Was het vroeger beter?quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:09 schreef Komakie het volgende:
*zucht* damestennis.
Dat wordt een dagje wat anders doen dan tennis kijken. De partijen zijn ook nog eens dramatisch.
Bartoli - Schiavone wordt sowieso een wedstrijd die niet om aan te zien is.
Li - Sharapova lijkt me nu ook niet echt wat.
Het vrouwentennis moet het toch vooral van knappe dames hebben en dames met een bepaald soort karakter. De enige die dat een beetje heeft is Sharapova, maar daar ben ik helemaal geen fan van.
Henin - Sharapova Madrid (?) was ook tof! Hele lange partij was dat.quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
De echte knokpartijen (niet letterlijk natuurlijk) zijn anders best vermakelijk om te kijken vaak, zo is Schiavone - Ivanovic in 2006 een van de tofste partijen die ik live gezien heb en echt niet omdat het de enige partij was. Gewoon 3 sets waarin beide speelsters tot het uiterste gingen.
Vrouwentennis en tof kunnen niet naast elkaar gebruikt wordenquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Henin - Sharapova Madrid (?) was ook tof! Hele lange partij was dat.
Morgen de 2 halve finales vanaf 14:00.quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat begint morgen het echte tennis weer?
Blijkbaar wel. Want dat heb ik net gedaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vrouwentennis en tof kunnen niet naast elkaar gebruikt worden
Morgen werkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:20 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Morgen de 2 halve finales vanaf 14:00.
Zaterdag damesfinale om 15:00.
Zondag herenfinale om 15:00.
In classical logic, a contradiction consists of a logical incompatibility between two or more propositions. It occurs when the propositions, taken together, yield two conclusions which form the logical, usually opposite inversions of each other. Illustrating a general tendency in applied logic, Aristotle’s law of noncontradiction states that “One cannot say of something that it is and that it is not in the same respect and at the same time.”quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Want dat heb ik net gedaan.
Ik zie geen problemenquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In classical logic, a contradiction consists of a logical incompatibility between two or more propositions. It occurs when the propositions, taken together, yield two conclusions which form the logical, usually opposite inversions of each other. Illustrating a general tendency in applied logic, Aristotle’s law of noncontradiction states that “One cannot say of something that it is and that it is not in the same respect and at the same time.”
/care.quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In classical logic, a contradiction consists of a logical incompatibility between two or more propositions. It occurs when the propositions, taken together, yield two conclusions which form the logical, usually opposite inversions of each other. Illustrating a general tendency in applied logic, Aristotle’s law of noncontradiction states that “One cannot say of something that it is and that it is not in the same respect and at the same time.”
zet straks ook gewoon de tv aan, misschien valt het meequote:Op donderdag 2 juni 2011 09:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
/care.
Ik heb die wedstrijd gezien en ik vond hem tof. Dus het kan.
Ik vond het damestennis vroeger geweldig. Graf, Seles, Sabatini, Natravilova, Novotna etc. vond ik allemaal leuk om te zien spelen. Zo'n finale als Graf-Hingis op RG bijvoorbeeld vond ik bijna net zo leuk om te zien als herenpartijen. De enige van de dames die ik nu leuk vind, is Kirilenko.quote:
Novotnaquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vond het damestennis vroeger geweldig. Graf, Seles, Sabatini, Natravilova, Novotna etc. vond ik allemaal leuk om te zien spelen. Zo'n finale als Graf-Hingis op RG bijvoorbeeld vond ik bijna net zo leuk om te zien als herenpartijen. De enige van de dames die ik nu leuk vind, is Kirilenko.
tsja, er is gewoon een generatiegat denk ik en niemand die het echt kan opvullen. Wozniacki is even nummer 1, maar die doet weinig anders dan Safina, kleine toernooien winnen, maar falen op het grote podium. Zvonerava chokete stevig in de slamfinales tegen de echte pro's vorig jaar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:23 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Novotnadie kon zo goed haar partijtjes winnen als het spannend werd. Eeuwig zonde, die faalangst.
Ik vond de tijd met Justine, Kim, Sereentje en Venus ook wel mooi. Sharapova hoort daar eigenlijk ook nog bij. Daar is nagenoeg niks meer van over en nu moeten we het met karakterloze types doen als WozniackiAzarenka
en Zvonareva
Dat was het tijdperk Hewitt, toen was er bij de mannen gewoon verder niksquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:37 schreef Norrage het volgende:
Paar jaar terug nog vond ik vrouwentennis serieus boeiender dan heren. Met Mauresmo en Henin die mooi tennisten, de Williams beesten, Maria, Clijsters, en dan die hele Russische opmars met leuke Russinnen (myskina, dementieva etc). Fantastisch!maar nu....triest..
Ik heb het over 2004-2007 ongeveer. Mannentennis was zeker boeiend maar de vrouwen waren ook erg leukquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat was het tijdperk Hewitt, toen was er bij de mannen gewoon verder niks
Als je een finale hebt wil je twee dingen. Goed tennis en spanning. Lukt spanning niet, dan is er geen flikker aan als het een makkelijke straight sets overwining is. Spanning is een vereiste, goed tennis is meegenomen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:18 schreef Chriz1k het volgende:
Ik mag hopen dat Djokovic of Federer het toernooi wint, want als ik naar Nadal en Murray kijk springen de tranen in mijn ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |