dat betekent: ik heb geen zin om te pratenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Meh, als een jongen zegt 'tot zo' en hij zegt dan niks meer, wat betekent dat dan?
Dan is hij even weg. Dat is met meisjes toch ook zo?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Meh, als een jongen zegt 'tot zo' en hij zegt dan niks meer, wat betekent dat dan?
niet altijdquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan is hij even weg. Dat is met meisjes toch ook zo?
maar ik dacht dat jan van me hieldquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
dat betekent: ik heb geen zin om te praten
owwwwww nee bij Jan betekent dat;quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar ik dacht dat jan van me hield
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:48 schreef Joosterd het volgende:
Godver waarom gaat het zo snel. Mijn hersens waren tijdens de EXA periode veel sneller.
Ja is dat serieus je achternaamquote:
Bedankt voor uw medeleven Klinkerquote:
D: Ik twijfel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
owwwwww nee bij Jan betekent dat;
Lieverd, ik ga even iets doen, ik kom zo terug. HVJ, WJNMK XOXO
IK WIL WETENquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja is dat serieus je achternaam?
BAAS
In ruil voor je Hyves, Facebook en msn pl0x.quote:
Kun je zoveel stalken als je wiltquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:51 schreef jordyqwerty het volgende:
*stalkt smoelenboek van Sander*
Ghehehe
Goede dealquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:51 schreef yosander het volgende:
[..]
In ruil voor je Hyves, Facebook en msn pl0x.
Hihi nee dat niet. Mn Facebook achternaam is dat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja is dat serieus je achternaam?
BAAS
Zo ben ik.quote:
Nein man.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:51 schreef yosander het volgende:
[..]
In ruil voor je Hyves, Facebook en msn pl0x.
Stalker.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:52 schreef Ezell het volgende:
Sander dacht dat Klinker's Last.fm van mij was.
inderdaad, schattig wel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:52 schreef Ezell het volgende:
Sander dacht dat Klinker's Last.fm van mij was.
Jammer.quote:
Ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Stalker.
Ja, want vond die foto's van haar niet matchen en jij bent toch ook zo'n Beatlesfan
?
Wij moeten een detectivebureau opzetten. En kapsalons etenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja.Ik zocht naar haar coole achternaam.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Waarom is de helft van mijn 'neigbours' emo
Maak mij CEO want kapsalons.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Wij moeten een detectivebureau opzetten. En kapsalons eten.
Een echte detective had mijn identiteit allang achterhaald.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Wij moeten een detectivebureau opzetten. En kapsalons eten.
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
EZELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL HEB JIJ MIJN INDIANENVERHAAL NOG GELEZEN?? IK GELOOF HET NIET HE.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een echte detective had mijn identiteit allang achterhaald.
[..]
Nee, nog niet.Ik was gisteren zo lang bezig, dat ik het was vergeten. Ik ga het nu doen!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Oscar heeft twitter. Oscar, je bent baas
In de wereld bestaat er geen privacy.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh even 'Oscar' ook even stalken via Sander dan.
Beetje jammer dit.quote:Oscar deelt niet alle profielgegevens met iedereen. Als je Oscar kent, kun je hem toevoegen als vriend of hem een bericht sturen.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beetje jammer dit.
Leuk kapsel wel.
Gr gr.
Bij jou 't zelfde gevalquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beetje jammer dit.
Leuk kapsel wel.
Gr gr.
Jawel. Ik ben het levende bewijs.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:00 schreef Joosterd het volgende:
[..]
In de wereld bestaat er geen privacy.
Ik voeg geen vreemde, onbekende meisjes toe.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ik 'ken' jou wel, dus op zich zou ik je kunnen toevoegen.
Mij wel?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik voeg geen vreemde, onbekende meisjes toe.
quote:
quote:
Nieuwe drop doen dan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:02 schreef Etsu het volgende:
Die foto op fb is van vorig jaar juli, dus zeer verouderd.
Wacht maarquote:
Mijn hyves is niet zo up to date meer.quote:
Okquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik voeg geen vreemde, onbekende meisjes toe.
Ah! Nu ga ik je stalkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:04 schreef Ezell het volgende:
Jordy en ik luisteren op dit moment naar het hetzelfde lied.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:04 schreef Ezell het volgende:
Facebook ook goedquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn hyves is niet zo up to date meer.Facebook is meer mijn ding.
[..]
Ok
Nu niet meerquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:04 schreef Ezell het volgende:
Pleuriszooi. Dat moeten ze echt afschaffenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dus niet. Ik ben ook 'geheim' op Last.fm...
Zegt diegene die ook Anonieme_Fokker isquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Pleuriszooi. Dat moeten ze echt afschaffen.
Hij is un internet held.!quote:
Dat is op FOK! alleen, anders krijg je altijd van die 'lurkerquote:
Nou nou dat gaat me iets te ver. Niet iedereen hoeft alles van mij te weten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ben zo niet-privacy als het maar kan. Privacy, weg d'r mee.
Nee, ik ben gewoon benieuwd.quote:
Schijt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat is op FOK! alleen, anders krijg je altijd van die 'lurker' berichten terug
.
Was een grapjequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou nou dat gaat me iets te ver. Niet iedereen hoeft alles van mij te weten.
ik wil alles van jou wetenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben nieuwsgierig aangelegd.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik ben gewoon benieuwd.
Jij bent dat dus altijd bij mij hèquote:
Overgewicht gewoon vinden.quote:
Omdat je specifiek obesitas noemt in je fobo.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee. Waarom krijg ik die vraag zo vaak?
Neen ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
De betekenis van de naam is `God is verzoenend`. TOCH?
Met spa blauw?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:10 schreef yosander het volgende:
Ik geef de zoektocht op voor nu, even mijn vochtbalans aanvullen.
Brb, ff fappen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat is omdat ik die vraag al een paar keer heb moeten beantwoorden met nee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat je specifiek obesitas noemt in je fobo.
Jwinquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok ok: Jw.n op die punt hoort een letter allusss.
Impliceren dat je BRB als je gaat Fappen. Daar moet je je tijd voor nemen jongeman.quote:
Nee, Milk & Fruit denk ikquote:
D: Ewwww fapt mijn vriendje?!quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:10 schreef yosander het volgende:
Ik weet Klinker's naam, maar zeg niets
gr gr
Geen vluggertje kunnen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:10 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Impliceren dat je BRB als je gaat Fappen. Daar moet je je tijd voor nemen jongeman.
Oké dat is wel apart. Ik heb die vraag nog nooit gehad terwijl ik het best zou kunnen hebben. Volgens mij komt bij mij vet pas heel laat in mijn gezicht.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is omdat ik die vraag al een paar keer heb moeten beantwoorden met nee.
Jwin?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whihihi Jwun is wel grappigHij staat er wel tussen
Cool.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whihihi Jwun is wel grappigHij staat er wel tussen
Ja, dat komt vanwege mijn berichtjes over eten ofzo..quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké dat is wel apart. Ik heb die vraag nog nooit gehad terwijl ik het best zou kunnen hebben. Volgens mij komt bij mij vet pas heel laat in mijn gezicht.
Waarom een vluggertje doen als je 3 maanden vakantie hebt.quote:
Sorriejquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NOU Jordy niet zooo vaak mn naam in het topic ja
Gewoon 100 vluggertjes.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:13 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Waarom een vluggertje doen als je 3 maanden vakantie hebt.
Kapsalonquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, dat komt vanwege mijn berichtjes over eten ofzo..Je ziet er in je FoBo niet uit als iemand met obesitas.
Loop je leeg man.quote:
100x is wat overdreven maar is echt veel man. Net een zware fitness workout.quote:
HOELANG NOGGG?quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:15 schreef Joosterd het volgende:
[..]
100x is wat overdreven maar is echt veel man. Net een zware fitness workout.
3 maanden dat is ook bijna 100 dagen, hoe zwaar kan dat nou zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:15 schreef Joosterd het volgende:
[..]
100x is wat overdreven maar is echt veel man. Net een zware fitness workout.
Ik heb al zoveel verteld straks gaan ze rare dingen denken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HOELANG NOGGG?
[..]Vertel me meer.
24/7quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan wou niet vertellen hoe vaak hij fapt enzo. Wat betekent dat?
Wat is jouw facebook dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:17 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel verteld straks gaan ze rare dingen denken.
Dat hij veel fapt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
2x / dag minstens.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb je een verzoek verstuurd.quote:
Dat hij geen een pielewielie heeft.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nog nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Iemand nog the hangover 2 gezien?
Ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
wat haat je op mijn gebrek aan last.fmquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:18 schreef jordyqwerty het volgende:
Joost, waarom heb je geen last.fm? wat is dit?
Yeah, veel komt overeen met de eerste film maar hij blijft geweldig.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey je bent ook vrienden met Cosje !
Neequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:19 schreef jordyqwerty het volgende:
Your musical compatibility with Jw4n is VERY LOW
Ik heb hem gemeet manquote:
Oké, mooi. Dan ga ik binnenkort even naar de bioscoop.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind ik wel. Tenminste als je er van houdt en deel 1 ook kon waarderen.
Facebook lagt soms wel eens.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:20 schreef Joosterd het volgende:
Waarom kan ik mijn eigen Facebook update niet zien of FB.En reageren er wel mensen.
Facebook afkorten tot 'FB'quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:20 schreef Joosterd het volgende:
Waarom kan ik mijn eigen Facebook update niet zien of FB.En reageren er wel mensen.
Ik heb net gereageerdquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:20 schreef Joosterd het volgende:
Ja maar ik kan het niet bekijken..helemaal niets.quote:
Zal ik kopiëren en plakken hier? ;$quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:21 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja maar ik kan het niet bekijken..helemaal niets.
quote:
ER IS ZOVEEL RAAR IN DE WERELD, BIJVOORBEELD DAT DE NOORDPOOL EN DE ZUIDPOOL EIGENLIJK ANDERSOM ZIJN. SNAPJE.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:22 schreef Etsu het volgende:
Ik heb nu ook Klinkers facebook voor m'n neus.
Nah hoeft niet persequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zal ik kopiëren en plakken hier? ;$
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
ER IS ZOVEEL RAAR IN DE WERELD, BIJVOORBEELD DAT DE NOORDPOOL EN DE ZUIDPOOL EIGENLIJK ANDERSOM ZIJN. SNAPJE.
[..]Nu pas.
Smoelenboek prefeer ik.quote:
Ze haten je.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:23 schreef jordyqwerty het volgende:
Ongeldige aanvraag
Uw verzoek is verwarrend voor de server en de server weet niet welke actie nu te nemen.
KUT FACEBOOK GA DOOD
Watskeburt.?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:23 schreef jordyqwerty het volgende:
Ongeldige aanvraag
Uw verzoek is verwarrend voor de server en de server weet niet welke actie nu te nemen.
KUT FACEBOOK GA DOOD
Oersaai.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zeg gewoon altijd Facebook, ben ik nu saai?
Ik ben al gepenetreerd in haar vrienden kring.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
Ze willen niet dat Klinker vriendjes krijgt.
Ik ben haar vriendinnetje op Facebook.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
Ow. Gemeen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
Ok.quote:
Hahaquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:25 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ben al gepenetreerd in haar vrienden kring.
Ben je niet, want anders was het doei anonimiteitquote:
Ow noes.quote:
Ik heet Ahmed, ben ik nu je geliefde?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallo AhmedJan, met de naam van mijn geliefde.
Ik ben als dat ene meisje uit 'The Breakfast Club' ja.quote:
Bingo.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Ben je niet, want anders was het doei anonimiteit![]()
.
Huh wat?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die ene ook uit jouw woonplaats ja?
Zeg me niet dat je al uitgehuwelijkt bent.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallo AhmedJan, met de naam van mijn geliefde.
Hihihi nee Jan tochquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:29 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je al uitgehuwelijkt bent.
quote:
Impliceren dat je geliefd bent.quote:
Ik ken ook een Jan, die is in de 70 en een opa en heel eng.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:30 schreef Chai het volgende:
Ik ken maar een Jan die niet oud is en die is lelijk en autistisch.
Mijn Jan is de liefste en mooiste Janquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:30 schreef Chai het volgende:
Ik ken maar een Jan die niet oud is en die is lelijk en autistisch.
Alsof we willen dat jij komt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef AchmedJan het volgende:
Ik kan niet wachten om jullie op de meet te zien
Nu wil je zeker dat we happen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef Ezell het volgende:
Klinker is op Facebook bevriend met iemand die op mijn school zit.
WIE DAN OMG ZEG HET MEEE.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef Ezell het volgende:
Klinker is op Facebook bevriend met iemand die op mijn school zit.
Pics.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn Jan is de liefste en mooiste Jan
Waar woont hij dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben op Facebook niet bevriend met diegene. Ik ken alleen de naam.
Waarschijnlijk in mijn woonplaats of eentje in de buurt. Ik heb geen idee, want ik ken hem niet.quote:
Sowieso niet, want Ezel woont toch in ZH? Hermann Wesselink College ligt in Amstelveen en dat ligt dan weer in NH.quote:
Ze woont niet in ZHquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sowieso niet, want Ezel woont toch in ZH? Hermann Wesselink College ligt in Amstelveen en dat ligt dan weer in NH.
Nee, ik maakte een grapje dat ik je vriend op Facebook was.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mja Ezell ik geloof je niet meer. Je zei net dat je vriendinnetjes bent met een meisje uit mijn FB lijst.
Geen idee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mja Ezell ik geloof je niet meer. Je zei net dat je vriendinnetjes bent met een meisje uit mijn FB lijst.
[..]
Ze woont niet in ZHToch?
Ze woont in eeeeeeeeuuhmm Dam.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze woont niet in ZHToch?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik maakte een grapje dat ik je vriend op Facebook was.
Jan is 21 alquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij op die foto het meeste baard gekweekt van iedereen hier.
Zo'n beetje iedereen in Noord-Holland heeft een Noord-Hollands accent.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef Etsu het volgende:
Ezell heeft een accent.Ga zo door jongens, nog ietsje en we weten alles van d'r.
Nouen. Laat ons nou.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo'n beetje iedereen in Noord-Holland heeft een Noord-Hollands accent.
Met een E ervoor ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik woon wel in een stad/dorp/gemeente dat op Dam eindigt.
Bewijs het.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke oke, ze woont in Monnickendam. Nu tevreden allemaal?
Croft?quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DM's mogen niet openbaar gemaakt worden.
There is no internet security.!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Wat hoe weet jij dat?
[..]
Waarom lezen de mods/admins het dan dit en dat?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Yo Yo is goed.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil geen fittie met de mods/admins yo yO
Bedoel je $&@.!quote:
Man/vrouw?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:43 schreef Ezell het volgende:
Klinker, ik vraag me wel af hoe je die persoon van mijn school kent. Ken je nog meer mensen uit mijn omgeving of is het een Fok!er?
Man.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kleine wereld op de foks.
[..]
Man/vrouw?
Hij is mijn held.!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik wil zn naam hier niet zetten enzo, maar die ja
quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:45 schreef Etsu het volgende:
Af en toe is de wereld best klein lijkt het
Want gister kwam ik achter dat een oud klasgenootje van mij echt 4 straten verder van Dastan woont.![]()
Vroeger wel, hij heeft zelfs 2 adoratietopics voor me geopend. Maar ik spreek hem nooit meer.quote:
Weten jullie elkaars adres?!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:45 schreef Etsu het volgende:
Want gister kwam ik achter dat een oud klasgenootje van mij echt 4 straten verder van Dastan woont.![]()
dastan toevalligquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:45 schreef Etsu het volgende:
Hoe ver ben je ?quote:
ssssjjjjttquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ik ga je aangeven bij motorbloempje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |