abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:40:12 #1
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_97580276
Irritatie momentje...

Het is lekker weer, ben een aantal daagjes vrij wegens Hemelvaart en heb zin om lekker in het zonnetje te gaan liggen bakken, stappen, terras enz...

Ben al de hele ochtend aan het proberen om mensen zo ver te krijgen om mee te gaan... maar helaas gaan veel vrienden als 'stelletje' iets doen.

Nu snap ik dat wel... als ik een relatie zou hebben, zou ik ook even een dagje lekker met mn vriend er op uit willen... maar als single irriteert het me nu.

Mijn vriendinnengroep is al gesetteld, wonen samen en sommige gaan aan kinderen beginnen.
Ik ben de losbol, waar ze graag op zondag avond alle wilde verhalen van horen, maar verder het liefst elk weekend op de bank kruipen...

Schattig... maar irritant :P

Ervaringen?
pi_97580341
Gewoon verder leven en je komt vanzelf wel gelijkgezinden tegen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:46:25 #3
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_97580491
verkapt dating topic :D
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:47:36 #4
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_97580532
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:46 schreef Matty___ het volgende:
verkapt dating topic :D
Nee hoor *O* had gewoon even een irritatie momentje
pi_97580533
Moet je maar niet in Eindhoven wonen.
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:48:10 #6
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_97580548
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:47 schreef Godtje het volgende:
Moet je maar niet in Eindhoven wonen.
Want daar wonen alleen maar stelletjes? :P
pi_97580574
daten?
pi_97580575
Mjah, ik begrijp het ergens allemaal wel maar of dat nou echt een excuus is om ons te overladen met die tankerlading aan topics is een tweede.
Einde van een tijdperk
pi_97580590
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:48 schreef PB-tje het volgende:

[..]

Want daar wonen alleen maar stelletjes? :P
Nee, maar hier had je zo mee kunnen gaan naar het strand ;)
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:51:37 #10
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_97580666
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:49 schreef Irriducibile het volgende:
Mjah, ik begrijp het ergens allemaal wel maar of dat nou echt een excuus is om ons te overladen met die tankerlading aan topics is een tweede.
ben de afgelopen 2 weken vrij rustig en braaf geweest :P
pi_97580683
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:51 schreef PB-tje het volgende:

[..]

ben de afgelopen 2 weken vrij rustig en braaf geweest :P
Ik vergeet dingen nooit.
Einde van een tijdperk
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:52:23 #12
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_97580692
Misschien kan je een 30-er aan de haak slaan die jou niet zal zien als een makkelijk jong neukertje :')

owh wacht :')
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:53:07 #13
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_97580720
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:52 schreef mymoodfentje het volgende:
Misschien kan je een 30-er aan de haak slaan die jou niet zal zien als een makkelijk jong neukertje :')

owh wacht :')
Ik had het hier over single tussen stelletjes en hoe je daar toch aan kan haken?
Sex/daten daar spuw ik mn gal wel in SEX :P
pi_97580745
Laat even weten als je de oplossing hebt gevonden, ik heb hetzelfde probleem.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:54:14 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97580757
Ja, dat is kut als je met je vriendengroep uit de pas loopt...

Er zijn natuurlijk genoeg single minded mensen maar 't is maar net in welke groep je zit...

Als je eenmaal je wilde haren kwijt bent en je hebt wel een vaste relatie, krijg je precies hetzelfde maar dan met kinderen. Dan zitten opeens al die broedkippen aan de leg, kunnen ze 't alleen maar hebben over het kroost, en willen ze puur kindvriendelijke activiteiten ondernemen zodat die kutkoters de hele tijd kunnen rondrennen en gillen :') Op dat punt zit ik nu.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_97580766
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:52 schreef mymoodfentje het volgende:
Misschien kan je een 30-er aan de haak slaan
Hoi :7
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:55:39 #17
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_97580801
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:54 schreef eleusis het volgende:

Er zijn natuurlijk genoeg single minded mensen maar 't is maar net in welke groep je zit...

Als je eenmaal je wilde haren kwijt bent en je hebt wel een vaste relatie, krijg je precies hetzelfde maar dan met kinderen. Dan zitten opeens al die broedkippen aan de leg, kunnen ze 't alleen maar hebben over het kroost, en willen ze puur kindvriendelijke activiteiten ondernemen zodat die kutkoters de hele tijd kunnen rondrennen en gillen :') Op dat punt zit ik nu.
Ja dat heb ik nu met m'n collega's... ook allemaal samen wonend en kinderen + 1 is aan het proberen om kinderen te krijgen... dus elke keer bij lunch moet ik aanhoren hoe haar vatsige kerel zijn zaad neit goed wakker krijgt..
pi_97580895
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:40 schreef PB-tje het volgende:
Irritatie momentje...

Het is lekker weer, ben een aantal daagjes vrij wegens Hemelvaart en heb zin om lekker in het zonnetje te gaan liggen bakken, stappen, terras enz...

Ben al de hele ochtend aan het proberen om mensen zo ver te krijgen om mee te gaan... maar helaas gaan veel vrienden als 'stelletje' iets doen.

Nu snap ik dat wel... als ik een relatie zou hebben, zou ik ook even een dagje lekker met mn vriend er op uit willen... maar als single irriteert het me nu.

Mijn vriendinnengroep is al gesetteld, wonen samen en sommige gaan aan kinderen beginnen.
Ik ben de losbol, waar ze graag op zondag avond alle wilde verhalen van horen, maar verder het liefst elk weekend op de bank kruipen...

Schattig... maar irritant :P

Ervaringen?
persoonlijk niet,maar ik heb in m'n vriendenkring wel enkelen die single zijn en er ook bewust voor hebben gekozen maar altijd wel iets vinden om zich nooit te vervelen. :Y :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:00:59 #19
285866 bynnad
Ach, ik ben het maar...
pi_97580981
quote:
Ervaringen?
Ja :)
De tijd bestaat alleen maar omdat anders alles tegelijk zou gebeuren - Einstein
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:02:30 #20
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_97581021
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:00 schreef bynnad het volgende:

[..]

Ja :)
Heel zinvol thanks :D ik ga het meteen toepassen
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:03:30 #21
285866 bynnad
Ach, ik ben het maar...
pi_97581045
Kan er wel een verhaal aan hangen, maar ik weet niet of je daarop zit te wachten ;)
De tijd bestaat alleen maar omdat anders alles tegelijk zou gebeuren - Einstein
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:05:57 #22
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_97581115
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:03 schreef bynnad het volgende:
Kan er wel een verhaal aan hangen, maar ik weet niet of je daarop zit te wachten ;)
Als je met zinvolle tips komt wel ;)
pi_97581128
TS, we kunnen ook samen naar de bioscoop als je dat leuk vindt. ;)
pi_97581129
Bekend gevoel, hier ook een hoop stelletjes in de groep. Gelukkig zijn er nog een paar vrienden single en is er ook een stel wat (nog) geen kinderwens heeft die graag nog wat gaan drinken, maar de tijd dat je op een vrije dag met een groep van 20 mensen wat gingen doen is definitief voorbij.
pi_97581136
Heb er ook last van. Andere mensen zoeken om mee uit te gaan.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_97581185
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:55 schreef PB-tje het volgende:

[..]

Ja dat heb ik nu met m'n collega's... ook allemaal samen wonend en kinderen + 1 is aan het proberen om kinderen te krijgen... dus elke keer bij lunch moet ik aanhoren hoe haar vatsige kerel zijn zaad neit goed wakker krijgt..
Ach dan ga ik details vertellen over de gangbang die ik van het weekeinde heb meegemaakt, zijn ze snel genoeg stil.
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:09:21 #27
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_97581207
quote:
2s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Bekend gevoel, hier ook een hoop stelletjes in de groep. Gelukkig zijn er nog een paar vrienden single en is er ook een stel wat (nog) geen kinderwens heeft die graag nog wat gaan drinken, maar de tijd dat je op een vrije dag met een groep van 20 mensen wat gingen doen is definitief voorbij.
Jammer he :(

Eerst hoefde je maar een smsje rond te sturen en dan kon je met een hele groep naar het strand/meer whatever.. nu moet ik me in bochten wringen om iets af te spreken met vrienden/vriendinnen..

En tja, als single wil je ook een beetje flirten... dat hoef ik al helemaal niet meer met mn vriendinnen te doen :(
pi_97581388
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:09 schreef PB-tje het volgende:

[..]

Jammer he :(

Eerst hoefde je maar een smsje rond te sturen en dan kon je met een hele groep naar het strand/meer whatever.. nu moet ik me in bochten wringen om iets af te spreken met vrienden/vriendinnen..

En tja, als single wil je ook een beetje flirten... dat hoef ik al helemaal niet meer met mn vriendinnen te doen :(
Op zich is het wel heel begrijpelijk, en ik maak er ook niet zo 'n punt van, ik snap best dat als je een relatie hebt, je ook graag wat met je partner gaat doen, of als je kinderen hebt dat je niet zo snel meer de deur uit gaat.

Wat ik irritanter vind is dat ze van mij verwachten dat ik als single die geen kinderen wil (en er ook niet mee om kan gaan) wel vol interesse hun verhalen over de kleine ga aanhoren. Noem me maar een klootzak, maar het interesseert me geen flikker hoe het met de kleine gaat. Kijk, hun kiezen bewust voor een kind, ik kies daar bewust niet voor, ik respecteer hun keuze, maar andersom is het ineens een probleem als je het eens over wat anders wilt hebben dan over hun kleine.
pi_97581400
Hmmzzz... irritant ;)

Nog meer vrijgezelle vriendinnen zoeken?

Mijn vriendinnen hebben het geluk dat mijn man vaak werkt op dit soort dagen. Dus ik ben altijd wel beschikbaar voor ze _O-

Maar aan de andere kant, als ik weet dat mijn vriendin alleen thuiszit, dan stel ik meestal voor om gezellig iets met z'n allen te doen ;)

Dan weet ik zeker dan die vriendin niet alleen is O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2011 14:16:41 ]
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:16:22 #30
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_97581412
quote:

laat me raden. iedereen heeft zijn koter als profielpic op facebook etc.?
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:17:43 #31
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_97581467
Ik heb juist meer ervaringen met singles in onze sociale groep. Alle singles zijn werkelijk hetzelfde, grote bek, zogenaamd individueel en onafhankelijk :') en hele verhalen over elk weekend en hoe geil die meid/vent wel niet was maar werkelijk nooit 1 tegen komen voor een relatie :') en altijd klagen als je als stel iets wilt ondernemen :')

verzuurde singles, krijg een leven :')
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
pi_97581541
quote:
Mijn voorland... :'(
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:20:37 #33
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_97581549
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:16 schreef Matty___ het volgende:

[..]

laat me raden. iedereen heeft zijn koter als profielpic op facebook etc.?
Bevallingfoto's *O*
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:21:46 #34
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_97581577
TS is te beroerd om eventjes in haar eentje in het zonnetje op een grasveldje te gaan zitten en een goed boek te lezen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:22:41 #35
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_97581603
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:20 schreef PB-tje het volgende:

[..]

Bevallingfoto's *O*
yey wat een feest.. een uit een gespate egel als pic
pi_97581616
Ik herken het zeker, maar inmiddels hoor ik bij de stelletjes. :@
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_97581689
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:21 schreef SpecialK het volgende:
TS is te beroerd om eventjes in haar eentje in het zonnetje op een grasveldje te gaan zitten en een goed boek te lezen.
Wat een onzin...

(denk ik dan :') )

Ik snap TS best... Er is toch geen ene reet aan in je eentje? Ik zou ook liever met een vriendin gek gaan doen, gaan dansen, terrasje pakken of whatever ;)
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:30:19 #38
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_97581827
quote:
17s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Wat een onzin...

(denk ik dan :') )

Ik snap TS best... Er is toch geen ene reet aan in je eentje? Ik zou ook liever met een vriendin gek gaan doen, gaan dansen, terrasje pakken of whatever ;)
_O_
pi_97581970
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Verraad! ;)
Ja, ik generaliseer.
pi_97581989
Zoek andere vrienden. Momenteel hebben mijn andere vrienden allemaal relaties terwijl ik vrijgezel ben. Gedurende relaties is er echter altijd voor gezorgd dat er genoeg met elkaar wordt afgesproken binnen de vriendengroep zonder de vriendinnen erbij. Vrienden die nooit tijd voor je willen maken zijn geen vrienden.
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:37:56 #41
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_97582065
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:35 schreef BazzieK het volgende:
Zoek andere vrienden. Momenteel hebben mijn andere vrienden allemaal relaties terwijl ik vrijgezel ben. Gedurende relaties is er echter altijd voor gezorgd dat er genoeg met elkaar wordt afgesproken binnen de vriendengroep zonder de vriendinnen erbij. Vrienden die nooit tijd voor je willen maken zijn geen vrienden.
Ik wil niet zeggen dat ze nooit tijd voor me maken... maar ik mis een beetje 'de goeie ouwe tijd'
pi_97582066
quote:
Vrienden die nooit tijd voor je willen maken zijn geen vrienden.
^O^
pi_97582090
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:37 schreef PB-tje het volgende:

[..]

Ik wil niet zeggen dat ze nooit tijd voor me maken... maar ik mis een beetje 'de goeie ouwe tijd'
Leuk hoor nostalgie, maar geloof me, die tijd komt nooit meer terug.
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:39:22 #44
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_97582105
quote:
Vrienden die nooit tijd voor je willen maken zijn geen vrienden.
En vrienden die jouw tijd gaan claimen terwijl je in een relatie zit :') die snappen niet waar hun positie is in de rangorde :') daar kan je maar beter van af zijn.
pi_97582124
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:37 schreef PB-tje het volgende:

[..]

En wat zeggen je vriendinnen als je dit zegt?

Ik bedoel, ik heb ook een relatie, en ik moet zeggen dat ik 'de goeie ouwe tijd' ook wel eens mis ;) Gezellig met vriendinnen onder elkaar lekker gek doen :P

Dus wat doe ik dan... afspreken met elkaar *G*

Stel het eens voor ;) Bijvoorbeeld 1 keer in de maand ouderwets de hort op :*
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:40:51 #46
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97582134
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:39 schreef mymoodfentje het volgende:

En vrienden die jouw tijd gaan claimen terwijl je in een relatie zit :') die snappen niet waar hun positie is in de rangorde :') daar kan je maar beter van af zijn.
Zo'n type. Een "vriend" die je opeens nooit meer ziet, niet terugbelt, geen biertjes meer komt drinken. Maar oh wee als het dan uitgaat met z'n "grote liefde", want dan moet 'ie opeens ongeveer elke avond op stap :')

Zo'n vriend "had" ik ook. Had ja, want hij kan de pot op.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:42:31 #47
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97582166
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Je ging dus eigenlijk ook alleen maar uit om een chick te scoren. Dat zie je vaak bij types die heel fanatiek uitgaan (als het even kan 2 keer per week) en dan de hele avond bezig zijn met 'scoren', dat zijn dat de types die je als ze eenmaal een relatie hebben niet meer ziet. :r
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97582412
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:42 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je ging dus eigenlijk ook alleen maar uit om een chick te scoren. Dat zie je vaak bij types die heel fanatiek uitgaan (als het even kan 2 keer per week) en dan de hele avond bezig zijn met 'scoren', dat zijn dat de types die je als ze eenmaal een relatie hebben niet meer ziet. :r
Ik ben in mijn hele leven nog nooit wezen stappen om te scoren, jammer man.

Verder zie ik mijn vrienden regelmatig, ook de enige single nog.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_97582416
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:40 schreef Catbert het volgende:

[..]

Zo'n type. Een "vriend" die je opeens nooit meer ziet, niet terugbelt, geen biertjes meer komt drinken. Maar oh wee als het dan uitgaat met z'n "grote liefde", want dan moet 'ie opeens ongeveer elke avond op stap :')

Zo'n vriend "had" ik ook. Had ja, want hij kan de pot op.
Komt me zo bekend voor dit. Ook zo één meegemaakt. Na een relatie van 3 jaar kwam ie op hangende pootjes weer terug. Iedere week weer mee stappen, zou zelfs met ons mee op vakantie gaan, totdat ie weer ineens een vriendin had. Kregen we na 3 weken een mailtje, dat ie liever met zijn nieuwe vriendin op vakantie ging en of we niet met 5 man in een 3 persoons appartement wilden zitten, anders moest ie 450 Euro annuleringskosten betalen :') En betalen moest ie, daarna nooit meer wat van gehoord :W
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:56:36 #50
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97582535
quote:
13s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:51 schreef Kper_Norci het volgende:
Komt me zo bekend voor dit. Ook zo één meegemaakt. Na een relatie van 3 jaar kwam ie op hangende pootjes weer terug. Iedere week weer mee stappen, zou zelfs met ons mee op vakantie gaan, totdat ie weer ineens een vriendin had. Kregen we na 3 weken een mailtje, dat ie liever met zijn nieuwe vriendin op vakantie ging en of we niet met 5 man in een 3 persoons appartement wilden zitten, anders moest ie 450 Euro annuleringskosten betalen :') En betalen moest ie, daarna nooit meer wat van gehoord :W
Good riddance. Juist in een relatie is het (vind ik dan) noodzakelijk ook je eigen dingen te houden. Ik zou gek worden als ik altijd alles maar met m'n vriendin moest doen. Wat voor'n leven heb je dan...
  woensdag 1 juni 2011 @ 15:01:59 #51
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_97582679
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:49 schreef Irriducibile het volgende:
Wat hij zegt :), wordt wat als iedereen topics aan gaat maken voor elk irritatie momentje...

Bevalt het je niet dat ze liever iets met hun vriend(in) gaan doen, dan moet je andere vrienden zoeken. En anders zelf een vriend 'nemen', zodat je met hem iets leuks kan gaan doen.
  woensdag 1 juni 2011 @ 15:04:57 #52
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_97582761
Reageren is niet verplicht :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')