Heb je hem gewoon gedownload? Want kan niet wachten tot dat deze film eindelijk in nederland uit isquote:Op zondag 12 juni 2011 21:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig ook net binnen gehaald om van de week een keer te gaan kijken, ben benieuwd!
draait gewoon in de bioscopenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:41 schreef Maxxxxy het volgende:
[..]
Heb je hem gewoon gedownload? Want kan niet wachten tot dat deze film eindelijk in nederland uit is
Ik ook.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Net avatar gekeken, bluray 3D, goeie dvd!
Dat is inderdaad een goeie. Moet ik (ook) maar weer 'ns kijken.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:40 schreef vinnypassy het volgende:
Elephant (Gus Van Sant, 2003) ****
Met een enorme rust zien we hoe scholieren een gemiddeld dagje doorbrengen op school. Het zijn geen typische filmkarakters, maar jongeren zoals iedereen ze kent. Dankzij de overlappende montage van het meekijken vanuit de meerdere personen, zien we hoe ze (in)direct met elkaar te maken hebben. Het lijkt allemaal een doodgewone dag en aan niets zie je wat er komen gaat. En juist dat laatste, dat is wat zo doeltreffend is: niet alles hoeft op te vallen, niet iedere misdadiger vertoont dezelfde typische kenmerken, niet alles heeft een achterliggende en vindbare betekenis.
Avatar 3D komt pas in oktober uit, verzekerde de verkoper van de (niet)gratis platenwinkel mij...quote:Op maandag 13 juni 2011 00:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Net avatar gekeken, bluray 3D, goeie dvd!
Als je een rood/cyaan brilletje hebt kan dat al.quote:Op maandag 13 juni 2011 03:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Avatar 3D komt pas in oktober uit, verzekerde de verkoper van de (niet)gratis platenwinkel mij...
Heb Avatar nog niet gezien, maar wil hem in pseudo 3D (op gewone TV met brilletje) kijken.
Maar de 3D versie is toch nog niet te koop?quote:Op maandag 13 juni 2011 04:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als je een rood/cyaan brilletje hebt kan dat al.
Uitstekende review.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Gisteravond deze film gezien. Het enige wat ik kan zeggen, wat een (slechte) grap. Deze film slaat totaal nergens op. Volgens mij heeft deze regisseur steeds een stukje bedacht. Begint heel normaal maar opeens komen er een soort engelen van god om zijn weg te bepalen. Hij mag opeens niet meer een vrouw zien want dat staat zijn carričre in de weg. Maar hij is verliefd op haar. Dus hij gaat haar wel opzoeken. Zij achtervolgen hem, als ze hem te pakken zeggen ze alleen : foei niet doen. en komt er opeens een engel met gevoel en die helpt hem weer.
Nee deze film is geen aanrader, kut verhaal en veel fouten een 4.0/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Heb hem hier liggen, cadeautje van een vriend van me. Officiele 3D versie voor shutterbrillenquote:Op maandag 13 juni 2011 03:43 schreef El_Matador het volgende:
Avatar 3D komt pas in oktober uit, verzekerde de verkoper van de (niet)gratis platenwinkel mij...
Heb Avatar nog niet gezien, maar wil hem in pseudo 3D (op gewone TV met brilletje) kijken.
Het was een aardige film, maar weer veel minder dan de andere 3 X-men films. Kon totaal geen band krijgen met de karakters, behalve mystic. Verhaal rammelde ook aan alle kanten.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:48 schreef casper019 het volgende:
X-Men: First Class
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Actie / Sciencefiction
132 minuten
geregisseerd door Matthew Vaughn
met James McAvoy, Michael Fassbender en Kevin Bacon
'X-Men: First Class' vertelt over de epische beginselen van de X-Men sage, en onthult de geheime geschiedenis van wereldwijde gebeurtenissen. Voordat mutanten zichzelf voor de wereld bekend maakten en voordat Charles Xavier (James McAvoy) en Erik Lensherr ( Michael Fassbender) de namen Professor X en Magneto aannamen, waren ze twee jonge mannen die hun krachten nog voor het eerst moesten ontdekken. Ze waren toen nog geen aartsvijanden, sterker nog, ze waren beste vrienden die samen met andere mutanten (sommige bekend, sommige nieuw) de aanstaande armageddon probeerden te stoppen. Ergens in dat proces ontstaat er een kloof tussen beide mannen, waardoor de eeuwigdurende oorlog tussen Magneto's broederschap en de X-Men begon.
Gisteren in de bios gezien, ging e rmet hogo verwachtingen heen... vooral omdat ik the last stand een hele toffe film vond. Maar vond hem iets tegen vallen. Het was een toffe film... maar het had het gewoon net niet. Het verhaal klopte niet overal en ik miste de ''echte'' x-men als wolverine storm enzo...
Gewoon een toffe film om een keer te zien
een 7
Dat vond ik nou ook dat ie zeer rommelig in elkaar zat. Kon naar mijn mening beter uitgewerkt worden. Toch is het verhaal wel vernieuwend, daarom heb ik het een 7 gegeven.quote:Op maandag 13 juni 2011 04:01 schreef El_Matador het volgende:
The Adjustment Bureau (2011)
Een film die goed had kunnen zijn, maar volkomen rommelig in elkaar zit, een belachelijk ongeloofwaardig en niet uitgelegd verhaal en een matige cast.
Het is het gewoon allemaal net niet.
5.5/10 (IMDB: 7.1/10)
Allemaal onzinquote:Op maandag 13 juni 2011 10:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Je moet bij imdb ook nooit naar het gemiddelde kijken, de mediaan zegt meer en de spreiding helemaal
http://www.imdb.com/title/tt1055292/ratings
Over het plot zelf graag hier verder: The Adjustment Bureauquote:
Grappig, aangezien dit wordt gezien als de film die het dichtst bij de oorsprong van de comics wordt gezien. Ik heb hem overigens nog niet gezien.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:25 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Het was een aardige film, maar weer veel minder dan de andere 3 X-men films. Kon totaal geen band krijgen met de karakters, behalve mystic. Verhaal rammelde ook aan alle kanten.
Voor mij een klein 6je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |