abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2011 @ 20:58:14 #201
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97806419
Nina ben ik ook helemaal zat met haar gezeik. :r

Charlie vond ik best leuk toen Aukje haar nog speelde. O+
De "Lieke" Charlie vond ik alleen aangenaam in het begin en verder tijdens de momenten dat ze met Nick was. Verder vind ik het een verschrikking, zeker de laatste jaren.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:01:38 #202
300082 roos85
JUICHEN!
pi_97806658
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:58 schreef Frey het volgende:
Nina ben ik ook helemaal zat met haar gezeik. :r
Nina is ook erg :r
quote:
Charlie vond ik best leuk toen Aukje haar nog speelde. O+
De "Lieke" Charlie vond ik alleen aangenaam in het begin en verder tijdens de momenten dat ze met Nick was. Verder vind ik het een verschrikking, zeker de laatste jaren.
Ik vond de "Aukje" Charlie juist verschrikkelijk, wat een aanstelster was dat zeg..

Hoop dat Nick een lange tijd in Meerdijk blijft, en hij weer bij Charlie komt
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 6 juni 2011 @ 21:16:35 #203
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97807868
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:01 schreef roos85 het volgende:

[..]

Nina is ook erg :r

[..]

Ik vond de "Aukje" Charlie juist verschrikkelijk, wat een aanstelster was dat zeg..

Hoop dat Nick een lange tijd in Meerdijk blijft, en hij weer bij Charlie komt
Hoezo Nick weer bij Charlie komt!? Nick mag haar wat mij betreft flink schofferen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 6 juni 2011 @ 21:21:49 #204
300082 roos85
JUICHEN!
pi_97808285
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hoezo Nick weer bij Charlie komt!? Nick mag haar wat mij betreft flink schofferen.
Omdat Nick en Charlie een geweldig koppel waren.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:38:48 #205
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_97809552
Als ze Nick maar niet gaan gebruiken puur voor de Charlie verhaalijn,
Verder Rikki wordt met de dag leuker of niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_97810198
Ik verschil weer eens met jullie allemaal als het om Charlie gaat, ik vond haar als gruwelijk irritant toen ze zogenaamd als opvolgster van Kim werd gepresenteerd. Ik vond Kim mooier, leuker, socialer, beschaafder, minder hysterisch, meer inlevend en veel minder ordinair dan Charlie. En dan ging het hier nog om de Aukje-Charlie, toen Lieke de rol overnam werden al deze eigenschappen alleen nog maar veel en veel erger in het negatieve weliswaar.

Ik vond haar echt om te kotsen, ook met Nick, al kon die haar tegenwicht bieden. Maar ik mocht Nick toen ook niet zo en helemaal toen hij en Charlie Sjors constant liepen te jennen en te pesten vond ik ze beiden walgelijk. (Ik vond Nick overigens wel bij vlagen leuk een leuk personage, maar niet met Charlie in ieder geval). Ook in die periode dat Valerie ineens haar moeder werd en er met Barbara om ging vechten vond ik dat het personage veel belangrijker werd gemaakt dan ze was en teveel aandacht kreeg. :')

De laatste jaren werd ze alleen maar walgelijker en erger omdat ze nu zogenaamd een volwassene moest voorstellen, maar ondertussen nog even puberaal, jankerig en egoïstisch was als een 16-jarige en er altijd als een heilige vanaf moest komen. :{w

Ik vier 12 dagen en 12 nachten feest als dat personage eindelijk eens opflikkert :r
Een heer met stijl
  maandag 6 juni 2011 @ 21:56:11 #207
300082 roos85
JUICHEN!
pi_97811054
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik verschil weer eens met jullie allemaal als het om Charlie gaat, ik vond haar als gruwelijk irritant toen ze zogenaamd als opvolgster van Kim werd gepresenteerd. Ik vond Kim mooier, leuker, socialer, beschaafder, minder hysterisch, meer inlevend en veel minder ordinair dan Charlie. En dan ging het hier nog om de Aukje-Charlie, toen Lieke de rol overnam werden al deze eigenschappen alleen nog maar veel en veel erger in het negatieve weliswaar.
Nou met het deel over de Aukje-Charlie ben ik helemaal met je eens..
De Lieke-Charlie vond ik in het begin leuk, met het revalideren e.d.
Maar hoe de schrijvers haar (nog meer) hebben weten te verpesten :|W
Het lijkt wel of ze alle personages van de oude garde willen verzieken, zodat de Nina's & Wiet's e.d. goed uit de verf komen :r
quote:
Ik vond haar echt om te kotsen, ook met Nick, al kon die haar tegenwicht bieden. Maar ik mocht Nick toen ook niet zo en helemaal toen hij en Charlie Sjors constant liepen te jennen en te pesten vond ik ze beiden walgelijk. (Ik vond Nick overigens wel bij vlagen leuk een leuk personage, maar niet met Charlie in ieder geval). Ook in die periode dat Valerie ineens haar moeder werd en er met Barbara om ging vechten vond ik dat het personage veel belangrijker werd gemaakt dan ze was en teveel aandacht kreeg. :')
Nick was echt een briljant personage, en geweldig door Christophe neer gezet.
De strijd met Stefano was een van de betere verhaallijnen van zijn personage _O_
quote:
De laatste jaren werd ze alleen maar walgelijker en erger omdat ze nu zogenaamd een volwassene moest voorstellen, maar ondertussen nog even puberaal, jankerig en egoïstisch was als een 16-jarige en er altijd als een heilige vanaf moest komen. :{w
en dat ligt dus aan die achterlijke schrijvers.
quote:
Ik vier 12 dagen en 12 nachten feest als dat personage eindelijk eens opflikkert :r
:D
  maandag 6 juni 2011 @ 22:09:39 #208
300082 roos85
JUICHEN!
pi_97812258
quote:
17s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze Nick maar niet gaan gebruiken puur voor de Charlie verhaalijn,

zie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Sport maandag 6 juni 2011 @ 22:45:15 #209
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_97815314
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Toen Ludo en Janine nog leuk waren. Ik zie ze nooit meer samen lachen of iets romantisch doen. -O-
Er valt ook niet zoveel te lachen als je dochter je niet meer wil zien. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 6 juni 2011 @ 22:54:07 #210
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97816058
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Hetgeen ook zwaar overdreven is natuurlijk. Van mij mocht ze een tijdje afkoelen en tot haar positieven komen. Wie wil nou zo'n dochter? Ik niet.
pi_97816164
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef DeLuna het volgende:

[..]

In geval van deze dochter zou ik juist zeggen; reden te over om een big smile op je face te zetten! *)
  Redactie Sport maandag 6 juni 2011 @ 23:04:33 #212
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_97816878
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hetgeen ook zwaar overdreven is natuurlijk. Van mij mocht ze een tijdje afkoelen en tot haar positieven komen. Wie wil nou zo'n dochter? Ik niet.
Nee, jij niet, maar Janine heeft het er nogal moeilijk mee. Ik geef je wel gelijk trouwens. :P
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef Moofasah het volgende:

[..]

In geval van deze dochter zou ik juist zeggen; reden te over om een big smile op je face te zetten! *)
Arme Noud. :N
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 6 juni 2011 @ 23:09:34 #213
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97817278
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Nee, jij niet, maar Janine heeft het er nogal moeilijk mee. Ik geef je wel gelijk trouwens. :P

[..]

Arme Noud. :N
Inderdaad, en dat vind ik dus een beetje lachwekkend. Je kunt van je kind houden om alle begrijpelijke redenen, maar als ze zelf zo onredelijk doet en niet eens wil praten, dan houdt het op.
Het wordt tijd dat de schrijvers een beetje ballen tonen en Nina, vooral wat haar ouders betreft, een goed op haar plaats wordt gezet.
pi_97817430
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

:')
Ik mag toch hopen dat je niet het vriendje van je dochter gaan aanrijden en erover liegt.
Net als hem geld bieden om haar te dumpen.
Of hem zo ver te pushen dat hij haar wil vermoorden
:') :') :')
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_97817448
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Inderdaad, en dat vind ik dus een beetje lachwekkend. Je kunt van je kind houden om alle begrijpelijke redenen, maar als ze zelf zo onredelijk doet en niet eens wil praten, dan houdt het op.
Het wordt tijd dat de schrijvers een beetje ballen tonen en Nina, vooral wat haar ouders betreft, een goed op haar plaats wordt gezet.
Waarom had ze nou niet gewoon kunnen sterven tijdens die explosie ;(
  maandag 6 juni 2011 @ 23:15:19 #216
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97817705
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

:')
Ik mag toch hopen dat je niet het vriendje van je dochter gaan aanrijden en erover liegt.
Net als hem geld bieden om haar te dumpen.
Of hem zo ver te pushen dat hij haar wil vermoorden
:') :') :')
Die aanrijding was een ongeluk.
Erover liegen was begrijpelijk omdat ze nou eenmal zo'n dramaqueen is, en al die redenen waarom het niet meer werkt als je het niet meteen gezegd hebt.
Geld bieden was een beetje fout, maar dat is Ludo he?!
Over dat pushen en vermoorden, ben je me kwijt, weet niet wat je bedoelt.
  maandag 6 juni 2011 @ 23:15:48 #217
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97817738
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Waarom had ze nou niet gewoon kunnen sterven tijdens die explosie ;(
Dat is wel erg drastisch, maar wel doeltreffend, dat dan weer wel. _O-
  dinsdag 7 juni 2011 @ 02:49:41 #218
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_97826074
Nina is echt een verschrikkelijke bitch.
Wiet is niet mijn favoriete personage en ze is nogal goedgelovig, maar Nina's houding tegenover Wiet is gewoon belachelijk.
Daarnaast vind ik Noud en Nina ook niet bij elkaar passen. Noud en Wiet waren veel leuker samen.

Nu maar hopen dat Lorena en Maxime ook daadwerkelijk wraak gaan nemen.

En ik heb nu al geen zin in de komende aflevering: Charlie. :r :r :r
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 7 juni 2011 @ 10:02:48 #219
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97830096
Maar de schrijvers doen er ook niks aan. Alsof sommige personages echt een beschermstatus genieten.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 12:18:49 #220
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97833917

Harmsen die Ludo vraagt of hij iemand weet die papieren voor hem kan ritselen. :D
Zover ik weet hadden ze niet veel scènes samen. Des te leuker waren dan ook de scènes waarin ze wel samen speelden. _O_
  dinsdag 7 juni 2011 @ 12:24:45 #221
300082 roos85
JUICHEN!
pi_97834056
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:02 schreef Frey het volgende:
Maar de schrijvers doen er ook niks aan. Alsof sommige personages echt een beschermstatus genieten.
Ja zoals Wiet,Sjoerd, Danny :r

De oude garde krijgt zo'n beetje alleen maar belachelijke verhaallijnen (Rik/Charlie bijv)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 12:30:11 #222
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97834216
quote:
17s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verder Rikki wordt met de dag leuker of niet.
Ze zit nu in de leader. :)
pi_97834461
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:24 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ja zoals Wiet,Sjoerd, Danny :r

De oude garde krijgt zo'n beetje alleen maar belachelijke verhaallijnen (Rik/Charlie bijv)
Aan Wiet en Sjoerd stoor ik me niet zozeer, boeiend zijn ze allerminst, maar in ieder geval niet irritant. Sinds Danny is gekapt met Charlie valt hij ook wel weer mee. Ik vind het alleen stom dat de makers Anton de hele tijd als het lulletje van het gezin neer willen zetten. Gun die man toch een keertje de eer en zet hem niet steeds neer als een bruut of een schoft.

Tot de oude garde reken ik iedereen voor seizoen 7/8, dus Charlie zeker niet. Ik stoor me er wel een dat ze Charlie en Rik als een koppel zien die al een eeuwigheid bij elkaar zijn, terwijl dit absoluut niet zo is.

Hetzelfde als toen ze bij 20 jaar gtst zeiden "De Koning is gewoon Jef", in mijn herrinering heeft Jef 5% van zijn leven in de Koning gewerkt (dat overigens gewoon weer Bodega de Koning moet heten). Rik heeft er wel gewerkt (met tussenpozen) sinds seizoen 8, ik vind hem eerder verenigd met De Koning dan Jef.
Een heer met stijl
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:04:20 #224
300082 roos85
JUICHEN!
pi_97835197
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Aan Wiet en Sjoerd stoor ik me niet zozeer, boeiend zijn ze allerminst, maar in ieder geval niet irritant. Sinds Danny is gekapt met Charlie valt hij ook wel weer mee. Ik vind het alleen stom dat de makers Anton de hele tijd als het lulletje van het gezin neer willen zetten. Gun die man toch een keertje de eer en zet hem niet steeds neer als een bruut of een schoft.
Ik vind Wiet echt een irritant personage, Nina ook trouwens.
Maar het lijkt nu dus of heel GTST om de jonge generatie draait, en dat de oude garde afgescheept worden met lullige verhaallijntjes die nergens over gaan.

Anton leek in het begin veel potentie te hebben, helaas is daar niks meer van over..
quote:
Tot de oude garde reken ik iedereen voor seizoen 7/8, dus Charlie zeker niet. Ik stoor me er wel een dat ze Charlie en Rik als een koppel zien die al een eeuwigheid bij elkaar zijn, terwijl dit absoluut niet zo is.
jij bent echt anti Charlie he :D
Maar dit ligt ook voor een deel aan de schrijvers he, die creëren die verhaallijnen omtrent het personage
quote:
Hetzelfde als toen ze bij 20 jaar gtst zeiden "De Koning is gewoon Jef", in mijn herrinering heeft Jef 5% van zijn leven in de Koning gewerkt (dat overigens gewoon weer Bodega de Koning moet heten). Rik heeft er wel gewerkt (met tussenpozen) sinds seizoen 8, ik vind hem eerder verenigd met De Koning dan Jef.
dat was echt een grote faal, maar dat had ik al eerder gezegd..
Rik is voor mij de Koning, Jef zeker niet.
Jef blijft voor mij toch de reclame man :)
pi_97836743
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 02:49 schreef Madame_Paon het volgende:
(...)

Nu maar hopen dat Lorena en Maxime ook daadwerkelijk wraak gaan nemen.

Ik denk dat ik het onderwerp Lorena/Maxime vs Frederik wel ga volgen.

Wanneer eindigt deze reeks voor de zomerstop?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')