Ik vind hem vooral stukken beter gecast (en geacteerd) dan de eerste 3. En inderdaad, dichter in de buurt komend bij de achterliggende gedachte van datgene waarvoor X-Men eigenlijk staat.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:53 schreef Deckard het volgende:
[..]
Grappig, aangezien dit wordt gezien als de film die het dichtst bij de oorsprong van de comics wordt gezien. Ik heb hem overigens nog niet gezien.
Het is de eerste film van 2011 die in de imdb 250 staat. Zegt ook iets.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral stukken beter gecast (en geacteerd) dan de eerste 3. En inderdaad, dichter in de buurt komend bij de achterliggende gedachte van datgene waarvoor X-Men eigenlijk staat.
Weighted Average Ratingsquote:Op maandag 13 juni 2011 10:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Je moet bij imdb ook nooit naar het gemiddelde kijken, de mediaan zegt meer en de spreiding helemaal
http://www.imdb.com/title/tt1055292/ratings
1.5 uur versie? Bestaat die dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
Twelve Monkeys (1995)
Het was wel de 2 uur durende versie. En wellicht dat de gangbare 1.5 uur versie meer is verknipt vanwege de tijd waardoor het verhaal mishcien wat verwarrender wordt.
Mijn cijder: 9
iMDB: 8.1
Gisteren op tv gezien. Een jonge overtuigende Shia LaBeouf in de hoofdrol, verder nog Sigourney Weaver, Jon Voight en nog vele meer. Een beetje vreemd verhaal maar wel leuk om een keer te zien. Op den duur leef je wel mee. Een 7tje.quote:Stanley Yelnats graaft in de grond en in zijn verleden. Hij is een jongen met een ongewone aantrekkingskracht voor het ongeluk. De familie Yelnats heeft namelijk een aantal generaties geleden een vloek opgelegd gekregen. Stanley is dan ook zelf niet verbaasd als hij uiteindelijk belandt in 'Camp Green Lake', een soort jeugdgevangenis. Samen met zijn mededelinquenten moet hij gaten graven "om karakter op te bouwen". Dat de bewakers (Sigourney Weaver en John Voight) zelf een heel andere reden voor die opdracht hebben, wordt de jongen langzaam maar zeker duidelijk. Kan Stanley het ongeluk van zich afschudden?
quote:
Wat....quote:Op maandag 13 juni 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
Ik heb zo juist een korte film gekeken kreeg die gedropt werd mijn mailbox. Kus genaamd, een goed voorbeeld van een film zonder tekst die daardoor totaal onduidelijk wordt.
Ik kreeg een e-mailtje van een vriend.quote:
Ik doelde meer op de puike samenstelling van de zinquote:Op maandag 13 juni 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kreeg een e-mailtje van een vriend.
Weet ik, daarom typ ik hem opnieuw meneer de taalnazi.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:09 schreef GieJay het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de puike samenstelling van de zin
Geinig kort filmpje, genoeg te raden over.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:10 schreef Sejt het volgende:
Nog een korte film:
Glass
[ afbeelding ]
Leuk voor mensen die in de jaren '90 de Australische serie Heartbreak High gekeken heeft.
Damn, wat voel ik me ineens oud.
Heuj, Drazic en Anita (quote:Op maandag 13 juni 2011 23:10 schreef Sejt het volgende:
Nog een korte film:
Glass
[ afbeelding ]
Leuk voor mensen die in de jaren '90 de Australische serie Heartbreak High gekeken heeft.
jaaa! anitaquote:Op maandag 13 juni 2011 23:10 schreef Sejt het volgende:
Nog een korte film:
Glass
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |