abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97612629
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 09:09 schreef Komakie het volgende:
*zucht* damestennis.
Dat wordt een dagje wat anders doen dan tennis kijken. De partijen zijn ook nog eens dramatisch.

Bartoli - Schiavone wordt sowieso een wedstrijd die niet om aan te zien is.
Li - Sharapova lijkt me nu ook niet echt wat.

Het vrouwentennis moet het toch vooral van knappe dames hebben en dames met een bepaald soort karakter. De enige die dat een beetje heeft is Sharapova, maar daar ben ik helemaal geen fan van.
Was het vroeger beter?
pi_97612646
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 09:11 schreef Morthill het volgende:

[..]

De echte knokpartijen (niet letterlijk natuurlijk) zijn anders best vermakelijk om te kijken vaak, zo is Schiavone - Ivanovic in 2006 een van de tofste partijen die ik live gezien heb en echt niet omdat het de enige partij was. Gewoon 3 sets waarin beide speelsters tot het uiterste gingen.
Henin - Sharapova Madrid (?) was ook tof! Hele lange partij was dat.
pi_97612651
Hoe laat begint morgen het echte tennis weer?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_97612657
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 09:15 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Henin - Sharapova Madrid (?) was ook tof! Hele lange partij was dat.
Vrouwentennis en tof kunnen niet naast elkaar gebruikt worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_97612693
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 09:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat begint morgen het echte tennis weer?
Morgen de 2 halve finales vanaf 14:00.

Zaterdag damesfinale om 15:00.

Zondag herenfinale om 15:00.
pi_97612719
Ben benieuwd naar de 2 halve finales
pi_97612726
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 09:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Vrouwentennis en tof kunnen niet naast elkaar gebruikt worden
Blijkbaar wel. Want dat heb ik net gedaan.
pi_97612748
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 09:20 schreef Eppie_NL het volgende:

[..]

Morgen de 2 halve finales vanaf 14:00.

Zaterdag damesfinale om 15:00.

Zondag herenfinale om 15:00.
Morgen werken :X dus moet het maar volgen via scorebord ;(
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_97612754
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 09:22 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Blijkbaar wel. Want dat heb ik net gedaan.
In classical logic, a contradiction consists of a logical incompatibility between two or more propositions. It occurs when the propositions, taken together, yield two conclusions which form the logical, usually opposite inversions of each other. Illustrating a general tendency in applied logic, Aristotle’s law of noncontradiction states that “One cannot say of something that it is and that it is not in the same respect and at the same time.”
pi_97612799
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 09:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

In classical logic, a contradiction consists of a logical incompatibility between two or more propositions. It occurs when the propositions, taken together, yield two conclusions which form the logical, usually opposite inversions of each other. Illustrating a general tendency in applied logic, Aristotle’s law of noncontradiction states that “One cannot say of something that it is and that it is not in the same respect and at the same time.”
Ik zie geen problemen
pi_97612840
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 09:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

/care.

Ik heb die wedstrijd gezien en ik vond hem tof. Dus het kan.
pi_97613014
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 09:30 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

/care.

Ik heb die wedstrijd gezien en ik vond hem tof. Dus het kan.
zet straks ook gewoon de tv aan, misschien valt het mee :)
pi_97613147
Dat gezeik op de WTA :')
Kijk zwaar terecht dat de officiële tennistopics gesplitst zijn, maar tijdens de GS zit er altijd wel wat leuks bij. Verwacht vandaag ook wel mooie potten, vooral bartoli schiavone
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 2 juni 2011 @ 10:40:16 #114
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_97614054
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 09:14 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Was het vroeger beter?
Ik vond het damestennis vroeger geweldig. Graf, Seles, Sabatini, Natravilova, Novotna etc. vond ik allemaal leuk om te zien spelen. Zo'n finale als Graf-Hingis op RG bijvoorbeeld vond ik bijna net zo leuk om te zien als herenpartijen. De enige van de dames die ik nu leuk vind, is Kirilenko.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_97615063
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 10:40 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik vond het damestennis vroeger geweldig. Graf, Seles, Sabatini, Natravilova, Novotna etc. vond ik allemaal leuk om te zien spelen. Zo'n finale als Graf-Hingis op RG bijvoorbeeld vond ik bijna net zo leuk om te zien als herenpartijen. De enige van de dames die ik nu leuk vind, is Kirilenko.
Novotna :P die kon zo goed haar partijtjes winnen als het spannend werd. Eeuwig zonde, die faalangst.

Ik vond de tijd met Justine, Kim, Sereentje en Venus ook wel mooi. Sharapova hoort daar eigenlijk ook nog bij. Daar is nagenoeg niks meer van over en nu moeten we het met karakterloze types doen als Wozniacki :') Azarenka o|O en Zvonareva 8)7
pi_97615129
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:23 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Novotna :P die kon zo goed haar partijtjes winnen als het spannend werd. Eeuwig zonde, die faalangst.

Ik vond de tijd met Justine, Kim, Sereentje en Venus ook wel mooi. Sharapova hoort daar eigenlijk ook nog bij. Daar is nagenoeg niks meer van over en nu moeten we het met karakterloze types doen als Wozniacki :') Azarenka o|O en Zvonareva 8)7
tsja, er is gewoon een generatiegat denk ik en niemand die het echt kan opvullen. Wozniacki is even nummer 1, maar die doet weinig anders dan Safina, kleine toernooien winnen, maar falen op het grote podium. Zvonerava chokete stevig in de slamfinales tegen de echte pro's vorig jaar.

Het niveau is inderdaad wat ingezakt door het vertrek van de Williamszusjes, Clijsters en Henin. En ik haatte die Williams :r, maar het was beter dan dit.
pi_97615442
Paar jaar terug nog vond ik vrouwentennis serieus boeiender dan heren. Met Mauresmo en Henin die mooi tennisten, de Williams beesten, Maria, Clijsters, en dan die hele Russische opmars met leuke Russinnen (myskina, dementieva etc). Fantastisch! :) maar nu....triest..
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 2 juni 2011 @ 11:38:56 #118
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_97615486
Let's go Rafa let's go! *O*
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_97616898
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:37 schreef Norrage het volgende:
Paar jaar terug nog vond ik vrouwentennis serieus boeiender dan heren. Met Mauresmo en Henin die mooi tennisten, de Williams beesten, Maria, Clijsters, en dan die hele Russische opmars met leuke Russinnen (myskina, dementieva etc). Fantastisch! :) maar nu....triest..
Dat was het tijdperk Hewitt, toen was er bij de mannen gewoon verder niks :D
pi_97617131
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:28 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat was het tijdperk Hewitt, toen was er bij de mannen gewoon verder niks :D
Ik heb het over 2004-2007 ongeveer. Mannentennis was zeker boeiend maar de vrouwen waren ook erg leuk :)

Die masters cup met die befaamde sharapova Henin was geweldig maar ook die het naar erna met Mauresmo in de finale, fantastisch tennis! Ik krijg er spontaan een beetje heimwee naar...
pi_97618176
Ik mag hopen dat Djokovic of Federer het toernooi wint, want als ik naar Nadal en Murray kijk springen de tranen in mijn ogen.
  donderdag 2 juni 2011 @ 13:22:35 #122
194695 franklop
Fran knock
pi_97618282
weer gebanned 2k? :P
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_97618545
quote:
Chriz1k
:')
pi_97618759
quote:
2s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:18 schreef Chriz1k het volgende:
Ik mag hopen dat Djokovic of Federer het toernooi wint, want als ik naar Nadal en Murray kijk springen de tranen in mijn ogen.
Als je een finale hebt wil je twee dingen. Goed tennis en spanning. Lukt spanning niet, dan is er geen flikker aan als het een makkelijke straight sets overwining is. Spanning is een vereiste, goed tennis is meegenomen.
pi_97619058
Ze zeggen wel eens, de nummer 1 van de vrouwen wint niet van de nummer 150 bij de mannen. Die wint dan met 6-3 6-3 of zo. Maar ik denk dat veel mannen serieus bang zijn voor die Williams zusjes. Het zijn wel beesten op de baan, Henin speelt ook prachtig of Mauresmo. Het zijn alleen niet echt vrouwen waar je graag naar kijkt en dan druk ik het zacht uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')