Nee, maar hier had je zo mee kunnen gaan naar het strandquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:48 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Want daar wonen alleen maar stelletjes?
ben de afgelopen 2 weken vrij rustig en braaf geweestquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:49 schreef Irriducibile het volgende:
Mjah, ik begrijp het ergens allemaal wel maar of dat nou echt een excuus is om ons te overladen met die tankerlading aan topics is een tweede.
Ik vergeet dingen nooit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:51 schreef PB-tje het volgende:
[..]
ben de afgelopen 2 weken vrij rustig en braaf geweest
Ik had het hier over single tussen stelletjes en hoe je daar toch aan kan haken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:52 schreef mymoodfentje het volgende:
Misschien kan je een 30-er aan de haak slaan die jou niet zal zien als een makkelijk jong neukertje
owh wacht
Hoiquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:52 schreef mymoodfentje het volgende:
Misschien kan je een 30-er aan de haak slaan
Ja dat heb ik nu met m'n collega's... ook allemaal samen wonend en kinderen + 1 is aan het proberen om kinderen te krijgen... dus elke keer bij lunch moet ik aanhoren hoe haar vatsige kerel zijn zaad neit goed wakker krijgt..quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:54 schreef eleusis het volgende:
Ja, dat is kut als je met je vriendengroep uit de pas loopt...
Er zijn natuurlijk genoeg single minded mensen maar 't is maar net in welke groep je zit...
Als je eenmaal je wilde haren kwijt bent en je hebt wel een vaste relatie, krijg je precies hetzelfde maar dan met kinderen. Dan zitten opeens al die broedkippen aan de leg, kunnen ze 't alleen maar hebben over het kroost, en willen ze puur kindvriendelijke activiteiten ondernemen zodat die kutkoters de hele tijd kunnen rondrennen en gillenOp dat punt zit ik nu.
persoonlijk niet,maar ik heb in m'n vriendenkring wel enkelen die single zijn en er ook bewust voor hebben gekozen maar altijd wel iets vinden om zich nooit te vervelen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:40 schreef PB-tje het volgende:
Irritatie momentje...
Het is lekker weer, ben een aantal daagjes vrij wegens Hemelvaart en heb zin om lekker in het zonnetje te gaan liggen bakken, stappen, terras enz...
Ben al de hele ochtend aan het proberen om mensen zo ver te krijgen om mee te gaan... maar helaas gaan veel vrienden als 'stelletje' iets doen.
Nu snap ik dat wel... als ik een relatie zou hebben, zou ik ook even een dagje lekker met mn vriend er op uit willen... maar als single irriteert het me nu.
Mijn vriendinnengroep is al gesetteld, wonen samen en sommige gaan aan kinderen beginnen.
Ik ben de losbol, waar ze graag op zondag avond alle wilde verhalen van horen, maar verder het liefst elk weekend op de bank kruipen...
Schattig... maar irritant
Ervaringen?
Als je met zinvolle tips komt welquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:03 schreef bynnad het volgende:
Kan er wel een verhaal aan hangen, maar ik weet niet of je daarop zit te wachten
Ach dan ga ik details vertellen over de gangbang die ik van het weekeinde heb meegemaakt, zijn ze snel genoeg stil.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:55 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu met m'n collega's... ook allemaal samen wonend en kinderen + 1 is aan het proberen om kinderen te krijgen... dus elke keer bij lunch moet ik aanhoren hoe haar vatsige kerel zijn zaad neit goed wakker krijgt..
Jammer hequote:Op woensdag 1 juni 2011 14:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Bekend gevoel, hier ook een hoop stelletjes in de groep. Gelukkig zijn er nog een paar vrienden single en is er ook een stel wat (nog) geen kinderwens heeft die graag nog wat gaan drinken, maar de tijd dat je op een vrije dag met een groep van 20 mensen wat gingen doen is definitief voorbij.
Op zich is het wel heel begrijpelijk, en ik maak er ook niet zo 'n punt van, ik snap best dat als je een relatie hebt, je ook graag wat met je partner gaat doen, of als je kinderen hebt dat je niet zo snel meer de deur uit gaat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:09 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Jammer he![]()
Eerst hoefde je maar een smsje rond te sturen en dan kon je met een hele groep naar het strand/meer whatever.. nu moet ik me in bochten wringen om iets af te spreken met vrienden/vriendinnen..
En tja, als single wil je ook een beetje flirten... dat hoef ik al helemaal niet meer met mn vriendinnen te doen
laat me raden. iedereen heeft zijn koter als profielpic op facebook etc.?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:54 schreef eleusis het volgende:
Er zijn natuurlijk genoeg single minded mensen maar 't is maar net in welke groep je zit...
Als je eenmaal je wilde haren kwijt bent en je hebt wel een vaste relatie, krijg je precies hetzelfde maar dan met kinderen. Dan zitten opeens al die broedkippen aan de leg, kunnen ze 't alleen maar hebben over het kroost, en willen ze puur kindvriendelijke activiteiten ondernemen zodat die kutkoters de hele tijd kunnen rondrennen en gillenOp dat punt zit ik nu.
Mijn voorland...quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:54 schreef eleusis het volgende:
Bevallingfoto'squote:Op woensdag 1 juni 2011 14:16 schreef Matty___ het volgende:
[..]
laat me raden. iedereen heeft zijn koter als profielpic op facebook etc.?
yey wat een feest.. een uit een gespate egel als picquote:
Wat een onzin...quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:21 schreef SpecialK het volgende:
TS is te beroerd om eventjes in haar eentje in het zonnetje op een grasveldje te gaan zitten en een goed boek te lezen.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat een onzin...
(denk ik dan)
Ik snap TS best... Er is toch geen ene reet aan in je eentje? Ik zou ook liever met een vriendin gek gaan doen, gaan dansen, terrasje pakken of whatever
Verraad!quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik herken het zeker, maar inmiddels hoor ik bij de stelletjes.
Ik wil niet zeggen dat ze nooit tijd voor me maken... maar ik mis een beetje 'de goeie ouwe tijd'quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:35 schreef BazzieK het volgende:
Zoek andere vrienden. Momenteel hebben mijn andere vrienden allemaal relaties terwijl ik vrijgezel ben. Gedurende relaties is er echter altijd voor gezorgd dat er genoeg met elkaar wordt afgesproken binnen de vriendengroep zonder de vriendinnen erbij. Vrienden die nooit tijd voor je willen maken zijn geen vrienden.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:35 schreef BazzieK het volgende:
Vrienden die nooit tijd voor je willen maken zijn geen vrienden.
Leuk hoor nostalgie, maar geloof me, die tijd komt nooit meer terug.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:37 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat ze nooit tijd voor me maken... maar ik mis een beetje 'de goeie ouwe tijd'
En vrienden die jouw tijd gaan claimen terwijl je in een relatie zitquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:35 schreef BazzieK het volgende:
Vrienden die nooit tijd voor je willen maken zijn geen vrienden.
En wat zeggen je vriendinnen als je dit zegt?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:37 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat ze nooit tijd voor me maken... maar ik mis een beetje 'de goeie ouwe tijd'
Zo'n type. Een "vriend" die je opeens nooit meer ziet, niet terugbelt, geen biertjes meer komt drinken. Maar oh wee als het dan uitgaat met z'n "grote liefde", want dan moet 'ie opeens ongeveer elke avond op stapquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:39 schreef mymoodfentje het volgende:
En vrienden die jouw tijd gaan claimen terwijl je in een relatie zitdie snappen niet waar hun positie is in de rangorde
daar kan je maar beter van af zijn.
Je ging dus eigenlijk ook alleen maar uit om een chick te scoren. Dat zie je vaak bij types die heel fanatiek uitgaan (als het even kan 2 keer per week) en dan de hele avond bezig zijn met 'scoren', dat zijn dat de types die je als ze eenmaal een relatie hebben niet meer ziet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik herken het zeker, maar inmiddels hoor ik bij de stelletjes.
Ik ben in mijn hele leven nog nooit wezen stappen om te scoren, jammer man.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je ging dus eigenlijk ook alleen maar uit om een chick te scoren. Dat zie je vaak bij types die heel fanatiek uitgaan (als het even kan 2 keer per week) en dan de hele avond bezig zijn met 'scoren', dat zijn dat de types die je als ze eenmaal een relatie hebben niet meer ziet.
Komt me zo bekend voor dit. Ook zo één meegemaakt. Na een relatie van 3 jaar kwam ie op hangende pootjes weer terug. Iedere week weer mee stappen, zou zelfs met ons mee op vakantie gaan, totdat ie weer ineens een vriendin had. Kregen we na 3 weken een mailtje, dat ie liever met zijn nieuwe vriendin op vakantie ging en of we niet met 5 man in een 3 persoons appartement wilden zitten, anders moest ie 450 Euro annuleringskosten betalenquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zo'n type. Een "vriend" die je opeens nooit meer ziet, niet terugbelt, geen biertjes meer komt drinken. Maar oh wee als het dan uitgaat met z'n "grote liefde", want dan moet 'ie opeens ongeveer elke avond op stap![]()
Zo'n vriend "had" ik ook. Had ja, want hij kan de pot op.
Good riddance. Juist in een relatie is het (vind ik dan) noodzakelijk ook je eigen dingen te houden. Ik zou gek worden als ik altijd alles maar met m'n vriendin moest doen. Wat voor'n leven heb je dan...quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:51 schreef Kper_Norci het volgende:
Komt me zo bekend voor dit. Ook zo één meegemaakt. Na een relatie van 3 jaar kwam ie op hangende pootjes weer terug. Iedere week weer mee stappen, zou zelfs met ons mee op vakantie gaan, totdat ie weer ineens een vriendin had. Kregen we na 3 weken een mailtje, dat ie liever met zijn nieuwe vriendin op vakantie ging en of we niet met 5 man in een 3 persoons appartement wilden zitten, anders moest ie 450 Euro annuleringskosten betalenEn betalen moest ie, daarna nooit meer wat van gehoord
Wat hij zegtquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:49 schreef Irriducibile het volgende:
Mjah, ik begrijp het ergens allemaal wel maar of dat nou echt een excuus is om ons te overladen met die tankerlading aan topics is een tweede.
Singles cruise?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:05 schreef Bittere_Bal het volgende:
Mensen die altijd in een relatie hebben gezeten kunnen zich vaak ook niet meer voorstellen dat je ook nog jezelf kan vermaken. Die denken dat je als single constant wanhopig rondloopt om maar iets te kunnen afspreken. Echt van die stelletjes die je meewarig aankijken als je zegt dat je in je eentje op vakantie gaat..
nee, juist niet meteen weer die nadruk op een singles iets, gewoon in je eentje, kan ook leuk zijn!quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:07 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Singles cruise?
Ben nog nooit alleen op vakantie geweest :$ die ballen heb ik dan weer niet..
Ja maar wat dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:09 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
nee, juist niet meteen weer die nadruk op een singles iets, gewoon in je eentje, kan ook leuk zijn!
Dat punt ben ik net weer voorbij.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:54 schreef eleusis het volgende:
Zoek dan gewoon eens wat vrienden die (verstokt) single zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:10 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ja maar wat dan?
Kzou niet weten waar ik alleen op vakantie zou kunnen gaan... ben geen echte natuur freak, heb ook geen zin om in mn uppie in een of ander tiener oord te zitten...
Paar dagen New York, rondreizen Australie, strand vakantie Mexico...prima tijd gehad daar hoor in mijn uppie...voor jou ook opties zat..quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:10 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ja maar wat dan?
Kzou niet weten waar ik alleen op vakantie zou kunnen gaan... ben geen echte natuur freak, heb ook geen zin om in mn uppie in een of ander tiener oord te zitten...
Je bent niet de enige, ik zie mezelf ook niet snel in mijn eentje ergens naartoe gaan, of dat nu een dagje uit is of een vakantie. Die drempel is vrij hoog inderdaad.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:07 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Singles cruise?
Ben nog nooit alleen op vakantie geweest :$ die ballen heb ik dan weer niet..
Euhm ja... laat ik het zo zeggen: nieuwe laptop, nieuwe auto = nu geen new york of mexicoquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:16 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Paar dagen New York, rondreizen Australie, strand vakantie Mexico...prima tijd gehad daar hoor in mijn uppie...voor jou ook opties zat..
Kan je niet gewoon met wat oude vrienden optrekken? alleen op vakantie gaan lijkt mij ook niet echt gezellig.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:23 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Euhm ja... laat ik het zo zeggen: nieuwe laptop, nieuwe auto = nu geen new york of mexico
Nope, ben aan het hopen op uitgaande relatiesquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:26 schreef danny130 het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon met wat oude vrienden optrekken? alleen op vakantie gaan lijkt mij ook niet echt gezellig.
Aangezien je niet vies bent van wat flirten kan je best wat gaan stoken dan...quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:28 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Nope, ben aan het hopen op uitgaande relaties
Nee dat doe je niet bij vrienden! bij onbekende kan alles kapotquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Aangezien je niet vies bent van wat flirten kan je best wat gaan stoken dan...
Ben ik blij dat ik vrijgezel ben, valt er ook niks te slopen haha.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:30 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet bij vrienden! bij onbekende kan alles kapot
Sorry, klonk misschien een beetje elitair al die verre bestemmingen, ja kan het natuurlijk ook wat dichterbij (lees goedkoper) zoekenquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:23 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Euhm ja... laat ik het zo zeggen: nieuwe laptop, nieuwe auto = nu geen new york of mexico
Iets met 5e wiel en zo..quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:37 schreef PB-tje het volgende:
Aaaahw, super lief! ik mag naar de BBQ van 2 vriendinnen van mij.... en hun partners..... fun! :S
Mwa... beetjequote:Op woensdag 1 juni 2011 15:37 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Sorry, klonk misschien een beetje elitair al die verre bestemmingen, ja kan het natuurlijk ook wat dichterbij (lees goedkoper) zoeken
Ja, klinkt lullig... maar moet ik nu dankbaar zijn? kheb niet zo'n zin om de hele avond te luisteren naar weer het volgende stelletjes verhaal waarbij ze elkaars zinnen gaan afmaken..quote:
Ik ben zojuist ook uitgenodigd voor een gezellig avondje met 2 vrienden morgen. Dat hun vriendinnen ook mee zouden gaan werd niet eens vermeld, dat was waarschijnlijk vanzelfsprekend ofzo.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:37 schreef PB-tje het volgende:
Aaaahw, super lief! ik mag naar de BBQ van 2 vriendinnen van mij.... en hun partners..... fun! :S
Nou ja, het is natuurlijk aardig dat ze je uitnodigen. Maar, het is aan jou om te beslissen of je er blij van wordt om daar in een stoel te zitten en die 4 klef te zien doen en jij zit daar dan maar. Je geeft aan dat je daar geen zin in hebt, dus dan zou ik dat ook gewoon niet doen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:39 schreef PB-tje het volgende:
Ja, klinkt lullig... maar moet ik nu dankbaar zijn? kheb niet zo'n zin om de hele avond te luisteren naar weer het volgende stelletjes verhaal waarbij ze elkaars zinnen gaan afmaken..
Dit, niks is erger dan als single tussen de kwijlende stelletjes te zitten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk aardig dat ze je uitnodigen. Maar, het is aan jou om te beslissen of je er blij van wordt om daar in een stoel te zitten en die 4 klef te zien doen en jij zit daar dan maar. Je geeft aan dat je daar geen zin in hebt, dus dan zou ik dat ook gewoon niet doen.
Is dat echt leuk? Dan sta je daar in NY, meest indiviualistische stad op de planeet, in je eentje op straat. En dan wat?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:16 schreef Bittere_Bal het volgende:
Paar dagen New York, rondreizen Australie, strand vakantie Mexico...prima tijd gehad daar hoor in mijn uppie...voor jou ook opties zat..
Koprol makenquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:42 schreef Northside het volgende:
[..]
Is dat echt leuk? Dan sta je daar in NY, meest indiviualistische stad op de planeet, in je eentje op straat. En dan wat?
Dan ga je dingen bekijken. Heb ik ook 2x gedaan. Maar zoals gezegd, daar moet je dan wel de ballen voor hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:42 schreef Northside het volgende:
[..]
Is dat echt leuk? Dan sta je daar in NY, meest indiviualistische stad op de planeet, in je eentje op straat. En dan wat?
wat hij zegt, genoeg te zien/bezoeken. Alleen met de musea daar kun je al drie dagen vooruit. En tuurlijk is het leuker met een paar vrienden erbij maar als die aan allemaal zaken (vriendinnen) vast zitten moet ik dan maar thuis blijven zitten als ik die dingen wil zien? Dacht het niet...quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan ga je dingen bekijken. Heb ik ook 2x gedaan. Maar zoals gezegd, daar moet je dan wel de ballen voor hebben
Nee natuurlijk niet, je bent niet afhankelijk van anderen hoor, om iets te ondernemen. Dat kun je ook in je eentje.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:45 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
wat hij zegt, genoeg te zien/bezoeken. Alleen met de musea daar kun je al drie dagen vooruit. En tuurlijk is het leuker met een paar vrienden erbij maar als die aan allemaal zaken (vriendinnen) vast zitten moet ik dan maar thuis blijven zitten als ik die dingen wil zien? Dacht het niet...
Ja dat hoor ik wel eens vaker. Maar als er dan echt water uit komt zetten is het ineens weer niet goed.quote:
waarom is het dan ineens weer niet goed?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:59 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik wel eens vaker. Maar als er dan echt water uit komt zetten is het ineens weer niet goed.
Toch is het voor veel mensen wel zo. Nou, ik ben benieuwd, ik ga het merken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:50 schreef CoolGuy het volgende:
Nee natuurlijk niet, je bent niet afhankelijk van anderen hoor, om iets te ondernemen. Dat kun je ook in je eentje.
Dan kan je net zo goed gelijk gaan neukenquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is er nou een die leuker is met z'n 2en.
Dat kán inderdaad, maar dat is voorspelbaar en makkelijk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed gelijk gaan neuken
Ik ben voorspelbaarquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat kán inderdaad, maar dat is voorspelbaar en makkelijk.
Dat is prima, maar dat betekent niet dat je eea niet wat kunt opleukenquote:
Tijd claimenquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:39 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
En vrienden die jouw tijd gaan claimen terwijl je in een relatie zitdie snappen niet waar hun positie is in de rangorde
daar kan je maar beter van af zijn.
Rangordequote:Op woensdag 1 juni 2011 16:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tijd claimenIk ga er van uit dat mijn vrienden even graag met mij dingen willen doen als andersom. Bovendien staan mijn vrienden toch echt wel hoger in de rangorde dan mijn vriendin. Tenminste de eerste paar jaar sowieso.
Omdat ik eisen stel aan een relatie... bijvoorbeeld kennis van de Nederlandse taalquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:19 schreef Maanvis het volgende:
jij ebnt egt un lekkar ding dushi waarom ben je nog single!?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:21 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Omdat ik eisen stel aan een relatie... bijvoorbeeld kennis van de Nederlandse taal
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:21 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Omdat ik eisen stel aan een relatie... bijvoorbeeld kennis van de Nederlandse taal
Je eist je potentiële prinsen op het witte paard de nek om!quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:21 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Noem mij één vrouw die geen eisenlijstje heeft.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je eist je potentiële prinsen op het witte paard de nek om!
je moederquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Noem mij één vrouw die geen eisenlijstje heeft.
Eisen stellen mag toch ook? je wil toch iemand die bij je past... of moet je met iedere jan lul aanpappen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Noem mij één vrouw die geen eisenlijstje heeft.
Ik reken daar wel een beetje op.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:27 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Eisen stellen mag toch ook? je wil toch iemand die bij je past... of moet je met iedere jan lul aanpappen?
Doh. Dame in gezelschap. Prinses in de keuken. Hoer in bed. Waarbij die laatste voor de meeste mannen het belangrijkst isquote:
Door het eisenlijstje wijs je juist heel veel mannen af die bij je passenquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:27 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Eisen stellen mag toch ook? je wil toch iemand die bij je past... of moet je met iedere jan lul aanpappen?
Wat is daar tegenstrijdig aan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:32 schreef PB-tje het volgende:
Ik heb lekker een tegenstrijdig lijstje
- Goed verzorgd uiterlijk
- Dominant
- Ambitieus
- Verzorgend
- Romantisch
- Spontaan/impulsief
- Zelfverzekerd
- Vlot in omgang
- Betrouwbaar
- Vurig in bed
Geen wonder dat je niemand hebt welke vent ( behalve ik natuurlijk ) voldoet daaraan... Je zal zsm een PM tegemoet zien... Als je boft kunnen we dit weekend al afspreken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:32 schreef PB-tje het volgende:
Ik heb lekker een tegenstrijdig lijstje
- Goed verzorgd uiterlijk
- Dominant
- Ambitieus
- Verzorgend
- Romantisch
- Spontaan/impulsief
- Zelfverzekerd
- Vlot in omgang
- Betrouwbaar
- Vurig in bed
Geil.quote:
Ik ben bereid concessies te doen op dat prinses in de keuken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:30 schreef CoolGuy het volgende:
Doh. Dame in gezelschap. Prinses in de keuken. Hoer in bed. Waarbij die laatste voor de meeste mannen het belangrijkst is
De halve vrouwelijke bevolkingquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geil.
Slikken.
Enigzins aan te gluren.
Niet zeiken.
