Nooit onscreen, toen ze in Australië zaten wel, maar alsnog was dan niet met Anita's zus, was het toen ze al zoveel ruzie hadden dat ze uit elkaar leefden en eigenlijk was dit alleen om een verhaaltje te verzinnen waarom Anita terug kwam en Rik niet van de schrijvers.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar Charlie.![]()
Btw, Rick is in het verleden ook weleens vreemdgegaan toch? Toen hij met Anita was.
Ik ben juist blij dat ze niet teveel op rik lijktquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:14 schreef Starlie het volgende:
Ohhh ik hou van Rikki!!!! Qua uiterlijk ook goed gecast, vind dat ze wel wat van Rii wegheeft!
Nee indd. Ze probeert Rikki om te lullen maar het maakt helemaal niets uit wat Rikki vindt, behalve als ze het met Charlie eens is. Vreselijk, zulke mensen. Charlie zit er niet eens mee dat Rikki dit niet wilt. Ze walst en zo overheen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En zo zie je maar weer, wat Charlie wilt telt, wat Rikki wilt/voelt maakt als puntje bij paaltje komt geen bal uit
Nee, dat is ook zo. Hele andere situatie ook natuurlijk. Wilde er verder niet eens iets mee zeggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nooit onscreen, toen ze in Australië zaten wel, maar alsnog was dan niet met Anita's zus, was het toen ze al zoveel ruzie hadden dat ze uit elkaar leefden en eigenlijk was dit alleen om een verhaaltje te verzinnen waarom Anita terug kwam en Rik niet van de schrijvers.
Weet ik wel, maar ik benadruk alleen even dat Rik van een heel andere klasse is dan Charliequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat is ook zo. Hele andere situatie ook natuurlijk. Wilde er verder niet eens iets mee zeggen.
Ooh, maar dat is zeker. Wat ziet hij überhaupt in Charlie?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar ik benadruk alleen even dat Rik van een heel andere klasse is dan Charlie
Ze zijn zo schattig samenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef vencodark het volgende:
Ik vind Sjoerd en Rikki trouwens wel leuk samen.
Ik vind ze inderdaad leuker dan Rikki en Sil, maar toch was het onnodig om Sil in de bak te mieteren vind ik.quote:
Zoiets leek het wel ja. "Ze ziet maar 1 kant van je, ze vergeet dit en dat. Ik laat haar ons leven samen niet bepalen," Wow, wat zou Anita (vooral om dat laatste) boos worden!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef Ascendancy het volgende:
Net toen ik dacht dat ik het al niet meer serieus nam, wordt het nog erger![]()
Je dochter verwijten dat je vriendin een hoer is
Haha goed bezig Bing, nu gaat ze juist op zoek naar een ouija bordquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef Ascendancy het volgende:
Hehe, Bing, we weten al dat je niet zo slim bent.
Het is zeker geen pretje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, Maxime is nu verkracht. Dat is geen pretje lijkt mij.
Noem je dit verstandigquote:
Wiet kennende...maar Bing bedoelde het verstandig!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Haha goed bezig Bing, nu gaat ze juist op zoek naar een ouija bord
rofl voorspelbaarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Haha goed bezig Bing, nu gaat ze juist op zoek naar een ouija bord
Hij is slim genoeg om te weten dat het gevaarlijke onzin is. Je kunt beter ver blijven van dit soort dingen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef Ascendancy het volgende:
Hehe, Bing, we weten al dat je niet zo slim bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |