch ook niet in de titel?
Jij een date? Ja dooooeiiiquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nog niet!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef PieterBas het volgende:
Luctor heeft dus eindelijk niet geluctort?
Nog niet iig.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef PieterBas het volgende:
Ohja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoezo? het gaat toch om VW golfs?
De uitzondering bevestigt de regel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef PieterBas het volgende:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En dan is zij het glas en jij de pinpas?
Nog niet. Tijd zat om een smoes te bedenken. Volgens mij zit hij Buienradar al in de gaten te houden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef PieterBas het volgende:
Is een VW-motor genoeg?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ohja.
En voor Cees de Skoda... dat is toch eigenlijk net een VW, alleen dan goedkoper?
Genoeg? Meer heb je niet nodig man.quote:
jazekerquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ohja.
En voor Cees de Skoda... dat is toch eigenlijk net een VW, alleen dan goedkoper?
het hoeft alleen maar door de aderen de lopen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |