abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2011 @ 23:14:26 #76
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_97817642
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef Mike het volgende:

[..]

Dat vond ik inderdaad ook heel mooi. Ik las later wel dat dat niet zo gepland was. :P
Soms moet je gewoon geluk hebben als regisseur en ondek je iets moois pas op de monteertafel. Al moet je later dat natuurlijk nooit toegeven en zeggen dat het allemaal jouw geniale visie was. ;)
pi_97817746
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Soms moet je gewoon geluk hebben als regisseur en ondek je iets moois pas op de monteertafel. Al moet je later dat natuurlijk nooit toegeven en zeggen dat het allemaal jouw geniale visie was. ;)
Was meer het talent van Hall die dat ontdekte, en niet de regisseur.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 00:04:35 #78
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_97820753

quote:
Speedverslaafde Ross (Schwartzman) is dringend op zoek naar een nieuwe dosis en besluit Spider Mike (Leguizamo) te bezoeken. Deze dealer en zijn geflipte vriendin Cookie (Suvari) zijn echter hun voorraad kwijt. Gelukkig is er nog de vriendin (Murphy) van The Cook (Rourke), de gekke chemicus die de poedertjes prepareert.
Lekkere wazige tripfilm. Brittany Murphy O+ ;(

Ongebruikt of mislukt materiaal van Jackass 3D, zitten nog steeds hilarische dingen tussen.

Best wel goed te doen eigenlijk, had niet zulke hoge verwachtingen. Beter dan 2 en 3 als je het mij vraagt. Leuk om te zien hoe het allemaal begonnen is (geen idee of het klopt, ken de comics niet). Special effects waren op sommige momenten wel wat minder. Jennifer Lawrence O+
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_97823514
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 00:04 schreef N-E-R-D het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Lekkere wazige tripfilm. Brittany Murphy O+ ;(

pi_97828947

RIEST, a post-apocalyptic sci-fi thriller, is set in an alternate world -- one ravaged by centuries of war between man and vampires. The story revolves around a legendary Warrior Priest from the last Vampire War who now lives in obscurity among the other downtrodden human inhabitants in walled-in dystopian cities ruled by the Church. When his niece is abducted by a murderous pack of vampires, Priest breaks his sacred vows to venture out on a quest to find her before they turn her into one of them. He is joined on his crusade by his niece's boyfriend, a trigger-fingered young wasteland sheriff, and a former Warrior Priestess who possesses otherworldly fighting skills.

ik vond het een goeie film
niet de standaard vampierfilm
is een aanrader
pi_97829027

Storyline
Hanna (Ronan) is a teenage girl. Uniquely, she has the strength, the stamina, and the smarts of a soldier; these come from being raised by her father (Bana), an ex-CIA man, in the wilds of Finland. Living a life unlike any other teenager, her upbringing and training have been one and the same, all geared to making her the perfect assassin. The turning point in her adolescence is a sharp one; sent into the world by her father on a mission, Hanna journeys stealthily across Europe while eluding agents dispatched after her by a ruthless intelligence operative with secrets of her own (Ms. Blanchett). As she nears her ultimate target, Hanna faces startling revelations about her existence and unexpected questions about her humanity.

ook een goeie film
werd aan het eind wat langdraadig
maar al met al een 7,5
pi_97830457
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:13 schreef musicfreakyme het volgende:
Zombieland

[ afbeelding ]

[..]

Leuke film, ik had hem al eerder gekeken, dus dat ik hem nogmaals heb gekeken zegt genoeg lijkt mij ;) (met een speciale whoop voor de clownzombie)

The source code

[ afbeelding ]

[..]

Goede film, alleen heb ik achteraf nog wel een paar vragen, zoals
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar heb me absoluut vermaakt tijdens de film.

En, aangezien het geen feest kan blijven met goede films, heb ik helaas ook gekeken naar:
Sanctum

[..]

Wat een flut film, er zat niks verrassend in, alsof er totaal geen motivatie was bij de filmmakers.
Vind het raar dat iedereen op het forum Sanctum afkraakt en dat iedereen 127 hours wel vet vond. Vond Sanctum veel beter.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 10:49:50 #83
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_97831309
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:18 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Vind het raar dat iedereen op het forum Sanctum afkraakt en dat iedereen 127 hours wel vet vond. Vond Sanctum veel beter.
Dat maakt jou dan een beetje raar. Zie de connectie tussen die 2 films ook niet echt?
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 10:50:44 #84
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_97831332
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:49 schreef N-E-R-D het volgende:

[..]

Dat maakt jou dan een beetje raar. Zie de connectie tussen die 2 films ook niet echt?
Dan kan je een film nogwel beter vinden dan een andere film.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_97832207
quote:

[..]

127 hours vond ik maar een saaie film, waar alleen de omgeving het de moeite waard maakte om te kijken. Sanctum zal niet "goed" zijn, maar misschien mooier gedaan met de 3D enzo?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_97832592
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:49 schreef N-E-R-D het volgende:

[..]

Alle 2 in grotten, alle 2 zitten mensen vast.
Verder boeit het niet of ze op elkaar lijken. Gaat erom dat 127 hier aangeprezen wordt terwijl het gewoon een saaie film is en iedereen vindt sanctum kut. Terwijl daar teminste genoeg spanning in zit :)
pi_97832635
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 11:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

127 hours vond ik maar een saaie film, waar alleen de omgeving het de moeite waard maakte om te kijken. Sanctum zal niet "goed" zijn, maar misschien mooier gedaan met de 3D enzo?
Als je voor de omgeving gaat moet je sanctum zeker wel zien. Ziet er gaaf uit in Blu-ray.
3D heb ik niet gekeken.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:03:41 #88
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_97835175
Gisteren Limitless gezien.

Gaat over een aan lager wal geraakte schrijver die totaal inspiratieloos is en aan de afgrond van zijn leven staat. Dan komt hij iemand van vroeger tegen die een pilletje voor hem heeft. Het pilletje zorgt ervoor dat de hersencapaciteit van een mens voor 100% benut wordt ipv de 20% doorgaans. Dit betekent dat hij in principe alles kan (talen, vechtsporten, schrijven etc.) en hij voelt zich helemaa top. Dan begint een actie/thriller achtige film.
Met De Niro!

Kijkt wel lekker weg. 7-tje.
pi_97835322
quote:

[..]

lol
pi_97838016
quote:

[..]

_O-

Dat de acteurs in Sanctum van belabberd niveau waren, het plot zeer voorspelbaar was en het verhaal en characters totaal geen diepgang hadden maakt jou weinig uit? Zelden zo teleurgesteld uit de bios gelopen.

127 hours daarentegen weet, ondanks het magere verhaal, toch te blijven boeien. Je leeft je in en denkt mee met de hoofdrolspeler. Daarnaast ook nog eens goed geacteerd. Zou hem niet hoger dan een 7,5 geven, maar Snctum haalt niet hoger dan een 2 in mijn boek.
pi_97840421
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:19 schreef Flixxy het volgende:

[..]

_O-

Dat de acteurs in Sanctum van belabberd niveau waren, het plot zeer voorspelbaar was en het verhaal en characters totaal geen diepgang hadden maakt jou weinig uit? Zelden zo teleurgesteld uit de bios gelopen.

127 hours daarentegen weet, ondanks het magere verhaal, toch te blijven boeien. Je leeft je in en denkt mee met de hoofdrolspeler. Daarnaast ook nog eens goed geacteerd. Zou hem niet hoger dan een 7,5 geven, maar Snctum haalt niet hoger dan een 2 in mijn boek.
Het pretentieuze 127 Hours vond ik echter ook dramatisch slecht en diepgang zat er soberso niet in. Boeiend was het allerminst en de vergelijking met het geniale Into the Wild een grove schande.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_97840549
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het pretentieuze 127 Hours vond ik echter ook dramatisch slecht en diepgang zat er soberso niet in. Boeiend was het allerminst en de vergelijking met het geniale Into the Wild een grove schande.
Helemaal mee eens. Vond het acteerwerk ook totaal niet overtuigend, overschat kereltje imo.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_97840556
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Can i hear a Amen.
pi_97843032
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:19 schreef Flixxy het volgende:

[..]

_O-

Mwah ik vond het plot totaal niet voorspelbaar. Het kon alle richtingen uit gaan.

Maarja smaken verschillen gelukkig! Zoals je kan zien ;)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:30:04 #95
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_97843180
Wat is er pretentieus aan 127 hours? Het gaat over een vent die vast komt te zitten onder een steen en zijn arm eraf hakt. Erg sterk vond ik 'm niet, maar pretentieus? Neen, niet in mijn optiek.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_97844364
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:30 schreef HAL9000S het volgende:
Wat is er pretentieus aan 127 hours? Het gaat over een vent die vast komt te zitten onder een steen en zijn arm eraf hakt. Erg sterk vond ik 'm niet, maar pretentieus? Neen, niet in mijn optiek.
Is dat naar het waargebeurde verhaal?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:25:11 #97
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_97845706
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is dat naar het waargebeurde verhaal?
nee dit is een reboot van de eerdere documentaire, dus met nieuwe karakters, andere familie, een donkerder scenario en een nieuwe villain. |:(
pi_97846376
Unknown
http://www.imdb.com/title/tt1401152/

IMDB: 7.1

Heeft mij positief verrast, erg vermakelijk film wat jezelf aan het denken zet. Kan er vrij weinig over zeggen omdat je andere de film spoilert. Als je van een film houd met rare wendingen en van wat actie zeker een aanrader.
pi_97846484
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 17:32 schreef Lambiekje het volgende:

Loft (NL) 2010
Een volstrekt nutteloze exercitie. De Belgische versie was al gewoon goed en Nederlands gesproken. Ben wel benieuwd hoeveel mensen die versie hebben gezien.

cijfer 5 / imdb 7.1
Wel de vlaamse gezien (erg goed), nederlandse versie ga ik binnenkort wel kijken; en net als jij ontgaat mij de reden om een nederlandse versie te maken.

Faster Lekkere snelle actiefilm met Dwayne Johnson, die in deze film weinig tekst heeft en dat is echt een plus in de film. Wel wat clichés en de twist was mij iets te voorspelbaar (is dit een spoiler??), maar gewoon goed gedaan.
Mijn cijfer 7,0
IMDB 6,5

Primal Niet zo een beste horror film, heel standaard, stereo type. En de "bad guy" ziet er echt niet uit. Een groep jongeren gaat naar muur tekeningen, zet kamp op, en dan blijkt er iets in het water te zitten, dat de jongeren veranderd.
Mijn cijfer 3,8
IMDB 5,0

Tomorrow when the war began Australische Red Dawn film. Net als Red Dawn een goed begin dat daarna een stuk minder wordt. Een groep tieners gaat kamperen, als ze terug naar huis gaan, blijkt dat er een land (wordt niet gezegd welk) Australië is binnen gevallen. Ze proberen te overleven en ook iets te doen tegen de overheersers. Er is al een vervolg in de planning.
Mijn cijfer 6,3 (vanwege het idee en het begin).
IMDB 6,2

Easy A Leuke high school comedy, over een tiener die door een aantal leugentjes ineens heel anders door de school wordt bekeken. met Emma Stone uit Zombieland en een erg leuek rol vond ik voor Stanley Tucci als de vader.
Mijn cijfer 7,6
IMDB 7,2

The lovely bones Thriller met Mark Wahlberg, over een meisje van 14 dat wordt vermoord, en die dan in een tussen wereld blijft totdat haar killer wordt gepakt. Ik had zelf meer van de film verwacht, als vader vond ik het idee wel zwaar, en zaten een paar hele goede spannende scenes in. Maar kon mij net niet genoeg blijven boeien om het een top film te maken.
Mijn cijfer 6,5
IMDB 6,6

La Horde Franse zombie film met een extraatje. Een aantal agenten gaat wraak nemen op een gangster voor de dood van een collega. Dat loopt uit de hand, en dan moeten de vleesetende zombies nog in het verhaal komen.
Ik vond het een erg goede film, geen enkele karakter in de film is likable, maar tegen de zombies "hoop" je toch dat ze het overleven. Einde is erg hard en confronterend. Zaten genoeg minpunten in de film, maar overall geslaagde horror actie
Mijn cijfer 7,4
IMDB 5,9

Vanishing on 7th street IMDB zegt het volgende; The population of Detroit has almost completely disappeared, but a few remain. As daylight disappears they realize that the Dark is coming for them. En ja dat is het wel. Acteurs vond ik boven gemiddeld, idee ook erg goed, maar toch vond ik de film niet geweldig. Vooral het feit dat ze maar geen vuur maakte, irriteerde mij op een gegeven moment. Einde ook niet echt origineel. Mijn cijfer 4,8
IMDB 5,0

Al deze fims afgelopen weekend (vanaf donderdag) gezien.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_97847153
Speed

A young cop must prevent a bomb exploding aboard a city bus by keeping its speed above 50 mph.

Oudje maar hij blijft echt geweldig :D
Mijn cijfer: 8,5
IMDB: 7,2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')