abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97600743
Beste Fokkers,

Stel je de volgende situatie voor: Je hebt een bloedmooi en superleuk meisje van je 'school' gevraagd om eens wat te gaan drinken. Ze heeft gelukkig ja gezegd :)
Je weet behalve haar naam eigenlijk helemaal niets van haar. Dat is natuurlijk ook het doel van de 'date'...
Je bent na 5 a 10 minuten tijdens de ontmoeting wel een beetje door de eerste kennismakings cliché's heen.
Nou is mijn vraag: Hoe hou je het gesprek aan de gang zonder dat er ongemakkelijke stiltes vallen?

TS is best een prater. In ieder geval als je een introductie quantummechanica wil hebben of wil weten hoe een gasturbinemotor in elkaar zit. Over koetjes en kalfjes praten is niet TS zijn sterkste punt. Ik ben meer een luisterpersoon. Nou begrijp ik dat dat niet bepaald een slechte eigenschap is bij vrouwen, maar ik zal toch zo af en toe wel eens wat inbreng moeten hebben.

Ik bedoel, ik snap ook wel dat ik een beetje kan vragen naar hobby's, interesses, woonsituatie ofzo.
Ik vroeg me gewoon af of jullie wat tips of ervaringen over de do's en don't tijdens zo'n eerste geprek hebben :)
pi_97600821
drink wat bier en je houdt niet op met lullen
Come To Daddy
pi_97600859
Ik laat vrouwen altijd praten en ik reageer daar grappig en ad rem op. De truuk is om door te vragen en interesse te veinzen. Duurt even voordat je het geperfectioneerd hebt maar als je eenmaal op het gewenste niveau bent hoef je eigenlijk niks zelf meer te doen. Vrouwen houden van het geluid van hun eigen stem dus meestal gaat het vanzelf wel.

Dus: Doorvragen, interesse faken. Good luck.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_97600864
Niet beginnen over exen :P
Verder haar zoveel mogelijk aan het woord laten.
Niet continu lopen te slijmen, maar ook een keer wat tegengas geven.
Niet te enthousiast zijn, door onmiddellijk een heel levensverhaal te vertellen. Laat haar maar doorvragen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_97600953
Ga in op wat ze zegt en vraagt, en toon daar oprecht interesse voor. Vind overeenkomsten :)
Wees een beetje grappig, maar niet te veel.
pi_97600981
Een vriend van me had hier ook altijd moeite mee, toen zei iemand anders ooit eens:
Onthou de afkorting LSD: Luisteren, Samenvatten, Doorvragen

Scheen wel te helpen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_97600982
quote:
2s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:36 schreef OverRated het volgende:
Ga in op wat ze zegt en vraagt, en toon daar oprecht interesse voor. Vind overeenkomsten :)
Wees een beetje grappig, maar niet te veel.
dit
en idd de meeste vrouwen zijn praters haha dus laat ze maar ratelen dan leer je haar ook lekker kennen vanzelf
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_97600984
Alcohol klinkt trouwens niet gek. Het helpt waarschijnlijk ook tegen de zenuwen :P
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:37:35 #9
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_97600990
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:34 schreef XIIY het volgende:
Ik geef hem je morgen wel terug.
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:39:08 #10
107445 Jajong
Hadouken!
pi_97601067
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:37 schreef sneez het volgende:
Een vriend van me had hier ook altijd moeite mee, toen zei iemand anders ooit eens:
Onthou de afkorting LSD: Luisteren, Samenvatten, Doorvragen

Scheen wel te helpen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol please, het is een date geen callcentre gesprek :D.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_97601069
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:34 schreef XIIY het volgende:
.
pi_97601070
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:37 schreef TS6031769 het volgende:
Alcohol klinkt trouwens niet gek. Het helpt waarschijnlijk ook tegen de zenuwen :P
Met mate dan graag, anders wordt het een enorme afknapper. Vooral als zij niet drinkt.
pi_97601085
Overigens zou ik je niet echt druk maken als ze al akkoord gaat als ze je amper kent. Op die leeftijd zegt dat vaak al genoeg hoor ;)
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_97601110
Sowieso helpt het als je tijdens de date een activiteit doet.. kun je elkaar uitlachen, beetje handtastelijk flirten en praten over de activiteit :)
pi_97601136
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:39 schreef Jajong het volgende:

[..]

Lol please, het is een date geen callcentre gesprek :D.
oh ik vond hem juist heel zinnig
is een tactiek die vaak gebruikt word hoor om andere mensen zich beter te laten voelen
en als je een meisje zich goed laat voelen over zichzelf dan vind ze je vast heel tof
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97601199
Ohja, als jullie goed bij elkaar passen hoort het allemaal vanzelf te gaan :D
  Moderator woensdag 1 juni 2011 @ 22:43:08 #17
9859 crew  Karina
Woman
pi_97601251
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:41 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ohja, als jullie goed bij elkaar passen hoort het allemaal vanzelf te gaan :D
Dat plus ga ergens naar toe waar wat te zien is, dan heb je iets om over te praten (terras, naar mensen kijken).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_97601261
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:40 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Sowieso helpt het als je tijdens de date een activiteit doet.. kun je elkaar uitlachen, beetje handtastelijk flirten en praten over de activiteit :)
Wtf? Elkaar uitlachen?
Ajax Amsterdam
pi_97601311
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef Christian-Eriksen-8 het volgende:

[..]

Wtf? Elkaar uitlachen?
Een beetje ja, lachen om elkaar. Maakt het allemaal wat 'losser' :)
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:44:34 #20
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_97601325
Gewoon lol hebben dus grapjes maken en gek doen :) En dan niet als in grappen maar meer gewoon lachen met elkaar.
pi_97601332
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef Christian-Eriksen-8 het volgende:

[..]

Wtf? Elkaar uitlachen?
hij bedoeld vast de vriendelijke milde variant
waarbij je samen koekjes bakt en lacht om het meel op haar neusje en zij dan chocolade naast je mond smeert wat ze er dan af kust etc

of een minder zoete disney variant daar van
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Trouwste user 2022 woensdag 1 juni 2011 @ 22:46:12 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_97601415
'Neuken ?'

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator woensdag 1 juni 2011 @ 22:47:04 #23
9859 crew  Karina
Woman
pi_97601469
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:46 schreef tong80 het volgende:
'Neuken ?'

:P
:') dat werkt?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:51:18 #24
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_97601720
Met vrouwen praten en zorgen dat zij vinden dat ze een ontzettend interessant gesprek hebben gehad is echt het allergemakkelijkste wat er is. Makkelijker dan het plakken van een fietsband bijvoorbeeld. Zovaak gedaan, 100% succes verzekerd:

SPOILER
The End Times are wild
pi_97601786
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:51 schreef LXIV het volgende:
Met vrouwen praten en zorgen dat zij vinden dat ze een ontzettend interessant gesprek hebben gehad is echt het allergemakkelijkste wat er is. Makkelijker dan het plakken van een fietsband bijvoorbeeld. Zovaak gedaan, 100% succes verzekerd:

SPOILER
En als ze terug naar huis loopt van de date denkt ze, wat weet ik nou eigenlijk van hem? Ik heb hem alleen maar informatie over mijzelf gegeven, hij vroeg alleen maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')