Dat was het wel.
oh dat kan. maar ze bestaan wel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:34 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Meeste dominante/zelfverzekerde kerels (die ik ontmoet) zijn niet lief en verzorgend
Goed begin!quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:35 schreef PB-tje het volgende:
Besloten dat ik hoe dan ook dit weekend eventjes naar Bloemendaal ga! Met of zonder vriendinnen! in ieder geval zonder aanhang
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:35 schreef PB-tje het volgende:
Besloten dat ik hoe dan ook dit weekend eventjes naar Bloemendaal ga! Met of zonder vriendinnen! in ieder geval zonder aanhang
Ba-dum-tisch!quote:
Kan schoonmaken, koken, en bier aanreiken als het voetbal op staat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geil.
Slikken.
Enigzins aan te gluren.
Niet zeiken.
Dat was het wel.
Ik kijk zelf voetbal, dus je pakt het zelf maar...quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:16 schreef Henno het volgende:
[..]
Kan schoonmaken, koken, en bier aanreiken als het voetbal op staat.
Die was je nog vergeten
Dat valt nog mee, maar om dan al kinderen te hebben. Het is maar waar je zin in hebt, zo jong.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:55 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Heb het zelf ook heel erg.
Maar ik ben nog geen eens twintig, dus ik erger me kapot aan al die huismutsen die nu al beginnen aan het leven achter de geraniums. Ik begrijp echt de lol er niet van om alleen maar met je ventje op de bank te zitten.
Mwah, zodra het over is met hun eerste serieuze relatie leren ze het wel.
Bloemendaal is vet trouwens.
Waar haal je vandaan dat ze al kinderen hebben?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:59 schreef danny130 het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, maar om dan al kinderen te hebben. Het is maar waar je zin in hebt, zo jong.
Neuh daar heb ik een schoonmaakster voor + magnetron. Bier halen wil ik zelf dan nog wel doen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:16 schreef Henno het volgende:
[..]
Kan schoonmaken, koken, en bier aanreiken als het voetbal op staat.
Die was je nog vergeten
Been there done that. Oude matenclub werden een stel ouwe lullen op hun 20e.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:55 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Heb het zelf ook heel erg.
Maar ik ben nog geen eens twintig, dus ik erger me kapot aan al die huismutsen die nu al beginnen aan het leven achter de geraniums. Ik begrijp echt de lol er niet van om alleen maar met je ventje op de bank te zitten.
Mwah, zodra het over is met hun eerste serieuze relatie leren ze het wel.
Bloemendaal is vet trouwens.
Vergeet niet het zitten in een kringetjequote:Op woensdag 1 juni 2011 20:03 schreef PB-tje het volgende:
Vanavond verjaardags feestje... Kan ik weer dezelfde vragen beantwoorden als vorige keren..
- hoe is het in de liefde?
- heb je al een vriend?
- zal ik eens iets voor je regelen...
Grrrrrrrrr
Wat deed jij er aan danquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Been there done that. Oude matenclub werden een stel ouwe lullen op hun 20e.
Ikzelf pas 10 jaar later, al nog steeds in veel mindere mate.
Vreselijk herkenbaar. Laatst verjaardagfeestje en iedereen was al voor 12 weer naar huis met hun mannetje.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Vergeet niet het zitten in een kringetje
En iedereen feliciteren als je binnen komt
En dan aan het einde van de avond: he, zullen we nog de hort op gaan?
Iedereen:nee we gaan naar bed
Ik ben met andere mensen omgegaan uiteindelijk. Die WEL nog eens een feestje/festivalletje afgingen. Die WEL nog eens de kroeg/club ingingen. Die NIET alleen maar op komen dagen bij kringverjaardagen/kinderverjaardagen met opa en oma's + taart.quote:
Makkelijker gezegt dan gedaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ben met andere mensen omgegaan uiteindelijk. Die WEL nog eens een feestje/festivalletje afgingen. Die WEL nog eens de kroeg/club ingingen. Die NIET alleen maar op komen dagen bij kringverjaardagen/kinderverjaardagen met opa en oma's + taart.
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:03 schreef PB-tje het volgende:
Vanavond verjaardags feestje... Kan ik weer dezelfde vragen beantwoorden als vorige keren..
- hoe is het in de liefde?
- heb je al een vriend?
- zal ik eens iets voor je regelen...
Grrrrrrrrr
Wij gaan gewoon mee de stad in hoor, ook als we als stelletje op een feestje zitten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tja, meestal tegengekomen via werk of via andere vrienden. Ga je een keer met hun met en zodoende rol je erin.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:22 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Makkelijker gezegt dan gedaan.
En ja hoor... Wie heeft de avond in der uppie afgesloten?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Exact diezelfde stelletjes die nooit meer wat willen doen moeten als je bij hoge uitzondering ze een keer meekrijgt dat 2 maanden van te voren plannen en 23 keer verschuiven. Tot het uiteindelijk afgezegd wordtquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:12 schreef PB-tje het volgende:
Binnenkort een x stappen... (Maar dat moet dan weer tot in den treuren gepland worden...famillie,vrienden gebeuren/volle agenda's)
Wat klink jij negatief zeg.. Toch niet ''wanhopig'' hé? Is de TS ook ''wanhopig'' en niet ''aantrekkelijk''?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef SpecialK het volgende:
Ja dat klinkt ook echt als een aantrekkelijk uitje. Met een wanhopige fokker naar het "strand schijt" kijken.
Ik post speciaal om geitenwollensokkentypes zoals jij dwars te zitten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:49 schreef Retronix het volgende:
[..]
Wat klink jij negatief zeg.. Toch niet ''wanhopig'' hé? Is de TS ook ''wanhopig'' en niet ''aantrekkelijk''?
Echt weer zo'n stopwoordje van identiteitsloze pubers dat ''wanhopig'' en ''aantrekkelijk''..
Ga maar weer terug naar jou o zo goede leven, jij bent goed, dit topic is te goed voor jou! Waarom post je nog? Je zou bijna zeggen dat je er met zo'n goede en algemeen geaccepteerde kijk op de zaken te goed voor bent! Heb je altijd al de beschikking gehad over zulke uitmuntende kwaliteiten?
Waarom perse mooie vrouwen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:53 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Ga morgen gewoon in mn uppie naar het strand!
Mooie vrouwen mogen altijd een berichtje sturen als ze meewillen!
![]()
Rare jongen..quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik post speciaal om geitenwollensokkentypes zoals jij dwars te zitten.
Ik smikkel van je ongenoegen.
Gelukkig dat je een prima dag hebt gehadquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:51 schreef PB-tje het volgende:
Vandaag lekker naar Bloemendaal geweestbeetje verbrand maar dat mag de pret niet drukken! Had een vriend bereid gevonden om mee te gaan... Heeft meerdere toespelingen gedaan maar aangegeven dat ik hem toch echt liever als goede vriend zie..
Rest van de dag was dan ook top! De avond afgesloten met een feest bij vrienden, 1 dolle boel! Alle stelletjes waren ter info al voor 12 uur weg!
En jij weet nu waarom hij precies je vriend wil zijn. Da's ook wat waard.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:51 schreef PB-tje het volgende:
Vandaag lekker naar Bloemendaal geweestbeetje verbrand maar dat mag de pret niet drukken! Had een vriend bereid gevonden om mee te gaan... Heeft meerdere toespelingen gedaan maar aangegeven dat ik hem toch echt liever als goede vriend zie..
Dit. Nu niet vreemd staan kijken als het contact ineens verwaterd en hij toch ineens niet zo'n goede vriend blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En jij weet nu waarom hij precies je vriend wil zijn. Da's ook wat waard.
Als je de volgende dag vroeg moet beginnen met werken, kan ik me voorstellen dat je voor 12 uur weer naar huis gaat.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:51 schreef PB-tje het volgende:
Rest van de dag was dan ook top! De avond afgesloten met een feest bij vrienden, 1 dolle boel! Alle stelletjes waren ter info al voor 12 uur weg!
Bij deze dan: de tering aan die singles die persé elke gelegenheid aan willen grijpen de kroeg in te duiken in de hoop tijdens de zoveelste wrakduiksessie de liefde van hun leven aan de haak te slaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:02 schreef Garisson72 het volgende:
't Staat weer bol van de Fok!kers die onderdeel zijn van een stelletje maar toch heus niet zó zijn heur..
Die mensen die je hier beschrijft zijn juist die types die je als ze iemand aan de haak slaan nooit meer ziet. Die hebben dan hun "catch" binnen en dan is het niet meer 'nodig' naar de kroeg te gaan. Dat zijn van die zuinige hollanders die eigenlijk alleen naar de kroeg gaan voor chicks en stiekem dat bier daar veel te duur vinden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:12 schreef AgLarrr het volgende:
Ik heb wel wat beters/leukers te doen dan jou de hele avond wingen en ondersteunen in het onzekere/wanhopige geprevel over "die chick" of "die lekkere gast". Pas als je weer een biertje wilt drinken om met mij bij te lullen ipv met de rest van de kroeg ben ik je man.
Sowieso word ik schijtziek van die mensen die niet meer uitgaan zodra ze iemand hebben leren kennen. Alsof je alleen maar uitgaat om de mannen/vrouwen. Dat vind ik behoorlijk sneu.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die mensen die je hier beschrijft zijn juist die types die je als ze iemand aan de haak slaan nooit meer ziet. Die hebben dan hun "catch" binnen en dan is het niet meer 'nodig' naar de kroeg te gaan. Dat zijn van die zuinige hollanders die eigenlijk alleen naar de kroeg gaan voor chicks en stiekem dat bier daar veel te duur vinden.
Ik snap het niet. Als die mensen daar nou geen zin meer in hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:12 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Dit begint een aandachtshoer topic te worden..
[..]
Sowieso word ik schijtziek van die mensen die niet meer uitgaan zodra ze iemand hebben leren kennen. Alsof je alleen maar uitgaat om de mannen/vrouwen. Dat vind ik behoorlijk sneu.
Dat was het al want ts.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:12 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Oftewel, ze gingen enkel uit om een partner te vinden. Dat vind ik sneu. Je gaat toch om jezelf lekker te vermaken, niet om rond te loeren naar een nieuwe liefde. Zeker op mijn leeftijd vind ik dat echtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Als die mensen daar nou geen zin meer in hebben.
Of nu ze een partner hebben vinden ze andere dingen leuk om te doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:36 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Oftewel, ze gingen enkel uit om een partner te vinden. Dat vind ik sneu. Je gaat toch om jezelf lekker te vermaken, niet om rond te loeren naar een nieuwe liefde. Zeker op mijn leeftijd vind ik dat echt
Ik bedoel, ze doen maar wat ze willen. Dit is enkel wat ik er van vind. Ik vind zelf uitgaan als je al een vriend(in) hebt leuker eigenlijk dan single.
Oftewel, het feit dat ze nu een partner hebben vinden ze uitgaan en iets anders dan op de bank zitten niksen niet meer leuk. Sneu.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of nu ze een partner hebben vinden ze andere dingen leuk om te doen.
Tuurlijk. Als je niet in de kroeg gaat rondhangen, dan is het enige wat overblijft suf thuis op de bank zitten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:02 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Oftewel, het feit dat ze nu een partner hebben vinden ze uitgaan en iets anders dan op de bank zitten niksen niet meer leuk. Sneu.
Want vrienden zien is dan opeens niet leuk meer als je een relatie hebt? Bullshit. Die mensen vonden hun vrienden sowieso niet leuk maar gingen alleen uit om iemand te regelen. Dan komt de ware aard naar boven.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap het niet. Als die mensen daar nou geen zin meer in hebben.
Nou, die stelletjes waar we het hier over hebben doen toch wel heel erg vaak niet meer dan dat nee.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als je niet in de kroeg gaat rondhangen, dan is het enige wat overblijft suf thuis op de bank zitten.
Zoals? Op de bank in slaap vallen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:12 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters/leukers te doen dan jou de hele avond wingen en ondersteunen in het onzekere/wanhopige geprevel over "die chick" of "die lekkere gast".
Oh, je vrienden zien doe je alleen maar in de kroeg? Nee, nu begrijp ik het eindelijk!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Want vrienden zien is dan opeens niet leuk meer als je een relatie hebt? Bullshit. Die mensen vonden hun vrienden sowieso niet leuk maar gingen alleen uit om iemand te regelen. Dan komt de ware aard naar boven.
En als het dan uitgaat weer aan komen kakken
Kroeg is slechts een voorbeeld natuurlijk suffe hut. Kap eens mensen woorden in hun mond te leggen om maar een discussie te 'winnen'. Dat is te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:53 schreef Lienekien het volgende:
Oh, je vrienden zien doe je alleen maar in de kroeg? Nee, nu begrijp ik het eindelijk!
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kroeg is slechts een voorbeeld natuurlijk suffe hut. Kap eens mensen woorden in hun mond te leggen om maar een discussie te 'winnen'. Dat is te triest voor woorden.
Je bent een ster (niet alleen dit topic) in mensen woorden in hun mond te leggen of uitzonderingsgevallen aandragen als argumenten. En daardood vind ik je een suffe hut. Ik heb een vrouwelijke collega die exact hetzelfde gedrag vertoont in een discussie.quote:
Nou, wat doe jij nou gemiddeld qua de deur uitgaan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, je vrienden zien doe je alleen maar in de kroeg? Nee, nu begrijp ik het eindelijk!
Kom nou, jij bent ook niet bepaald het type dat ervan houdt om een beetje mee te lullen met de rest. Ik ook niet. Dat de manier waarop ik dat doe je niet aanstaat, so be it, maar om dan een beetje te gaan schelden vind ik vrij slap.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je bent een ster (niet alleen dit topic) in mensen woorden in hun mond te leggen of uitzonderingsgevallen aandragen als argumenten. En daardood vind ik je een suffe hut. Ik heb een vrouwelijke collega die exact hetzelfde gedrag vertoont in een discussie.
Uit eten, bioscoop, theater, concerten. Dat soort dingen. En meestal met zijn tweeën.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou, wat doe jij nou gemiddeld qua de deur uitgaan?
"Suffe hut" is schelden? Komop zeg. Als je weet dat je mensen irriteert moet je wat kunnen hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:10 schreef Lienekien het volgende:
Kom nou, jij bent ook niet bepaald het type dat ervan houdt om een beetje mee te lullen met de rest. Ik ook niet. Dat de manier waarop ik dat doe je niet aanstaat, so be it, maar om dan een beetje te gaan schelden vind ik vrij slap.
Is dat zo? Nou ja, jij zegt het.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
"Suffe hut" is schelden? Komop zeg. Als je weet dat je mensen irriteert moet je wat kunnen hebben.
Uiteraard met z'nquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Uit eten, bioscoop, theater, concerten. Dat soort dingen. En meestal met zijn tweeën.
Idd. De mijne gaat vanavond naar een feestje, en ik ga bier drinken met vrienden. Gelukkig zitten we ook na 1.5 jaar niet volledig aan elkaar verkleefd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Uiteraard met z'ntweeën
en stel je toch eens voor dat je
lief
eens weggaat zonder jou.
Nou, nee. Maar als dat het beeld is dat je graag wilt hebben van stelletjes, be my guest.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Uiteraard met z'ntweeën
en stel je toch eens voor dat je
lief
eens weggaat zonder jou.
En iets zegt mij dat meer dan 1 theater/concert bezoek per jaar er niet in zit.
Jij kent mijn vrienden niet, dus je weet er niks van.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als je niet in de kroeg gaat rondhangen, dan is het enige wat overblijft suf thuis op de bank zitten.
En dus totaal geen behoefte aan dingen doen met je vrienden. Altijd met zijn tweetjesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Uit eten, bioscoop, theater, concerten. Dat soort dingen. En meestal met zijn tweeën.
Nee, niet altijd. Maar met vrienden gaan we bijv. uit eten, of bij elkaar op bezoek. Alleen dus eigenlijk nooit meer naar de kroeg.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:49 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
En dus totaal geen behoefte aan dingen doen met je vrienden. Altijd met zijn tweetjes
Ik ben ook onderdeel van een stelletje, maar ik heb toevallig al jarenlang exact deze discussie met mijn vrouw over het sukkelgedrag van die oude vrienden van mij. Die vertonen namelijk al bijna 15 jaar exact het gedrag waar hier over gesproken wordt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, nee. Maar als dat het beeld is dat je graag wilt hebben van stelletjes, be my guest.
En nooit meer alleen maar alleen maar als stelletje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, niet altijd. Maar met vrienden gaan we bijv. uit eten, of bij elkaar op bezoek. Alleen dus eigenlijk nooit meer naar de kroeg.
Dan vraag ik me af waarom niet? En doe je ooit wat zonder je lieve vriendje?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, niet altijd. Maar met vrienden gaan we bijv. uit eten, of bij elkaar op bezoek. Alleen dus eigenlijk nooit meer naar de kroeg.
Tja, het kan verschillend zijn. Maar ik kan ergens best wel hopen dat sommigen van hen eens merken hoe het is om weer eens alleen te zijn. Als ze me dan bellen kunnen ze optyfen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ben ook onderdeel van een stelletje, maar ik heb toevallig al jarenlang exact deze discussie met mijn vrouw over het sukkelgedrag van die oude vrienden van mij. Die vertonen namelijk al bijna 15 jaar exact het gedrag waar hier over gesproken wordt.
het kan nog veel gekker.. 10 jaar lang niks gehoord van een gozer die ik sinds mijn studententijd ken. Belt ie ineens op dat zijn relatie uit is en madam er met hun kind vandoor is..quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Komt me zo bekend voor dit. Ook zo één meegemaakt. Na een relatie van 3 jaar kwam ie op hangende pootjes weer terug. Iedere week weer mee stappen, zou zelfs met ons mee op vakantie gaan, totdat ie weer ineens een vriendin had. Kregen we na 3 weken een mailtje, dat ie liever met zijn nieuwe vriendin op vakantie ging en of we niet met 5 man in een 3 persoons appartement wilden zitten, anders moest ie 450 Euro annuleringskosten betalenEn betalen moest ie, daarna nooit meer wat van gehoord
Het stelt inderdaad helemaal niets voor. Jij bent de enige die zich opgelaten voelt omdat je denkt dat mensen je als een eenzaam singletje zien. Al was je de enige die daar alleen lag: who cares? En als je thuis wel een vriend/vriendin had zitten, had je dan wel alleen mogen liggen? Gewoon iets meer schijt hebben aan je eigen perceptie van hoe mensen over je denken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:18 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Ben voor het eerst in mn uppie naar het strand geweest. Was wel oke opzich en eigenlijk stelt het niks voor. Heb zoveel mensen alleen zien liggen.
Alvast kleurtje opgedaan!
Juist that's the spirit!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:58 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Het stelt inderdaad helemaal niets voor. Jij bent de enige die zich opgelaten voelt omdat je denkt dat mensen je als een eenzaam singletje zien. Al was je de enige die daar alleen lag: who cares? En als je thuis wel een vriend/vriendin had zitten, had je dan wel alleen mogen liggen? Gewoon iets meer schijt hebben aan je eigen perceptie van hoe mensen over je denken.
Ik zou me vooral vervelen in m'n eentje. Wat de rest van de wereld denkt zou me niet boeien.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:58 schreef VonHinten het volgende:
Het stelt inderdaad helemaal niets voor. Jij bent de enige die zich opgelaten voelt omdat je denkt dat mensen je als een eenzaam singletje zien. Al was je de enige die daar alleen lag: who cares? En als je thuis wel een vriend/vriendin had zitten, had je dan wel alleen mogen liggen? Gewoon iets meer schijt hebben aan je eigen perceptie van hoe mensen over je denken.
Wees gerust, het wordt alleen maar erger.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:40 schreef PB-tje het volgende:
Irritatie momentje...
Het is lekker weer, ben een aantal daagjes vrij wegens Hemelvaart en heb zin om lekker in het zonnetje te gaan liggen bakken, stappen, terras enz...
Ben al de hele ochtend aan het proberen om mensen zo ver te krijgen om mee te gaan... maar helaas gaan veel vrienden als 'stelletje' iets doen.
Nu snap ik dat wel... als ik een relatie zou hebben, zou ik ook even een dagje lekker met mn vriend er op uit willen... maar als single irriteert het me nu.
Mijn vriendinnengroep is al gesetteld, wonen samen en sommige gaan aan kinderen beginnen.
Ik ben de losbol, waar ze graag op zondag avond alle wilde verhalen van horen, maar verder het liefst elk weekend op de bank kruipen...
Ervaringen?
Hmm, toevallig dacht ik hier vandaag nog over na. Precies wat je zegt.quote:
Haha hans kraai junior, pak dan op zijn minst een betere username george clooney ofzoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:50 schreef hanskraaijjr het volgende:
Patty wil je misschien een date met mij??
TS mag mij PM-enquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:40 schreef PB-tje het volgende:
Irritatie momentje...
Ervaringen?
Hier laatst met een vriendin over gehad. Wij kwamen tot de conclusie dat mensen zodra ze een relatie hebben eerst vooral tijd in elkaar willen steken (en niet alleen tijd...) en dan daarna die vriendschappen wel weer oppakken. Dat daarna komt alleen nooit...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:12 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Sowieso word ik schijtziek van die mensen die niet meer uitgaan zodra ze iemand hebben leren kennen. Alsof je alleen maar uitgaat om de mannen/vrouwen. Dat vind ik behoorlijk sneu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |