Zelfde volgens mij als toen hij erin ging... ik zag er niets anders aan iig.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:02 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe dat ding eruit ziet na zoveel jaar "intern" gebruik.
Ik vond het plaatsen van de gewone even venijnig, maar goed, een naproxennetje erin kan geen kwaad voor de zekerheid, had ik toen ook gedaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nu 3x mirena gehad en 3x niets genomen maar geen last gehad. Het is gemakkelijker en pijnlozer als je bevallen bent.
Nee, kan zeker geen kwaad!! Wel inlegkruisje in doen, het kan iets bloeden..quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vond het plaatsen van de gewone even venijnig, maar goed, een naproxennetje erin kan geen kwaad voor de zekerheid, had ik toen ook gedaan.
Ik moet op dag 2 van mijn menstruatie, en dat is zeker mét koperspiraal echt Bloeden met een hoofdletter.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, kan zeker geen kwaad!! Wel inlegkruisje in doen, het kan iets bloeden..
Jaja, we weten het! Heus!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:12 schreef freecell het volgende:
Mja, het is wel kiezen, of hormonen, of abortief, of beiden.
Ik wil allebei absoluut niet, dus dan dus geen spiraaltje
Hahahaquote:
Gewoon, als een wit plastic anker. De huisarts bungelde m als een soort trofee voor m'n neus,:')quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:02 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe dat ding eruit ziet na zoveel jaar "intern" gebruik.
Nee, dat zou er nog eens bij moeten komen! Baas in eigen onderbroek jeweets!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:19 schreef freecell het volgende:
[..]
HahahaDat weet ik ook wel
Ik ga ook werkelijk tegen niemand preken, maar ik wil het voor mezelf echt niet.
Ik wil voor mezelf ook geen strings, want die vind ik vervelend zitten, maar alsjij er drie over elkaar aan doet kan ik daar weinig op tegen hebben toch?
En, rook hij ergens naar?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gewoon, als een wit plastic anker. De huisarts bungelde m als een soort trofee voor m'n neus,:')
Preciesquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, dat zou er nog eens bij moeten komen! Baas in eigen onderbroek jeweets!
Dat merk je dan toch snel genoeg? Dan weer zsm eruit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:15 schreef mefke79 het volgende:
je hebt ook vrouwen die doorlopend ongesteld zijn met een spiraal..dat risico loop ik liever niet.
quote:
Het is niet abortie-hief er komt meer slijm, wat als een soort spermabuffer werkt. Dus de kans dat er een samensmelting is is kleiner. Buiten dat ben je maar een dag vruchtbaar ofzo.(sowieso) de kans dat je met een spiraal dus een samensmelting hebt is feitelijk kleiner dan zonder. En dan is de kans op innestelen kleiner,quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:12 schreef freecell het volgende:
Mja, het is wel kiezen, of hormonen, of abortief, of beiden.
Ik wil allebei absoluut niet, dus dan dus geen spiraaltje
Zo dichtbij jield ze m niet. Moest ik gokken zou ik gaan voor roestquote:
nou, je bent wel wat minder vruchtbaar, maar als er wel een bevruchting komt, wordt innesteling praktisch onmogelijk gemaakt. Dat is toch abortief?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is niet abortie-hief er komt meer slijm, wat als een soort spermabuffer werkt. Dus de kans dat er een samensmelting is is kleiner. Buiten dat ben je maar een dag vruchtbaar ofzo.(sowieso) de kans dat je met een spiraal dus een samensmelting hebt is feitelijk kleiner dan zonder. En dan is de kans op innestelen kleiner,
Ben je naar die ziekte aan het zoeken? Ziet er eng uit hè? Maar zo erg heeft hij het niet gelukkig. Wel veel pijn/last van zn dikke handen/voeten.quote:
Ja ik *hand opsteekt*quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:15 schreef mefke79 het volgende:
je hebt ook vrouwen die doorlopend ongesteld zijn met een spiraal..dat risico loop ik liever niet.
Dan heb je dus de keus uit 2 dingen: niet meer neuken tot je in de overgang bent of de kans op een stuk of 8 kinderen? (Dan zou ik toch voor optie 2 kiezen denk ik. Alhoewel...)quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:50 schreef freecell het volgende:
Oei, dat ken ik wel idd... Arm ventje!
[..]
nou, je bent wel wat minder vruchtbaar, maar als er wel een bevruchting komt, wordt innesteling praktisch onmogelijk gemaakt. Dat is toch abortief?en die kans wil ik zelf gewoon niet lopen, ook niet een beetje. En als ik kijk naar 'tot nu toe' ben ik behoorlijk vruchtbaar, haha!
zullen we gelijk oversteken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:14 schreef k_i_m het volgende:
Over gek gesproken. Je raadt nooit wat ik van de week weer tegenkwam.
Jawel..Bep d'r verjaardagspakket wat ik nooit op de post had gedaan. Dus dat ga ik vrijdag regelen. Nou ben ik het zat. Ja, of ik moet hem voor volgend jaar bewaren
.
Hahahaha, wat zijn we toch een stelletje lullenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
zullen we gelijk oversteken?![]()
spuug![]()
Jahquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hahahaha, wat zijn we toch een stelletje lullen.
die had ik ook!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:33 schreef Incantrix het volgende:
Ohneewaar kwam die kat met die bril dan ineens vandaan?
Koop dan ook eens een echte telefoonquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:45 schreef Vicky het volgende:
Kan geen screenshot maken met deze telefoon..
Ha, das bin ich!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zie alleen steeds een kat die chago kijkt, met konijnenoren
ja ook mobiel..quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:52 schreef mefke79 het volgende:
he, mijn nijn is ook een kat...ik zit mobiel, jullie ook?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Koop dan ook eens een echte telefoon
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:07 schreef wickie het volgende:
Ik heb op mijn mobiel ineens ook die kat als avatar... Waarom?
abortief zou zijn als het na het innestelen actief weggekrampt zou worden. Alleen die innesteling kan niet. Dus niet abortief.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:50 schreef freecell het volgende:
Oei, dat ken ik wel idd... Arm ventje!
[..]
nou, je bent wel wat minder vruchtbaar, maar als er wel een bevruchting komt, wordt innesteling praktisch onmogelijk gemaakt. Dat is toch abortief?en die kans wil ik zelf gewoon niet lopen, ook niet een beetje. En als ik kijk naar 'tot nu toe' ben ik behoorlijk vruchtbaar, haha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |