Zowel de Passat als de mk4 zijn vijfdeursquote:
Dan heb ik ook nog van die winnaars die denken tof te zijn, om 23:59 nog mailtjes te tikken..quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
haha ik zou hetzelfde hebben gedaan!
Zo heb ik 'em overgenomen van mijn ouders.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
waarom heb je een 5deurs? groot gezin?
Nieuwe Golfquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nog 2 5deurs dean? welke zijn dat dan? je passat en?
die doe je toch de deur uit met zo'n auto verzender?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog van die winnaars die denken tof te zijn, om 23:59 nog mailtjes te tikken..
dean had geen geldquote:
Ik vertik het.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog van die winnaars die denken tof te zijn, om 23:59 nog mailtjes te tikken..
HAD JIJ HET TOPIC MAAR MOETEN SLUITEN!!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:48 schreef Lithia het volgende:
KUT TT.
Ik heb de vorige week in de Wörthersee non-stop over auto's gehoord.
Uiteraard gecombineerd met Duits.... en in het Fries... en Den Haags....
Make it stop.
Even op zijn Oh Oh Cherso'squote:Op woensdag 1 juni 2011 22:48 schreef Lithia het volgende:
KUT TT.
Ik heb de vorige week in de Wörthersee non-stop over auto's gehoord.
Uiteraard gecombineerd met Duits.... en in het Fries... en Den Haags....
Make it stop.
sorryquote:
je wil niet alleen met mij...?quote:
Kuno is terug. En Cees. En Bart.quote:
NEE!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
HAD JIJ HET TOPIC MAAR MOETEN SLUITEN!!!
Die mailen vanuit hun bedquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die doe je toch de deur uit met zo'n auto verzender?
Dat durf ik nietquote:
Bart was er altijd al. Hij post alleen wanneer hij iets nuttigs vindt om te posten.quote:
OMDAT JE EEN VROUW BENT!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
NEE!
IK ZEIK OMDAT IK DAT TOCH ALTIJD DOE.
En zo hoort het ook!quote:
Als iedereen dat hier zou doen blijft er weinig overquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Bart was er altijd al. Hij post alleen wanneer hij iets nuttigs vindt om te posten.
Ja, of me verveelquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Bart was er altijd al. Hij post alleen wanneer hij iets nuttigs vindt om te posten.
IK WEET HET!! IK LAS HET LAATST AL! WAAROM HEB JE NOG GEEN FOTO'S OP JE FACEBOOK STAAN!!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:50 schreef The_Dean het volgende:
IK BEN VORIGE WEEK BIJ DE WÖRTHERSEE GEWEEST KUNOOOOO
Bart voelt zicht te cool om te spammenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
quote:
Klopt!quote:
}:quote:
gelukkig want ik durfte ook al nietquote:
Kan je nagaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Als iedereen dat hier zou doen blijft er weinig over
En Bart en nuttig posten?!
en dat zal ook nooit gebeuren!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:51 schreef Lithia het volgende:
[..]
Klopt!
Jij bent ook niet veranderd zie ik.
BEN IK VORIG JAAR OOK GEWEEST.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
IK WEET HET!! IK LAS HET LAATST AL! WAAROM HEB JE NOG GEEN FOTO'S OP JE FACEBOOK STAAN!!!
IK WAS BIJ AUTOSTADT MAAR HEB OOK NOG GEEN FOTOS UPGELOAD!!
Whisky drinken en uitslapenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:52 schreef PieterBas het volgende:
uhm, ik vraag me echt af.. wat ik met mijn extra lange weekend zal gaan doen..
dit topic kan nog wel even vol vanavond toch?quote:
Minimaalquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dit topic kan nog wel even vol vanavond toch?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
BEN IK VORIG JAAR OOK GEWEEST.
En ik doe bijzonder weinig met mijn Facebook... misschien maar eens wat updaten. Ben niet zo van de sociale media. Eerste week is het leuk en ben ik dolenthousiast... en na die week verpauperd het razendsnel
Op zijn minst.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
BBQ-enquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:52 schreef PieterBas het volgende:
uhm, ik vraag me echt af.. wat ik met mijn extra lange weekend zal gaan doen..
ja wel toch. We hebben nog 7 minuten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jij gaat toch altijd met de bus?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ga ik kijken voor een schonere, zuinigere auto. Gaat het kabinetde BPM en wegenbelastingvrijstelling daarop afschaffen.
En dan mag Lithia dan een titel bedenken!quote:
quote:
Welke tijdzone zit jij?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja wel toch. We hebben nog 7 minuten.
vanaf 11 uur s'avonds is het nacht of wat?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, jij hebt nog 7 minutenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit topic man!quote:
Een echte kerel betaald gewoon voor alles!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ga ik kijken voor een schonere, zuinigere auto. Gaat het kabinetde BPM en wegenbelastingvrijstelling daarop afschaffen.
Één keer in de week met de auto, maar ze gaan onze compensatieuren afschaffen op het werk, dus moet ik nog even regelen dat ik de tunnel vergoed krijg, dan ga ik dagelijks met de auto naar mijn werk.quote:
quote:
toch wel op mijn lieve post voor jou?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dit topic man!
Ik ga gewoon selectief reageren.
23:00 uur moet ik naar bed, vraag maar aan PB?quote:
Wat voor uren?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Één keer in de week met de auto, maar ze gaan onze compensatieuren afschaffen op het werk, dus moet ik nog even regelen dat ik de tunnel vergoed krijg, dan ga ik dagelijks met de auto naar mijn werk.
Welke?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
toch wel op mijn lieve post voor jou?
Wees blij dat je niet in Zuid Holland woont, daar betaal je helemaal veel wegenbelasting..quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dat jij de volgende titel mocht bedenken...quote:
Omg, hij zei doei!quote:
Wat doe je daar dan ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet in Zuid Holland woont, daar betaal je helemaal veel wegenbelasting..
homoquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
23:00 uur moet ik naar bed, vraag maar aan PB?
Ik betaal me nu al blauw aan die tunnel en benzine.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een echte kerel betaald gewoon voor alles!
Een echte kerel zorgt dat hij een leasebak rijdt en die 25% bijtelling betaaldquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een echte kerel betaald gewoon voor alles!
wat...?quote:
Nah, hoeft niet. Ik werd gewoon moe van auto's en ik kon mijn woede niet meer inhouden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat jij de volgende titel mocht bedenken...
uren die je meer werkt dan je contract aangeeft. Ik heb een contract voor 38 uur, dus iedere minuut die ik meer werk, kan ik op een ander moment ook weer opnemen.quote:
Ik snap niet dat ze het lef hebben om mensen nog extra voor tunnels te laten betalen als je je al kapot betaald aan wegenbelastig. Het is toch een weg? NOU DAN!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik betaal me nu al blauw aan die tunnel en benzine.
Ik heb uitgerekend dat ik momenteel een netto maandsalaris toeleg op wat ik van mijn baas krijg aan reiskostenvergoeding.
een echte kerel gaat op de fiets, iedere dagquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een echte kerel zorgt dat hij een leasebak rijdt en die 25% bijtelling betaald
Van mij mag je ook wel langer op blijven, maar op een gegeven moment in je leven is 5 uur slaap niet meer voldoende om fris op je werk aan te komen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
23:00 uur moet ik naar bed, vraag maar aan PB?
Oh, overuren of tijd voor tijdquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uren die je meer werkt dan je contract aangeeft. Ik heb een contract voor 38 uur, dus iedere minuut die ik meer werk, kan ik op een ander moment ook weer opnemen.
Jawelquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Van mij mag je ook wel langer op blijven, maar op een gegeven moment in je leven is 5 uur slaap niet meer voldoende om fris op je werk aan te komen.
he, best dat je er moe van word, van dean enzo. maar laat je woede dan niet op mij uit ja?! want anders dan kom ik niet alleen voor die pssat langs! ;-)quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nah, hoeft niet. Ik werd gewoon moe van auto's en ik kon mijn woede niet meer inhouden.
Iedere dag ging Dean minimaal naar 2 meetings.
auto...auto...auto...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
MIDNR bewees het tegendeel iddquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:58 schreef The_Dean het volgende:
Vroeger met MIDNR sliep ik gemiddeld drie uur per nacht. Ging prima
Ben ik met je eens.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze het lef hebben om mensen nog extra voor tunnels te laten betalen als je je al kapot betaald aan wegenbelastig. Het is toch een weg? NOU DAN!
In Oostenrijk doen ze dat ook, motherfuckers.
Tijd voor tijd in de volksmond!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uren die je meer werkt dan je contract aangeeft. Ik heb een contract voor 38 uur, dus iedere minuut die ik meer werk, kan ik op een ander moment ook weer opnemen.
;-)quote:
35 km enkele reis? Met twee collega's achterop? Te lui voor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een echte kerel gaat op de fiets, iedere dag
tijd voor tijd.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
he, best dat je er moe van word, van dean enzo. maar laat je woede dan niet op mij uit ja?! want anders dan kom ik niet alleen voor die pssat langs! ;-)Gewoon langskomen. Kunnen we BBQ-en.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Wat een geld man. Maarja, die Altenauertunnel was ook 9,50quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
¤ 3,80 per passage met t-tag
Eikels.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
tijd voor tijd.Maar dat gaan ze dus afschaffen.
Dat punt in mijn leven heb ik al bereikt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Van mij mag je ook wel langer op blijven, maar op een gegeven moment in je leven is 5 uur slaap niet meer voldoende om fris op je werk aan te komen.
Je wordt oud swa.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat punt in mijn leven heb ik al bereikt.Gelukkig morgen vrij.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:58 schreef The_Dean het volgende:
Vroeger met MIDNR sliep ik gemiddeld drie uur per nacht. Ging prima
Ook zo aso duurquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat een geld man. Maarja, die Altenauertunnel was ook 9,50
Volgens mij kom ik hier pas 2 jaar, dus de aanbod gaat opnieuw in.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat aanbod staat ook al een jaar of 3 geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |