Nee, maar hier had je zo mee kunnen gaan naar het strandquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:48 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Want daar wonen alleen maar stelletjes?
ben de afgelopen 2 weken vrij rustig en braaf geweestquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:49 schreef Irriducibile het volgende:
Mjah, ik begrijp het ergens allemaal wel maar of dat nou echt een excuus is om ons te overladen met die tankerlading aan topics is een tweede.
Ik vergeet dingen nooit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:51 schreef PB-tje het volgende:
[..]
ben de afgelopen 2 weken vrij rustig en braaf geweest
Ik had het hier over single tussen stelletjes en hoe je daar toch aan kan haken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:52 schreef mymoodfentje het volgende:
Misschien kan je een 30-er aan de haak slaan die jou niet zal zien als een makkelijk jong neukertje
owh wacht
Hoiquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:52 schreef mymoodfentje het volgende:
Misschien kan je een 30-er aan de haak slaan
Ja dat heb ik nu met m'n collega's... ook allemaal samen wonend en kinderen + 1 is aan het proberen om kinderen te krijgen... dus elke keer bij lunch moet ik aanhoren hoe haar vatsige kerel zijn zaad neit goed wakker krijgt..quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:54 schreef eleusis het volgende:
Ja, dat is kut als je met je vriendengroep uit de pas loopt...
Er zijn natuurlijk genoeg single minded mensen maar 't is maar net in welke groep je zit...
Als je eenmaal je wilde haren kwijt bent en je hebt wel een vaste relatie, krijg je precies hetzelfde maar dan met kinderen. Dan zitten opeens al die broedkippen aan de leg, kunnen ze 't alleen maar hebben over het kroost, en willen ze puur kindvriendelijke activiteiten ondernemen zodat die kutkoters de hele tijd kunnen rondrennen en gillenOp dat punt zit ik nu.
persoonlijk niet,maar ik heb in m'n vriendenkring wel enkelen die single zijn en er ook bewust voor hebben gekozen maar altijd wel iets vinden om zich nooit te vervelen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:40 schreef PB-tje het volgende:
Irritatie momentje...
Het is lekker weer, ben een aantal daagjes vrij wegens Hemelvaart en heb zin om lekker in het zonnetje te gaan liggen bakken, stappen, terras enz...
Ben al de hele ochtend aan het proberen om mensen zo ver te krijgen om mee te gaan... maar helaas gaan veel vrienden als 'stelletje' iets doen.
Nu snap ik dat wel... als ik een relatie zou hebben, zou ik ook even een dagje lekker met mn vriend er op uit willen... maar als single irriteert het me nu.
Mijn vriendinnengroep is al gesetteld, wonen samen en sommige gaan aan kinderen beginnen.
Ik ben de losbol, waar ze graag op zondag avond alle wilde verhalen van horen, maar verder het liefst elk weekend op de bank kruipen...
Schattig... maar irritant
Ervaringen?
Als je met zinvolle tips komt welquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:03 schreef bynnad het volgende:
Kan er wel een verhaal aan hangen, maar ik weet niet of je daarop zit te wachten
Ach dan ga ik details vertellen over de gangbang die ik van het weekeinde heb meegemaakt, zijn ze snel genoeg stil.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:55 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu met m'n collega's... ook allemaal samen wonend en kinderen + 1 is aan het proberen om kinderen te krijgen... dus elke keer bij lunch moet ik aanhoren hoe haar vatsige kerel zijn zaad neit goed wakker krijgt..
Jammer hequote:Op woensdag 1 juni 2011 14:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Bekend gevoel, hier ook een hoop stelletjes in de groep. Gelukkig zijn er nog een paar vrienden single en is er ook een stel wat (nog) geen kinderwens heeft die graag nog wat gaan drinken, maar de tijd dat je op een vrije dag met een groep van 20 mensen wat gingen doen is definitief voorbij.
Op zich is het wel heel begrijpelijk, en ik maak er ook niet zo 'n punt van, ik snap best dat als je een relatie hebt, je ook graag wat met je partner gaat doen, of als je kinderen hebt dat je niet zo snel meer de deur uit gaat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:09 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Jammer he![]()
Eerst hoefde je maar een smsje rond te sturen en dan kon je met een hele groep naar het strand/meer whatever.. nu moet ik me in bochten wringen om iets af te spreken met vrienden/vriendinnen..
En tja, als single wil je ook een beetje flirten... dat hoef ik al helemaal niet meer met mn vriendinnen te doen
laat me raden. iedereen heeft zijn koter als profielpic op facebook etc.?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:54 schreef eleusis het volgende:
Ja, dat is kut als je met je vriendengroep uit de pas loopt...
Er zijn natuurlijk genoeg single minded mensen maar 't is maar net in welke groep je zit...
Als je eenmaal je wilde haren kwijt bent en je hebt wel een vaste relatie, krijg je precies hetzelfde maar dan met kinderen. Dan zitten opeens al die broedkippen aan de leg, kunnen ze 't alleen maar hebben over het kroost, en willen ze puur kindvriendelijke activiteiten ondernemen zodat die kutkoters de hele tijd kunnen rondrennen en gillenOp dat punt zit ik nu.
Mijn voorland...quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:54 schreef eleusis het volgende:
Bevallingfoto'squote:Op woensdag 1 juni 2011 14:16 schreef Matty___ het volgende:
[..]
laat me raden. iedereen heeft zijn koter als profielpic op facebook etc.?
yey wat een feest.. een uit een gespate egel als picquote:
Wat een onzin...quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:21 schreef SpecialK het volgende:
TS is te beroerd om eventjes in haar eentje in het zonnetje op een grasveldje te gaan zitten en een goed boek te lezen.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat een onzin...
(denk ik dan)
Ik snap TS best... Er is toch geen ene reet aan in je eentje? Ik zou ook liever met een vriendin gek gaan doen, gaan dansen, terrasje pakken of whatever
Verraad!quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik herken het zeker, maar inmiddels hoor ik bij de stelletjes.
Ik wil niet zeggen dat ze nooit tijd voor me maken... maar ik mis een beetje 'de goeie ouwe tijd'quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:35 schreef BazzieK het volgende:
Zoek andere vrienden. Momenteel hebben mijn andere vrienden allemaal relaties terwijl ik vrijgezel ben. Gedurende relaties is er echter altijd voor gezorgd dat er genoeg met elkaar wordt afgesproken binnen de vriendengroep zonder de vriendinnen erbij. Vrienden die nooit tijd voor je willen maken zijn geen vrienden.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:35 schreef BazzieK het volgende:
Vrienden die nooit tijd voor je willen maken zijn geen vrienden.
Leuk hoor nostalgie, maar geloof me, die tijd komt nooit meer terug.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:37 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat ze nooit tijd voor me maken... maar ik mis een beetje 'de goeie ouwe tijd'
En vrienden die jouw tijd gaan claimen terwijl je in een relatie zitquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:35 schreef BazzieK het volgende:
Vrienden die nooit tijd voor je willen maken zijn geen vrienden.
En wat zeggen je vriendinnen als je dit zegt?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:37 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat ze nooit tijd voor me maken... maar ik mis een beetje 'de goeie ouwe tijd'
Zo'n type. Een "vriend" die je opeens nooit meer ziet, niet terugbelt, geen biertjes meer komt drinken. Maar oh wee als het dan uitgaat met z'n "grote liefde", want dan moet 'ie opeens ongeveer elke avond op stapquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:39 schreef mymoodfentje het volgende:
En vrienden die jouw tijd gaan claimen terwijl je in een relatie zitdie snappen niet waar hun positie is in de rangorde
daar kan je maar beter van af zijn.
Je ging dus eigenlijk ook alleen maar uit om een chick te scoren. Dat zie je vaak bij types die heel fanatiek uitgaan (als het even kan 2 keer per week) en dan de hele avond bezig zijn met 'scoren', dat zijn dat de types die je als ze eenmaal een relatie hebben niet meer ziet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik herken het zeker, maar inmiddels hoor ik bij de stelletjes.
Ik ben in mijn hele leven nog nooit wezen stappen om te scoren, jammer man.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je ging dus eigenlijk ook alleen maar uit om een chick te scoren. Dat zie je vaak bij types die heel fanatiek uitgaan (als het even kan 2 keer per week) en dan de hele avond bezig zijn met 'scoren', dat zijn dat de types die je als ze eenmaal een relatie hebben niet meer ziet.
Komt me zo bekend voor dit. Ook zo één meegemaakt. Na een relatie van 3 jaar kwam ie op hangende pootjes weer terug. Iedere week weer mee stappen, zou zelfs met ons mee op vakantie gaan, totdat ie weer ineens een vriendin had. Kregen we na 3 weken een mailtje, dat ie liever met zijn nieuwe vriendin op vakantie ging en of we niet met 5 man in een 3 persoons appartement wilden zitten, anders moest ie 450 Euro annuleringskosten betalenquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zo'n type. Een "vriend" die je opeens nooit meer ziet, niet terugbelt, geen biertjes meer komt drinken. Maar oh wee als het dan uitgaat met z'n "grote liefde", want dan moet 'ie opeens ongeveer elke avond op stap![]()
Zo'n vriend "had" ik ook. Had ja, want hij kan de pot op.
Good riddance. Juist in een relatie is het (vind ik dan) noodzakelijk ook je eigen dingen te houden. Ik zou gek worden als ik altijd alles maar met m'n vriendin moest doen. Wat voor'n leven heb je dan...quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:51 schreef Kper_Norci het volgende:
Komt me zo bekend voor dit. Ook zo één meegemaakt. Na een relatie van 3 jaar kwam ie op hangende pootjes weer terug. Iedere week weer mee stappen, zou zelfs met ons mee op vakantie gaan, totdat ie weer ineens een vriendin had. Kregen we na 3 weken een mailtje, dat ie liever met zijn nieuwe vriendin op vakantie ging en of we niet met 5 man in een 3 persoons appartement wilden zitten, anders moest ie 450 Euro annuleringskosten betalenEn betalen moest ie, daarna nooit meer wat van gehoord
Wat hij zegtquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:49 schreef Irriducibile het volgende:
Mjah, ik begrijp het ergens allemaal wel maar of dat nou echt een excuus is om ons te overladen met die tankerlading aan topics is een tweede.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |