Zelfde volgens mij als toen hij erin ging... ik zag er niets anders aan iig.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:02 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe dat ding eruit ziet na zoveel jaar "intern" gebruik.
Ik vond het plaatsen van de gewone even venijnig, maar goed, een naproxennetje erin kan geen kwaad voor de zekerheid, had ik toen ook gedaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nu 3x mirena gehad en 3x niets genomen maar geen last gehad. Het is gemakkelijker en pijnlozer als je bevallen bent.
Nee, kan zeker geen kwaad!! Wel inlegkruisje in doen, het kan iets bloeden..quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vond het plaatsen van de gewone even venijnig, maar goed, een naproxennetje erin kan geen kwaad voor de zekerheid, had ik toen ook gedaan.
Ik moet op dag 2 van mijn menstruatie, en dat is zeker mét koperspiraal echt Bloeden met een hoofdletter.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, kan zeker geen kwaad!! Wel inlegkruisje in doen, het kan iets bloeden..
Jaja, we weten het! Heus!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:12 schreef freecell het volgende:
Mja, het is wel kiezen, of hormonen, of abortief, of beiden.
Ik wil allebei absoluut niet, dus dan dus geen spiraaltje
Hahahaquote:
Gewoon, als een wit plastic anker. De huisarts bungelde m als een soort trofee voor m'n neus,:')quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:02 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe dat ding eruit ziet na zoveel jaar "intern" gebruik.
Nee, dat zou er nog eens bij moeten komen! Baas in eigen onderbroek jeweets!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:19 schreef freecell het volgende:
[..]
HahahaDat weet ik ook wel
Ik ga ook werkelijk tegen niemand preken, maar ik wil het voor mezelf echt niet.
Ik wil voor mezelf ook geen strings, want die vind ik vervelend zitten, maar alsjij er drie over elkaar aan doet kan ik daar weinig op tegen hebben toch?
En, rook hij ergens naar?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gewoon, als een wit plastic anker. De huisarts bungelde m als een soort trofee voor m'n neus,:')
Preciesquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, dat zou er nog eens bij moeten komen! Baas in eigen onderbroek jeweets!
Dat merk je dan toch snel genoeg? Dan weer zsm eruit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:15 schreef mefke79 het volgende:
je hebt ook vrouwen die doorlopend ongesteld zijn met een spiraal..dat risico loop ik liever niet.
quote:
Het is niet abortie-hief er komt meer slijm, wat als een soort spermabuffer werkt. Dus de kans dat er een samensmelting is is kleiner. Buiten dat ben je maar een dag vruchtbaar ofzo.(sowieso) de kans dat je met een spiraal dus een samensmelting hebt is feitelijk kleiner dan zonder. En dan is de kans op innestelen kleiner,quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:12 schreef freecell het volgende:
Mja, het is wel kiezen, of hormonen, of abortief, of beiden.
Ik wil allebei absoluut niet, dus dan dus geen spiraaltje
Zo dichtbij jield ze m niet. Moest ik gokken zou ik gaan voor roestquote:
nou, je bent wel wat minder vruchtbaar, maar als er wel een bevruchting komt, wordt innesteling praktisch onmogelijk gemaakt. Dat is toch abortief?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is niet abortie-hief er komt meer slijm, wat als een soort spermabuffer werkt. Dus de kans dat er een samensmelting is is kleiner. Buiten dat ben je maar een dag vruchtbaar ofzo.(sowieso) de kans dat je met een spiraal dus een samensmelting hebt is feitelijk kleiner dan zonder. En dan is de kans op innestelen kleiner,
Ben je naar die ziekte aan het zoeken? Ziet er eng uit hè? Maar zo erg heeft hij het niet gelukkig. Wel veel pijn/last van zn dikke handen/voeten.quote:
Ja ik *hand opsteekt*quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:15 schreef mefke79 het volgende:
je hebt ook vrouwen die doorlopend ongesteld zijn met een spiraal..dat risico loop ik liever niet.
Dan heb je dus de keus uit 2 dingen: niet meer neuken tot je in de overgang bent of de kans op een stuk of 8 kinderen? (Dan zou ik toch voor optie 2 kiezen denk ik. Alhoewel...)quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:50 schreef freecell het volgende:
Oei, dat ken ik wel idd... Arm ventje!
[..]
nou, je bent wel wat minder vruchtbaar, maar als er wel een bevruchting komt, wordt innesteling praktisch onmogelijk gemaakt. Dat is toch abortief?en die kans wil ik zelf gewoon niet lopen, ook niet een beetje. En als ik kijk naar 'tot nu toe' ben ik behoorlijk vruchtbaar, haha!
zullen we gelijk oversteken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:14 schreef k_i_m het volgende:
Over gek gesproken. Je raadt nooit wat ik van de week weer tegenkwam.
Jawel..Bep d'r verjaardagspakket wat ik nooit op de post had gedaan. Dus dat ga ik vrijdag regelen. Nou ben ik het zat. Ja, of ik moet hem voor volgend jaar bewaren
.
Hahahaha, wat zijn we toch een stelletje lullenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
zullen we gelijk oversteken?![]()
spuug![]()
Jahquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hahahaha, wat zijn we toch een stelletje lullen.
die had ik ook!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:33 schreef Incantrix het volgende:
Ohneewaar kwam die kat met die bril dan ineens vandaan?
Koop dan ook eens een echte telefoonquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:45 schreef Vicky het volgende:
Kan geen screenshot maken met deze telefoon..
Ha, das bin ich!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zie alleen steeds een kat die chago kijkt, met konijnenoren
ja ook mobiel..quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:52 schreef mefke79 het volgende:
he, mijn nijn is ook een kat...ik zit mobiel, jullie ook?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Koop dan ook eens een echte telefoon
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:07 schreef wickie het volgende:
Ik heb op mijn mobiel ineens ook die kat als avatar... Waarom?
abortief zou zijn als het na het innestelen actief weggekrampt zou worden. Alleen die innesteling kan niet. Dus niet abortief.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:50 schreef freecell het volgende:
Oei, dat ken ik wel idd... Arm ventje!
[..]
nou, je bent wel wat minder vruchtbaar, maar als er wel een bevruchting komt, wordt innesteling praktisch onmogelijk gemaakt. Dat is toch abortief?en die kans wil ik zelf gewoon niet lopen, ook niet een beetje. En als ik kijk naar 'tot nu toe' ben ik behoorlijk vruchtbaar, haha!
leuk!! veel plezier!quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Iedereen aan de bilseks! Wordt je niet zwanger van en is dus ook niet abortief
Goeiemorgen, ik ga ff naar blijdorp
Leuk! Ik ben benieuwd hoe het is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
Wij gaan straks naar de Ark van Noach!
ehr... kunstig hoor, maar niet helemaal mijn smaak.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:04 schreef Brighteyes het volgende:
Dit kom ik net in een ander topic tegen:
[ afbeelding ]
Echt WTF!
jammer dat je het zo ziet, ik zou niet snel bij leed of andere dingen roepen,.dat is Gods wil. maar blijkbaar heb jij de ervaring dat mensen dat wel zondaar doen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:49 schreef moussy het volgende:
'god's wil' is vaak maar net hoe het het makkelijkste bij iemand uitkomt, voornamelijk als excuus.
zomaarquote:
Ow, leukquote:Op vrijdag 3 juni 2011 07:27 schreef Vicky het volgende:
Morn'!
Net een pm gelezen, ik heb gewonnen
[WIN!] Trivial Pursuit actieweek - Grijp Ze !
Das leuk wakker worden
Huh?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:03 schreef _evenstar_ het volgende:
De huh was vooral bedoelend naar het maandag dinglady-wrb bedoelde je gok ik, Maar hoe je daarmee op mijn naam komt?!
Als mijn moeder het excuus leuk gebruikt in combinatie met een gebruiksvoorwerp, bied ik altijd gelijk het voorwerp met kind aan om mee te nemenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:31 schreef mefke79 het volgende:
Diaan, dat klinkt als een geslaagd festivaldebuut voor Twan. En het was ook heerlijk weer.
Evenstar, heb je nou een voedingssonde of juist een afvoerende? Wel echt superfijn dat het beter gaat. Jammer wel dat je nu nog effe moet blijven, maar ja, je kan ook niet blijven afvallen he..
Saffier, ook al zie je het aankomen, tis nooit leuk om een huisdier te verliezen![]()
En tis pas half elf maar ik heb nu al schoonmoederirritatie. Ze zou deze ochtend met man nog wat boodschappen doen, Driekus mee, prima. Maar nou wil ze vanmiddag hier ook zijn, want tis zo leuk met Driekus in badje etc etc*. Leuk hoor, dan ga ik wel boven in mijn nest liggen. Ik heb geen zin in dat mens in mijn tuin en zeker niet met 40 weken buik en bikini enzo. En ik had me nog wel zo verheugd op mijn twee mannen en ik in bad. Bah.
* mijn man heeft haar verwend, zij is eigenlijk altijd hier, hele dagen als hij papadag heeft.
achterop de leuning zit een ijzer boogje. Die kan je omhoog trekken en. Daarmee de rugleuning ontgrendelen,quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:30 schreef Leandra het volgende:
Buuf in de buurt?
Hoe doe ik de rugleuning van de wandelwagen rechtop? Ik kom er niet uit
Thnx, zal het zo even proberenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
achterop de leuning zit een ijzer boogje. Die kan je omhoog trekken en. Daarmee de rugleuning ontgrendelen,
foto? en waarom is 't een vakantietas?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:12 schreef k_i_m het volgende:
Mijn paarse vakantietas kan ik niet meer verdragen, sinds in Barcelona mijn portemonnaie eruit gerold is. Als ik die tas zie word ik instant boos.
Iemand nog een paarse tas kopen?.
Het zal me niks verbazen als niemand iets van 'm blijkt te krijgen als ie straks dood is!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
91 huh? Dan moet je hem iig iets geven waar je zelf wat aan hebt
Ik bedoelde alleen de voorpagina.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:08 schreef Ssserpente het volgende:
Da's een goeie, Vlindur! Een krant is rond de 60 Euro, da's wat te gortig, maar een boek over z'n geboortejaar is leuk! Of een boek over de geschiedenis van Rotterdam, als rasechte Rotterdammert.
Oh oke, ik heb van mn eigen geboortedag ook alleen de voorpagina.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:14 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vind alleen maar websites die roepen dat ze de gehele krant opsturen ipv alleen de voorpagina.
Dat is als je het nieuws wilt hebben van de dag warop je geboren bent.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:22 schreef Vlindur het volgende:
Ja, maar beste mensen. Als je een krant koopt heb het nieuws van gisteren!
Dus als de beste man 6 juni jarig is, moet je die van de 7e hebben. Zeker als het zolang geleden is!
Ik heb voor Rienk de krant van 17 én 18 december bewaard.
als je met dat probleem kom te zitten, wil ik je wel helpen het op te lossen hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:35 schreef PM-girl het volgende:
Maar dan moet je niet iets krijgen dat je niet lust, zoals Malibu.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:16 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb een leuk cadeau! En ze hadden het hier nog in de boekhandel ook. Morgen moeten we ernaar toe, dus iets bestellen had sowieso weinig zin meer,
[ afbeelding ]
M'n opa is geboren en getogen in Rotterdam en Astrid en hij (en ik) hebben dezelfde achternaam. Schijnt ergens familie te zijn.
plaatje/link doet het niet. het klinkt wel leuk. mijn moeder is ook rotterdamse. misschien ook wat voor haar
Thanks voor de tips!
Dr was een tijdje terug een radiocolumn hierover. Was rondom sinterklaas. De strekking van het verhaal was dat je gewoon maar iets van MP moest uitzoeken, want je cadeau zou toch hoogstwaarshijnlijk daar eindigen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn zus geeft altijd van die blikken met koekjes van Ikea (of echte uit zweden) die staan dan een hele poos en vervolgens gaf mijn opa ze aan mij mee.
Leuk, zo'n zichzelf in stand houdend systeem.
Klinkt als een leuk boek Ssserpente! de link doet het niet.
Nog niet heel goed, maar het is te doen, het feit dat hij het liggend helemaal niets meer vindt (kan hij niet kijken) telt zwaarderquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
mooi! istie alweer zo groot dat ie in het zitdeel kan:o
Woon jij daar? Dat durrup vlakbij Drachten?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:01 schreef Leandra het volgende:
Buuf, het is gelukt, thnx
Nou kunnen we in S'veen met de countrycar op stap
ja, hiero ook alles primadeluxe. probeer een vakantie uit te stippelen maar kan m'n kop d'r niet bijhouden. eerst morgen maar ff voorbij. En Dinsdag.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M`n tuinfeest is afgelopen en m`n meubilair is grotendeels heel gebleven, dus alles is goe. En met hullie?
Nein. Ze woont part-time in S'veen in een andere provincie.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Woon jij daar? Dat durrup vlakbij Drachten?![]()
Fijn dat je geslaagd bent Ssserpente!
Jij weet ook alles hèquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nein. Ze woont part-time in S'veen in een andere provincie.
Dan was het geen goed feestquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M`n tuinfeest is afgelopen en m`n meubilair is grotendeels heel gebleven, dus alles is goe. En met hullie?
Een goed feest is het als ze de klerezooi bij een ander slopenquote:
Maar in dit geval was jij toch 'de ander'? Ben trouwens niet naar de EO-jongerendag geweest vandaagquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Een goed feest is het als ze de klerezooi bij een ander slopen
Gelukkig niet zeg!quote:
had je de kans naast de deur en dan grijp je m niet?quote:
Hoe kan het ooit een leuk feest geweest zijn hè?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat lees ik nu? TF geeft een tuinfeest en ik was niet uitgenodigd?
Allemaal van die frisse, onschuldige jongens op sandalen en jij hebt gewoon je kans gemistquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
had je de kans naast de deur en dan grijp je m niet?
Sorryquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik was ook al niet uitgenodigdquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:24 schreef Spuuglokje het volgende:
met hun gekamde haren, degelijk montuur en door moeders gesmeerde lunchpakket in een handige neutrale rugzak!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:26 schreef m@x het volgende:
[..]
Allemaal van die frisse, onschuldige jongens op sandalen en jij hebt gewoon je kans gemist
Ik kan ook wel op de grond zitten hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Volgend jaar, als ik 40 word, nodig ik in ieder geval alle niet door TF uitgenodigde mensen uit.Oh wacht, ik bedoel alle niet door TF uitgenodigde mensen die ik leuk vind, anders past het niet op mijn tuinmeubilair.
ik wil best zelf een stoel meenemen anders hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Volgend jaar, als ik 40 word, nodig ik in ieder geval alle niet door TF uitgenodigde mensen uit.Oh wacht, ik bedoel alle niet door TF uitgenodigde mensen die ik leuk vind, anders past het niet op mijn tuinmeubilair.
Oh het lijkt me zoooo leuk een meeting bij mij!!! Sinds kort is er weer een treinstation in mijn plaats, dus da's handig he!quote:
Ze me maar op de mailinglijstquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:36 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Oh het lijkt me zoooo leuk een meeting bij mij!!! Sinds kort is er weer een treinstation in mijn plaats, dus da's handig he!
Jaaaaaa leuk!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:36 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Oh het lijkt me zoooo leuk een meeting bij mij!!! Sinds kort is er weer een treinstation in mijn plaats, dus da's handig he!
gooi die hamburgers ff in de vriezer dan.quote:
Dus jij serveert je gasten ingevroren hamburgers?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nuut! Ze zijn nog gewoon ingevroren
noh! da's vet ver man!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:40 schreef Spuuglokje het volgende:
Het kuttige van al die vriendschappen door internet is dat iedereen overal vandaan moet komen.Wie weet organiseer ik dan wel een middagfeest in Utrecht of Amsterdam, zodat niemand echt idioot ver hoeft te reizen.
Trusten Spuugsken.:*quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Dames, ik ga dromen van hamburgers en thee. En ik wens jullie welterusten voor straks!
Goed kauwenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:40 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dus jij serveert je gasten ingevroren hamburgers?
Zo ver weg woon jij niet hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:40 schreef Spuuglokje het volgende:
Het kuttige van al die vriendschappen door internet is dat iedereen overal vandaan moet komen.Wie weet organiseer ik dan wel een middagfeest in Utrecht of Amsterdam, zodat niemand echt idioot ver hoeft te reizen.
Even gekeken, ik doe er maar 4 uur en 3 minuten over met de trein! :0quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:36 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik win: 5 uur en 21 minquote:Op zondag 5 juni 2011 09:05 schreef Lois het volgende:
[..]
Even gekeken, ik doe er maar 4 uur en 3 minuten over met de trein! :0
Leuk! Een feestje
jouw stad staat ook nog hoog op mijn verlanglijst.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:14 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoef maar 3 uur en 7 minuten met de treinMet de auto is het denk 1,5 uur ongeveer.
Gefeliciteerd met je prijs!!
Nou dat kun je dan mooi combineren met een bezoek aan ons!!quote:Op zondag 5 juni 2011 13:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jouw stad staat ook nog hoog op mijn verlanglijst.
het is de geboortestad van mijn vader.
Vertrek 14:04quote:Op zondag 5 juni 2011 11:23 schreef Spuuglokje het volgende:
Veendam, Saffier. En dat betekent voor de mensen uit het westen naar Groningen treinen plus nog een half uur. Ja Lois, dan gaat met de auto bijna 2x zo snel.
Neequote:Op zondag 5 juni 2011 13:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kolere zeg! en dan moet je nog terug.
zou dat te redden zijn op 1 dag?
gezellig!quote:Op zondag 5 juni 2011 13:48 schreef Saffier het volgende:
Ik kom jou ook wel ophalen, ga ik via de afsluitdijkdoe ik er uiteindelijk vast ook een uur of 5 over
quote:Op zondag 5 juni 2011 13:54 schreef Saffier het volgende:
We vragen of Spuug ons gewoon een lang weekend wil hebben met zijn allen
Alleen als ze je leuk vindt hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Oh wacht, ik bedoel alle niet door TF uitgenodigde mensen die ik leuk vind, anders past het niet op mijn tuinmeubilair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |