Op zich hebben we niet heel veel wat meeverhuisd moet worden. De woonkamer zal zelfs na de verhuizing nagenoeg leeg blijven (TV meubel, bank, eettafel e.d. hebben we nog niet). Dus het is niet erg als het dan nog niet geschilderd is bijvoorbeeldquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:16 schreef RanTheMan het volgende:
Jeetje, lees ik nu echt eind augustus verhuizen? PFF doe je sneller dan ik
Maar goed, slopen is leuk he
Hoe recent zijn de andere foto's dan? *kijkt wantrouwig*quote:Op zondag 10 juli 2011 23:25 schreef Loveless85 het volgende:
De ohai foto is oud![]()
Er staan ondertussen alweer schuurtjes en schuttingen daar, het zijn daar huurhuizen, en ze hebben daar bij iedereen de tuinen afgegraven en dus nieuwe tuinen, schuttingen en schuurtjes geplaatst.
De rest is van dit weekendquote:Op zondag 10 juli 2011 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe recent zijn de andere foto's dan? *kijkt wantrouwig*
Heb je eigk wel een huis gekocht?
Dat is een tijdelijke voorziening, voor een uitsparing in de afwerklaagquote:Op maandag 11 juli 2011 08:28 schreef Freddeh het volgende:
Behalve dat, dat bakje boven de stortbak van het toilet, wat is dat? (dus dat ding dat uit het wandje steekt)
We laten alles stucenquote:Op maandag 11 juli 2011 07:57 schreef Ml-etje het volgende:
dat je dat nog telt
Die badkamer gaat als een speer zeg!
Rachelen is en blijft leuk Llmaar als je het goed doet zit alles er straks recht tegen.
Gaan jullie de schroefgaatjes en de naden plamuren of toch laten stuccen?
quote:Op maandag 11 juli 2011 09:58 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
We laten alles stucenDe twee slaapkamers zeer binnenkort, en gang/kantoortje/beneden wat later.
De meest matte versie denk ik, ivm handafdrukken die anders zichtbaar blijven.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:44 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Oh nog een soort van update van mij: ik ben afgelopen weekend naar Oude Deur geweest in Nieuwveen en 3 nieuwe oude deuren "besteld"! Daar hebben ze ook erg mooi/betaalbaar deurbeslag (zoiets maar met een ovale rozet). Ik twijfel nu alleen of we de chroom of geborsteld nikkel versie moeten nemen
Beter zo dan andersom.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:12 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens had de ouwe baas die er eerst woonde gewoon z'n keuken, wastafel boven en douche boven op de hemelwaterafvoer aangesloten. Alleen de WC en de afvoer van de CV zit op het riool
Wat een aangename verrassingquote:Op maandag 11 juli 2011 16:12 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens had de ouwe baas die er eerst woonde gewoon z'n keuken, wastafel boven en douche boven op de hemelwaterafvoer aangesloten. Alleen de WC en de afvoer van de CV zit op het riool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |