Hier vragen ze eigenlijk helemaal niks.. Althans, ik heb het idee dat als ze het idee hebben dat er iets niet goed gaat, ze er wel dieper op ingaan. De laatste keer was het hier: GEFELICITEERD!! 9 maanden borstvoeding, dat houden echt weinig moeders vol. Heel goed van je! Hoe eet ze? Fruit, avondeten? Gaat goed? Prima! (nou ziet Leia er ook niet uit alsof ze heel slecht eet, zeg maar

)
Leuke was dat ik een nieuwe arts kreeg en die legde e.e.a. uit en zei, dan is er nog ruimte voor jullie vragen en dan onderzoek ik haar. Dus, wat zijn de vragen? M. en ik: euh, eigenlijk hebben we geen vragen?

was ze wel verbaasd over, maar ze vond dat te zien was dat we genieten

en dat is natuurlijk ook zo. Maar nu is muppet ook een makkelijk kind, dat scheelt de helft denk ik!
1 keer heb ik wel

gestaan, dat de andere arts rond de 5 maanden zei: nou je hebt genoeg voedingsstoffen, gezien haar curve

!! toen dacht ik wel even: en jij bent arts? Kom op even..
Maar ik heb nooit de vraag gekregen of ze nog nachtvoedingen kreeg, en dat we daar mee zouden moeten stoppen.. Maar denk ook dat dat is hoe je er zelf in staat. Als ze zou vragen gaan de voedingen goed, dan zeg ik: prima!

zou je zeggen, ja wel goed maar die nachten he? Dan zul je eerder adviezen krijgen over hoe die te stoppen..
Enige waar ik knettergek van word zijn die uitloop-tijden. Áltijd. Al ben je de eerste om half 9 dan nog presteren ze het uit te lopen
Elin

lekker ding isset!
Lekker bolletje Jelle

Ik ga ook snel weer foto's maken.. Ik zie het zo gebeuren dat het straks klaar is en dat ik dat gewoon verder vergeten ben