Neusspray voor het toeschietreflex, dat kan geen kwaad en raak je niet verslaafd aan..quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:09 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb even een vraagje: dat het hier niet volledig borstvoeding zou worden zat er altijd al in (borstverkleining gehad namelijk). Met Driekus heb ik met tepelhoedjes gevoed, maar bleek het bij drie weken gewoon te weinig en met vijf weken was het op.
Mijn linkerborst blijkt nu zo enorm gevoelig en pijnlijk dat zelfs de tepelhoedjes geen optie zijn. Ik wil dus gaan kijken om wel met rechts te voeden en dan links te kolven. Alles wat ik er links uit krijg is mooi meegenomen. Maar, tsr heb ik nooit gehad (beide borsten niet) en ik ben ook geen kei in kolven. Wat is nu verstandig: kort kolven en dan vaak of langer kolven? Eerste opbrengst was zojuist nog geen bodempje, maar goed, Tienus is pas een dag oud, dus dan mag ik niet klagen he.
Oja, LK komt na het weekend (ze is ook onze vk) en dit is allemaal al met haar besproken.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:04 schreef Poppedein het volgende:
Shit Mrien!! dan moet je echt ff op je tanden bijten he... Zul je toch zien dat de haren van de vloerbedenking daar morgen ook nog langer zijn!
's nachts komt hij meestal 1 keer momenteel. 's avonds clusterd hij eigenlijk nooit meer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:28 schreef Claudia_x het volgende:
Zou me niets verbazen als het door tandjes komt. En misschien moet hij nog even wennen aan de nieuwe speen en het binnenkrijgen van meer melk? Het kan ook zijn dat hij vandaag zijn dag niet had.
Haalt Jelle 's nachts in? Of gaat hij 's avonds clusteren?
dat is denk ik echt een kwestie van proberen. Ik ben begonnen met rond de 100 cc aan te bieden, daar dronk hij in het begin 60cc van. Anders oefen je eerst thuis als je er wel bij bent met welke hoeveelheid je een tevreden baby hebtquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:38 schreef krijtlijk het volgende:
Poppedein die foto![]()
Iemand enig idee hoeveel een baby van 5 weken oud ongeveer drinkt? dan weet ik een beetje hoeveel ik klaar moet zetten als ik de deur uit ben.
Ohquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:49 schreef krijtlijk het volgende:
Mrien en takkembah (ik vroeg het, niet ma_ma) bedankt voor de antwoorden, nu heb ik beetje een idee.
Denk je niet dat jouw narcosemedicijnen slecht zijn voor je jochie? Daar weegt 1 x weggooien toch niet tegenop..quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:51 schreef DJMO het volgende:
21 juni heb ik afspraak bij de anesthesist (die zal me wel weer vertellen dat ik moet kolven en weggooien, maar ik vertik het gewoon. Johan brengt zodra ik bijkom uit de narcose mooi geert maar naar me toe zodat als ik me daar toe in staat voel, zelf kan voeden.
http://www.borstvoeding.com/fabeltjes/fabeltjes-3.htmlquote:Als de moeder een operatie ondergaat, moet ze een dag wachten voordat ze weer zelf kan gaan voeden
Niet waar!
Zodra de moeder bij is en zich ertoe in staat voelt, kan zij onmiddellijk na de operatie borstvoeding geven. Noch de medicijnen die tijdens de narcose zijn gegeven, noch de pijnbestrijding en de antibiotica die daarna zijn gegeven, maken het noodzakelijk voor de moeder om te stoppen met borstvoeding geven, behalve in uitzonderlijke situaties. Verlichte ziekenhuizen zullen ervoor zorgen dat het mogelijk blijft de borstvoeding volledig voort te zetten als de moeder of de baby opgenomen moet worden. Veel regels die de borstvoeding inperken, zijn er meer voor het gemak van het personeel dan voor het welzijn van de moeders en hun baby's.
Serieus? Snap ik nou weer niks van. Ik mag nog geen ceterizinepilletje (hooikoorts) slikken volgens de bijsluiter maar een narcose is geen probleemquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:51 schreef WupWup het volgende:
[..]
http://www.borstvoeding.com/fabeltjes/fabeltjes-3.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |