Dat, en babyboomers die er gaan Drentenieren zijn de enige redenen om die provincie niet aan Duitsland te geven.quote:
Wanneer het dansen is afgelopen, moet je het ingehuurde meisje dan ook met rust laten?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Kies iig een goede dansschool uit. Waar wij naartoe gaan zorgen ze dat je altijd een partner hebt (wordt ingehuurd), maar er zijn zat scholen waar je de helft van de tijd langs de kant zit als je alleen komt.
Ja, weet ik. De recensies zijn niet onverdeeld positief maar vooral vanwege Penn wil ik hem wel zien.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:26 schreef Tem het volgende:
Morendo. vanaf morgen in de bioscoop.
The tree of life
binnenkort maar eens heen
Het grote probleem van de hedendaagse samenleving; iedereen moet over alles een mening hebben én die aan zoveel mogelijk mensen opdringen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:29 schreef Nautilus. het volgende:
Ik begrijp zo weinig van jullie. Neem nou zo'n KoosVogels. Altijd maar woorden, overal direct een standpunt, en dat hebben jullie toch ook een beetje.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:31 schreef Ikbenserieus het volgende:
Vanwaar de titel: ''Twentse Tango'' ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
??? Wat moet je anders doen in een discussie behalve je standpunten te verdedigen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:29 schreef Nautilus. het volgende:
Ik begrijp zo weinig van jullie. Neem nou zo'n KoosVogels. Altijd maar woorden, overal direct een standpunt, en dat hebben jullie toch ook een beetje.
Deze vraag hoort thuis in het POLCAFE SC titel verantwoordingstopic.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:31 schreef Ikbenserieus het volgende:
Vanwaar de titel: ''Twentse Tango'' ??
Tweakers.net belde, ze willen hun gebruiker terugquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Deze vraag hoort thuis in het POLCAFE SC titel verantwoordingstopic.
Nee nee, de hedendaagse samenleving bestaat helaas uit een "ikke ikke ikke en de rest kan stikken" mentaliteit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:31 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het grote probleem van de hedendaagse samenleving; iedereen moet over alles een mening hebben én die aan zoveel mogelijk mensen opdringen.
Je kunt ook gewoon kijken, vanaf de bar. Toch?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:32 schreef Cerbie het volgende:
Best leuke dans trouwens, de tango. De samba, die is lastig om te leren
De tweede. De eerste is een ziekte.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Welke van de twee T's stond ook alweer voor Tokkie?
Je snapt dus niet hoe POL werkt?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:29 schreef Nautilus. het volgende:
Ik had een kleine hekel aan de slow fox.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:32 schreef Cerbie het volgende:
Best leuke dans trouwens, de tango. De samba, die is lastig om te leren
Ja, het is echt schandalig. Ook zo schaamteloos en hondsbrutaal hij het allemaal aanpakt. Het ligt er metersdik bovenop, maar hij simpelweg onaantastbaar.quote:
Politiek, da's toch iets voor nietsnutten met een matige academische staat van dienst?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:34 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je snapt dus niet hoe POL werkt?
Are you a dancer?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik had een kleine hekel aan de slow fox.
Kijkend naar het angstaanjagend hoge aantal alpha's in de TK zou je best gelijk kunnen hebben.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:39 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Politiek, da's toch iets voor nietsnutten met een matige academische staat van dienst?
Alpha's zijn de motor van de economie, een stelletje contactgestoorden in een onderzoekscentrum zijn dat niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Kijkend naar het angstaanjagend hoge aantal alpha's in de TK zou je best gelijk kunnen hebben.
Ik op die neger die toch corrupt bleek te zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:37 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
He, ik had al mijn geld op die andere gezet.
![]()
![]()
Ik op die ander die niet kwamquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik op die neger die toch corrupt bleek te zijn
Zonde beta's was de motor er niet geweest.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alpha's zijn de motor van de economie, een stelletje contactgestoorden in een onderzoekscentrum zijn dat niet.
U bent alpha "student"?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alpha's zijn de motor van de economie, een stelletje contactgestoorden in een onderzoekscentrum zijn dat niet.
Nee hoor, zonder alpha's die vertellen dat beta's moeten doen (dat zijn eigenlijk net onzelfstandige kinderen) zou er per definitie niets gebeuren, laat staan dat er geld verdiend zou worden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:42 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zonde beta's was de motor er niet geweest.
Alpha's zijn het storingsgevoelige onderdeel van de economie waardoor de economie periodiek instort.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, en op zich heb ik geen probleem met beta's, maar als ze zichzelf op de borst beginnen te kloppen beginnen bij mij toch anti-neigingen te ontstaan.quote:
Nee hoor, beta's zijn "Befehlempfänger" van de alpha's.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:53 schreef waht het volgende:
[..]
Alpha's zijn het storingsgevoelige onderdeel van de economie waardoor de economie periodiek instort.
Beta's zijn alles wat werkt.
*checked profiel*quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, en op zich heb ik geen probleem met beta's, maar als ze zichzelf op de borst beginnen te kloppen beginnen bij mij toch anti-neigingen te ontstaan.
Leugens, beta's en alpha's zijn de befehlampfänger van de HBO'ers.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, beta's zijn "Befehlempfänger" van de alpha's.
Niet echt. Beta's dringen steeds meer door tot manager-niveau omdat ze meer te bieden hebben.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, beta's zijn "Befehlempfänger" van de alpha's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |