quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:19 schreef jordyqwerty het volgende:
Your musical compatibility with Jw4n is VERY LOW
Ik heb hem gemeet manquote:
Oké, mooi. Dan ga ik binnenkort even naar de bioscoop.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind ik wel. Tenminste als je er van houdt en deel 1 ook kon waarderen.
Facebook lagt soms wel eens.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:20 schreef Joosterd het volgende:
Waarom kan ik mijn eigen Facebook update niet zien of FB.En reageren er wel mensen.
Facebook afkorten tot 'FB'quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:20 schreef Joosterd het volgende:
Waarom kan ik mijn eigen Facebook update niet zien of FB.En reageren er wel mensen.
Ik heb net gereageerdquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:20 schreef Joosterd het volgende:
Ja maar ik kan het niet bekijken..helemaal niets.quote:
Zal ik kopiëren en plakken hier? ;$quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:21 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja maar ik kan het niet bekijken..helemaal niets.
quote:
ER IS ZOVEEL RAAR IN DE WERELD, BIJVOORBEELD DAT DE NOORDPOOL EN DE ZUIDPOOL EIGENLIJK ANDERSOM ZIJN. SNAPJE.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:22 schreef Etsu het volgende:
Ik heb nu ook Klinkers facebook voor m'n neus.
Nah hoeft niet persequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zal ik kopiëren en plakken hier? ;$
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
ER IS ZOVEEL RAAR IN DE WERELD, BIJVOORBEELD DAT DE NOORDPOOL EN DE ZUIDPOOL EIGENLIJK ANDERSOM ZIJN. SNAPJE.
[..]Nu pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |