Messi naar Almere Cityquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:13 schreef pepijn15 het volgende:
[..]
c.ronaldo gaat naar feyenoord haha
Nooit van gehoord, waar trainde die?quote:
FC Utrechtquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, waar trainde die?
Kloptquote:
Nee, 78 wedstrijden als spits, 6 goalsquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pablo Mouche -> Catania
Kan die er wat van DAM?
Tuurlijk wel, het is pas bevestigd als er getekend is en alle formaliteiten zijn afgerondquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Forlán, Reyes en Ujfalu¨i (Atlético Madrid) naar Galatasaray...
Het is alleen niet echt een gerucht meer: de website van Galatasaray meldt dat de onderhandelingen officieel zijn begonnen.
Dat klopt, maar ik bedoel dat het geen beweringen zijn van een of andere sportkrant.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het is pas bevestigd als er getekend is en alle formaliteiten zijn afgerond
Uit welk land komt dat ColoColo, Papoea of zo??quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ogro naar ColoColo, jammer van zo'n enorme talentvolle voetballer
Chiliquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:50 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Uit welk land komt dat ColoColo, Papoea of zo??
Volgens mij is het http://es.wikipedia.org/wiki/Cristian_Fabbianiquote:
Die horen allemaal in het topic met bevestigde transfers... zie de sites van de desbetreffende clubs.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:10 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Ba naar Newcastle
De Fauw naar Zulte
Schmitz naar Werder
Messi in de spits, het is niet zo dat Villa altijd speeldequote:Op maandag 20 juni 2011 22:52 schreef Godtje het volgende:
Ik zie alleen nog niet helemaal waarom Barca Villa zou laten gaan.
Of waarom Villa weg zou willen.
Dan gaat Barca maar zonder spits spelen?
Villa heeft best wat minuten gemaakt. Ik zou Messi lekker laten staan en Villa houden. Fabregas is een fantastische speler, maar zijn positie is bij Barca beter bezet dan die van Villa.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Messi in de spits, het is niet zo dat Villa altijd speelde
34 wedstrijden. Alleen Alves en Keita hebben 1 wedstrijd meer gespeeld.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En hoe vaak gestart? En dat met name in de belangrijke wedstrijden?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
34 wedstrijden. Alleen Alves en Keita hebben 1 wedstrijd meer gespeeld.
Lul niet zo slap
Maar vond je hem dan top? Maakte op mij niet zo'n super indruk maar 18 goals in 34 wedstrijden kan je mee thuis komenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
34 wedstrijden. Alleen Alves en Keita hebben 1 wedstrijd meer gespeeld.
Lul niet zo slap
Falcao >>> Villa. Ook nog jonger ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar vond je hem dan top? Maakte op mij niet zo'n super indruk maar 18 goals in 34 wedstrijden kan je mee thuis komen
Dat komt slechts omdat jij dingen leest die er niet staanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Of ie nou top was of niet het gaat erom dat er gezegd wordt dat hij nauwelijks speelde terwijl er 34 wedstrijden achter zijn naam staan....
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat komt slechts omdat jij dingen leest die er niet staan
Lul toch niet zo dom. Geef gewoon 1 keer toe dat je ernaast zat. Moeilijk he?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je kan beter vragen of ik hem zou verkopen om Farbregas aan te trekken. Over mijn lijk en never nooit niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar vond je hem dan top? Maakte op mij niet zo'n super indruk maar 18 goals in 34 wedstrijden kan je mee thuis komen
Ik zat er niet naast, jij kan immers niet lezenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
[..]
Lul toch niet zo dom. Geef gewoon 1 keer toe dat je ernaast zat. Moeilijk he?
Mertens gaat naar ruslandquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Strootman en Mertens op dit moment niet naar PSV. Geen idee wat Utrecht met Mertens wil, maar ze zullen vast willen verkopen.
Als Brands wacht is de kans dat hij dadelijk minder kost een stuk groter lijkt me
Dat was 2 maanden geleden inderdaad een gerucht, maar ik hou het liever bij de feitenquote:
De titel van het topic nog niet gelezen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat was 2 maanden geleden inderdaad een gerucht, maar ik hou het liever bij de feiten
Jawel, maar een gerucht van maart als feit presteren lijkt me ook niet echt de bedoelingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
De titel van het topic nog niet gelezen?
Transfergeruchtenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jawel, maar een gerucht van maart als feit presteren lijkt me ook niet echt de bedoeling
Jij kan je ongelijk niet toegeven.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zat er niet naast, jij kan immers niet lezen
ze hebben zich wederom gemeldquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat was 2 maanden geleden inderdaad een gerucht, maar ik hou het liever bij de feiten
Blijft je plaat hangen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Jij kan je ongelijk niet toegeven.
Wel eens gehoord van de pot die de ketel verwijt?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Blijft je plaat hangen?
Jawel, kan jij mij alles over vertellenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van de pot die de ketel verwijt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |